Nu nog steeds niet.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was jij daar? Ik kan me jou echt niet herinneren, jij zat niet bij de cool club zeker.
* pet pet petquote:
Niet dat ik weet, maar er komt wel eens een bloemetjes lucht voorbij die ik niet kan plaatsen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:39 schreef Harajuku. het volgende:
Sic, laat Moh scheten waar jij bij bent?
Bitch Please, ik was de cool club.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Was jij daar? Ik kan me jou echt niet herinneren, jij zat niet bij de cool club zeker.
Nachtbrakers was de shit en jij was niet daar!quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:41 schreef shifto het volgende:
[..]
Bitch Please, ik was de cool club.En daarna was ONZ niks meer aan.
Na een jaar verzamelde ik al mijn moed bij elkaar, draaide mijn kont naar Crutch en BAM.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:41 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar er komt wel eens een bloemetjes lucht voorbij die ik niet kan plaatsen.Dus nu je het zegt...
![]()
Sebasser, Twylight, ROFLPANTOFFEL, pezuzuzquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:43 schreef shifto het volgende:
Ik kon mij daar lang niet zo goed in vinden als de waarbij aardbei grappen en de sparta fase.
Lekker warm op zijn bovenbeen?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
Na een jaar verzamelde ik al mijn moed bij elkaar, draaide mijn kont naar Crutch en BAM.
Wat een boerin, hè.
Ik heb nog nooit zo gelachen als toenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:45 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Lekker warm op zijn bovenbeen?Ik hou daar wel van.
rofl zat bij mij in de klas toenquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sebasser, Twylight, ROFLPANTOFFEL, pezuzuz
Echt? Ik miste hem. Die was ook ineens pleite.quote:
Vriendin - leven - carnavalsclub. Kzie em heeeeeeeeel soms nog in het den bosch topic.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echt? Ik miste hem. Die was ook ineens pleite.
Ik houd 2 dagen niet eens volquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:46 schreef shifto het volgende:
In de meeste relaties kan ik na een maandje of 2 wel dikke scheten laten, maandje of 2 later zij meestal ook. Ik bedoel, je laat je maar zovaak onderschijten voor je t terug doet ::P
Misschien tijd om die meet plannen weer eens op te pakken?quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Daarom ben je zo'n goede match met ons
Ik en Moh hadden alles in kannen en kruiken, en toen haakte iedereen af. Of om wat voor reden dan ook.quote:Op woensdag 31 juli 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien tijd om die meet plannen weer eens op te pakken?
Geef me dan even wat afvaltijdquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:48 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien tijd om die meet plannen weer eens op te pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |