Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
in dat geval is mijn bijdrage gratisquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is eigenlijk geen van beide, het moet meer een portfolioding worden en te kijken of het goed genoeg is om op het HAFF te komen.
[..]
3-7~ min. Dat ligt eraan wat ik zelf nog ga aanpassen voor de 15de.
Maar verwacht er niet te veel van, ik ben geen Walt Disney of Hayao Miyazakiquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:55 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
in dat geval is mijn bijdrage gratis
en ik ben geen john williamsquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:57 schreef Sands het volgende:
[..]
Maar verwacht er niet te veel van, ik ben geen Walt Disney of Hayao Miyazaki
Alvast bedanktquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:57 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
en ik ben geen john williams![]()
Maar ik ga mijn best doen voor je
Holland Animation Film Festivalquote:
Wanneer is dat? o google wist dat al.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Alvast bedankt
[..]
Holland Animation Film Festival
Ik zit nog steeds op voorbeelden te wachten van al zijn projecten. De eerste voorbeelden die hij zou hebben laten zien, zouden al in december 2012 zijn geweest...quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:43 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Cool, maar dyon gelooft je niet?
Dingen lopen niet altijd zoals je wil. Maar we zullen het vanzelf zien hé.quote:Op woensdag 31 juli 2013 06:51 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds op voorbeelden te wachten van al zijn projecten. De eerste voorbeelden die hij zou hebben laten zien, zouden al in december 2012 zijn geweest...
Dus niet dat ik em niet wil geloven... maar de geloofwaardigheid is wat laag geworden...
Verras me Sandsquote:Op woensdag 31 juli 2013 07:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Dingen lopen niet altijd zoals je wil. Maar we zullen het vanzelf zien hé.
dan is het augustus?quote:
huh?quote:
Dat ja. Dan ga ik hier verder onder mijn originele nick.quote:
Wel blijven opletten he..quote:
Lijkt mij ook! Ben benieuwd of de ouwe FMTers zich je nog herinneren.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:50 schreef Silfen het volgende:
[..]
Dat ja. Dan ga ik hier verder onder mijn originele nick.
Leek me wel zo handig om dat in een nieuwe maand te doen i.v.m. de punten in FMT.
Heb toen maar een paar maanden meegespeeld, dus die kans is klein.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lijkt mij ook! Ben benieuwd of de ouwe FMTers zich je nog herinneren.
Haha nee, dan zou er niks meer aan zijnquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:53 schreef Silfen het volgende:
Jullie zeggen elkaar toch niet voor?![]()
Paranoia modus
2004quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:56 schreef hornage het volgende:
Zijn oude nick zei me tijdens de meet niet veel iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |