PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:57 schreef Lindgren. het volgende:
Willems heeft wel meer pareltjes op zijn instagram staan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
repostquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
PSV heeft in ieder geval wel een stuk sympathieker team zo.
Al die over het paard getilde mooiboys?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Misschien kunnen ze nu een beetje degelijk aanvallend voetbal spelen. Die Bakkali en Depay willen iig wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:01 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tja, ik zeg niet dat ze goed zijn, maar ze zin een stuk minder irritant dan Strootman, Bommel, Toiboi, etc.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Al die over het paard getilde mooiboys?
Curve lijkt mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef pascal08 het volgende:
Welke stats zijn het belangrijkste voor corners?
Crossing en Curvequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef pascal08 het volgende:
Ik weet niet, in vind die 'maniertjes' ook niet zoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Tja, ik zeg niet dat ze goed zijn, maar ze zin een stuk minder irritant dan Strootman, Bommel, Toiboi, etc.
Curve en FK accuracy let ik op..leken mij het meest logisch eigenlijk..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:05 schreef pascal08 het volgende:
Wel leuk ja als je dat en freekick stats gelijk op je squadpagina kan zienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef pascal08 het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht zelf alleen aan curve, maar crossing is ook wel een goeie.
als je de keeper voorbij probeert te spelen heb je geen zelfvertrouwen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
Matavz. Echt een geoden spits. Een drol met ogen heeft nog meer zelfvertrouwen dan hij denk ik.
Dit jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel leuk ja als je dat en freekick stats gelijk op je squadpagina kan zien
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:06 schreef Lindgren. het volgende:
Matavz. Echt een geoden spits. Een drol met ogen heeft nog meer zelfvertrouwen dan hij denk ik.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
als je de keeper voorbij probeert te spelen heb je geen zelfvertrouwen?lindgren
Maar dan met minder zelfvertrouwenquote:
hoestquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"hee georginio mag ik misschien de ba-.. nee? oh sorry hoor laat maar anders schiet maar zelf sorry aanvoerder meneer"
hahahaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"hee georginio mag ik misschien de ba-.. nee? oh sorry hoor laat maar anders schiet maar zelf sorry aanvoerder meneer"
Je kan natuurlijk ook gewoon 2 Engelsen doen.. Jones-Coke ofzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef rolls-reus het volgende:
Ds, heb mag elk triple link zijn tussen lb en lcam, hoeven geen koreanen dus
quote:
Zwarte Manolevquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:11 schreef Zhano het volgende:
Geoien voorzetOok lekker achter iedereen gegeven.
Ga maar weer smleno-en danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ging eigenlijk kijken om Arias in actie te zien maar nu speelt hij niet eens
Trek je broek maar weer op dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[insert grappige opmerking]...dan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
Flinke jetlag ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:15 schreef DutchSL het volgende:
Arias moest nog op en neer vliegen naar Portugal gisteren, daarom speelt hij neit denk ik.
marktplaats.nlquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand een site waar je goedkoop ps3 controllers kan kopen?
Die goedkope zijn toch allemaal troep?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
niet, sowieso wel 45 kwijt denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
jeweetogquote:
Dan moet ik weer met dat debiele marktplaats volk communiceren.quote:
Lijkt mij ook ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Die goedkope zijn toch allemaal troep?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niet, sowieso wel 45 kwijt denk ik
gamediscounter voor 40 euroquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef GekkeGerrit- het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:22 schreef Zhano het volgende:
Ik mag die Bakkali wel, is tenminste niet sweaty
Brenet. Jeugdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar hebben ze die rechtsback (Burnet, maar dan anders) vandaan?
Brenet, eigen jeugd en hij was bij Jong PSV erg matig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waar hebben ze die rechtsback (Burnet, maar dan anders) vandaan?
quote:
Hij staat hier vooralsnog prima zijn mannetje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:26 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Brenet, eigen jeugd en hij was bij Jong PSV erg matig.
Advocaat zette liever Zanka rechtsback tegen Feyenoord toen.
Grabban als CAMquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Grabban kan ook als lcamdat dan maar doen?
Everybody get down nowquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:32 schreef Tim86 het volgende:
Memphis heeft echt een jaren 90 kapsel wat ze bij Five zouden hebben.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Ik stuur nu het Adam Mager plaatje rond. Iedereen lachen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:34 schreef Toefjes het volgende:
Ik stuur nu het Adam Mager plaatje rond. Iedereen lachen
twitter:thijsslegers twitterde op maandag 29-07-2013 om 11:24:42@Toefjes onzin. Bronvermelding is een eis. Doe je dat niet, dan block reageer retweet
Wie is de bron van dit plaatje eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]twitter:thijsslegers twitterde op maandag 29-07-2013 om 11:24:42@Toefjes onzin. Bronvermelding is een eis. Doe je dat niet, dan block reageer retweet
Volgens mij heeft Lindje hem zelf gemaaktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wie is de bron van dit plaatje eigenlijk?
Ik moest lachenquote:
Heeft mij ex ook eens gedaan, dure grap geworden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heeft mijn vrouw ongezouten pinda's meegenomen
Dat kan wel maar hij is meer een spits. Het is wel moeilijk om een LB-CAM triple link te bedenken met een LB die redelijke stats heeft en een CAM met goede passing en ook nog redelijke pace.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:28 schreef rolls-reus het volgende:
Grabban kan ook als lcamdat dan maar doen?
Vreselijk. Ben ik ook vaak door genaaid. Dat moment dat je je realiseert dat die pinda´s niet gezout zijn.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ikke ze in een bakje gedaan, portie zout erbij...smaken ze nog niet
Is hetzelfde wanneer ze naturel chips meenemen en je er dan zelf blokjes paprika bij moet snijdenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ikke ze in een bakje gedaan, portie zout erbij...smaken ze nog niet
Met het grote verschil dat naturel chips wel gewoon smaaktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Is hetzelfde wanneer ze naturel chips meenemen en je er dan zelf blokjes paprika bij moet snijden
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:46 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Met het grote verschil dat naturel chips wel gewoon smaakt
Ik had laatste die nieuwe, met die extra diepe ribbels...die had mijn vrouw dan wel weer erg goed uitgezochtquote:
Dat is inderdaad niet heel makkelijk meequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan wel maar hij is meer een spits. Het is wel moeilijk om een LB-CAM triple link te bedenken met een LB die redelijke stats heeft en een CAM met goede passing en ook nog redelijke pace.
Dat zijn de Fransen die in de Ligue 1 in eerste instantie niet aan de bak kwamen..en dan is België een logisch land om naartoe te gaan.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:51 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom is het voor die Fransen tegenwoordig zo interessant om in Belgie te voetballen?
Dit was best lastig..gewoon pech.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
dat wijnaldum de kans moet afmaken idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |