Je het zojuist pas vernomen dat er een pedo in straat woont, terwijl je al wel wist dat ie aan je nichtje had gezeten? Apart.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:05 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat een paar huizen verderop bij mij in de straat een pedo (50-55 jaar) woont. Hij heeft zich al een paar keer eerder proberen te vergrijpen aan meisjes van 10/11 jaar waaronder een nichtje van mij op de plaatselijke speeltuin.
Ik voel een enorme, ongezonde, buitenmenselijke agressie in me opkomen. Ik weet dat hij aan mijn familie heeft gezeten en ook heel veel mensen ongerust maakt in de omgeving. Zal ik het heft in eigen handen nemen? Aangezien de politie niks doet vanwege 'onvoldoende bewijsmateriaal'.
TERWIJL IEDEREEN HIER HEEFT GEZIEN HOE DIE VUILE HOND MET Z'N TENGELS NIET VAN ONZE KINDEREN KAN AFBLIJVEN.
Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dan maar in KLB.
Klacht: Politie doet niks aan pedo in de straat en ik moet weer mijn handen vuil gaan maken aan dit soort zieke beesten
Als ik hem iets aandoe ben ik degene die het gedaan heeft. Doe ik niks, maakt hij straks nog echt slachtoffers. Dat de regering in NL je voor zulke keuzes stelt..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:07 schreef darkmond het volgende:
Als ik jou was zou ik gwn ff hard ingrijpen...als hij familie van je betast vind ik dan je hem wel ff mag neer knallen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:05 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb zojuist vernomen
Ik weet dat hij
TERWIJL IEDEREEN HIER HEEFT GEZIEN
Ik wist het van mijn nichtje, maar niet wie die pedo was. Nu blijkt het dus om de pedo van paar huizen verderop te gaan. Geloof me, als alle buurten in NL zouden samenwerken zouden we alle pedo's kunnen verbranden.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Je het zojuist pas vernomen dat er een pedo in straat woont, terwijl je al wel wist dat ie aan je nichtje had gezeten? Apart.
Goed idee: zet dit bericht op de facebook 'Nederland mijn vaderland', laat alle tokkies verenigen en snij z'n ballen eraf!!!1!2 de politie doet niks om over mark rutten en wim kok nog maar te zweigen steltje gekke als niemand iets doet gaat t lant nar de klote!!!11!![]()
![]()
![]()
DAT DAT KAN IN NEDERLAND!@!#!@e$@wqquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:11 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Als ik hem iets aandoe ben ik degene die het gedaan heeft. Doe ik niks, maakt hij straks nog echt slachtoffers. Dat de regering in NL je voor zulke keuzes stelt..
Pedo's hebben geen recht van bestaan.
Volgens wie?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Nu blijkt het dus om de pedo van paar huizen verderop te gaan
Gewoon hem voor zijn en zelf die meisjes betasten, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:05 schreef djgrasveld het volgende:
Ik heb zojuist vernomen dat een paar huizen verderop bij mij in de straat een pedo (50-55 jaar) woont. Hij heeft zich al een paar keer eerder proberen te vergrijpen aan meisjes van 10/11 jaar waaronder een nichtje van mij op de plaatselijke speeltuin.
Ik voel een enorme, ongezonde, buitenmenselijke agressie in me opkomen. Ik weet dat hij aan mijn familie heeft gezeten en ook heel veel mensen ongerust maakt in de omgeving. Zal ik het heft in eigen handen nemen? Aangezien de politie niks doet vanwege 'onvoldoende bewijsmateriaal'.
TERWIJL IEDEREEN HIER HEEFT GEZIEN HOE DIE VUILE HOND MET Z'N TENGELS NIET VAN ONZE KINDEREN KAN AFBLIJVEN.
Ik wist niet waar ik dit moest plaatsen, dan maar in KLB.
Klacht: Politie doet niks aan pedo in de straat en ik moet weer mijn handen vuil gaan maken aan dit soort zieke beesten
Waar slaat jouw reactie op? Jij hebt vast geen kinderen he? Wacht maar met je grote bek tot je jouw dochtertje huilend voor je ziet staan. Vuile autist.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gewoon hem voor zijn en zelf die meisjes betasten, probleem opgelost.
Ah, zo.. nee dan is het waarquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Volgens ooggetuigen uit de buurt en veel navraag.
Pics van je dochtertjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:16 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Waar slaat jouw reactie op? Jij hebt vast geen kinderen he? Wacht maar met je grote bek tot je jouw dochtertje huilend voor je ziet staan. Vuile autist.
Ik ben het normaal nooit met je eens maar ik vind dit nou wel weer een solide suggestie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Gewoon hem voor zijn en zelf die meisjes betasten, probleem opgelost.
Omg wat een briljant idee! Dien een verzoek in bij de 2e kamer bel de kranten bel het nos maak een topic! Misschien een idee voor de meet van 29/8!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:12 schreef djgrasveld het volgende:
[..]
Ik wist het van mijn nichtje, maar niet wie die pedo was. Nu blijkt het dus om de pedo van paar huizen verderop te gaan. Geloof me, als alle buurten in NL zouden samenwerken zouden we alle pedo's kunnen verbranden.
Lage proleet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |