PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
het zou zo lullig zijn als er niemand reageertquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
als het je niet interesseert waarom reageer je dan gr gr
Als ik zon iemand op mijn verjaardag zou hebben zou ik m 2 hoog naar beneden gooien. Met zn benen omhoog.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over zuur gesproken: Wim Kieft gisteren bij VI over AZ en PSV. Ongelooflijk wat een debiel is dat toch eigenlijk
Ik speelde gisteren in de sneeuw. Toen deed ik een lob en de bal rolde heel langzaam echt nét over de lijn. En die keeper er maar achteraan rennenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:16 schreef Zhano het volgende:
Echt leuk om te doen: bij een langzame lob al naar de zijkant weglopen om te juichen terwijl de bal nog onderweg is
Grabban http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/164062586quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speelde gisteren in de sneeuw. Toen deed ik een lob en de bal rolde heel langzaam echt nét over de lijn. En die keeper er maar achteraan rennenHet was echt de geniaalste lob ooit
over allesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Over zuur gesproken: Wim Kieft gisteren bij VI over AZ en PSV. Ongelooflijk wat een debiel is dat toch eigenlijk
''Als Park goed is, waarom gaat hij dan naar PSV'' vond ik wel een goeie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Idd. Ik begin die vent echt steeds onsympathieker te vindenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik zon iemand op mijn verjaardag zou hebben zou ik m 2 hoog naar beneden gooien. Met zn benen omhoog.
Ja het meeste wel idd. Alleen de nuance die hij op het eind bracht over van Peperstraten was nog wel goed, maar eerst zat ie ook al super cynisch te doenquote:
quote:
"Ach, als het niks wordt met Park bij PSV, dan is het ook goed"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Als Park goed is, waarom gaat hij dan naar PSV'' vond ik wel een goeie.
Hij kan toch goed genoeg zijn voor het niveau van PSV maar niet meer geschikt voor de Premier leaguequote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Als Park goed is, waarom gaat hij dan naar PSV'' vond ik wel een goeie.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hadden het gisteren over de spierballen van Verbeek, de NOS is er al achter gekomen hoe. Die gozer blijft maar huisjes bouwen
http://nos.nl/video/53482(...)buiten-het-veld.html
Zieke hutquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze hadden het gisteren over de spierballen van Verbeek, de NOS is er al achter gekomen hoe. Die gozer blijft maar huisjes bouwen
Jerommekequote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Mij lukt de roulette nooit als ik die kant op loop.. 70 strength is nog best goed ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:19 schreef poker4lifee het volgende:
92% passing met bronzes
[..]
Grabban http://www.easports.com/n(...)videos/ugc/164062586
Doet het wel aardig ondanks z'n 3* skill. Ook wel chill dat ie best sterk is
Als ie zelf niet de hele tijd voor de camera staat zijn ze wel aan te gluren iddquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
Ik zou er echt niet tegen kunnen om geïnterviewd te worden door Joep Schreuder trouwens..klinkt altijd alsof hij tegen een klein kind praat
Zijn reportages zijn altijd wel tof.
Ja, ik doel ook echt meer over die specifieke reportages..niet die voorbeschouwingen enzo..die zijn maar kut. Maar dan doet hij vaak ook vooral interviewsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ie zelf niet de hele tijd voor de camera staat zijn ze wel aan te gluren idd
hahah gewoon beginnen met die roulette vanaf het punt dat achter hem is zeg maarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mij lukt de roulette nooit als ik die kant op loop.. 70 strength is nog best goed ja.
een UP/transfer? Of een ekte?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:41 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Achievement unlocked. Eindelijk een IF op console
[ afbeelding ]
oh vorig jaar nog wel..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
UP/Transfers tellen niet.
[ afbeelding ]
haha, die heb ik netjes gepost hier, gewoon van nu.nl geloof ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:08 schreef pascal08 het volgende:
Deze foto heeft Toefjes toch gemaakt?
http://www.dumpert.nl/med(...)/komt_die_golf_.html
Oh, ik zag 'm voorbij komen op Dumpert en ik herinnerde me ineens dat jij 'm ook eens hier gepost had. Vroeg me gelijk af of jij 'm ook echt gemaakt had.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, die heb ik netjes gepost hier, gewoon van nu.nl geloof ik
Hoezo illegaal?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Blijft bizar dat gasten als Nepenthez reclame maken voor die illegale coinverkopers en toch nog uitgenodigd worden voor EA events..of is dat bij hem niet meer zo?
Helaas, lijkt me echt vet om zoiets met je eigen ogen te mogen zienquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:10 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oh, ik zag 'm voorbij komen op Dumpert en ik herinnerde me ineens dat jij 'm ook eens hier gepost had. Vroeg me gelijk af of jij 'm ook echt gemaakt had.
Jawel, hij was laatst nog bij een FIFA 14 demo dingesding.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
Blijft bizar dat gasten als Nepenthez reclame maken voor die illegale coinverkopers en toch nog uitgenodigd worden voor EA events..of is dat bij hem niet meer zo?
Ik niet hoor, ik heb nog nooit geschaakt behalve tegen de computer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nogDat was mijn eerste dag hier ofzo. Gingen Iwan en DutchSL schaken volgens mij
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Helaas, lijkt me echt vet om zoiets met je eigen ogen te mogen zien
Jij zit alle topics nog een keer door te nemen? Maak je dan ook aantekeningen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:14 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik niet hoor, ik heb nog nooit geschaakt behalve tegen de computer.
Het verkopen van ingame shit mag niet van EA.quote:
wtf idd, 13 juliquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij zit alle topics nog een keer door te nemen? Maak je dan ook aantekeningen?
Dan ga ik volgend jaar nog meer verkopen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het verkopen van ingame shit mag niet van EA.
Dat is mijn droom-doodquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:15 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zou het wel vet als ik het vergaan van de Aarde mag meemaken. Dat je zo'n gigantische komeet op je af ziet komen de de hele Aarde in een keer opslokt. Episch.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is mijn droom-doodNiemand verdrietig om elkaars dood. Gewoon allemaal tegelijkertijd. Vette muziek, wat genotsmiddelen en al spacend uit elkaar knallen
Pech? Snelle vrije trappen lopen altijd verkeerd af en bij die 2-1 verdedigd ie gewoon niet omdat ie denkt dat er wel afgefloten wordquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die Nep heeft inderdaad wel heel veel pech, vergeleken met dat viel dat van mij nog mee. Die penalty
Ja, ik weet dan ook niet hoe snel ik m weg moet drukken. Behalve bij een vervelende tegenstander. Dan "vergeet" ik het wel eens.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Nep weet trouwens toch ook wel dat de ssh de standaard celebration van Balo is? Waarom daar dan om flippen
Ik kap hem altijd af hoor, daar niet van. Maar als je nergens op drukt krijg je dus die ssh
verdedigt, wordtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pech? Snelle vrije trappen lopen altijd verkeerd af en bij die 2-1 verdedigd ie gewoon niet omdat ie denkt dat er wel afgefloten word
Het is ook gewoon een kneus. En helaas iemand waar veel van die pubertjes naar luisteren en daardoor kan dat soort shit zich alleen maar makkelijker verspreiden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:20 schreef jepperdeprep het volgende:
Het valt me wel op dat NepentheZ zowat alle 'cheese' van FIFA zoals 5 atb, mannetje op de lijn zetten bij vrije trappen en uberpace voorin, gebruikt. Beetje jammer.
Ik heb nu bijna level 80 bereikt dus dan ga ik die 'Why Always Me' celebration kopen. Normaal doe ik (bijna) nooit een celebration maar die lijkt me dan wel weer leuk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:19 schreef Tim86 het volgende:
Nep weet trouwens toch ook wel dat de ssh de standaard celebration van Balo is? Waarom daar dan om flippen
Ik kap hem altijd af hoor, daar niet van. Maar als je nergens op drukt krijg je dus die ssh
En die penalty dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
Pech? Snelle vrije trappen lopen altijd verkeerd af en bij die 2-1 verdedigd ie gewoon niet omdat ie denkt dat er wel afgefloten word
Die penalty was bs ja, maar zulke pingels kreig ik dageleks tegen joh.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna level 80 bereikt dus dan ga ik die 'Why Always Me' celebration kopen. Normaal doe ik (bijna) nooit een celebration maar die lijkt me dan wel weer leuk.
[..]
En die penalty dan?
Die penalty was pech, maar de rest was toch vooral zijn eigen falen hoor. Nep is echt een voorbeeld van iemand die met een gekleurde bril zit te kijken en alles alleen maar ziet als pech. Liet ook alleen zijn eigen highlights zien en van hem alleen de goals, terwijl hij vast wel meer kansen had (en hij had ook meer balbezit..niet dat dit nou zoveel hoeft te zeggen, maar toch)quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb nu bijna level 80 bereikt dus dan ga ik die 'Why Always Me' celebration kopen. Normaal doe ik (bijna) nooit een celebration maar die lijkt me dan wel weer leuk.
[..]
En die penalty dan?
Waarom ben je expres rare fouten aan het maken Zhano?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die penalty was bs ja, maar zulke pingels kreig ik dageleks tegen joh.
Waarom kijken jullie allemaal naar zijn filmpjes dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die penalty was pech, maar de rest was toch vooral zijn eigen falen hoor. Nep is echt een voorbeeld van iemand die met een gekleurde bril zit te kijken en alles alleen maar ziet als pech. Liet ook alleen zijn eigen highlights zien en van hem alleen de goals, terwijl hij vast wel meer kansen had (en hij had ook meer balbezit..niet dat dit nou zoveel hoeft te zeggen, maar toch)
Om die Benidorm Bastard te pestten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom ben je expres rare fouten aan het maken Zhano?
Ik vind zijn pack opening video's wel leuk en ik herken mezelf in hem wanneer hij verliestquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kneus. En helaas iemand waar veel van die pubertjes naar luisteren en daardoor kan dat soort shit zich alleen maar makkelijker verspreiden.
Kijk het normaal nooit, uberhaupt geen FUT filmpjes meer. Alleen werd hier gepost, dus wilde ff kijken waar het over ging.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie allemaal naar zijn filmpjes dan?
Ik heb er denk ik 2 of 3 gezien en dat is het, maar het valt nogal opquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie allemaal naar zijn filmpjes dan?
Het is dat je het zelf zegtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind zijn pack opening video's wel leuk en ik herken mezelf in hem wanneer hij verliest
heeft een ban toch?quote:
Bernard wellicht ookquote:
Bernard Duartequote:
Verschrikkelijk zijn dat soort mensen ja. Gister in clubs speelden we tegen een team die tijdens een corner de keeper helemaal naar de paal toe duwde zodat het doel leeg was. Ik wist niet eens dat dat konquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een kneus. En helaas iemand waar veel van die pubertjes naar luisteren en daardoor kan dat soort shit zich alleen maar makkelijker verspreiden.
er staat nog geen streep doorheenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De kloon van Shygirl inmiddels ook al?
Ik heb vaak meer schoten (en dan niet vanaf de middellijn maar van 20 meter of minder) De effectiviteit is soms wel te laagquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is dat je het zelf zegt
Soms betrap ik mezelf er ook wel op..heb ik het gevoel dat mijn tegenstander megaveel geluk heeft en zwaar onverdiend op 1-0 staat bij de rust, zie ik daarna de stats en heeft hij meer balbezit en veel meer schoten...zoals gezegd hoeft dat niet veel te betekenen, maar vaak is dat wel zo
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Waarom heeft hij een ban eigenlijk? Naja waarom weet ik wel, maar waarom nu? Ik zit in zijn geschiedenis te kijken en volgens mij is het vanwege zijn KPD aanmelding..dan doen ze vast wel een check
Hij had een verhaal van iemand uit KPD hier neergezet. Mijn reactie daarop heeft er toe geleid dat ik nooit meer in KPD terug mag komen, en hij werd gebanned. Maar shy heeft zich aangemeld voor KPD?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:36 schreef Tim86 het volgende:
Waarom heeft hij een ban eigenlijk? Naja waarom weet ik wel, maar waarom nu? Ik zit in zijn geschiedenis te kijken en volgens mij is het vanwege zijn KPD aanmelding..dan doen ze vast wel een check
Ja haha, niet zo handigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij had een verhaal van iemand uit KPD hier neergezet. Mijn reactie daarop heeft er toe geleid dat ik nooit meer in KPD terug mag komen, en hij werd gebanned. Maar shy heeft zich aangemeld voor KPD?
Ja, en zoals DS2 ook zei op twitter. vaak gr gr x henk of zo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zegt in het echt wel eens gr gr?
Ik doe het soms wel eens op mn werk, afsluiten met gr gr Henk Ria en de kids en een Poot van Max. Moeten ze wel om lachen dan. Denken ze dat ik grappig ben. Maar dat ben ik helemaal niet. Gewoon een gejat grapje
Ik stuur wel vaakquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, en zoals DS2 ook zei op twitter. vaak gr gr x henk of zo.
Baas is het jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:43 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Best wel lachen kanaal heeft die gast.
Zieke stats ja, moet kunnen. Ik had in mijn hoofd dat de NIF/UP echt 50 pace had ofzo, maar nu 70 pace is gewoon primaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:45 schreef TBakkert het volgende:
Iemand hier die het wel verstandig vindt om IF Juninho als CAm in 3-5-2 te gebruiken?
mooi, dankje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zieke stats ja, moet kunnen. Ik had in mijn hoofd dat de NIF/UP echt 50 pace had ofzo, maar nu 70 pace is gewoon prima
Iedere FK en corner een doelpunt![]()
Alleen jammer van high/high workrates, maar dat moet wel goedkomen. Als CM/CDM kan hij ook spelen..dan kan je nog meer longshottenquote:
als CDM is dan misschien ook wel leuk ja, want dan kan ik Hernanes op CAM zetten en Klose + Zarate als ST.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen jammer van high/high workrates, maar dat moet wel goedkomen. Als CM/CDM kan hij ook spelen..dan kan je nog meer longshotten
38 jaar oud en nog wekelijks uitblinker daar
Brazilië
Phillips is bijna 40 en hij kon nog mee met het niveau van de Championship. Hij is gisteren pas getransferd naar Crystal Palace terwijl hij daar allang speelde en hij had daar zelfs een IF verdiendquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alleen jammer van high/high workrates, maar dat moet wel goedkomen. Als CM/CDM kan hij ook spelen..dan kan je nog meer longshotten
38 jaar oud en nog wekelijks uitblinker daar
Brazilië
Hier leven veel trendsetters. Toen Lindgren. hier die harlem shake postte, werd hij bij mij pas 3 weken later bekend.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:55 schreef Zhano het volgende:
Wel nice, als je dit topic volgt hoef je nooit meer op Youtube/Voetbalzone etc te kijken
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:55 schreef Zhano het volgende:
Wel nice, als je dit topic volgt hoef je nooit meer op Youtube/Voetbalzone etc te kijken
En p0rnhub niet te vergeten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:55 schreef Zhano het volgende:
quote:
Siem vast wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:06 schreef wonton het volgende:
Hopen dat 1 van deze spelers in FUT komt
[ afbeelding ]
Al KPD access aangevraagd?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:06 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie er een paar die zeker in FUT komenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:06 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk 4 van geenideequote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:06 schreef wonton het volgende:
[ afbeelding ]
grapjasquote:
lolbroekquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie er een paar die zeker in FUT komen
grapjasquote:
Volgens mij waren ze siem nog vergeten.quote:
Beetje weinig pace..meestal zeg ik dat sarcastisch, maar nu een keer serieusquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:10 schreef TBakkert het volgende:
Sorry voor Futhead, maar dit team wat?
http://www.futhead.com/fifa/squads/13900234/
SIF Klosequote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:10 schreef TBakkert het volgende:
Ik vind dat vaak wel lekker spelen eigenlijk. Voor mij waren de beste ST's uit het spel dit jaar Klose en Bukharov. Met alleen die pace van Zarate en Ben Arfa moet het denk ik wel lukken. Ook niet zo heel veel tegendoelpunten met zo'n verdediging, hoop ik...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje weinig pace..meestal zeg ik dat sarcastisch, maar nu een keer serieus
Heb ik met die andere IF's geen geld voor.quote:
90% is tamper bannedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:16 schreef wonton het volgende:
Heeft iemand trouwens nog FUT12 coins dat ik mag hebben?
DS2 heeft beide in 1 team...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:14 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand hier met een bronzeteam met if jawo en ingelsten?
Mijn team met 7 IF's heeft die 2 ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:14 schreef rolls-reus het volgende:
Iemand hier met een bronzeteam met if jawo en ingelsten?
Geen sif klose of gee geld daarvoor?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:10 schreef TBakkert het volgende:
Kn je nog 1 keer je teamposten dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn team met 7 IF's heeft die 2 ja.
Mijn 3-5-2 team heeft minder pace dan dit (dan vooral achterin) Dat is wel een silver team en dit een gold team.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beetje weinig pace..meestal zeg ik dat sarcastisch, maar nu een keer serieus
http://wefut.nl/squad/2776 Ik heb nu Lewicki ipv Landgren omdat hij het tot nu toe goed doet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kn je nog 1 keer je teamposten dan?
Jawo op rcam, bevalt dat een beetje?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mijn 3-5-2 team heeft minder pace dan dit (dan vooral achterin) Dat is wel een silver team en dit een gold team.
[..]
http://wefut.nl/squad/2776 Ik heb nu Lewicki ipv Landgren omdat hij het tot nu toe goed doet.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:25 schreef Reemi het volgende:
Het grote moment is aangebroken...
In tegenstelling tot websites als futhead () klopt de teamrating op wefut nu wél. Pascal heeft de code gekraakt.
Nogmaals dank aan Tim voor het idee van het toevoegen van de teamrating.
Ik vind hem tot nu toe de minst goede IF uit het team. Hij lijkt trager dan 84 pace en hij laat niet echt veel zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:33 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Jawo op rcam, bevalt dat een beetje?
Legendesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:25 schreef Reemi het volgende:
Het grote moment is aangebroken...
In tegenstelling tot websites als futhead () klopt de teamrating op wefut nu wél. Pascal heeft de code gekraakt.
Nogmaals dank aan Tim voor het idee van het toevoegen van de teamrating.
Duidelijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind hem tot nu toe de minst goede IF uit het team. Hij lijkt trager dan 84 pace en hij laat niet echt veel zien.
Ik vind hem geen verbetering ten opzichte van de NIF. Wat Berre zijn NIF betreft weet ik het niet maar de IF is echt wel goedquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:44 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Duidelijken if ingelsten, is hij wel goed?
geen geld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:25 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Geen sif klose of gee geld daarvoor?
Thanks! Zit een beetje te kijken naar goedkope bronze if's voor in een leuk team.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind hem geen verbetering ten opzichte van de NIF. Wat Berre zijn NIF betreft weet ik het niet maar de IF is echt wel goedJohansen hetzelfde verhaal. Ik scoorde laatst met hem met een dropkick van 25 meter, zo'n hard schot heb ik nog nooit gezien. Jammer genoeg heb ik die goal niet opgeslagen
Aah vandaarquote:
Dankquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:55 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/player/13282
Foutje in wefut, hij speelt bij shamrock rovers
Nu is 'ie goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:55 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/player/13282
Foutje in wefut, hij speelt bij shamrock rovers
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 19:00:09Get ready: the @MLS All-Stars are coming to FUT tomorrow. The final #TOTS in #FUT13. http://t.co/MfqqnWCeJf reageer retweet
Die SIF Diego lijkt me echt biazr goed, misschien niet helemaal ideaal voor LM, maar lijkt me wel goed genoeg. Ook wil ik IF Juninho sowieso en ik heb nu Cech op doel, maar ik wil waarschijnlijk weer TOTS Mignolet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Aah vandaarhoezo doe je dan niet robinho ipv diego? Dan kan je m vast wel betalen.
Binnekort potje doen?
Moooh?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:01 schreef Dudeweiser het volgende:
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 19:00:09Get ready: the @MLS All-Stars are coming to FUT tomorrow. The final #TOTS in #FUT13. http://t.co/MfqqnWCeJf reageer retweet
Dat is al bekend volgens mij hoor..dat all star team gewoon + die gozer waar de meeste goals mee waren gemaakt tijdens het FUT MLS toernooi (die Italiaan)quote:
Di Vaio. Speelde gisteren een potje tegen Macklemore.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is al bekend volgens mij hoor..dat all star team gewoon + die gozer waar de meeste goals mee waren gemaakt tijdens het FUT MLS toernooi (die Italiaan)
Er is eigenlijk geen goede CB-RB combinatie met 2 IF's die niet MLS is. Söderberg-Larsson kan wel maar ik weet niet of je een CB met 35 pace wil gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:56 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Thanks! Zit een beetje te kijken naar goedkope bronze if's voor in een leuk team.
Nog tips voor dit team? En suggesties voor de lege posities? Geen mls graag
http://wefut.com/squad/3068
Hoeft niet if te zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er komt waarschijnlijk 1 bronze in dat TOTS (Ashe) Die zou wel heel goed worden
[..]
Er is eigenlijk geen goede CB-RB combinatie met 2 IF's die niet MLS is. Söderberg-Larsson kan wel maar ik weet niet of je een CB met 35 pace wil gebruiken.
Ik moet meteen aan Elkeson denkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:06 schreef Reemi het volgende:
[..]
Di Vaio. Speelde gisteren een potje tegen Macklemore.
[ afbeelding ]
Kun je mij het ww sturen? Ik wil wel meedoenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:11 schreef DuTank het volgende:
Als jullie zin hebben, de FUT Subleague voor de Voetbalmanager: http://managers.fok.nl/voetbal/2013-2014/subleagues/index/id/737
DM voor het wachtwoord.
ik keekquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:22 schreef wonton het volgende:
op Nederland 2 een item over de handicap in FUT
Cyriac?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik zoek een ST met 85+ pace die een sterke link heeft met een CAM het liefst rond de 80 pace. Iemand enige idee?
Ik speel nu met Tchite en Vargas, maar die Tchite is echt de slechtste spits waar ik tot nog toe mee heb gespeeld.Vargas is wel een baasje.
Ik heb van dat team alleen James gebruikt dus daar kan ik weinig over zeggen. Ik denk alleen niet dat Quigley geschikt is op CAM met zijn 37 passing. Ik weet ook niet of je die Ierse LB beslist wil gebruiken. Op RCB kun je bv. Kim Won Il doen en dan op RB Kim Kwang Suk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hoeft niet if te zijn
Maar de rest van het team, daar nog tips voor?
Silver dus? En je bedoelde Cyriac ipv Tchite?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:26 schreef Ozz-03 het volgende:
Ik zoek een ST met 85+ pace die een sterke link heeft met een CAM het liefst rond de 80 pace. Iemand enige idee?
Ik speel nu met Tchite en Vargas, maar die Tchite is echt de slechtste spits waar ik tot nog toe mee heb gespeeld.Vargas is wel een baasje.
hier zal wel wat tussenstaanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:26 schreef Ozz-03 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Geen 85+ pace maar Gabbiadini (83 pace) en Pasquato (82 pace) Dat is ook een perfecte link jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:26 schreef Ozz-03 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier zal wel wat tussenstaanPerfect links zijn dat..dan vallen er veel goede double links afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
ohja oeps, niet goed gelezenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Perfect links zijn dat..dan vallen er veel goede double links af
Die staat op de andere CAM en mede dankzij de sterke link met Soumahoro.quote:
Castaignos wil ik nog eens proberen, maar hoor niet zulke goede verhalen over Duarte, al zien zijn stats er helemaal niet verkeerd uit.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Silver dus? En je bedoelde Cyriac ipv Tchite?
Duarte + Castaignos is wat je zoekt
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:28 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hier zal wel wat tussenstaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Waar hoor je die verhalen dan? Hier is op Zhano na iedereen positief over hem geloof ik. Ik vind hem echt heel goed. Maar zie mijn edit van de gequote post voor meer opties.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die staat op de andere CAM en mede dankzij de sterke link met Soumahoro.
[..]
Castaignos wil ik nog eens proberen, maar hoor niet zulke goede verhalen over Duarte, al zien zijn stats er helemaal niet verkeerd uit.
[..]
Duarte is een baas man.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:30 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Die staat op de andere CAM en mede dankzij de sterke link met Soumahoro.
[..]
Castaignos wil ik nog eens proberen, maar hoor niet zulke goede verhalen over Duarte, al zien zijn stats er helemaal niet verkeerd uit.
[..]
Ik doe het wel helemaal anders danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb van dat team alleen James gebruikt dus daar kan ik weinig over zeggen. Ik denk alleen niet dat Quigley geschikt is op CAM met zijn 37 passing. Ik weet ook niet of je die Ierse LB beslist wil gebruiken. Op RCB kun je bv. Kim Won Il doen en dan op RB Kim Kwang Suk.
Topquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waar hoor je die verhalen dan? Hier is op Zhano na iedereen positief over hem geloof ik. Ik vind hem echt heel goed. Maar zie mijn edit van de gequote post voor meer opties.
Duarte is gewoon een baasquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Top, Wallyson is onbetaalbaar nu ik mijn coins heb verkocht, maar de rest zijn zeker opties.
Dan heb ik ooit een keer Zhano zijn reactie gezien over Duarte in 4222 en die was inderdaad niet zo positief.
Ga nu eerst voor Castaignos en Duarte, mocht dat niet bevallen probeer ik die twee uit Noorwegen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Duarte is gewoon een baasprobeer gewoon uit zou ik zeggen
Ja, dat zou wel schandalig zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgend jaar is Kim Kwang Suk waarschijnlijk CB met 93 pace (en silver) Als Wynne dan ook nog CB is en silver dan gaan mensen die vast veel gebruiken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Lindgren. op 30-07-2013 19:57:48 ]hallo dus dit noemen ze nou twitter
Presteert.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:55 schreef Zhano het volgende:
Duartecombo Vargas-Cyriac presteerd ook ondermaats.
Heb je Vargas wide CAM gehad? En check mijn eerdere posts over taalvouden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Presteert.
En Duarte is fucking goed man.En Vargas ook.
Vargas is als centrale CAM wel op zijn best..daar liep hij 1,5 op 1 bij mij na 50 wedstrijden ofzo..echt ongekend. Op wide CAM vind ik hem ook wel erg chill though..en Cyriac is echt dodelijk..alleen jammer dat hij geen 4* skill heeft.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:55 schreef Zhano het volgende:
Duartecombo Vargas-Cyriac presteerd ook ondermaats.
Ja, linker CAM in een 4-2-3-1 en als CAM in een 3-5-2. Allebei top.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Heb je Vargas wide CAM gehad? En check mijn eerdere posts over taalvouden.
Ik moest laatst tegen iemand die had Cyriac op CM. In een 5-2-2-1quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vargas is als centrale CAM wel op zijn best..daar liep hij 1,5 op 1 bij mij na 50 wedstrijden ofzo..echt ongekend. Op wide CAM vind ik hem ook wel erg chill though..en Cyriac is echt dodelijk..alleen jammer dat hij geen 4* skill heeft.
Orly?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:31 schreef TBakkert het volgende:
Ik heb nu echt de ultimate completion bug...
Denk het wel ja..zeker omdat ze het echt een TOTS noemen nu. Gaat een rerelease worden lijkt me.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:00 schreef wonton het volgende:
Hoe zit het met Donnovan eigenlijk, Zal hij dezelde kaart morgen krijgen?
Cyriac heeft wel zijn momenten, maar is af en toe onzichtbaar. Met Vargas lukt me bijna niks, terwijl ik met mn andere CAMs geen problemen heb.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vargas is als centrale CAM wel op zijn best..daar liep hij 1,5 op 1 bij mij na 50 wedstrijden ofzo..echt ongekend. Op wide CAM vind ik hem ook wel erg chill though..en Cyriac is echt dodelijk..alleen jammer dat hij geen 4* skill heeft.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Orly?
Deze meneer staat al een week in deze staat op mijn TP:
[ afbeelding ]
Kansloos is dat ja, maar dat soort 5atb teams kan je tenminste nog lekker tegen spelen met wat ruimte. Die 5 atb teams die ook nog eens 2 of 3 verdedigende CM's hebben zijn pas echt kansloos. Met Ramires en Paulinho/Luiz Gustavo ofzoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moest laatst tegen iemand die had Cyriac op CM. In een 5-2-2-1
gewoon Huseklepp in elk silverteam. Samen met Elyou.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Cyriac heeft wel zijn momenten, maar is af en toe onzichtbaar. Met Vargas lukt me bijna niks, terwijl ik met mn andere CAMs geen problemen heb.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Orly?
Deze meneer staat al een week in deze staat op mijn TP:
[ afbeelding ]
Wat jij met Vargas hebt had ik met El Arabi I guess...en daar zijn anderen weer lovend over.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Cyriac heeft wel zijn momenten, maar is af en toe onzichtbaar. Met Vargas lukt me bijna niks, terwijl ik met mn andere CAMs geen problemen heb.
Ik heb al vanaf het begin een 4-3-2-1 kaartje in mn watchlist staan. Als ik er iets mee doe, word ik uit de app gegooid.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat al een maand of drie in mijn watch list.Kan er niets mee.
twitter:Jesserdt twitterde op donderdag 25-07-2013 om 17:50:55NUON is dus failliet. Ben ik de enige die het grappig vindt dat uitgerekend bij een energiebedrijf de stekker eruit wordt getrokken? reageer retweet
zelfdequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb al vanaf het begin een 4-3-2-1 kaartje in mn watchlist staan. Als ik er iets mee doe, word ik uit de app gegooid.
Is stoereboii geen 16 inmiddels?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ger_van_broer__.html
België
Thibault heeft een broertjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
België
In Volendam haalt zoiets de krant al niet eens meer joh.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:07 schreef Toefjes het volgende:
België
quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:06 schreef TBakkert het volgende:
twitter:Jesserdt twitterde op donderdag 25-07-2013 om 17:50:55NUON is dus failliet. Ben ik de enige die het grappig vindt dat uitgerekend bij een energiebedrijf de stekker eruit wordt getrokken? reageer retweet
![]()
Ik vind hem echt geniaal. Bijna allemaal wel.quote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
Bij mij zitten deze jongens al paar weken vast:
[ afbeelding ]
Hij bedoelde dus Cyriacquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:09 schreef ThadCastle het volgende:
Tchite slecht vindenwtf
Vargas is chill ja. Duarte vind ik beter though.
Omdat ik het geheim wilde houden. Maar die transfer is in FUT nog niet verwerkt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:19 schreef TBakkert het volgende:
WOT? Arias naar PSV? DS2, waarom heb je dat niet naar me ge-DM't of zo?
Ja, dat viel me inderdaad ook al op...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik het geheim wilde houden. Maar die transfer is in FUT nog niet verwerkt.
Speelt nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:20 schreef rolls-reus het volgende:
http://wefut.com/player/12393
Benieuwd hoe deze man zo speelt
Thanks. I appreciate that.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind hem echt geniaal. Bijna allemaal wel.![]()
Schijnt echt een baas te zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:20 schreef rolls-reus het volgende:
Random 99 agility/balancequote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:20 schreef rolls-reus het volgende:
77 shot power hebben en toch maar 34 shooting..rest van zijn shooting stats zijn zoooooooo slechtquote:
http://wefut.nl/player/7153quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
77 shot power hebben en toch maar 34 shooting..rest van zijn shooting stats zijn zoooooooo slecht
1.81m en 90kg
Dacht doe Mousinho op cdm want goede longshotsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player/7153
Hij kan niet schieten, maar ingame heeft hij al 3x gescoord in 9 wedstrijden, allemaal van randje 16.3 uit 9 van CDM is voor mij goed
Zegt vaak ook weinig hoor. Heb genoeg spelers gehad met mindere shooting stats, maar met die FUT boosts erbij komt het nog wel goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
http://wefut.nl/player/7153
Hij kan niet schieten, maar ingame heeft hij al 3x gescoord in 9 wedstrijden, allemaal van randje 16.3 uit 9 van CDM is voor mij goed
Finishing ook zo makkelijk? Heb echt potjes ertussen dat ze gewoon alles op de keeper schieten, welke hoek je ook miktquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt vaak ook weinig hoor. Heb genoeg spelers gehad met mindere shooting stats, maar met die FUT boosts erbij komt het nog wel goed.
Best random ja..ik verloor gisteren ook een potje met 1-2 terwijl ik 15 kansen (dus niet schoten, maar kansen) had en hij 2. Vliegt ineens alles net op de keeper of alles op paal/lat.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Finishing ook zo makkelijk? Heb echt potjes ertussen dat ze gewoon alles op de keeper schieten, welke hoek je ook miktOf gewoon dik naast terwijl een gold dat gewoon 99/100 keer scoort
blijf niet leukquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie dat Adam Mager ook weer speelt vanavond.
[ afbeelding ]
quote:
same jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Best random ja..ik verloor gisteren ook een potje met 1-2 terwijl ik 15 kansen (dus niet schoten, maar kansen) had en hij 2. Vliegt ineens alles net op de keeper of alles op paal/lat.
Maar ik heb ook echt vaak potjes tegen een redelijk gelijkwaardige tegenstander en dan sta ik na een kwartier ineens met 3-0 voor omdat alles binnenvalt.
haha wtf, deze kende ik nog nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zie dat Adam Mager ook weer speelt vanavond.
[ afbeelding ]
Ik klikte een keer op die sherlock functie en kreeg dat in beeld.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:16 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jij zit alle topics nog een keer door te nemen? Maak je dan ook aantekeningen?
Je LCDM lijkt opquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:42 schreef rolls-reus het volgende:
Jojo ds2 tips voor dit team?
http://wefut.com/squad/3070
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je LCDM lijkt op [ afbeelding ]
En haha @ je linksback [ afbeelding ]
Correctemundoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]![]()
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar een andere lb en camjij hebt zeker geen verstand van bronzes..?
Oudste spelerquote:
Nieuwe spelers kunnen toch aanvoerder worden? Iemand als Schaars lijkt me best logisch..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Matavz is een dooie, Willems isen de rest is nieuw of jeugdspeler (Willems eigenlijk ook).
Ik zat ook zoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef ThadCastle het volgende:
Thorgan beter dan Eden wtf. Eden speelde al bij Lille toen hij 20 was..
Matavz heeft juist uitstraling man..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Matavz is een dooie, Willems isen de rest is nieuw of jeugdspeler (Willems eigenlijk ook).
met ze pyama.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Matavz heeft juist uitstraling man..
Het kan ja, maar dat is de redenatie van Cocu denk ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nieuwe spelers kunnen toch aanvoerder worden? Iemand als Schaars lijkt me best logisch..
Als je deze man kan vinden op PS3 zou ik hem op CAM zetten: http://wefut.nl/player/6073quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:42 schreef rolls-reus het volgende:
Jojo ds2 tips voor dit team?
http://wefut.com/squad/3070
Hmm, dat is wel een goed idee ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:48 schreef rolls-reus het volgende:
Ideetje voor wefut.
Is het niet mogelijk dat je alle spelers die je in je team hebt op een rijtje kan zetten om alle stats tegelijk te zien? Want ik zoek nu een fk-taker en moet alle spelers afgaan om te kijken naar de stats, dat moet toch makelijker kunnen?
Nieuwe Neymar zag ik op youtubequote:
Haha lolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je deze man kan vinden op PS3 zou ik hem op CAM zetten: http://wefut.nl/player/6073
Als je op Matland LB zet en (IF) Johansen op CAM lijkt het wel heel erg op mijn teamIk heb namelijk dezelfde verdediging + keeper en dezelfde CDMs.
Bruma is de nieuwe C Ronaldo sukkelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ja, Moses Daddy is de nieuwe C Ronaldo. Ik snap niet dat hij geen contract kreeg bij Ajax
Nee hij is de nieuwe Wielaertquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Bruma is de nieuwe C Ronaldo sukkel
Jung Hong Yun-No Byung Jun (normaal een ST) of moeten het geen Koreanen zijn?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:52 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Haha lol![]()
Heb je geen andere triple link lb-cam? Want vind het zo wel een mooie hybrid
Ho Lee Fook is ook best goed.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:55 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jung Hong Yun-No Byung Jun (normaal een ST) of moeten het geen Koreanen zijn?
Sum Ting Wong ookquote:
In elk geval verdient hij wel 5* weak footquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoop dat EA door heeft dat die Bakkali goed is en ze hem 74 maken met 5* skills
Dat zou wel erg voorbarig zijnquote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:56 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoop dat EA door heeft dat die Bakkali goed is en ze hem 74 maken met 5* skills
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |