Eigen schuld, had je je rekening maar moeten betalenquote:Klacht T-Mobile: nummer behoud zakelijk
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over T-Mobile
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden T-Mobile
Lezers van deze klacht: 9
Goede dag,
ik had dat naar t-mobile gestuurd omdat ik geen nummer behoud kon krijgen ivm dat de nummers niet meer actief zijn ze hadden mij geroyeerd omdat ik niet betaalden toen hadden ze me de 2 telefoon nummers <tel nummer 1> en <tel nummer 2> deactiveert en als de nummers niet meer actief zijn kan tele2 de nieuwe provider ze niet porteren zij zeggen de nummers moeten in de lucht zijn om ze te kunnen over nemen maar ik had van t-mobile nooit een brief gekregen waar in stond dus toen ik t-mobile belde waren de 10 dagen al om die wettelijk zijn om door te geven om nummer behoud nu begrijpt u dat me dat veel geld gaat kosten ivm logo brief papier en magneetplaten en visitekaartjes
zie mail t-mobile
Goede Dag,
Ik had net contact met een collega van jullie ik heb het volgende probleem mijn nummers zijn niet meer actief en daarom kan er geen nummer portatie plaats vinden
Jullie hoeven me niet nog een keer het probleem uit te leggen ik begrijp het
Maar ik vraag jullie vriendelijk om de twee nummers <tel nummer 1> en <tel nummer 2> te actieveren op actief zodat ik de nummers porteren kan hier bij vraag ik om begrip voor de situatie ik zou na mei terug gebeld worden omdat jullie een of andere afkoopsom op de factuur had staan maar dat wou ik helemaal niet en dat zouden jullie uitzoeken hoe dat kwam toen heb ik niets meer van jullie gehoord tot in Julie
Ik belde om eens te vragen hoe het zat toen hoorde ik dat ik royeert was en alles naar een incasso bureau intrum was gestuurd
Ik had hun meteen gebeld en zij wisten nog niets van mij ik weer met jullie gebeld gevraagd naar een referentie nummer maar dat hadden jullie ook niet ik weer terug gebeld met intrum na gevraagd toen vonden ze mij ik had meteen met hun afgesproken de hoofd som te betalen dat heb ik ook gedaan en het was van de baan
Maar nu ik heb me laten informeren waarom heb ik geen brief gekregen dat ik royeert was ik wis nergens iets van af dus daarom kon ik ook geen actie ondernemen om binnen een maand te reageren om nummer behoud te kunnen krijgen daarom vraag ik netjes kan dat dan als nog maak er bv een twee prepaid kaartjes van dan zijn de nummer in de lucht en ik kan dan nummer behoud aan vragen anders heb ik veel kosten om nieuwe visite kaartje magneetplaten en andere spullen te kopen
Mvg,
Gewenste oplossing
gewoon dat ze mijn nummers activeren en dat tele2 ze kan over nemen
Als ie richting z'n telecom provider communiceert in dezelfde stijl als dat ie z'n post op klacht.nl weggezet heeft, dan snap ik wel dat ze 'm niet hebben kunnen helpen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je je rekening maar moeten betalen
'Te actieveren op actief'quote:Op maandag 26 augustus 2013 10:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Eigen schuld, had je je rekening maar moeten betalen
Een stukje is de mail die hij gestuurd heeft. Hij heeft niet één keer een punt gebruikt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:55 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als ie richting z'n telecom provider communiceert in dezelfde stijl als dat ie z'n post op klacht.nl weggezet heeft, dan snap ik wel dat ze 'm niet hebben kunnen helpen.
Ja, het lijkt een soort schriftelijke variant te zijn op verbal diarrhea.quote:Op maandag 26 augustus 2013 12:33 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Een stukje is de mail die hij gestuurd heeft. Hij heeft niet één keer een punt gebruikt.
Lullig zeg, maar toch eigen schuld.quote:Klacht Gall & Gall: Waardebon van 50 euro weggegooid door het bijsluiten van een tijdschift.
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gall & Gall
Lezers van deze klacht:
Mijn zoon heeft een 2dehands keukentje gekregen en als
tegenprestatie vroegen zij daar een Gall en gall waardepas voor.
Doordat mijn zoon seisoenswerk doet, wat heel veel tijd van hem vergt vroeg hij mij een waardepas van 50 euro te halen voor hem
Dit heb ik dan ook voor hem gehaald en contant afgerekend met het geld van mijn zoon.
De meneer in de winkel pakte de cadeaupas in( ongevraagd of deze gewenst was) met een groot soort tijdschrift erbij.
Mijn zoon heeft een eigen lade waar alle post,rekeningen, sleutel ed. in gelegd worden..( Zoals voor al onze 3 kinderen het geval is zodat er niets kwijt kan worden geraakt)
Doordat er een groot tijdschrift erbij zat kon het niet in zijn lade en heb hem daardoor op een andere plek in huis gelegd zodat mijn zoon deze wel kon vinden.
Nu is het geval dat ik savonds naar mijn werk moest en mijn man keurig de bak dezelfde avond aan de weg heeft gezet met al het vuilnis dat nog in huis te vinden was..
waaronder OOK de tijdschrift met de waardepas.
We hebben een nee/ja sticker op de brievenbus en hebben
nooit tijdschriften en reklame in huis…
Omdat de bon met tijdschrift in sellofaan papier was verpakt heeft mijn man deze als reklame pakket aangezien.
Aantal dagen later vroeg mijn zoon waar de Gall en gall pasje was .. en na een groot zoektocht en rondvraag gaf mijn man ronduit toe dat hij het als reklame had aangezien en het pakket in de kliko heeft gegooid.
50 euro is veel geld voor mijn zoon die er hard voor heeft gewerkt, maar ook voor ons na een noodzakelijke verhuizing.
Daarom ben ik naar Gall en gall in Westervoort gegaan en heb het verhaal daar uitgelegd. ( ik wilde dit niet over de telefoon doen )
Er was verder niemand in de winkel dan alleen een verkoopster van middelbare leeftijd.
Zij was stug en vertelde me dat ze veel vreemde verhalen te horen kreeg.
Ze zei dat ze niet kon weten of ik de waarheid sprak…Het was mijn probleem niet van Gall en gall.
Daarmee was ik erg ontdaan mede door haar ongevoeligheid en mij rechtuit in twijfel nam
dat zelfs de tranen ongewilt in mijn ogen sprongen..
Ik vroeg of er helemaal niets te achterhalen vielt?
Uiteindelijk zou ze de chef bellen die mij ook de bon had uitgeschreven.
De chef vertelde me dat hij het terug kon vinden in het systeem maar dat ging wel even duren.. en een week later moest ik terug bellen en langskomen.
Nu heeft hij de verkeerde dagen nagekeken.. het was op een
dag dat hij werkte omdat ik deze ook bij hem had gekocht.
Ik werk alleen op vrijdag zei hij nog en zal het nakijken op deze dagen.. een week later moest ik maar weer bellen
Zo gezegt zogedaan.. Niets gevonden zei hij! maar zal nog even kijken… Weer een week later (maar ondertussen waren er alweer een weken verstreken.. dat ik de bon had gekocht)kwam ik in de winkel en was de verkoopster die ik allereest had gesproken er.
Ze zei dat er overleg was geweest en dat er niets aan te doen was… Ze gooide de deur opnieuw voor me dicht terwijl de chef zei dat er wel een mogelijkheid was om het te achter halen… Hiermee moet ik het doen.. maar ik voel me daar niet goed bij..
Voel me echt door haar bestolen van de 50 euro waar mijn zoon zo hard voor hebt moeten werken en de dame in kwestie verteld mij op een zeer onvriendelijke manier..dat er niets aan te doen is.. terwijl ze er wel achter kunnen komen..wanneer de bon is gehaald en het nr van de pas kunnen blokkeren.
We zijn nu 4 weken verder sinds ik het heb gemeld.
Er is tot vandaar geen oplossing
Wanneer het tijdschrift er niet bij geleverd was, was dit hele verhaal ook niet gebeurt!
Gewenste oplossing
Alsnog de aankoop van 50 europas opzoeken die op een vrijdag in juni bij de chef is gekocht en het pas nr blokkeren.. zodat mijn zoon na een ruim een maand zijn cadeaupas kan afgeven aan mensen waarvan hij een keukentje heeft kunnen overnemen... Dat de dame in kwestie meer vakbekwaamd met dit soort klachten omgaat.
mevrouw heeft volgens mij smetvreesquote:Heb deze week (21-08-2013) retour amsterdam sloterdijk zandvoort gekocht a ¤9,00. Ik ben steeds direct na het instappen op een klapstoel gaan zitten om niet te hoeven lopen ivm gebroken teen. Op de terugweg werd de trein zo overvol, dat ik mijn plaats heb afgestaan aan een invalide oudere dame met krukken. Het enige waar ik me aan vast kon houden was het instaphandvat. We stonden als vee op transport tegen elkaar aan. Een stinkende toerist die zich ook moest vastgrijpen pakte dezelfde beugel als ik dus pakte daardoor mijn hand. Hij had even tevoren in zijn neus gepeuterd. Het was erg vies. Ik moest ver reiken naar het handvat, zover dat de blessure aan mijn schouder (waarvoor ik behandeld word) erg pijnlijk werd. Door deze blessure valt de bloedsomloop in mijn arm uit. Ik was bovendien bang dat iemand op mijn gebroken teen zou gaan staan. Vies en met een ijskoude arm en pijnlijk schouder ben ik uitgestapt op Sloterdijk. Ik wilde graag mijn handen wassen omdat andere mensen mijn hand hadden aangeraakt. Tsja, ze kunnen wel net naar de wc zijn geweest en niet hebben gewassen… Maar ik mocht alleen mijn handen wassen op het station als ik 50 cent voor de wc betaalde. Ik heb weinig geld, voor 50 cent koop ik een krop sla en daar eet ik een week van. Ik heb bij informatie gevraagd waar ik gratis mijn handen kon wassen. Nergens dus. Zeer klantonvriendelijk. Vanwege mijn lage inkomen ben ik in 2005 voor het laatst op vakantie geweest. Deze dag aan het strand was mijn “vakantiedag”. En dan voor zoveel geld als vee worden vervoerd tussen stinkende plakkende mensen moeten staan en met mijn blessure weer verergerd ….afschuwelijk eind van de dag. Het is idioot geregeld dat je moet staan in een ruimte waar geen handvatten zijn. En dat ik na afloop nergens mijn handen mocht wassen in zo’n geval is helemaal onvriendelijk. Volgend jaar ga ik op de fiets, nooit mee met de trein!
Toegevoegd bestand bij de Klacht over NS getiteld treinvervoer of veetransport?
Gewenste oplossing
Geld van deze reis terug. En voortaan vrije plaatsen om je op te frissen, minimaal je handen te kunnen wassen. Als je zo'n vieze reis verkoopt, moet er ook 'nazorg' zijn! En verder de mogelijkheid deze klacht digitaal in te dienen bij de NS. Is het toeval of werkt het contactformulier gewoon nooit bij mij om een klacht te melden op de NS site? Want met telefonisch doorgegeven klachten wordt, ondanks dat je je hele hebben en houen moet oplepelen, niets mee gedaan verder werd mij meteen verteld.
En is een mager scharminkel, want ze koopt voor 50 cent een krop sla en eet er een hele week vanquote:
Nou als daarmee ook nog naar Zandvoort kan fietsen, petje afquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:01 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
En is een mager scharminkel, want ze koopt voor 50 cent een krop sla en eet er een hele week van
Het is wat....quote:Klacht Facebook: misgebruik van me fotos
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 119
Type
Klacht
Bedrijf:
Product:
Status:
Nieuwe klacht
Bezoek klacht
Er is iemand die misgebruikt van mijn fotos hij uit england hij mijn neef hij hevt nieuwaccount gemaakt en fotos van mij en me ouders daar in geplaats openbaar met heel viesse textjes zij slet wie welt haar paken moet me laaten weten en heel veel meer dingen . Ik ben vandaag naar politie gegaan met die fotos en sms die naar mij en me ouders gesturd is door hem met bedeiging en uitschelden politie agend hebt melding van gemaakt en ik moet angifte in england doen want daar woont hijpoltie had gezegt dat naar jullie moest maile vandaar dat ik die klacht wel indienen. Hij twee accounten de nieuwe accont heeft hij foto van iemand anders gebruikt voir profiele foto en omslag foto en mijn fotos openbaar met aldie viesse textjes <naam verwijderd> De nieuwe account <naam en Facebook link verwijderd> Hoop dat ik genoeg hebt geinformerd <naam verwijderd>
Gewenste oplossing
wil graag met spoet beide accounten van hem voorgoed blokkerd woord door jullie dat hij niet meer nieuwe account kan opfacebook aanmaken . Dat zijn die accounten die hij op dit moment hebt <naam verwijderd>
quote:Klacht Facebook: misbruik
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 112
in een dicussie op de fb pagina van <naam verwijderd> (fb vriend) ging <naam verwijderd> zich er mee bemoeien. Ik heb haar niet als fb vriend. Zij werd grof en boos. Zij stuurde mij nog prive valse mails en blokkeerde mij. Daarna heeft zij kennelijk een klacht ingediend alsof ik haar gekwetst zou hebben. Gevolg: Ik kan 9 uur als straf geen FB gebruiken.Schande
Gewenste oplossing
onmiddellijk herzien en eerst een weer woord vragen
Duidelijkquote:Klacht Facebook: Allemaal klachten
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 114
Ik zat op mobiel internet op Facebook tussen mijn vrienden lijst,toer ik opeens een moer in beeld kreeg een echte moer waarmee mensen iets in elkaar zetten. het was een wazig plaatje maar het was wel duidelijk te zien dat het een moer is ten 2e kom ik met de beveilegings klacht… ik krijg meldingen van Facebook dat ik mensen uitnodig die ik niet ken dat doe ik dus niet. als ik op Facebook zit tussen mijn vrienden vraagt Facebook toestemming om een bericht uit mijn naam te plaatsen als ik op ,,Nee” klik gaat het niet weg . dus ten vervolg sluit ik Facebook af. mijn facebook is afgesloten en er komt levensgroot in mijn computerscherm te staan : FACEBOOK MOET UW ACOUNT VERWIJDEREN OMDAT U GEEN TOESTEMMING HEEFT GEGEVEN.
Gewenste oplossing
dat facebook normaal gaat doen!! en ik geen moeren in mijn beeld krijg!!!
quote:Klacht Facebook: Facebook account uitgeschakeld
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 366
Account uitgeschakeld. Geen specifieke opgave van reden. Riekt naar morele bemoeizucht van de Andries Knevelbrigade
Gewenste oplossing
Account weer ingeschakeld
quote:Klacht Albert Heijn: digestive koeken merk albert heijn
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 3
de rol koeken zijn er de helft niet goed gebakken en zien bruiner als de andere koeken
Gewenste oplossing
vergoeding maar ik heb geen kassabon meer daarom deze mail
Je zou natuurlijk ook je rekeningen gewoon op tijd kunnen betalen.quote:Klacht Tele2: Al eeuwen afgesloten
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 4
Ik heb nu ongeveer 1.5 jaar een abonnement lopen bij Tele 2! Gelukkig nog een half jaar en dan weg met die prut club! Maar goed!
Ongeveer 1 keer in de maand hangen we aan de telefoon met de klantenservice van Tele 2, is het niet voor een factuur die super hoog is zonder reden dan is het wel een factuur die betaald is maar volgens hun niet!
Nu ben ik ongeveer 1.5 maand geleden afgesloten omdat ik niet de goede kenmerken bij mijn factuur had gezet en ze dit bedrag gebruikt hebben voor het abonnement van mijn vriend! Belachelijk maar goed! Ten eerste krijg je geen melding ervan en moet je er uit jezelf achter zien te komen als je in je eentje op straat bent en je band is lek! Fijn dat word een uur lopen!
Voor mij als weinig verdiener is het lastig om een dubbel abonnement te gaan betalen maar met veel pijn en moeite is dat gelukt!
Binnen 3 werkdagen word ik weer aangesloten was de melding! Nou niet dus! Na 5 werkdagen nog steeds afgesloten! Bellen dus ALWEER!
Ja mevrouw, we willen graag dat u de volgende factuur alvast betaald! Okee die heb ik nog niet eerder gehoord! Maar zoals ik al eerder zei verdien ik maar weinig en kan ik in 1 maand tijd geen 3X een abonnement betalen! Dus nog maar langer zonder dat ik kan bellen/sms’en als ik in gevaar ben bijvoorbeeld!
Nu na ongeveer 1.5 maand ligt natuurlijk de volgende factuur alweer klaar met de melding dat ik word afgesloten als ik niet binnen 6 dagen betaal! Maar huh ik was al afgesloten hoor! Maar goed die factuur is om precies te zijn 47 euro , voor een abonnement die normaal 37 euro kost maarja ik heb maar 0 mb internet gebruikt en 0 bel/sms minuten! Want ik ben al een maand afgesloten! Ik snap het niet meer!
Maar ik weet wel dat ik klaar ben met die hobby club! Moet gewoon betalen over een maand dat ik mijn telefoon thuis heb kunnen laten omdat ik hem toch niet kan betalen!
Gewenste oplossing
Met een beetje menselijkheid en begrip! En een oplossing voor elke maand het zelfde probleem!
Dat dit geen klacht bestemd voor Tele2 is, is nog het minste eigenlijk, er is vooral geen touw aan vast te knopen.quote:Klacht Tele2: Laptop na garantie periode van 2 jaar goed kapot
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 36
Ben altijd een grote fan geweest van HP een goed en mooi product. 2008 kocht ik mijn eerst HP laptop een Pavilion DV9780 prachtig ding na 2.5 jaar goed kapot te duur om nog te laten maken, oké pech gehad kan gebeuren ik koop gelijk een nieuwe een Pavilion DV7, na 2 jaar en 2 maanden goed kapot wordt te duur om te laten maken.
Is dit weer pech,nee ik denk het niet 2 dure laptops in nog geen 5 jaar.
Jammer HP ben nu het vertrouwen in uw laptop.
Gewenste oplossing
Ik het in hui alleen maar HP mijn desktop, mijn printer en ben trouw wat betreft de cartridges allen maar HP, foto papier HP. Bern over deze producten zeer tevreden, jammer dat het met beide laptops zo is gelopen. HP zo mij een nieuwe laptop kunnen geven, in de hoop dat deze het dan langer uithoud. nog even dit, als u twijfelt aan mijn omgang met laptop PC of anders, een ieder die mij kent zal beamen dat ik erg zuinig op al mijn spullen.
Zijn de mesjes een keer scherp is het nog niet goedquote:Klacht Gilette: Scheermesjes te scherp
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Gilette
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gilette
Lezers van deze klacht: 1
Ik gebruikte voor het eerste werpwegscheermesjes en binnen de kortste keren zat mijn gezicht onder het bloed
Gewenste oplossing
GELD TERUG!!!
Dus omdat je zelf niet kan scheren, is het bedrijf dat de mesjes maakt verantwoordelijk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Zijn de mesjes een keer scherp is het nog niet goed
quote:Klacht Automatopmaat.nl: shak
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Automatopmaat.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Automatopmaat.nl
het is heel er doorg niet lekker ja maar
Gewenste oplossing
neuwe pakje
Leuke klacht, en de klacht gaat om onderstaande klacht.quote:Klacht Klacht.nl: klacht.nl
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Geachte heer, mevrouw,
Ik heb een klacht ingediend over een bedrijf. Dit bedrijf heeft inmiddels gereageerd. Hun antwoord was niet naar waarheid, maar zij hebben de zaak op opgelost gezet. Wat mij betreft zeker niet de bedoeling is. Inmiddels zijn wij al wat stappen verder en heb ik besloten dat op deze manier een klacht indienen via klacht.nl in deze weinig zinvol is. Ik wil mijn account dan ook opheffen. Hoe doe ik dit? Met vriendelijke groeten.
Gewenste oplossing
Opheffen account
Leuke klacht, maar let op de oplossing van het bedrijf en de feedback daarna.quote:Klacht Joy4Kidz: Joy4kidz/ JK-40368
Klacht: Opgelost OpgelostKlacht over Joy4Kidz
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Joy4Kidz
Lezers van deze klacht: 18
Wij hebben een proefpakket kinderboeken ontvangen van Joy4Kidz. Dit is door ons betaald. Direkt daarna hebben wij het abonnement telefonisch stopgezet. Helaas ontvingen wij daarna weer een pakket. Wij hebben de automatische incasso teruggeboekt en een mail gestuurd dat wij dit boekenpakket niet willen. Volgens mail van Joy4Kidz is e.e.a langs elkaar heen gegaan. De fout ligt dus bij het bedrijf. Helaas hebben wij nu 2 brieven ontvangen van incassoburoservices Van Hoek&Partners. Wij moeten de foute levering betalen. Dit gaan wij niet doen.
Gewenste oplossing
Het boekenpakket ligt ongeopend bij ons. Het bedrijf Joy4Kidz kan het pakket terugkrijgen als zij dat wil. Wel op hun kosten. Wij betalen niets meer. Wij hebben inmiddels weer een mail gestuurd met bijlagen en wachten het antwoord af.
Oplossing van het bedrijf
Er is reeds verschillende malen contact geweest over dit probleem. Zoals ook bij andere oplossing te lezen valt, kan het geval zich voordoen dat leveringen en opzeggingen elkaar kruisen wanneer een levering al onderweg is. Dit is hier ook het geval geweest. Na mailcontact met de klager is tot de conclusie gekomen dat de klager het pakket gewoon houdt, aangezien hier in ons geval geen sprake is van een fout. De fout ligt bij de klager, aangezien deze pas contact heeft gezocht nadat het pakket al onderweg was. Wanneer dit eerder was gebeurd waren de zendingen tijdig beëindigd en was er geen probleem geweest. De manier om dit te doen staat tevens keurig beschreven in de welkomstbrief bij het eerste pakket. Na correspondentie geeft de klager ook aan hier nalatig in te zijn geweest. Geen probleem, maar helaas nogal een snelle klacht. Een aanmaning wordt ook niet zomaar gedaan, maar pas na twee herinneringsbrieven die men gewoon links heeft laten liggen. Wij komen onze klanten graag tegemoet, maar voor slordigheden van de klant zijn wij vanzelfsprekend niet aansprakelijk.
Feedback over de oplossing
Nee, dit is geen optie wat mij betreft. In de welkomsbrief staat dat een volgende levering eenvoudig kan worden opgezegd door een telefoontje naar de klantenservice. Ik heb 9 juli gebeld om op te zeggen. Op 23 juli kregen wij een volgende levering. Tijd genoeg dus voor Joy4Kidz om hun zaken op orde te maken. Verder heb ik nooit gezegd nalatig te zijn geweest. Er is hier ook geen sprake van een te snelle klacht. Op 20 augustus jl kreeg ik een betalingsherinnering. Ik heb hier direct een mail over verzonden, dat de fout toch echt bij Joy4Kidz ligt. Op 23 augustus jl kreeg ik weer een herinnering. Nogal een agressieve benadering lijkt me. Wie is hier nu snel?? En wij zijn zeker niet slordig geweest. We overwegen gerechtelijke stappen en in rekening brengen van door ons gemaakte kosten. Met vriendelijke groeten,
En een dochter van 2half die een spuiter heeftquote:Klacht Centraal Beheer Achmea: Led tv kapot door spuiter kind van 2half jaar
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Centraal Beheer Achmea
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Centraal Beheer Achmea
Lezers van deze klacht: 5
Ik heb Even Apeldoorn gebeld en heb gehoord, dat ik niet verzekerend ben.
Dus wordt voor mijn niet Even Apeldoorn bellen.
Mijn dochter van 2half heeft met spuiter schade veroorzaak op LED-TV
Zij heeft nl met een spuiter Led tv defect gemaakt.
Ik ben heel erg teleur gesteld in centraalbeheer Dat u handeling van 2 jarige als eigen schuld dikke bult aanmerkt. ik was altijd in onderstelling dat ik er voor verzekerd was.
Gewenste oplossing
Schadeloosstelling
quote:Klacht Albert Heijn: beloofde dieren
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 3
Mijn klacht is dat ik geleid door de reclame van AH over hamsterweken al bij verschillende vestigingen om daar de een beloofde hamster te halen maar in geen een winkel is het beestje te verkrijgen.(beestje zou verjaarskadootje voor een van mijn kinderen worden.en in deze dure tijd kan ik wel iets gratis gebruiken.
Gewenste oplossing
dat AH voor mij een hamster besteld in een dierenwinkel in de buurt,ik haal hem zelf wel op,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |