SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nergens. Het is voor Nederland een stuk beter als PSV Europa League gaat spelen.
Omdat PSV in de Europa League veel meer kans heeft om meer punten te pakken dan in de Champions League.quote:
Denk dat het van Eriksen afhangt overigensquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is het dan voor heel Nederland beter?
Doublepain moet je maar even negeren. Die snapt het niet zo goed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom is het dan voor heel Nederland beter?
Precies.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
Cuenca moet je laten gaan. Mocht het nog gebeuren dan is het leuk, maar ik zie het niet als realistisch.
Gewoon tevreden zijn met wat je hebt.
Hmm, dat is waar. Dus idealiter moet Ajax in de groepsfase ook naar de EL toe?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat PSV in de Europa League veel meer kans heeft om meer punten te pakken dan in de Champions League.
Als PSV derde wordt en dan in de EL verder gaat hebben ze veel meer punten dan als ze via de EL gaanquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat PSV in de Europa League veel meer kans heeft om meer punten te pakken dan in de Champions League.
Voor het Nederlandse voetbal zou het technisch gezien beter zijn. Al maakt Ajax meer dan PSV een kans om de groepsfase van de Cl, afhankelijk van de loting uiteraard, te overleven.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, dat is waar. Dus idealiter moet Ajax in de groepsfase ook naar de EL toe?
Ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm, dat is waar. Dus idealiter moet Ajax in de groepsfase ook naar de EL toe?
(idealiter voor de Nederlandse ranking bedoel ik)
Nee, dan nog hebben ze minimaal evenveel punten in de Europa League groepsfase.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:58 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als PSV derde wordt en dan in de EL verder gaat hebben ze veel meer punten dan als ze via de EL gaan
Levert de CL net zo veel punten op als de EL? Dat is ook een raar systeem.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor het Nederlandse voetbal zou het technisch gezien beter zijn. Al maakt Ajax meer dan PSV een kans om de groepsfase van de Cl, afhankelijk van de loting uiteraard, te overleven.
Ze krijgen toch bonuspunten als ze de groepsfase halen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dan nog hebben ze minimaal evenveel punten in de Europa League groepsfase.
Daarom kut dat al die ploegen er telkens zo snel uitvliegen en je door verassingen ( utrecht ) ook flutploegen in die voorrondes krijgt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Levert de CL net zo veel punten op als de EL? Dat is ook een raar systeem.
Het hangt af van wat je wint en verliest uiteraard, maar als PSV naar verwachting 4de/3de wordt danlevert een Europa League poulefase waar ze naar verwachting 1ste/2de worden meer dan wel evenveel punten op.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op zich niet want als de CL meer punten zou opleveren dan EL dan zou je een enorm versterkend effect hebben waarbij de landen met veel CL plaatsen altijd veel punten krijgen en ze dus nooit een CL plaats verliezen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in maar de halve finale CL behalen is vele malen moeilijker dan de halve finale EL halen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Op zich niet want als de CL meer punten zou opleveren dan EL dan zou je een enorm versterkend effect hebben waarbij de landen met veel CL plaatsen altijd veel punten krijgen en ze dus nooit een CL plaats verliezen.
Die heb ik ook, als het Ajax betreft.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:02 schreef inslagenreuring het volgende:
Dat gezeik altijd over 'beter de EL in gaan'Sportief succes begint met ambitie
Dat zou wel sensationeel zijn. Tenzij ze elkaar loten, dan baal ik echt heel ergquote:Op woensdag 31 juli 2013 01:03 schreef MouzurX het volgende:
Wat mij betreft gaat PSV lekker de CL in, stunten ze tegen wat top clubs en komen zij en ajax tegelijkertijd een ronde door.
Dat zou pas goed zijn voor het nederlands voetbal, niet dat coefficienten gezeur nee gewoon door de poule heenkomen.
Ja vanzelfsprekend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik ook, als het Ajax betreft.
Namens PSV hoef ik geen ambitie te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |