quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is typisch. Die moet je soms gewoon even laten gaan. Hetzelfde doen we met jou, weetjewel
Bedankt voor deze uitleg. Zet deze even in mijn notes aub. Dan verwijs ik fa's of mods even door naar die note als ze vervelend doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Het is typisch. Die moet je soms gewoon even laten gaan. Hetzelfde doen we met jou, weetjewel
Of ik doe iets verkeerd, of jij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik heb ineens 3k posts meer dan LMI
Ik denk dat jij dan iets verkeerd doetquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:45 schreef Spatieloos het volgende:
Lol ik ben van 4 posts per dag naar 16 gegaan in minder dan 2 maanden
Maar jij ook, wanneer was de laatste keer dat je in top 10 zat?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dan iets verkeerd doet
2/3 dagen terug? Misschien iets langer nogquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar jij ook, wanneer was de laatste keer dat je in top 10 zat?
Oh oki.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
2/3 dagen terug? Misschien iets langer nog
Anders moet ik daar steeds gaan kijkenquote:
Beginnerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:44 schreef Spatieloos het volgende:
Wow ik heb ineens 3k posts meer dan LMI
Ik ook zoiets. Misschien iets meerquote:
Geeft niet, toch wel jammer eigenlijk, post wat meer. En het komt vast ook door je stomme UIquote:
Peter is goneeeeeeeeeequote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geeft niet, toch wel jammer eigenlijk, post wat meer. En het komt vast ook door je stomme UI
Ik mis Peter nog steeds.
Hi, you are Ryan, nice to meetcha. Meet me. Ofzo. Zeg jij het maar.quote:
Heel goed, de fik erinquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:58 schreef Crack_ het volgende:
Stuart, het opruimen werd een nogal groot rondje en nu is er echt veel weg. Vooral oude papieren.
Ja, vanavondquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Prima.Vandaag had je die afspraak toch, of ben ik nou in de war?
Ik heb je gemeten, zo'n 12 cmquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:00 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Hi, you are Ryan, nice to meetcha. Meet me. Ofzo. Zeg jij het maar.
Ja met mij gaat ook alles goed.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh, maar ik dacht dat tepels niet meer groeiden na het 18e levensjaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |