NEE.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:47 schreef fruitsalade007 het volgende:
Lovelygirl is gwn een kloon van SG aka paul aka autist
Filmpje 2 keer bekeken, maar vind het niet echt geweldig. Heb denk ik geen gevoel voor humor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Echt fantastisch.
Oh en verder; ONZ Radio.
Toeval denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:44 schreef galaxy84 het volgende:
waarom is paul offline wanneer kloontje uuhh lovelygirl19 post
Beetje research doen, zou wel helpen... Er bestaat een zoekfunctie op FOK! hè, heeft Paultje die jou ook niet laten zien?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Filmpje 2 keer bekeken, maar vind het niet echt geweldig. Heb denk ik geen gevoel voor humor.
Weet nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
waarom zou je wat moeten bewijzen?
paul is duidelijk een mentor van lik m'n vestje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje research doen, zou wel helpen... Er bestaat een zoekfunctie op FOK! hè, heeft Paultje die jou ook niet laten zien?
http://zoeken.fok.nl/
vrouwenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef HaywoodJablome het volgende:
waarom zou je wat moeten bewijzen?
Dankjequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beetje research doen, zou wel helpen... Er bestaat een zoekfunctie op FOK! hè, heeft Paultje die jou ook niet laten zien?
http://zoeken.fok.nl/
zonder onderkin wel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Meisje met onderkin?
Nee ben haar niet.
SG is een kloon van Paul. Heb ik vandaag geleerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
NEE.![]()
Ken SG niet en ben zeker geen autist
Waar heb je dat geleerd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:35 schreef iXVI het volgende:
[..]
SG is een kloon van Paul. Heb ik vandaag geleerd.
En Paul werd de autist genoemd, en toen gaf jij antwoord met "ik ben zeker geen autist".
Kloon alert.
In 't nachtbagger topic.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:38 schreef LovelyGirl19 het volgende:
[..]
Waar heb je dat geleerd?![]()
Ow, ik dacht dat hij zei dat ik een autist ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |