Ik ook, ik heb vakantie, ik wilde de keukenkastjes uitmesten, maar geen zin en straks ga ik pannenkoeken bakken voor het groepje kinderen waar Cas mee aan het bouwen is (timmerdorp/jevak/bouwdorp) dus ik heb een goed excuus!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:09 schreef livelink het volgende:
Ik ben het niet eens met deze TT. Ik kom hier juist om even weg te vluchten van verplichtingen, ja
ik ook. en ik ben een snifje gestresstquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:09 schreef livelink het volgende:
Ik ben het niet eens met deze TT. Ik kom hier juist om even weg te vluchten van verplichtingen, ja
Ik heb het gelezen. Ik hoop voor jullie meequote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:47 schreef simmu het volgende:
[..]
ik ook. en ik ben een snifje gestresst![]()
zie het klussen en wonen topicje over het waarom daarvan
dat zou hier niet werken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:57 schreef Stiemie het volgende:
Ik weetd at mijn vader eens een stop eruit gehaald heeft tot mijn kamer weer netjes was (geen tv kijken dus, pc was er toen nog niet bij ons thuis *insert oude oma-smiley*...). Dat was ineens heel snel klaar toen![]()
Oh en hij heeft eens de stekker van de telefoondraad afgetrokken toen ik een week lang elke avond met vriendinnen belde en niet wilde ophangen. Was mijn moeder alleen boos want die kon toen ook niet meer bellen
ik ook niet. maar ik mag af en toe even wat anders doen van mezelfquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:03 schreef Mula het volgende:
Hier nog een die aan het opruimen is. Toen ik terugkwam van vakantie bleek ik ineens papiervisjes te hebben. Stuk of 5 in een keukenla, dus ik zag mijn hele keuken al krioelen van die beesten. Blijkt er verder gewoon niks in te zitten?Maar goed, als ik toch bezig ben, pak ik de hele bende maar meteen goed aan. Opruimen en zoveel mogelijk in plastic bakken doen. Ik heb alleen geen zin.
hoogslaper kopen?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:27 schreef trui het volgende:
wij zijn ook bezig met het opknappen van Willems kamer. althans, we zijn spullen en ideeën aan 't kiezen. hij wil een kamer in voetbalthema.![]()
iemand nog een KURA halfhoogslaper overnemen? het is zo'n keerbaar bed. Willem wil graag een 'echte' hoogslaper. (al denk ik ook dat hij in no time daar weer uitgegroeid zal zijn, Lady).
het is zo'n metalen ikea hoogslaper en we hebben er zelf een plank onder geknutseld waar hij aan werkt. ze zitten nog in het assortiment, maar in een andere kleur.quote:
ik wist niet wat papiervisjes waren, maar na googlen blijk ik ze te kennen als zilvervisjesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:08 schreef livelink het volgende:
Papiervisjes negeer ik. Daar raak ik al niet meer van in paniek. Van alle andere kleine, vlugge beestjes nog wel.
ik heb altijd intresse in kinderboekenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:55 schreef lady-wrb het volgende:
iemand interesse in kinderboeken?
ik vond net tijdens het ruimen een schrift met een paar stelopdrachten van L.
kennelijk was het een opdracht over boeken lezen.
hij schrijft 2 boeken per jaar te lezen (dat klopt aardig, en die twee zijn waarschijnlijk nog onder dwang van school ook)
en hij schrijft dat hij in zijn kleutertijd veel voorgelezen werd door mij
heb ik misschien nog een goede indruk gemaakt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |