abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129500434
De ergernissen over Britten komen wellicht doordat ze niks anders spreken dan engels,
maja, waarom zouden ze, vind ik zelf. Engels moet genoeg zijn.
En wat betreft de Russen: het andere uiterste: Russen spreken uitstekend engels, en doen dat zelfs onder mekaar als dat handiger is. Maar niemand hier verstaat een woordje russisch,
dan voel je je achtergesteld, niewaar,
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_129500493
Ik ga geen Nederlanders -eigenlijk Hollanders zoals we ze liever noemen O-) - vergelijken met Russen, maar als het er op aankomt kunnen jullie er ook wat van hoor.
Vroeger vaak genoeg naar Franse campings geweest en als er daar één Nederlands gezin stond, kon gans de camping het horen.
Een keer op een Hollandercamping gestaan, maar nooit of te nimmer krijgen ze mij daar nog binnen. :X In Antwerpen zie ik het ook dagelijks. Nederlanders (in groep) in het buitenland zijn gewoon té luidruchtig.

En wat niet echt een ergernis is, maar wel buitengewoon triest is, zijn die gezinnen die honderden kilometers rijden (met volgestouwde auto/cérévén) waarbij een niet gering deel de mondvoorraad is voor de komende vakantie: zakken aardappelen, pakken melk, kratje Heineken, potten appelmoes, rijst,..
"Want ja, in het buitenland weet je toch nooit echt wat je koopt, het eten is daar nogal duur en zo lijkt het bovendien alsof we gewoon lekker knus thuiszitten. Lekker die vertrouwde alledaagse kost O+ "

Ga dan gewoon niet op vakantie. :') :') :')
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:07:54 #103
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_129511525
Engelsen O+
Russen O+
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_129511775
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:56 schreef pagadder het volgende:
eigenlijk Hollanders zoals we ze liever noemen
Wat je beschrijft zijn dan ook vooral de Hollanders. Van die zure Calvinisten. Brrr...

Maar toch echt geen vergelijk met Russen. Ok, ze hebben een vergelijkbaar gevoel voor stijlvolle kleding. Lees: in het geheel niet. ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_129511838
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 07:54 schreef Karina het volgende:
Europese vakantiegangers ergeren zich het meest aan Russische toeristen. Dat blijkt uit onderzoek van de vakantiebeoordelingssite Zoover onder ruim 12.000 vakantiegangers uit 20 Europese landen.
Zeker 42 procent van de ondervraagde Europeanen geeft aan zich van alle Europese nationaliteiten het meest te storen aan de Rus op vakantie. Op Zoover komen klachten over Russische vakantiegangers geregeld terug in de vakantiebeoordelingen. Veelgebruikte termen zijn: luidruchtig, onbeschoft, ongemanierd en asociaal. Als grootste ergernis staat voordringen bij het buffet op één.

De meeste kans om Russen tegen te komen is in all-inclusive resorts in Turkije en Egypte. Maar ook de Spaanse costa's zijn bij de Russen populair als vakantiebestemming.

Na de Russen zijn Europese vakantiegangers het minst gecharmeerd van Duitse (17 procent) en Engelse (13 procent) toeristen. Engelsen worden vaak negatief genoemd in vakantiebeoordelingen over het Spaanse Mallorca en de Costa del Sol. 'Vervelende Duitsers tref je vooral aan in het Turkse Side en op Mallorca', aldus Zoover.

Europeanen hebben over het algemeen weinig last van Nederlanders.Slechts 5procent geeft aan zich wel eens te ergeren aan Hollanders op vakantie. Nederlanders zelf ergeren zich net iets vaker aan andere Nederlanders (13 procent). 'We komen elkaar in vrijwel alle vakantielanden tegen.

Vooral in Turkije en aan de Costa Brava ergeren we ons aan de medelander. Ergernissen hebben vaak betrekking op luidruchtig en aanwezig gedrag.'De minste stemmen voor irritant gedrag gaan naar Oostenrijkers (0 procent), Belgen (1 procent), Scandinaviërs en Grieken (beiden 2 procent).
Bron

Zelf heb ik geen ervaring met vakantievierende Russen, maar wel verhalen over gehoord. Zelf vond ik Engelsen ook altijd behoorlijk irritant, vooral de jongere, zuipende soort.
Hoe wisten die mensen het verschil tussen Oostenrijkers en Duitsers ?
pi_129511873
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:16 schreef arjan1212 het volgende:

Hoe wisten die mensen het verschil tussen Oostenrijkers en Duitsers ?
Dat hoor je.
pi_129511918
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:36 schreef LXIV het volgende:
Het probleem met de Russen is dat ze nu wel geld hebben, maar nog steeds geen manieren. Ze denken zich ontzettend wereldwijs en elitair te gedragen door enorme hoeveelheden voedsel op te scheppen en dat dan na twee happen weer te laten staan. Dat is hun idee van beschaving tonen.

Dit komt omdat de Russen in 1917 hun heel adel vermoord hebben en daarna kwam er nog eens WOII en de zuiveringen van Stalin overheen.

Een Rus hoort op blote voeten en met een dorsvlegel in zijn hand in een hutje van poep en takken. Alle mogelijke vormen van beschaving zijn na 70 jaar fanatiek uitroeien verdwenen.
Volgens mij komt dat omdat als een rus tijdens het communisme op vakantie naar odessa / Bulgarije / roemenie enz ging... je bij het buffet maar 1 keer mocht opscheppen...
pi_129511925
quote:
Ik ga geen Nederlanders -eigenlijk Hollanders zoals we ze liever noemen O-) - vergelijken met Russen, maar als het er op aankomt kunnen jullie er ook wat van hoor.
Vroeger vaak genoeg naar Franse campings geweest en als er daar één Nederlands gezin stond, kon gans de camping het horen.
Een keer op een Hollandercamping gestaan, maar nooit of te nimmer krijgen ze mij daar nog binnen. :X In Antwerpen zie ik het ook dagelijks. Nederlanders (in groep) in het buitenland zijn gewoon té luidruchtig.

En wat niet echt een ergernis is, maar wel buitengewoon triest is, zijn die gezinnen die honderden kilometers rijden (met volgestouwde auto/cérévén) waarbij een niet gering deel de mondvoorraad is voor de komende vakantie: zakken aardappelen, pakken melk, kratje Heineken, potten appelmoes, rijst,..
"Want ja, in het buitenland weet je toch nooit echt wat je koopt, het eten is daar nogal duur en zo lijkt het bovendien alsof we gewoon lekker knus thuiszitten. Lekker die vertrouwde alledaagse kost O+ "

Tja op een camping staan, daar ga je al.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_129511953
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:19 schreef Monolith het volgende:

Tja op een camping staan, daar ga je al.
(mee eens, maar ik dacht... laat ook maar)
pi_129512043
Het probleem aan dat soort vakanties is gewoon dat je wordt geconfronteerd met het feit dat elk land een aanzienlijke hoeveelheid tokkies herbergt, hoewel er natuurlijk regionale verschillen zijn.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 18:04:13 #111
78918 SeLang
Black swans matter
pi_129513342
Op mijn laatste verre vakantie (India) kwam ik maar twee Russen tegen (los van elkaar op verschillende plaatsen), maar ze waren wel alle twee beroofd! En ik maar denken dat die Russen "street smart" zouden zijn dankzij hun fameuze maffia....
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_129513800
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 17:18 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat hoor je.
Volgens mij zijn Duitsers ook niet zo heel erg populair in Oostenrijk...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_129513862
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:18 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

er emigreren anders honderduizenden duitsers naar oostenrijk, omdat je daar wel mag roken
pi_129513948
quote:

[..]

Oostenrijkers zijn ook al jaren niet meer populair in Duitsland.
pi_129514300
Juist zeer goede ervaringen met Duitsers, hebben tenminste fatsoenlijk in hun flikker.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_129514369
quote:

Mijn oom heeft ooit 300 kilo aan rivierkeien uit Frankrijk meegenomen, gevolg dat ze hele caravanas verkankert was, en dan zullen we het over de benzinekosten nog maar niet hebben |:( |:( |:(

Wij gingen overigens ook met de caravan, maar alleen wat kleine voorraad mee, wij kregen van alles van de lokale meuk in onze giegel gegooid, zei me moeder: dat is delicatesse hier!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_129515755
quote:

Ik vind de gemiddelde Oostenrijker dan weer strontvervelend.

Maar echt last heb je er niet van.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 21:20:36 #118
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_129521187
Ik erger me het meeste toch aan Nederlanders in het buitenland. Altijd weer hyperactieve kinderen die geen seconde stil kunnen zitten, en altijd weer gezellig met de hele familie boterhammen kanen terwijl er genoeg cafe's of restaurants in de buurt zijn om fatsoenlijk te eten.
En de helft van de moeders die ik dan in het vliegtuig zie stappen op schiphol heeft een pittig kort kapsel :r
Maar het aller ergste is wanneer er zo'n groep tokkies allemaal t-shirts en petjes in de zelfde kleur heeft laten drukken met hun naam erop en dan overal om lachen want dat is hartstikke "gesellig".
pi_129524260
Ik houd niet van die nationalisten. Of ik ze nou tegenkom op vakanties of op fora.
pi_129524305
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 18:22 schreef Monolith het volgende:

[..]

Oostenrijkers zijn ook al jaren niet meer populair in Duitsland.
Sinds Hitler?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:16:09 #121
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_129524368
Heb wel eens even gedacht dat Hitler toch gelijk had na een avondje met van die idioten te zijn opgescheept.

Volgende dag maar ander hotel gezocht.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_129524416
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:14 schreef Deliah het volgende:
Ik houd niet van die nationalisten. Of ik ze nou tegenkom op vakanties of op fora.
?? welke nationalisten ??
pi_129524491
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:14 schreef Deliah het volgende:

[..]

Sinds Hitler?
Dat was de laatste die erg populair was volgens mij.
pi_129524514
Terecht. Vies paupervolk, Russen :r
pi_129524529
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:17 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

?? welke nationalisten ??
Die mensen die gaan generaliseren over mensen die toevallig in een ander land wonen en een andere taal spreken. Mensen zijn individuen. Het is volstrekt belangeloos waar ze vandaan komen en welke taal ze spreken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')