Nee, nog 10 gokken te gaan.quote:
Dat is goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:13 schreef SamuelofSEK het volgende:
oh wacht 5 heb ik helemaal nog niet gezien, dus ik bedoelde 3 of 4
Je moet de volgens imdb iets bekendere Frankenheimer film hebben met o.a Rock Hudson.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:24 schreef Silfen het volgende:
Het is niet Grand Prix, voor zover ik kan zien.
Dat is wel een Frankenheimer film uit '66.
Geen ideequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:27 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Je moet de volgens imdb iets bekendere Frankenheimer film hebben met o.a Rock Hudson.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands toch, van jou verwacht ik dat je dit soort dingen in een paar seconden weet
Seconds.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
Sands toch, van jou verwacht ik dat je dit soort dingen in een paar seconden weet
quote:
desu+1quote:
Klopt, +1quote:
8/25quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:52 schreef Robby87 het volgende:
True Lies
Predator
Terminator 1
Terminator 2
Terminator 3
Junior
Total Recall
The Expendables 2
...
25, is het DP?!
14/25quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:55 schreef Silfen het volgende:
Expendables 1
Last Action Hero
Twins
Running Man
Conan
Red Sonja?
19/25quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:58 schreef InTrePidIvity het volgende:
The Last Stand
Junior
Kindergarten Cop
Jingle All The Way
The Sixth Day
Collateral
Die nietquote:
22/25quote:
bij mij nietquote:
24/25quote:
Die waren al genoemd en Universal Soldier is fout, daaromquote:
quote:
Ja, zo eentje die jouw wel lust.quote:
film?quote:The fight choreographers gave Hilary Swank a "pink belt" for her mastery of the most flashy techniques, but none of the basics.
quote:
quote:
quote:made $90.8 million,
, Part II grossed $115.1 million and
, Part III earned a disappointing $38.9 million. Nevertheless the studio was keen to continue the franchise, though its $8.9 million take effectively killed the prospects of any further films. After a sufficient lapse of years, the 2010 remake took $171.8 million at the box office.
quote:
nope, the next karate kid is deel vier.quote:
Dat bedacht ik me toen ik het getypt hadquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:08 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nope, the next karate kid is deel vier.
Ik had de quote niet gelezenquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:10 schreef drakin het volgende:
Het stond nog wel in de quote dat het 3 al niet kon zijn, ik wilde al bijna the karate woman typen
Ik had al zo'n vermoeden.quote:
Ow ik dacht dat ik wel eens iets verschrikkelijks keek, maar dit ziet er nog veel erger uit. Uitgekeken ook nog?quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
We blijven even bij karate... Welke film heb ik net gekeken?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ja dat is Scatman die kung fu doet
Als je met belachelijk een goed entertainment niveau bedoelt dan jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:15 schreef DragonFodder het volgende:
die belachelijke kung fu blaxploitation?
Met alle plezier, stukken vermakelijker dan die big budget hollywood movies die ik de laatste tijd in de bios zagquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik wel eens iets verschrikkelijks keek, maar dit ziet er nog veel erger uit. Uitgekeken ook nog?
Ik snap het nu, dat is ook waarom ik zo'n film wel eens zie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:18 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Als je met belachelijk een goed entertainment niveau bedoelt dan ja
[..]
Met alle plezier, stukken vermakelijker dan die big budget hollywood movies die ik de laatste tijd in de bios zag
quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik snap het nu, dat is ook waarom ik zo'n film wel eens zie.
edit, hij wordt sexy, ik wil nu die film ook zien
quote:
Hier ookquote:
1/2quote:
2/2quote:
quote:
Sands blijkbaar, want in deze post erna stond je er niet meer in.quote:Op woensdag 31 juli 2013 10:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh ik sta niet meer in de lijst, maar weet zeker dat ik deze maand een punt behaald heb..
Edit: ben even aan het terugkijken. Wyccie is ook uit de lijst gevallen vanaf hier: TV / [FOK! Movie Trivia] - Juli 2013 - Deel 14
Proberen jullie de vrouwen te lozen?
Dankje voor het nakijken, ik was wat tragerquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:39 schreef Silfen het volgende:
[..]
Sands blijkbaar, want in deze post erna stond je er niet meer in.
Manhattan en the River wild zijn goedquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:14 schreef ArtistA het volgende:
1=Donnie Darko?
2=Matchstick Men?
3=Manhattan
4=The River Wild
Klopt allemaalquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:20 schreef Asap het volgende:
Meryl Streep lijkt me
Adaptation?
De andere kan ik niet goed zien, zit daar Jake Gyllenhaal in dat plaatje?
quote:
quote:
Da's rap!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:33 schreef hornage het volgende:
Back To The Future 2
Sin City
Eternal Sunshine Of The Spotless Mind
Hooligan
Deep Impact
Happy Feet
De film is wel komisch bedoeld, maar geen horrorquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:44 schreef DragonFodder het volgende:
ik neem aan dat het een komisch bedoelde horror is?
quote:
quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:24 schreef ArtistA het volgende:
Heb deze wel ooit gezien volgens mij. Is het iets van Tim Burton?
Jawelquote:
Dat is snel, of het kwam door die laatste letter.quote:
quote:Winona Ryder was offered the role of, but turned it down.
quote:It was only after being cast as thethat
admitted to
that he actually did not know how to ride a horse.
Wie heeft het over snel.quote:
quote:
Vorige pagina is de film al geraden hoorquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:33 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Dacht mss om die scene in het begin als ze op de kermis zijn. Zit ie toch ook op een paard.
Neequote:
Ik heb hem daar nog nooit opgezocht.quote:Op woensdag 31 juli 2013 15:07 schreef hornage het volgende:
Ik heb hem opgezocht, maar ik betwijfel of mensen dit kennen. Heeft ook echt heeeeeeel weinig votes om imdb...
Dat was juist de grapquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:40 schreef drakin het volgende:
[..]
[..]
Vorige pagina is de film al geraden hoor
Alleen de laatste is goed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:36 schreef DragonFodder het volgende:
BC Billy Crudup?
MS Martin Sheen?
TS Tom Sizemore?
EB Edward Burns?
JL Jennifer Lopez?
JC Jim Carrey?
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:45 schreef picodealion het volgende:
Gokje op The Truman Show, al kan ik niet een van de initialen plaatsen
quote:Op woensdag 31 juli 2013 16:47 schreef picodealion het volgende:
paar gokjes op namen:
Billy Connolly
Meryl Streep
Elizabeth Banks
Justin Long
quote:
quote:A chronicle of John Lennon's first years, focused mainly in his adolescence and his relationship with his stern aunt Mimi, who raised him, and his absentee mother Julia, who re-entered his life at a crucial moment in his young life.
quote:Set in late-19th-century Russia high-society, the aristocratenters into a life-changing affair with the affluent Count Vronsky.
Stand FMT juli:quote:
Kloptquote:Op woensdag 31 juli 2013 19:38 schreef wyccie het volgende:
Oh, die met Amy nogwat, die naar Ierland gaat om haar vriend ten huwelijk te vragen omdat dat traditie is op een bepaalde feestdag.
quote:
quote:
Neequote:
Komt daar een film van?quote:
[/quote]quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:15 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
van welke [b]nog uit te komen film is dit een alternatieve poster?
Bien sur sir!quote:
Nee.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:39 schreef dyonvbaal het volgende:
is dit american pie? Die exchange student die sex gaat hebben met appeltaart mannetje?
DragonFodder + 1quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:39 schreef DragonFodder het volgende:
Katie holmes bestijgt een medestudent in teaching ms tingle
Hmmm... Misschien....quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:40 schreef Silfen het volgende:
Ziet eruit als een striptease, maar van wie?
Demi Moore?
dat is inderdaad de film. Nu nog de naam van de acteur en wat hij hier doet.quote:
nopequote:Op woensdag 31 juli 2013 20:47 schreef dyonvbaal het volgende:
Dunno, heb de film niet gezien en de beste man zegt me niks...
Ik gok dat ie zombies aan het doden is
Misschien wil ik ze wel helpen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef DragonFodder het volgende:
Niemand die film gezien? Ga hem eens snel kijken dan! kom maar terug als je het antwoord weet
Geef dan gewoon antwoord, man. Niet zo uit de hoogte doen.quote:
Oh nee mijn doel was 50 punten voor deze maandquote:Op woensdag 31 juli 2013 21:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Geef dan gewoon antwoord, man. Niet zo uit de hoogte doen.
quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:02 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh nee mijn doel was 50 punten voor deze maand
Wel gezien, maar dat is al zo lang geleden dat ik niet zou weten welke scene dat is en verder heb ik uberhaupt nooit een acteur uit die film gekendquote:Op woensdag 31 juli 2013 20:58 schreef DragonFodder het volgende:
Niemand die film gezien? Ga hem eens snel kijken dan! kom maar terug als je het antwoord weet
helemaal goed.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:08 schreef Sands het volgende:
Hij heeft de benen vast van een tiener die recht de houtversnipperaar in rende, de andere tieners denken dat hij hem er in probeert te duwen maar hij wilde juist het tegenovergestelde.
jaquote:
neequote:en zit ie niet ook in meerdere pirates of the caribean?
Ik vind hem er niet eens op lijken.quote:Op woensdag 31 juli 2013 21:17 schreef Silfen het volgende:
Is dat Julian Sands of lijkt hij er alleen maar op?
2/3quote:
jep, met Alan Tudyk.quote:
Je gaat wel lekker vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |