quote:
De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok!
Friese duiven. Op mijn hoofd. Drie keer.quote:
Ze zeggen dat het geluk brengtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Friese duiven. Op mijn hoofd. Drie keer.
Geen opvoeding gehadquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Friese duiven. Op mijn hoofd. Drie keer.
Hahaha dat vond ik nog het mooistequote:
Altijd zo achterdochtig die Catquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zei ik ook, maar na 3 keer geloofde cat me niet meer
Damnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet voor komende weekend alweer miserablevlaai halen
wat ontzettend rotquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Ach jij hebt toch een zwaar levenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:11 schreef Cat22 het volgende:
oh? Zou het voor maandag halenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:11 schreef Cat22 het volgende:
Ik had moeten proevenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Ach jij hebt toch een zwaar leven, die miserabele vlaai was wel lekker
Waarom voor maandag?quote:
Net als meneer Ingetje deed: een hoekje! Had gemoetenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:17 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik had moeten proevenMaar de kruimelvlaai was ook erg lekker
En komen vooraf bij mij vlaai eten?quote:
Als ik dat had gedaan, dan had ik het einde van ronde twee echt niet gehaaldquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net als meneer Ingetje deed: een hoekje! Had gemoeten
dacht eerder dat je die zondag kwam brengenquote:
Jij moet nog meer trainen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:25 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Als ik dat had gedaan, dan had ik het einde van ronde twee echt niet gehaaldVijf rondes
![]()
Grapjas!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
dacht eerder dat je die zondag kwam brengen
Nijmegen en Rotterdam zuid in ieder geval niet, en wellicht glippen er tot dusver nog een paar tussen de mazen van het Catnet door.quote:
En gewoon ook veel, dikke diarreeduifquote:
Maes: "wat zit het hier heeeeeerlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahaha dat vond ik nog het mooiste
Dat je het 2 seconden voor de flets al aan hoorde komen vallen door de bladeren van de bomen
En dat iedereen dan omhoog keek van uh-oh...![]()
![]()
Waaaaaarom kom je dan nooit es mee op zondagmiddag te Amersfoorten?quote:
En het welbekende spreekwoord 'een duif flatst in het algemeen... niet driemaal op dezelfde steen' ging ook al niet op.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maes: "wat zit het hier heeeeeerlijk"
FLATSSSSSS
ja dat was wel legandarischquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maes: "wat zit het hier heeeeeerlijk"
FLATSSSSSS
"Ach, ik kom van het platteland"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En het welbekende spreekwoord 'een duif flatst in het algemeen... niet driemaal op dezelfde steen' ging ook al niet op.
Beter plannenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:36 schreef Takaiki het volgende:
Omdat ik dan iets anders heb of de dag ervoor al de hele dag weggeweest ben
And proud of it!quote:
dat is waar. Maar toen ik kende ik je niet. Anders was ik niet met hen gegaan.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is waar. Maar toen ik kende ik je niet. Anders was ik niet met hen gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |