Lapo opent nieuw topic.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neuh.
VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #4 Bakkali is een beest.
Val dood.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef Syntix het volgende:
VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #4 psv blijft een kutclub
Nee want TT.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef Syntix het volgende:
Krijg een blaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef Syntix het volgende:
Prima, maar deze wedstrijd als maatstaf nemen is wel erg kortzichtig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef bombmannl het volgende:
Rekik en Bruma maken prima indruk. Vooral rekik. Ben onaangenaam verrast als ajacied zijnde
Obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef Syntix het volgende:
Sinds er reeksen kwamen ja, nu is het irritant als er steeds 5 topics zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
In ONZ misschien. In VBL si dat al 10 jaar geen regel.
Matige moderatie vandaag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef Syntix het volgende:
Geopend door #teamSyntix.
als ajacied, of ajacied zijnde. Niet allebei.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:52 schreef bombmannl het volgende:
Rekik en Bruma maken prima indruk. Vooral rekik. Ben onaangenaam verrast als ajacied zijnde
Niets mis mee idioot.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
als ajacied, of ajacied zijnde. Niet allebei.
Bedoel het meer als mijn eerste indrukquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:53 schreef Nativism het volgende:
[..]
Prima, maar deze wedstrijd als maatstaf nemen is wel erg kortzichtig.
DonRaja zat mobiel dus kon niet reeksenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:53 schreef Tyron het volgende:
[..]
Inderdaad, wel slotjes geven maar niet reeksen.
Kutsmoes.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
DonRaja zat mobiel dus kon niet reeksen
quote:
We hebben 100 miljoen smurfen op dit forum...dan moet er altijd 1 zijn die dit kan reeksen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
DonRaja zat mobiel dus kon niet reeksen
Nogmaals, krijg een blaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
Allemaal hierheen: VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #4 psv blijft een kutclub
Nee. Hij gaf een kutpass en keek vervolgens alsof iedereen te dom was om die geniale bal te begrijpen.quote:
Jij bent écht een mongoolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
Allemaal hierheen: VBL / [3e ronde - vCL] PSV - Zulte Waregem #4 psv blijft een kutclub
Al is het maar voor de TT![]()
Dat zou jij eens moeten doen, het zou me verbazen als jij een volwassene bent.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nogmaals, ga op vakantie met je ouders.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
Al is het maar voor de TT![]()
Zeikerd, ik zit mobiel en heb het even aan collega mods gevraagd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Spijtig dat een MOD van een ander forum dat moet doen.
Maar hartelijk bedankt.
Haten op Stinho. Treurig ventje ben je.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Mobiel fokkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zeikerd, ik zit mobiel en heb het even aan collega mods gevraagd.
Goed bezig kerel!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, van PSV.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:58 schreef Okian het volgende:
Ik kom een beetje laat hiermee, maar dit is toch niet het thuis shirt van de lampies he?
Geestelijk is hij 6 jaar ouder dan jij, maar jij bent natuurlijk stoer en hebt swag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
[..]
Nee, PSV speelt dit jaar uit en thuis in het roodquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:58 schreef Okian het volgende:
Ik kom een beetje laat hiermee, maar dit is toch niet het thuis shirt van de lampies he?
Dan gooi ik mijn laptop uit het raam.quote:
jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:58 schreef Okian het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Houden we je aanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijn laptop uit het raam.
Het is dat ik voor PSV ben.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan gooi ik mijn laptop uit het raam.
Was een grapje manquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Daarentegen, als ze ze er wel in schieten, dan scoren ze wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:00 schreef GGMM het volgende:
Als ze de kansen blijven missen scoren ze ook niet.
Best of 7quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:00 schreef Crimyclown het volgende:
Hoeveel wedstrijden moeten ze spelen om zoch te plaatsen? Of is dit de enige.
Mag ik dit een treurige vraag vinden?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:00 schreef Crimyclown het volgende:
Na deze voorronde (De derde) komt nog een vierde.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:00 schreef Crimyclown het volgende:
Ja, dat mag jequote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mag ik dit een treurige vraag vinden?
Tja, wij Ajacieden weten niet veel van plaatsingswedstrijden voor de CLquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
2 rondes, dus 4 wedstrijden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:00 schreef Crimyclown het volgende:
Dag mag je vinden, als Vitessenaar heb ik er nooit wat mee te maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, als jullie die spelen verlies je meestal meteen. Dan weet je dat niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef Buffell het volgende:
[..]
Tja, wij Ajacieden weten niet veel van plaatsingswedstrijden voor de CL
Cruijff heeft ook een account aangemaakt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:01 schreef JanCees het volgende:
Hij kan aan beide kanten vallen, maar het kan ook niet.
aiiiii DISquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, als jullie die spelen verlies je meestal meteen. Dan weet je dat niet.
Zoals tegen City bedoel je?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee, als jullie die spelen verlies je meestal meteen. Dan weet je dat niet.
Moet je ns normaal doenquote:
Ik ben altijd bereikbaar op mijn iPod en DM.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Cruijff heeft ook een account aangemaakt?
Welk jaar was dat, die voorronde tegen City?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals tegen City bedoel je?
Jullie kunnen niet eens scoren tegen Zulte.
Jullie winnen ook een keer van Cityquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:03 schreef Tyron het volgende:
[..]
Zoals tegen City bedoel je?
Jullie kunnen niet eens scoren tegen Zulte.
Je zet jezelf voor lul.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welk jaar was dat, die voorronde tegen City?
Ik weet nog wel Kopenhagen, bijvoorbeeld. Maar City kan ik zo niet herrineren.
Let op het woord "meestal"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:04 schreef Nativism het volgende:
[..]
Feitelijk onjuist wel. Zie Paok > Kiev
Ik denk dat een poulewedstrijd tegen City lastiger is dan een voorronde wedstrijd tegen Zulte.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welk jaar was dat, die voorronde tegen City?
Ik weet nog wel Kopenhagen, bijvoorbeeld. Maar City kan ik zo niet herrineren.
Brussel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Ze kunnen er beter 2 inknallen want in Waregem kan het spoken.
Het blijft een provincieclubjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:06 schreef Buffell het volgende:
Hoor dat sfeertje! Het dak gaat eraffffffffff
Spelen ze in Waregem dan? Wij moesten met de combi naar Gent geloof ik toen we tegen hun speelden in de Europa League.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:05 schreef Mani89 het volgende:
Ze kunnen er beter 2 inknallen want in Waregem kan het spoken.
Een echt stadium heeft geen dak.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:06 schreef Buffell het volgende:
Hoor dat sfeertje! Het dak gaat eraffffffffff
Blijkbaar niet. Is ook best moeilijk, dat moet gerepeteerd worden.quote:
Depay niet kunnen spellenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:07 schreef StevenQ het volgende:
wie zei er nu dat Deppay gewisseld moest worden
Waar is dat feestje?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:07 schreef Buffell het volgende:
Gaan ze weer hoor. BOEREN BOEREN.
Ik dacht dat die Brabanders een leuk origineel feestje konden bouwen. Maar dat PSV-publiek zeg. Wat een droeftoeters in het kwadraat.
Ja, niet in het Philips Stadion. Menig 4e klasse amateurclub creeërt meer sfeer.quote:
Ik, maar hij heeft ook al iets van acht goede aanvallen om zeep geholpen natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:07 schreef StevenQ het volgende:
wie zei er nu dat Deppay gewisseld moest worden
Dit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik.
Daar verandert dit niks aan.
Mooie goal though.
nogmaals: je moet wel een erg kutleven hebben als je niks beters te doen hebt dan trollenquote:
Dat kan natuurlijk nog steeds.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef TheVulture het volgende:
En ben blij toe want ik zag die luizige Belgen er nog wel eentje inprikken straks
Wie overschat hem dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik.
Daar verandert dit niks aan.
Mooie goal though.
Ben je het nou eens met GGMM?quote:
Mooi toch.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ben je het nou eens met GGMM?
Ik merk dat er een vriendschap tussen jullie ontstaat
En een vriend van GGMM is een vriend van mij.
alleen nog even Arsenal wegzetten in de volgende ronde en jullie zitten in de poulefase. Zou goed zijn voor het het Nederlands clubvoetbal om weer 2 clubs in het hoofdtoernooi te hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel keepersfout meen ik, maar boeiend. Miljoenen zijn al bijna binnen.
Kan nog steeds, en 1-1 zou ook niet veel soeps zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef TheVulture het volgende:
En ben blij toe want ik zag die luizige Belgen er nog wel eentje inprikken straks
Nee maar altijd nog beter dan een 0-1quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Nativism het volgende:
[..]
Kan nog steeds, en 1-1 zou ook niet veel soeps zijn.
Nu kan ik vredig sterven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
Ik wil Knalerwtje feliciteren met z'n vriendschap met Tyron.
Iedereen dist Willems.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:10 schreef Knalerwtje het volgende:
Defauw dist Willems. Hoe slecht ben je dan.
Doelpunt viel wel doordat hij zich naar de flank liet uitzakken. Nu kon hij geen openkans missen, en speelde er wel zowaar een flankspeler de bal af.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Zorro het volgende:
"Wijnaldum bijna"
Dat kun je als commentator ook altijd zonder risico uitspreken
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
alleen nog even Arsenal wegzetten in de volgende ronde en jullie zitten in de poulefase. Zou goed zijn voor het het Nederlands clubvoetbal om weer 2 clubs in het hoofdtoernooi te hebben
Was je weg dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:11 schreef opperkleurder het volgende:
Zo daar ben ik weer. Is Maher al in de ploeg gekomen?
Heb je nog grootse plannen met je Beneliga, ouwe pik?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:11 schreef alalali het volgende:
Ah, PSV is gewoon maatje (of 2,3) te groot voor Zulte, moet je gewoon eerlijk kunnen toegeven. Is tenslotte de 2de club van Nederland
Zulte is de 2e club van België.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:11 schreef alalali het volgende:
Ah, PSV is gewoon maatje (of 2,3) te groot voor Zulte, moet je gewoon eerlijk kunnen toegeven. Is tenslotte de 2de club van Nederland
afstandsschot.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:12 schreef Keukendrol het volgende:
Wat voor kool had deppa? Ik kijk niet.
Zulte zit niet in een beneliga hoor moest je dat denkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je nog grootse plannen met je Beneliga, ouwe pik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |