quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:21 schreef Etsu het volgende:
Fijn, krijgen we weer van die mensen die zich verheven voelen tov de gewone medewerkers.![]()
Ja, die teamleiders hebben wij hier rondlopen.
Iets met 2 gezichten.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]Waarom zijn die überhaupt TL geworden.
Het excuus voor nieuwe kleding voor al het personeel zal wel weer 'geld' zijn.
Zo'n naambordje wil ik ook..
Je kunt er via het formulier op plaza eentje bestellen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]Waarom zijn die überhaupt TL geworden.
Het excuus voor nieuwe kleding voor al het personeel zal wel weer 'geld' zijn.
Zo'n naambordje wil ik ook..
Als ik ze niet serieus neem, krijg ik een grote bek. Als ik die geef, wordt er met ontslag/waarschuwing gedreigd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:28 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Herkanbaar. Zulke TLs neem ik in mijn filiaal gewoon niet serieus.
Las dat wij ze vandaag in de posttas geleverd krijgen. (die in april besteld waren)quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt er via het formulier op plaza eentje bestellen.
True. Gewoon negeren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als ik ze niet serieus neem, krijg ik een grote bek. Als ik die geef, wordt er met ontslag/waarschuwing gedreigd.Vandaar dat ik liever afstand van ze neem.
Ik ben gewoon verkoopklaar he.. niet TLquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je kunt er via het formulier op plaza eentje bestellen.
Dat colbert ziet eruit als zo'n tshirt met diepe V-hals op die fotoquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:34 schreef Franknfurter het volgende:
Ik zou als TL juist willen dat de medewerkers ook in de nieuwe dingen rondliepen. Je ziet er zo toch weer beter uit wat uiteindelijk voor de klant ook iets uitstraalt. En dan gewoon de TL's het colbertje eroverheen, klaar.
Met tieten er in ziet het er vast prima uitquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat colbert ziet eruit als zo'n tshirt met diepe V-hals op die foto
- proest -. Sowieso.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Met tieten er in ziet het er vast prima uit
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:59 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Met tieten er in ziet het er vast prima uit
Maar het maakt je werk een stuk leuker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 13:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]minpuntje is dan dat je opeens een stuk minder productief bent..
Bij ons lag FVOS en DASA er vanaf half 8 uit, tot kwart voor 9. Dus we konden voor die tijd geen VCR e.d. lopen. Codeboek zuivel was nét opgevraagd toen het eruit vloog, dus de voorraden stonden op 0 maar konden wel gewoon ingevoerd worden. Ook lag de applicatie voor kassa-inleg eruit.quote:
Volgens mij halfuur etenspauze en twee keer kwartier.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef bigbass het volgende:
Wat heb je voor pauzes als je 10.00-20.00 werkt?
Jep, volgens mij ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 15:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgens mij halfuur etenspauze en twee keer kwartier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |