Nee hoor, hij valt Knevel aan op Twitter!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Pauw heeft het te druk met een leger stalkende vrouwelijke volgers.
Totdat ze dichter bij je komen en daadwerkelijk voor je deur staan. Dat is van sommige mensen gewoon bekend. Echte BN-ers zijn gewoon te vinden, dan zou ik inderdaad wel effe uitkijken. Op Youtube heb je zo'n guy die twee weken geleden ermee gestopt is nadat mensen van 4Chan achter hem aan kwamen en bedreigingen (of zelfs meer) geuit hadden naar zijn familie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:34 schreef Mani89 het volgende:
Dit soort bedreigingen krijg ik dagelijks, hoort gewoon bij het internet.
Kijk uit, voor je het weet komt Mutant01 een donderpreek houden over generalisatie en dergelijke.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
Moslims hebben te weinig humor
Eens
Oneens
Dat kun je wel zeggen ja.
"Simpele straatmarokkaantjes" zijn zo ongeveer het gevaarlijkste diersoort op aarde.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:37 schreef Hierro het volgende:
Ze overdrijven wel hoor. Ze doen alsof ze te maken hebben met huurlingen, maar het gaat hier om simpele straatmarokkaantjes
Niet zo generaliseren heh, je moet ze niet over 1 kam scherenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een normale, de rest zijn gekkies.
Volgens mij post hij hier nooit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kijk uit, voor je het weet komt Mutant01 een donderpreek houden over generalisatie en dergelijke.
Een goede rechtgeaarde jood vindt gewoon dat alle Palestijnen dood moeten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef alors het volgende:
[..]
Gewoon een normale, de rest zijn gekkies.
Nogmaals, al die baggerposts. Stop er gewoon mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alors nogmaals, wat heb ik jou aangedaan?
Toch doet ze het tot nu toe prima. Misschien wel de beste gastpresentator tot dusver. Of in elk geval één van de beste.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Blester het volgende:
Ze spreekt Obama wel op een vreemde manier uit.
Obammaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:38 schreef Blester het volgende:
Ze spreekt Obama wel op een vreemde manier uit.
Niet verkeerd inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Toch doet ze het tot nu toe prima. Misschien wel de beste gastpresentator tot dusver. Of in elk geval één van de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |