PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
Willems heeft wel meer pareltjes op zijn instagram staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
repostquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
PSV heeft in ieder geval wel een stuk sympathieker team zo.
Al die over het paard getilde mooiboys?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Misschien kunnen ze nu een beetje degelijk aanvallend voetbal spelen. Die Bakkali en Depay willen iig wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tja, ik zeg niet dat ze goed zijn, maar ze zin een stuk minder irritant dan Strootman, Bommel, Toiboi, etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Al die over het paard getilde mooiboys?
Curve lijkt mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef pascal08 het volgende:
Welke stats zijn het belangrijkste voor corners?
Crossing en Curvequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef pascal08 het volgende:
Ik weet niet, in vind die 'maniertjes' ook niet zoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tja, ik zeg niet dat ze goed zijn, maar ze zin een stuk minder irritant dan Strootman, Bommel, Toiboi, etc.
Curve en FK accuracy let ik op..leken mij het meest logisch eigenlijk..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef pascal08 het volgende:
Wel leuk ja als je dat en freekick stats gelijk op je squadpagina kan zienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht zelf alleen aan curve, maar crossing is ook wel een goeie.
als je de keeper voorbij probeert te spelen heb je geen zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
Matavz. Echt een geoden spits. Een drol met ogen heeft nog meer zelfvertrouwen dan hij denk ik.
Dit jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel leuk ja als je dat en freekick stats gelijk op je squadpagina kan zien
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
Matavz. Echt een geoden spits. Een drol met ogen heeft nog meer zelfvertrouwen dan hij denk ik.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
als je de keeper voorbij probeert te spelen heb je geen zelfvertrouwen?lindgren
Maar dan met minder zelfvertrouwenquote:
hoestquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"hee georginio mag ik misschien de ba-.. nee? oh sorry hoor laat maar anders schiet maar zelf sorry aanvoerder meneer"
hahahaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"hee georginio mag ik misschien de ba-.. nee? oh sorry hoor laat maar anders schiet maar zelf sorry aanvoerder meneer"
Je kan natuurlijk ook gewoon 2 Engelsen doen.. Jones-Coke ofzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef rolls-reus het volgende:
Ds, heb mag elk triple link zijn tussen lb en lcam, hoeven geen koreanen dus
quote:
Zwarte Manolevquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:11 schreef Zhano het volgende:
Geoien voorzetOok lekker achter iedereen gegeven.
Ga maar weer smleno-en danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging eigenlijk kijken om Arias in actie te zien maar nu speelt hij niet eens
Trek je broek maar weer op dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[insert grappige opmerking]...dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Flinke jetlag ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:15 schreef DutchSL het volgende:
Arias moest nog op en neer vliegen naar Portugal gisteren, daarom speelt hij neit denk ik.
marktplaats.nlquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand een site waar je goedkoop ps3 controllers kan kopen?
Die goedkope zijn toch allemaal troep?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
niet, sowieso wel 45 kwijt denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
jeweetogquote:
Dan moet ik weer met dat debiele marktplaats volk communiceren.quote:
Lijkt mij ook ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Die goedkope zijn toch allemaal troep?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet, sowieso wel 45 kwijt denk ik
gamediscounter voor 40 euroquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:22 schreef Zhano het volgende:
Ik mag die Bakkali wel, is tenminste niet sweaty
Brenet. Jeugdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar hebben ze die rechtsback (Burnet, maar dan anders) vandaan?
Brenet, eigen jeugd en hij was bij Jong PSV erg matig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar hebben ze die rechtsback (Burnet, maar dan anders) vandaan?
quote:
Hij staat hier vooralsnog prima zijn mannetje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Brenet, eigen jeugd en hij was bij Jong PSV erg matig.
Advocaat zette liever Zanka rechtsback tegen Feyenoord toen.
Grabban als CAMquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Grabban kan ook als lcamdat dan maar doen?
Everybody get down nowquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Memphis heeft echt een jaren 90 kapsel wat ze bij Five zouden hebben.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Ik stuur nu het Adam Mager plaatje rond. Iedereen lachen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Ik stuur nu het Adam Mager plaatje rond. Iedereen lachen
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 29-07-2013 om 11:24:42@Toefjes onzin. Bronvermelding is een eis. Doe je dat niet, dan block reageer retweet
Wie is de bron van dit plaatje eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op maandag 29-07-2013 om 11:24:42@Toefjes onzin. Bronvermelding is een eis. Doe je dat niet, dan block reageer retweet
Volgens mij heeft Lindje hem zelf gemaaktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie is de bron van dit plaatje eigenlijk?
Ik moest lachenquote:
Heeft mij ex ook eens gedaan, dure grap geworden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heeft mijn vrouw ongezouten pinda's meegenomen
Dat kan wel maar hij is meer een spits. Het is wel moeilijk om een LB-CAM triple link te bedenken met een LB die redelijke stats heeft en een CAM met goede passing en ook nog redelijke pace.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Grabban kan ook als lcamdat dan maar doen?
Vreselijk. Ben ik ook vaak door genaaid. Dat moment dat je je realiseert dat die pinda´s niet gezout zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ikke ze in een bakje gedaan, portie zout erbij...smaken ze nog niet
Is hetzelfde wanneer ze naturel chips meenemen en je er dan zelf blokjes paprika bij moet snijdenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ikke ze in een bakje gedaan, portie zout erbij...smaken ze nog niet
Met het grote verschil dat naturel chips wel gewoon smaaktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is hetzelfde wanneer ze naturel chips meenemen en je er dan zelf blokjes paprika bij moet snijden
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat naturel chips wel gewoon smaakt
Ik had laatste die nieuwe, met die extra diepe ribbels...die had mijn vrouw dan wel weer erg goed uitgezochtquote:
Dat is inderdaad niet heel makkelijk meequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan wel maar hij is meer een spits. Het is wel moeilijk om een LB-CAM triple link te bedenken met een LB die redelijke stats heeft en een CAM met goede passing en ook nog redelijke pace.
Dat zijn de Fransen die in de Ligue 1 in eerste instantie niet aan de bak kwamen..en dan is België een logisch land om naartoe te gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom is het voor die Fransen tegenwoordig zo interessant om in Belgie te voetballen?
Dit was best lastig..gewoon pech.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
dat wijnaldum de kans moet afmaken idd
En je weet nooit of zo iemand betrouwbaar is..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:58 schreef FCsuarez het volgende:
wil zo'n harry voor pink slips spelen![]()
wil hij thiago silva voor jordi alba![]()
hij was trouwens wel heel slecht
Ja, ik hoop dat PSV echt wint. Na Utrecht zou een nieuw fiasco echt dramatisch zijn voor het Nederlands voetbalquote:
Voetbalwetten ftwquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dadelijk gaat-ie nog aan de andere kant vallen ook
haha doe het sowieso nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En je weet nooit of zo iemand betrouwbaar is..
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
die bal was te laag voor een omhaal, dan maar laten lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:05 schreef wieisboos het volgende:
Hebben jullie een idee of dit legit is? Had gereageerd op een kamer en krijg dit terug, ben een beetje huiverig om zomaar een kopie van mijn paspoort op te sturen voor identiteitsfraude ofzo.[ afbeelding ]
lol nep manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat begin al na die'then if you are'
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Hebben jullie een idee of dit legit is? Had gereageerd op een kamer en krijg dit terug, ben een beetje huiverig om zomaar een kopie van mijn paspoort op te sturen voor identiteitsfraude ofzo.[ afbeelding ]
Deze kamer zit in Nigeria?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja thx wil alleen ff bevestigingquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol nep manDat begin al na die thank you
![]()
Klinkt echt te vaag ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En het is een viezerik
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
doei derkietwitter:celticfc twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 21:59:06#Celtic sign Derk Boerrigter from Ajax on a four-year deal subject to international clearance. (MH) reageer retweet
Foto van de presentatie:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef wieisboos het volgende:
doei derkietwitter:celticfc twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 21:59:06#Celtic sign Derk Boerrigter from Ajax on a four-year deal subject to international clearance. (MH) reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:08 schreef wieisboos het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat knulletje dat clearasil zat te smeren?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
Zien jullie onderin bij de dug-outs die reclame van BAM?
[ afbeelding ]
Als je het teken daarvan omdraait is het net een hond.
Die voelen ook dat ze fucking lucky zijn dat er pas 1 in ligt ja..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef Zhano het volgende:
Volgens mij vind Zulte het wel prima zo, maar 3 man mee bij counters etc.
Ze spelen met publiek hè.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
PSV zonder mongolen is leuk om te kijken![]()
Erg mooi voetbal gezien tot nu
iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zonder mongolen? Zag je die gast net uitlopen bij die corner?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
1 zo'n potje zegt ook niks natuurlijk..En hij heeft ook al een hoop kutballen gegeven.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:22 schreef DutchSL het volgende:
Die Brenet, alleen maar negatieve verhalen over gehoord over zijn spelen bij Jong PSV ;')
Als dit dan de nr 2 van de België is idd..voetballend wel echt zoveel minder..had makkelijk 5-0 kunnen staan al. Eigenlijk had dat gemoeten ook.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef jepperdeprep het volgende:
PSV speelt goed voetbal hoor maar dat Zulte is wel dramatisch slecht als ik het zo allemaal zie
waren eigenlijk 5e of 6e ofzo he, maa door die gekke play off onzin 2equote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als dit dan de nr 2 van de België is idd..voetballend wel echt zoveel minder..had makkelijk 5-0 kunnen staan al. Eigenlijk had dat gemoeten ook.
hier nietquote:
Nu nog tegen een tegenstander die er wel wat van baktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:30 schreef ThadCastle het volgende:
Geen Marcelo is echt een opluchting. Rekik en Bruma doen het meer dan prima
Zaterdag ADO uit, wordt leukquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu nog tegen een tegenstander die er wel wat van bakt
Ach als PSV slecht speelde was Zulte geweldig goed. Tis toch nooit goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:31 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nu nog tegen een tegenstander die er wel wat van bakt
Zulte is sowieso slecht. die hebben niet 1 gouden spelerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach als PSV slecht speelde was Zulte geweldig goed. Tis toch nooit goed
Atouba 2.0quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik moest hardop lachen om Willems
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zulte is sowieso slecht. die hebben niet 1 gouden speler
Tuurlijk doen ze weinig fout deze wedstrijd, maar die spitsen worden amper in stelling gebracht. Als ze in de verdrukking komen moet ik nog maar zien of ze dan ook stand houden. Das alles wat ik zeg... geen haat broquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach als PSV slecht speelde was Zulte geweldig goed. Tis toch nooit goed
Dat waren taaie scharen jaquote:
Mijn pa heeft het 4x teruggespoeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik moest hardop lachen om Willems
Op die foto lijkt het net alsof hij een Heerenveen-shirt aan heeft. Ik had zijn IF in FUT11quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heerenveen schijnt deze gast aan het binnenhalen te zijn... Joost mag weten wie daar namens Heerenveen mee bezig is
Zoiets als Toine van Pepperstreets, maar dan met Willemsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mijn pa heeft het 4x teruggespoeld.![]()
Kun je daar ff een puushje van maken?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op die foto lijkt het net alsof hij een Heerenveen-shirt aan heeft. Ik had zijn IF in FUT11
Zo te zien de zoon vanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:37 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Heerenveen schijnt deze gast aan het binnenhalen te zijn... Joost mag weten wie daar namens Heerenveen mee bezig is
quote:
Dat 2e team lijkt me wel goed maar ik vond Sikorski en IF Perstaller wat tegenvallen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:47 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/squad/3070
http://wefut.com/squad/3072
Hier de bronze cup een paar keer mee winnen
Ik ga trouwens nu if perstaller even boojen
De Paj volgens mij..of misschien Déé Paj. Maar Die Paj heb ik nog niet eerder gehoordquote:
T was ne grap, flauwe plezante.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De Paj volgens mij..of misschien Déé Paj. Maar Die Paj heb ik nog niet eerder gehoord
Ik kan jouw humor niet echt volgen vandaag.quote:
helaasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ik denk het. 2-0 op de livescore, dus dat klinkt overtuigend.
Echt hèquote:
Zat zelfs een PI bijquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik kan jouw humor niet echt volgen vandaag.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt hè
Geen tentamen, geen examen, geen SO, maar een CITO toets voor dit PSVxd xd
En dan die kop erbij
[ afbeelding ]
Verdediging erg goed, creatief vermogen van de aanval erg goed. Middenveld in verhouding toch wel het minste eigenlijk. En het afronden natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:59 schreef DutchSL het volgende:
Hij wilt zelf Memphis genoemd worden ipv Depay (spreek uit als Patricia Paay, maar dan De ervoor).
Ik was vooral onder de indruk van Rekik, zo jong en zo goed.. als hij die lijn kan doorzetten mag hij van mij al heel snel Oranje in. (/overhaaste conclusies)
Was wel het eerste waar ik aan dacht (quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:00 schreef Zhano het volgende:
[..]
Zat zelfs een PI bijOf misschien weet je niet waar de afkorting DP voor staat? Vraag maar aan Rijst, die heeft t vast gezien in KPD
He straks zin om batta te geven?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was wel het eerste waar ik aan dacht () maar toch zag ik het niet als garpje, sorry
Goed plan. Silver I presume?quote:
Ja na middernacht een keerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Goed plan. Silver I presume?
Hopen dat mijn internet weer normaal doet..gisteren echt steeds rare lag spikes.
Primaquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wil ook wel een keer verslagen worden door tim
Ik heb een keer gewonnen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik wil ook wel een keer verslagen worden door tim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |