Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
in dat geval is mijn bijdrage gratisquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geen van beide, het moet meer een portfolioding worden en te kijken of het goed genoeg is om op het HAFF te komen.
[..]
3-7~ min. Dat ligt eraan wat ik zelf nog ga aanpassen voor de 15de.
Maar verwacht er niet te veel van, ik ben geen Walt Disney of Hayao Miyazakiquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
in dat geval is mijn bijdrage gratis
en ik ben geen john williamsquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar verwacht er niet te veel van, ik ben geen Walt Disney of Hayao Miyazaki
Alvast bedanktquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
en ik ben geen john williams![]()
Maar ik ga mijn best doen voor je
Holland Animation Film Festivalquote:
Wanneer is dat? o google wist dat al.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Alvast bedankt
[..]
Holland Animation Film Festival
Ik zit nog steeds op voorbeelden te wachten van al zijn projecten. De eerste voorbeelden die hij zou hebben laten zien, zouden al in december 2012 zijn geweest...quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Cool, maar dyon gelooft je niet?
Dingen lopen niet altijd zoals je wil. Maar we zullen het vanzelf zien hé.quote:Op woensdag 31 juli 2013 06:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op voorbeelden te wachten van al zijn projecten. De eerste voorbeelden die hij zou hebben laten zien, zouden al in december 2012 zijn geweest...
Dus niet dat ik em niet wil geloven... maar de geloofwaardigheid is wat laag geworden...
Verras me Sandsquote:Op woensdag 31 juli 2013 07:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Dingen lopen niet altijd zoals je wil. Maar we zullen het vanzelf zien hé.
dan is het augustus?quote:
huh?quote:
Dat ja. Dan ga ik hier verder onder mijn originele nick.quote:
Wel blijven opletten he..quote:
Lijkt mij ook! Ben benieuwd of de ouwe FMTers zich je nog herinneren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef Silfen het volgende:
[..]
Dat ja. Dan ga ik hier verder onder mijn originele nick.
Leek me wel zo handig om dat in een nieuwe maand te doen i.v.m. de punten in FMT.
Heb toen maar een paar maanden meegespeeld, dus die kans is klein.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt mij ook! Ben benieuwd of de ouwe FMTers zich je nog herinneren.
Haha nee, dan zou er niks meer aan zijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Silfen het volgende:
Jullie zeggen elkaar toch niet voor?![]()
Paranoia modus
2004quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:56 schreef hornage het volgende:
Zijn oude nick zei me tijdens de meet niet veel iig
Oh, dan ben je niet dolle_hond.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:54 schreef Silfen het volgende:
Heb toen maar een paar maanden meegespeeld, dus die kans is klein.
Tja kan gebeuren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Oh en ik heb nog geen tijd genomen om je laatste DM in behandeling te nemen...
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:34 schreef wyccie het volgende:
Dyon zou zeggen dat ik bijna je moeder zou kunnen zijn.
Breng hem toch niet op ideeën!quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Sands, dit wordt natuurlijk niks, zo openbaar versieren met die hartjes als PI. Waag die sprong en stuur een onweerstaanbare PM
Het idee van de film is dat een man met een verstandelijke beperking dwangmatig neurotisch zijn fiets probeert terug te krijgen jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef drakin het volgende:
En die is idd ook van Tim Burton, was dat die met dat zijn fiets werd gestolen of was dat net de andere film met PeeWee Herman?
Dat en WR voor Winonah Ryder. Die combinatie leidde tot Mermaids.quote:Op woensdag 31 juli 2013 13:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is snel, of het kwam door die laatste letter.
Dat ken niet. Dan zou je minstens 34 moeten zijn. En je bent jonger dan dat ik ben..dus...quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:34 schreef wyccie het volgende:
Is FF weer bezig geweest?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Breng hem toch niet op ideeën!
Mijn PM inbox puilt al genoeg uit van alle versierpogingen, huwelijksaanzoeken en oneerbare voorstellen.
Onofficieële regels zijn eigenlijk:quote:
Ik.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:17 schreef Sands het volgende:
Wie kan hier goede instrumentale muziek maken?
Er waren net een paar makkelijke snel beantwoorde vragen geweest, dus wilde ik even een "iets" moeilijker vraag stellen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:15 schreef hornage het volgende:
[..]
Onofficieële regels zijn eigenlijk:
- Geen vragen over films die op imdb minder dan 1000 votes hebben
- Geen tv-films
Ik heb de disney short gezien uit 1949, en de film is daarna toch ook een aantal keer verfilmd. Jaren 80 werd deze bij ons thuis toch vaak genoemdquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:30 schreef Silfen het volgende:
Vraag me af of ik de film ooit gezien heb, maar ken de figuren uit kerstetalages eind jaren '80 in Londen toen ik daar was met mijn toenmalige vriendin.
Ow leuk, eens zoeken daarnaarquote:Op woensdag 31 juli 2013 15:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
Er is ook een verfilming van Terry Jones van TWitW, met een aantal Monty Python leden (Terry Jones, Eric Idle, Michael Palin en John Cleese) e.a. bekende Engelse comedy acteurs/trices. Heb 'm nog ergens op video.
Zit al in de download, komt over plusminus een jaar aan de beurt om te kijken als ik hem niet voor laat dringen of verder naar achteren plaats intussentijd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
In zijn geheel (in 9 delen) te bekijken op Youtube.
Een jaar?quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:04 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit al in de download, komt over plusminus een jaar aan de beurt om te kijken als ik hem niet voor laat dringen of verder naar achteren plaats intussentijd.
Ik gisteren nog. Stond nog op mijn HDD-recorder.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:51 schreef picodealion het volgende:
Ah, vandaar. Een van de weinige die ik niet heb gezien met JC.
Nee, ik vond hem niet echt leuk. Kon me ook niet de hele tijd boeien, maar ik was toch benieuwd hoe het afliep, dus bleef ik wel kijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:11 schreef ArtistA het volgende:
Vond Lemony Snicket's a sereies of unfortunate events niet zo heel leuk, jij wel Silfen?
Oh ik heb 'm wel gezien zie ik nu, maar ik vond er blijkbaar weinig aan.quote:Op woensdag 31 juli 2013 17:10 schreef Silfen het volgende:
[..]
Ik gisteren nog. Stond nog op mijn HDD-recorder.
Cool, wat speel je?quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Ik.
Maar ik heb deze week erg weinig tijd.
Je bent toch niet oudquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:34 schreef wyccie het volgende:
Ik kan geen onweerstaanbare PM sturenquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Sands, dit wordt natuurlijk niks, zo openbaar versieren met die hartjes als PI. Waag die sprong en stuur een onweerstaanbare PM
Dan maakt eentje meer ook niet uitquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:40 schreef wyccie het volgende:
[..]
Breng hem toch niet op ideeën!
Mijn PM inbox puilt al genoeg uit van alle versierpogingen, huwelijksaanzoeken en oneerbare voorstellen.
Best een hoog niveau voor FMT ja.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:41 schreef DragonFodder het volgende:
Flirten op kleuterschoolniveau, dit.
Je moet er toch niet aan denken dat er ook maar enigszins serieus geflirt wordt door één van die twee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:41 schreef DragonFodder het volgende:
Flirten op kleuterschoolniveau, dit.
Dat zou het einde van de wereld zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 18:51 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Je moet er toch niet aan denken dat er ook maar enigszins serieus geflirt wordt door één van die twee.
Waarom haal je mij er weer bijquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom haal je mij er weer bij
Ik heb nog nooit één move naar wyccie gedaan.
Omdat het bij voorbaat kansloos isquote:
Sorry lieverdquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom haal je mij er weer bij
Dat maakt je één van de weinigen hier..quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:19 schreef FireFox1 het volgende:
Uh, nee?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat maakt je één van de weinigen hier..
Wie hebben er wel allemaal een move gemaakt dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:48 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat maakt je één van de weinigen hier..
Niemand toch?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wie hebben er wel allemaal een move gemaakt dan?
Dunno, ben benieuwdquote:
Ik ook. Heb ook wel een paar hardware synths. Waar sequence je in?quote:Op woensdag 31 juli 2013 19:48 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Keyboard. En VST's. Voornamelijk VST's.
Wel knap van Wyccie. Zoveel aandacht met zo weinig openheid van zakenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
robby ook openlijk toch? En pico wil met wyccie trouwen
Ik dacht zelfs dat dyon wel eens een bescheiden move had gemaakt. Maar misschien ben ik erg romantisch en beeld ik me dit allemaal in
Maar niemand heeft haar nog irl gezienquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik dacht zelfs dat dyon wel eens een bescheiden move had gemaakt. Maar misschien ben ik erg romantisch en beeld ik me dit allemaal in
Niet dat ik weetquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Niet een van de FMT'ers. Maar ik vermoed dat ze irl wel buiten komt en mensen ontmoet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar niemand heeft haar nog irl gezien
Robby vindt me een sufkut omdat ik haak en een fotocollage heb gemaakt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:03 schreef Njosnavelin het volgende:
Saint of killers heeft d'r toch een keer gezien? Of was het Victo? Iemand had gezegd dat ze op iemand leek... nathaly portman of zo.. weet ik het. Iemand met donker haarquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:04 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar niemand heeft haar nog irl gezien
Zou het?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:05 schreef Silfen het volgende:
[..]
Niet een van de FMT'ers. Maar ik vermoed dat ze irl wel buiten komt en mensen ontmoet.
Ik zou het echt ironisch vinden als jij je zou ontpoppen als stalkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Robby vindt me een sufkut omdat ik haak en een fotocollage heb gemaakt.![]()
Pico zei maar wat, alles behalve zijn adres. Zeker bang dat ik hem ga stalken.
Natalie Portmanquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[s]
[..]
Saint of killers heeft d'r toch een keer gezien? Of was het Victo? Iemand had gezegd dat ze op iemand leek... nathaly portman of zo.. weet ik het. Iemand met donker haar
Ze heeft al toegegeven dat ze een bitch isquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik zou het echt ironisch vinden als jij je zou ontpoppen als stalker
Saint was dat, en hij heeft later toegegeven dat hij zomaar wat zei. Maar het blijkt een hardnekkig statement.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[s]
[..]
Saint of killers heeft d'r toch een keer gezien? Of was het Victo? Iemand had gezegd dat ze op iemand leek... nathaly portman of zo.. weet ik het. Iemand met donker haar
wyccie is een peer zei ze, dus ze kan niet op Portman lijkenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[s]
[..]
Bitch is niet hetzelfde als stalkerquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:07 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ze heeft al toegegeven dat ze een bitch is
Ik onthoudt alleen de dingen die ik wil onthouden...quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Saint was dat, en hij heeft later toegegeven dat hij zomaar wat zei. Maar het blijkt een hardnekkig statement.
True, maar een vrouwelijke stalker is wel een trut... en een bitch ook dusquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Bitch is niet hetzelfde als stalker
Ik zal weer verder gaan met mijn serie kijken... maar als het over Wyccie uitmaken voor stalker en bitch en zo gaat... dan is dat toch de moeite waard om over te typenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:09 schreef Robby87 het volgende:
Het gaat over een vrouw, en kijk eens hoe druk het is op de SC.
Als een stelletje aasgieren
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:08 schreef Sands het volgende:
[..]
wyccie is een peer zei ze, dus ze kan niet op Portman lijken
Hoe ik me voorstel dat Sands' zoektocht naar de ware identiteit van Wyccie ervoor staat:quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:09 schreef Robby87 het volgende:
Dit jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:09 schreef Robby87 het volgende:
Ik zie alleen minimaal 3 mannen op dat bord.. Zou sands echt denken dat Wyc een man is?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Hoe ik me voorstel dat Sands' zoektocht naar de ware identiteit van Wyccie ervoor staat:
[ afbeelding ]
Ah, en in de rol van 'redelijke man die zichzelf wil onderscheiden van de kudde': Robby!quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:09 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb er nog niet echt werk van gemaaktquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Hoe ik me voorstel dat Sands' zoektocht naar de ware identiteit van Wyccie ervoor staat:
[ afbeelding ]
Ik ben (bijna) altijd rustig.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh hij is er wel, maar houdt zich rustig.
Is Sands de nieuwe vieze mannetje hier?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dit ja
en Sands is er niet eens meer.
Nieuwequote:Op woensdag 31 juli 2013 20:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Is Sands de nieuwe vieze mannetje hier?
Na FF1 en zijn tombolafan-situation.quote:
Oh God, jullie zijn het nog niet vergetenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:15 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Na FF1 en zijn tombolafan-situation.
Hij noemde haar sletquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:17 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom heb ik dat fiasco niet meegekregen...
Nooit..quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh God, jullie zijn het nog niet vergeten
Ik weet écht niet meer wat ik allemaal tegen haar heb gezegdquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:30 schreef dyonvbaal het volgende:
Als je Tombo geen slet hebt genoemd... wat dan wel?
Nou, misschien weet je dan dit wel.. Waarom heb je het tegen d'r gezegdquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet écht niet meer wat ik allemaal tegen haar heb gezegd
Ze was me aan het uitdagen. Tenminste, zo kwam het over.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:33 schreef wyccie het volgende:
Was het niet dat ze iemand bij haar liet slapen?
Is zij het die zonder broek/met doorschijnende legging op de foto gezet was?
En was die ruzie tussen DF en hornage nou echt of niet?
Bedoelde je deze foto?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:33 schreef wyccie het volgende:
Die heb ik nooit eerder gezienquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bedoelde je deze foto?
[ afbeelding ]
Nee, de ruzie was niet echt. Wij zijn twee hele lieve jongetjes namelijk.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:33 schreef wyccie het volgende:
Wil je d'r nou weer slet noemen dan? Hij is btw al vaker voorbij gekomen...quote:
Huhquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, de ruzie was niet echt. Wij zijn twee hele lieve jongetjes namelijk.
Dyon had ons opgestookt
Dat was Jeeh volgens mijquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:37 schreef wyccie het volgende:
Die ja.
En wie is die kerel rechts die zit te gniffelen?![]()
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wil je d'r nou weer slet noemen dan? Hij is btw al vaker voorbij gekomen...
En hij zit weer te stokenquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:38 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Nee, de ruzie was niet echt. Wij zijn twee hele lieve jongetjes namelijk.
Dyon had ons opgestookt
quote:
Is dat tombo?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:36 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Bedoelde je deze foto?
[ afbeelding ]
Nee, dit was een medewerkster van de biosquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is dat tombo?
Zoiets trek je toch niet aan...
Waarom niet. Onder een rokje is een legging toch heel normaal?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is dat tombo?
Op het strand valt nog meer te zien Robbyquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Is dat tombo?
Buiten dat ik het lelijk vind, heeft zij toch ook geen rok aan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom niet. Onder een rokje is een legging toch heel normaal?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom niet. Onder een rokje is een legging toch heel normaal?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Buiten dat ik het lelijk vind, heeft zij toch ook geen rok aan?
Ik weet niet waar die op de foto gebleven is... ik denk dat Horny er mee aan het spelen was... maarquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Buiten dat ik het lelijk vind, heeft zij toch ook geen rok aan?
Nee, ik denk dat Horny em had...quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:44 schreef Robby87 het volgende:
Is ze haar rok aan 't zoeken op die ene foto?
quote:
hoi,quote:
En de rest?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:53 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
hoi,
Ik ben Dyon![]()
Die helemaal voorin zit, zo ontzettend charmant als een dikke pad met een film gerelateerd shirt aan (toen ook al)
[ afbeelding ]
Hoe oud ben je dan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Jullie zijn allemaal wel een flink stuk ouder
Oude mannen meet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
die foto's zijn alweer een paar jaartjes oudquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
En weet je zeker dat iedereen er op zit te wachten met zijn foto in dit forum te belanden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
die rooie is horny en achteraan zit victorinox de rest week niet meer
dunno, don't care. Ze zijn ook gewoon naar de meet gekomen waar iedereen ze kan zien...quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En weet je zeker dat iedereen er op zit te wachten met zijn foto in dit forum te belanden?
dat is nogal een verschil Dyon. Bij een meet weet je met wie je kennismaakt. Dit is een openbaar forum, dus iedereen kan dit zien. Niet iedereen stelt dat op prijs.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:59 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
dunno, don't care. Ze zijn ook gewoon naar de meet gekomen waar iedereen ze kan zien...
Heb jij gevraagd of jij mijn foto mocht shoppen en hier posten?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat is nogal een verschil Dyon. Bij een meet weet je met wie je kennismaakt. Dit is een openbaar forum, dus iedereen kan dit zien. Niet iedereen stelt dat op prijs.
heb ik dat gedaan? wanneer?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Heb jij gevraagd of jij mijn foto mocht shoppen en hier posten?
Ben je daar nou nog niet aan gewend...quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geef dan gewoon antwoord, man. Niet zo uit de hoogte doen.
Was jij het niet dan?quote:
Jij zegt dat ik geen vragen moet verpesten door ze half te beantwoordenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog niet aan gewend...
nee, ik hou daar niet van, die subtiele laten weten dat je het wel weet, maar er voor kiest om het niet te zeggen. Stel dat ik deze maand bovenaan eindig. Dan laat Sands zo op 'subtiele' wijze weten dat dat alleen maar komt omdat híj het toestaat. Zo komt dat op mij over en daar krijg ik de kriebels van.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ben je daar nou nog niet aan gewend...
21 ben ikquote:
jij staat er niet bij zekerquote:
ik kan helegaar niet shoppen!quote:
Je moet ook niet slow chatten in het vragen topic.. doe je ook... en er is een verschil tussen vragen half beantwoorden en hints geven terwijl het je vraag niet is...quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:04 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij zegt dat ik geen vragen moet verpesten door ze half te beantwoorden
Kan prima toch, volgende x gwn meekomenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
21 ben ik
[..]
jij staat er niet bij zeker
Volgens mij komen hier niet zoveel mensen, het zijn altijd dezelfden die hier postenquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:00 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dat is nogal een verschil Dyon. Bij een meet weet je met wie je kennismaakt. Dit is een openbaar forum, dus iedereen kan dit zien. Niet iedereen stelt dat op prijs.
er zijn mensen die daar verschil in maken. Tombo gaf destijds volgens mij aan dat ze niet met haar foto in dit topic wilde. Daarom zijn de foto's van Patch destijds alleen gegaan naar degenen die op de meet waren en niet integraal in de SC geplaatst.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Volgens mij komen hier niet zoveel mensen, het zijn altijd dezelfden die hier posten
Gelukkig herkennen we Tombo ook echt aan d'r aarsquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
er zijn mensen die daar verschil in maken. Tombo gaf destijds volgens mij aan dat ze niet met haar foto in dit topic wilde. Daarom zijn de foto's van Patch destijds alleen gegaan naar degenen die op de meet waren en niet integraal in de SC geplaatst.
Je hebt gelijk hoor, ik wou alleen aangeven dat de ramp nog wel te overzien was...quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
er zijn mensen die daar verschil in maken. Tombo gaf destijds volgens mij aan dat ze niet met haar foto in dit topic wilde. Daarom zijn de foto's van Patch destijds alleen gegaan naar degenen die op de meet waren en niet integraal in de SC geplaatst.
Is wel een zekerheidje dat je bovenaan eindigt deze maand/ Lijkt me in deze laatste uurtjes moeilijk meer in te halen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, ik hou daar niet van, die subtiele laten weten dat je het wel weet, maar er voor kiest om het niet te zeggen. Stel dat ik deze maand bovenaan eindig. Dan laat Sands zo op 'subtiele' wijze weten dat dat alleen maar komt omdat híj het toestaat. Zo komt dat op mij over en daar krijg ik de kriebels van.
Dat mag geen reden zijn.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Volgens mij komen hier niet zoveel mensen, het zijn altijd dezelfden die hier posten
Zal wel eens kijken, waar zijn jullie de vorige keer heen geweest?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan prima toch, volgende x gwn meekomen
Posten ja, maar misschien kijken er hier wel meer.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:05 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
daar gaat het me niet om. Ik eindig liever als tweede dan dat Sands luid en duidelijk maakt dat hij me láát winnen. Hij kan het tenslotte ook niet nalaten dat te benadrukken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:08 schreef Silfen het volgende:
[..]
Is wel een zekerheidje dat je bovenaan eindigt deze maand/ Lijkt me in deze laatste uurtjes moeilijk meer in te halen.
Dunno. Zoals ik net al een keer zeiquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Dyon, vorige keer was er toch ook al gedoe om die foto's?
ik vind niet dat jij het recht hebt dat voor een ander te beslissen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dunno. Zoals ik net al een keer zeiIk onthoudt alleen dat wat ik wil onthouden
okquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:12 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik vind niet dat jij het recht hebt dat voor een ander te beslissen.
Ik heb je niet laten winnen, ik probeerde je nog in te halen, en dat was me ook even geluktquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:11 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
daar gaat het me niet om. Ik eindig liever als tweede dan dat Sands luid en duidelijk maakt dat hij me láát winnen. Hij kan het tenslotte ook niet nalaten dat te benadrukken.
Maar het zal wel aan mij liggen.
En het gaat ook om het respecteren van de privacywensen van een ander.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:12 schreef DragonFodder het volgende:
ik vind niet dat jij het recht hebt dat voor een ander te beslissen.
Wat een gezeur... maar de foto's zijn alweer wegquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het gaat ook om het respecteren van de privacywensen van een ander.
dat is ook wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
En het gaat ook om het respecteren van de privacywensen van een ander.
Ik kijk net Leaving Las Vegas waar Sands in speelt en vond hem iets op deze foto lijken. En ik ben slecht in het herkennen van gezichten.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:18 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik vind hem er niet eens op lijken.
Dat jij hem niet herkent!
DF heeft een punt...quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een gezeur... maar de foto's zijn alweer weg
quote:
Excuses terugquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:32 schreef DragonFodder het volgende:
excuses aan Sands voor mijn zurige opmerkingen.
quote:
nee dank jequote:
Dat blijf je houden, zo'n kotsend buitenbeentje...quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:00 schreef wyccie het volgende:
Robby is het liefste en braafste jongetje van de klas geworden.
Hij is gestopt met drugsquote:Op woensdag 31 juli 2013 22:00 schreef wyccie het volgende:
Robby is het liefste en braafste jongetje van de klas geworden.
Verleden?quote:Op woensdag 31 juli 2013 22:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb nooit aan de drugs gezeten, niet al je verleden op mij reflecteren hè
Zo af en toe een jointjequote:
Stand FMT juli:quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stand FMT juli:
58 DragonFodder
50 Sands
34 Silfen
27 SamuelofSEK
26 Mint_Clansell
25 Desunoto
21 dyonvbaal
19 lamers
18 Hornage
14 picodealion
14 drakin
12 Michelangelo2
11 ArtistA
9 Racerblade
9 skivlugt
8 Ahmad1nejad
8 FireFox1
6 Waaghals
5 Asap
4 InTrePidIvity
4 Robby87
4 victorinox
3 Tem
3 HilarityEnsues
3 Njosnavelin
2 RanTheMan
2 Burnett
2 wyccie
1 HaXoR_
1 Barbusse
1 De-Somb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, je weet wat er gebeurt als mensen je link quoten en die niet aanpassen he? Nu had ik de foto's al een keer gezien, maar heb er nogmaals kostelijk van genoten... of ja, voor zover dat kan. Dat meisje is wel heel erg cameraschuw he?quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Wat een gezeur... maar de foto's zijn alweer weg
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stand FMT juli:
58 DragonFodder
50 Sands
34 Silfen
27 SamuelofSEK
26 Mint_Clansell
25 Desunoto
21 dyonvbaal
19 lamers
18 Hornage
14 picodealion
14 drakin
12 Michelangelo2
11 ArtistA
9 Racerblade
9 skivlugt
8 Ahmad1nejad
8 FireFox1
6 Waaghals
5 Asap
4 InTrePidIvity
4 Robby87
4 victorinox
3 Tem
3 HilarityEnsues
3 Njosnavelin
2 RanTheMan
2 Burnett
2 wyccie
1 HaXoR_
1 Barbusse
1 De-Somb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En daar moet ik mee zittenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:04 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Tja, je weet wat er gebeurt als mensen je link quoten en die niet aanpassen he? Nu had ik de foto's al een keer gezien, maar heb er nogmaals kostelijk van genoten... of ja, voor zover dat kan. Dat meisje is wel heel erg cameraschuw he?
[..]
Ik herkende alleen Victorinoxquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En daar moet ik mee zitten![]()
De foto's zijn op photobucket gezet voor fmt mensen. Jij bent een fmt mens dus niks mis mee dat jij die link gaat bekijken.
En verder tja... ik heb mijn plicht gedaan door de foto's te verwijderen na de klachten...
Ik vind die foto's wel grappig, het merendeel staat daar een dame op die helemaal niet op de foto wil, is dat Tombo?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En daar moet ik mee zitten![]()
De foto's zijn op photobucket gezet voor fmt mensen. Jij bent een fmt mens dus niks mis mee dat jij die link gaat bekijken.
En verder tja... ik heb mijn plicht gedaan door de foto's te verwijderen na de klachten...
iddquote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:26 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vind die foto's wel grappig, het merendeel staat daar een dame op die helemaal niet op de foto wil, is dat Tombo?
Mike.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:54 schreef dyonvbaal het volgende:
die rooie is horny en achteraan zit victorinox de rest week niet meer
Ik denk het ja, onbewust. Elke keer lees ik je post, denk ik 'ohja', doe ik weer niksquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:06 schreef wyccie het volgende:
[..]
Robby vindt me een sufkut omdat ik haak en een fotocollage heb gemaakt.![]()
Pico zei maar wat, alles behalve zijn adres. Zeker bang dat ik hem ga stalken.
Nou je het zegt.. rings a bellquote:
Heb je het dan nou geDM't?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 10:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik denk het ja, onbewust. Elke keer lees ik je post, denk ik 'ohja', doe ik weer niks.
Ik lig me hier dubbel van het lachenquote:
Dat 'probleem' had ik dus ookquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:26 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik lig me hier dubbel van het lachenBriljant!
Sands is verslagenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 00:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Stand FMT juli:
58 DragonFodder
50 Sands
34 Silfen
27 SamuelofSEK
26 Mint_Clansell
25 Desunoto
21 dyonvbaal
19 lamers
18 Hornage
14 picodealion
14 drakin
12 Michelangelo2
11 ArtistA
9 Racerblade
9 skivlugt
8 Ahmad1nejad
8 FireFox1
6 Waaghals
5 Asap
4 InTrePidIvity
4 Robby87
4 victorinox
3 Tem
3 HilarityEnsues
3 Njosnavelin
2 RanTheMan
2 Burnett
2 wyccie
1 HaXoR_
1 Barbusse
1 De-Somb
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt te mooi man, gewoon té mooi.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:56 schreef Robby87 het volgende:
Hahaha met die beauty pageant, heerlijk
Ook hoe Knoxville dat geld zo in de lucht laat vliegenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Echt te mooi man, gewoon té mooi.
Dit bedoel je?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 12:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ook hoe Knoxville dat geld zo in de lucht laat vliegen
Ja precies, ben blij als ik binnen zit. Lekker koel hier.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:15 schreef sasquatsch het volgende:
Nee, ben aan het werk.
Morgen ook. Op het werk is het beter uit te houden dan thuis.
Ben alleen bang dat ik vanavond in een sauna terecht kom.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:20 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ja precies, ben blij als ik binnen zit. Lekker koel hier.
Ahjoh, kleren uit, nodig je vrienden uit, en genieten!quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat ik vanavond in een sauna terecht kom.
En proberen te slapen wordt onmogelijk dit weekend. Des te meer reden om des te meer bier te drinken.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:22 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ben alleen bang dat ik vanavond in een sauna terecht kom.
Willen jullie komen dan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:28 schreef hornage het volgende:
[..]
Ahjoh, kleren uit, nodig je vrienden uit, en genieten!
Ben nog nooit in een sauna geweest waar dat niet zo was.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:47 schreef hornage het volgende:
Ik zeg nooit nee tegen naar de sauna gaan, enige voorwaarde is wel dat er afkoelmogelijkheden zijn (lees: koude douche of koud dompelbad)
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:47 schreef hornage het volgende:
Ik zeg nooit nee tegen naar de sauna gaan, enige voorwaarde is wel dat er afkoelmogelijkheden zijn (lees: koude douche of koud dompelbad)
Zelfs in mijn 'sauna' is er de mogelijkheid tot een koude douche.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ben nog nooit in een sauna geweest waar dat niet zo was.
Hier ook, zelfs een koud bad maar dat duurt evenquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Zelfs in mijn 'sauna' is er de mogelijkheid tot een koude douche.
Te gekquote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
[..]
Zelfs in mijn 'sauna' is er de mogelijkheid tot een koude douche.
I know. Maar ik wist niet meer waar. Je bent een Fries en dus heb ik maar de grens van Friesland en Overijssel genomen (op de A32) om de afstand te bepalen.quote:
Ik ben geen fries, ik kom verdorie uit Overijsselquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
I know. Maar ik wist niet meer waar. Je bent een Fries en dus heb ik maar de grens van Friesland en Overijssel genomen (op de A32) om de afstand te bepalen.
Sorry, zal de leeftijd wel zijn. Dacht dat je een Fries in Overijssel was.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:25 schreef hornage het volgende:
[..]
Ik ben geen fries, ik kom verdorie uit Overijssel
Onder Amersfoort.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:36 schreef drakin het volgende:
Maar het was ergens in of onder Amsterdam toch?
Hele ook. Maar over het algemeen zijn Friezen tof. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:
Dat zei Google Maps. Maar als ik het opnieuw doe (routebeschrijving de andere kant op) kom ik uit op 120 km.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:41 schreef drakin het volgende:
Ja iets met een A dus, maar tot de grens met Friesland is toch wel minder dan 130 km
je mag hier wel komen, das wat dichterbijquote:
Wie ben jijquote:Op donderdag 1 augustus 2013 16:52 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zei Google Maps. Maar als ik het opnieuw doe (routebeschrijving de andere kant op) kom ik uit op 120 km.
Vette filmquote:Op donderdag 1 augustus 2013 17:58 schreef DragonFodder het volgende:
Dadelijk naar The Wolverine, ik ben benieuwd
Ik ook, haha.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:26 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik vond Silfen veel leuker klinken
Altijdquote:Op donderdag 1 augustus 2013 19:44 schreef drakin het volgende:
Wat zijn jullie het weer mooi met elkaar eens
Heel goede film, veel beter in balans dan de meeste superheldenfilms tegenwoordig. En ook weer es ouderwetse relativerende humor. Hulde!quote:
En heb je die omgedaan?quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef picodealion het volgende:
Pff, het is zo heet hier dat twee hobbits net een ring kwamen dumpen.
ik zag hem laatst op 9gagquote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:32 schreef picodealion het volgende:
Pff, het is zo heet hier dat twee hobbits net een ring kwamen dumpen.
quote:Op donderdag 1 augustus 2013 22:34 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
ik zag hem laatst op 9gag
Ik keek straks na mijn werkdag naar mijn auto en dacht: oven is voorverwarmd, het zwijn kan erin.
wat? dat was hilarischquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |