PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Nu wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit niet in de squadbuilder van Wefut.
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Iets klopt er niet aan het meten van die team chem..
http://wefut.nl/squad/3058
3,5 kan nooit
en trouwens die prijzen zo bijhouden zoals ultimatedb doet, wat is daar voor nodig dan?quote:
Teamchem of teamrating?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Iets klopt er niet aan het meten van die team chem..
http://wefut.nl/squad/3058
3,5 kan nooit
Nu is hij er vast kapot van.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die stats van Shea voor een 74-rated silver![]()
Ik speelde net een potje tegen een MX team met een random Franse LB en RB. Er leek niks aan de hand, ik kwam 0-1 voor na 5 minuten. Vervolgens scoort Bermudez een hattrick aan kopballen (hij stond best vrij maar dan nog slaat dat nergens op) en daarna nog een goal en ineens stond ik 1-4 achter. Zoals wel vaker kwam ik terug en in de 90e minuut maak ik de 4-4 uit een corner. Vervolgens heb ik ook nog 5-4 gewonnen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vervolgens scoort Bermudez een hattrick aan kopballen
ja en rip aan de nabestaanden grgr XDquote:Op maandag 29 juli 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Zag het vandaag ook weer langskomen..blijft een pareltje..RIP in peace
Betere servers.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en trouwens die prijzen zo bijhouden zoals ultimatedb doet, wat is daar voor nodig dan?Betere servers? Kennis die er niet is?
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja en rip aan de nabestaanden grgr XD
Als in dat is met de servers die jullie van plan zijn te nemen mogelijk of kost die shit om dat allemaal mogelijk te maken nog meer?quote:
Ik speelde vanmiddag tegen iemand die ook Agbonlahor had. Maar die deed echt alleen maar de lange steekbalquote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel. Hij kon niks behalve crossen en LB+Y en alle voorzetten kwamen precies aan
Team rating bedoel ik ja, sorry. Als ik het optel en deel door 18 klopt het idd dat je op 73 komt.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Teamchem of teamrating?
Klopt allebei toch? 9*11 = 99
En op de bank zitten een paar low-rated bronzies, dus de teamrating klopt volgens mij ook wel.
En jij kwam zeker terug van 1-4 naar 4-4 door eigen kwaliteit?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel. Hij kon niks behalve crossen en LB+Y en alle voorzetten kwamen precies aan
Spelers op de bank tellen minder mee dan spelers in de basisquote:Op maandag 29 juli 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team rating bedoel ik ja, sorry. Als ik het optel en deel door 18 klopt het idd dat je op 73 komt.
Maar als ik exact die spelers vanuit mijn club in een team gooi kom ik uit op een rating van 77 in de webapp..
Ik moet bijna alleen maar tegen Agbonlahor/Mayuka, Pro League teams of Championship teams met Beckford. Nu voor de verandering tegen een RPL team met Bukharovquote:Op maandag 29 juli 2013 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag tegen iemand die ook Agbonlahor had. Maar die deed echt alleen maar de lange steekbalEn bij elke goal kreeg ik een haatberichtje. Want ik scoorde steeds met Agbonlahor.
Ja, dat was lachen.
In principe moet zo'n VPS voldoende zijn. Om die prijzen up-to-date te houden moet je regelmatig een deel van de markt scannen en dan is nogal intensief. Bij de huidige host kreeg Remi een waarschuwing volgens mij.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als in dat is met de servers die jullie van plan zijn te nemen mogelijk of kost die shit om dat allemaal mogelijk te maken nog meer?
Webapp werkt dus toch anders. Lekker Jezus. Ik zal er naar kijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team rating bedoel ik ja, sorry. Als ik het optel en deel door 18 klopt het idd dat je op 73 komt.
Maar als ik exact die spelers vanuit mijn club in een team gooi kom ik uit op een rating van 77 in de webapp..
Ja, kutzooiquote:Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Webapp werkt dus toch anders. Lekker Jezus. Ik zal er naar kijken.
Maar hoe..quote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Spelers op de bank tellen minder mee dan spelers in de basis
nicequote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In principe moet zo'n VPS voldoende zijn. Om die prijzen up-to-date te houden moet je regelmatig een deel van de markt scannen en dan is nogal intensief. Bij de huidige host kreeg Remi een waarschuwing volgens mij.Bovendien is een VPS ook véél sneller. Ik dacht dat Remi toen 1Gbps haalde.
Ja, Myuka was die ander. Maar het was zo makkelijk. Ik ging ook met Agbonlahor sprinten na de goal en sshhh doenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet bijna alleen maar tegen Agbonlahor/Mayuka, Pro League teams of Championship teams met Beckford. Nu voor de verandering tegen een RPL team met Bukharov
Waarschuwing? We werden offline gehaald.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In principe moet zo'n VPS voldoende zijn. Om die prijzen up-to-date te houden moet je regelmatig een deel van de markt scannen en dan is nogal intensief. Bij de huidige host kreeg Remi een waarschuwing volgens mij.Bovendien is een VPS ook véél sneller. Ik dacht dat Remi toen 1Gbps haalde.
Voor consumables hadden we het al he.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceook van plan zoiets toe te voegen aan wefut voor spelers&consumables?
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:20 schreef wieisboos het volgende:
Lekker man, stond verdiend 4-1 voor in de silver cup in de 80e minuut, en dan 4-6 verliezen3 rebounds en hij ging een rondje om het veld shush'en bij de winnende terwijl ik elke replay skipte
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Voor consumables hadden we het al he.Dus dat komt weer terug met fut14
Ja, ik ben gewoon iemand die vaak terugkomt van een achterstand. Eerder vandaag stond ik 1-4 achter bij rust en ik had niks gecreėerd en ik won 6-4.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:17 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
En jij kwam zeker terug van 1-4 naar 4-4 door eigen kwaliteit?
Switch je dan ook van formatie? Dat werkt zo schandalig goedquote:Op maandag 29 juli 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon iemand die vaak terugkomt van een achterstand. Eerder vandaag stond ik 1-4 achter bij rust en ik had niks gecreėerd en ik won 6-4.
Zo voelde ik me zaterdag nou na de 2-2quote:Op maandag 29 juli 2013 23:20 schreef wieisboos het volgende:
Lekker man, stond verdiend 4-1 voor in de silver cup in de 80e minuut, en dan 4-6 verliezen3 rebounds en hij ging een rondje om het veld shush'en bij de winnende terwijl ik elke replay skipte
Het stelt me gerust dat jij weet wat we moeten hebben.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:20 schreef Reemi het volgende:
[..]
Waarschuwing? We werden offline gehaald.
Met de server die ik op het oog hebt gaat het wel lukken.
Nee, eigenlijk niet. Alleen soms een wissel.. ik begin gewoon vaak slecht. Nu overigens niet want het stond 0-4 na 30 minuten en toen volgde er een ragequit. Dan ga ik nu de 5e finale van vandaag spelen.. ik heb er tot nu toe 3 verloren en 1 gewonnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Switch je dan ook van formatie? Dat werkt zo schandalig goed
Heb me aardig ingelezen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:24 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het stelt me gerust dat jij weet wat we moeten hebben.
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik ben gewoon iemand die vaak terugkomt van een achterstand. Eerder vandaag stond ik 1-4 achter bij rust en ik had niks gecreėerd en ik won 6-4.
Wat ben je nu dom aan het haten? Dat gebeurde 1x vandaag. In die wedstrijd had ik ook alle kansen om te winnen.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]en als het bij jou gebeurt ga je ea de schuld geven en ragen op je kamertje, waarna je ouders gaan dreigen dat ze het internet voor je afsluiten? Yeah right
Dit ja.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Spelers op de bank tellen minder mee dan spelers in de basis
Zo werkt het menselijk brein wel..de een heeft wel wat meer last van dat selectieve geheugen dan de ander alleenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:26 schreef rolls-reus het volgende:
[..]en als het bij jou gebeurt ga je ea de schuld geven en ragen op je kamertje, waarna je ouders gaan dreigen dat ze het internet voor je afsluiten? Yeah right
Dat lijkt me een klusje voor jou, Neo.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit ja.
[ afbeelding ]
Die percentages zijn wel terug te rekenen met een aangevulde matrix. [ afbeelding ]
Taouil (4* skill) wilson, rogne en forster?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef Lindgren. het volgende:
Wie op de open plekken?![]()
[ afbeelding ]
Geen Jucilei en/of Zelao.
Heb hem al gekraakt denk ik.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit ja.
[ afbeelding ]
Die percentages zijn wel terug te rekenen met een aangevulde matrix. [ afbeelding ]
Haha het is wel duidelijk wie er erg last van heeftquote:Op maandag 29 juli 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zo werkt het menselijk brein wel..de een heeft wel wat meer last van dat selectieve geheugen dan de ander alleen
Ik hoor jou altijd zeggen dat je zo goed bent maar toch geregelt komdt er hier een bericht voorbij dat je weer eens hebt verloren, maar het ligt nooit aan jezelfquote:Op maandag 29 juli 2013 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat ben je nu dom aan het haten? Dat gebeurde 1x vandaag. In die wedstrijd had ik ook alle kansen om te winnen.
Thanks, heb 'm zelf al opgelost.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:27 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Taouil (4* skill) wilson, rogne en forster?die gozer van anzhi lijkt me slecht eerlijk gezegt
We zitten op topic 1441 in deze reeks. Hoe vaak heeft iemand hier gepost dat er iemand is die hem helemaal weg heeft gespeeld? Juist. Zelden tot nooit. In ons wereldje zijn we gewoon allemaal de beste. En elke nederlaag is de schuld van EA.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik hoor jou altijd zeggen dat je zo goed bent maar toch geregelt komdt er hier een bericht voorbij dat je weer eens hebt verloren, maar het ligt nooit aan jezelfTja dan denk ik alleen dat erniets niet klopt
Durica ipv marcano dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Thanks, heb 'm zelf al opgelost.
[ afbeelding ]
Twee prima cb's en een redelijke opbouwende CDM erbij.
Nou dan ben ik vast de eerste hier die durft toe te geven niet de beste te zijn en gewoon lol heeft in een potje fifaquote:Op maandag 29 juli 2013 23:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zitten op topic 1441 in deze reeks. Hoe vaak heeft iemand hier gepost dat er iemand is die hem helemaal weg heeft gespeeld? Juist. Zelden tot nooit. In ons wereldje zijn we gewoon allemaal de beste. En elke nederlaag is de schuld van EA.
Dat ik de laatste tijd veel verlies komt doordat ik heel veel wedstrijden speel en ook met verschillende teams. Dan verlies je inderdaad wel eens ja. Als ik zeg dat ik goed ben dan is dat met bronzes (en in spellen) Als ik win is daar ook wel eens wat op aan te merken, ik zeg het alleen nooit. Dus bij deze:quote:Op maandag 29 juli 2013 23:30 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Ik hoor jou altijd zeggen dat je zo goed bent maar toch geregelt komdt er hier een bericht voorbij dat je weer eens hebt verloren, maar het ligt nooit aan jezelfTja dan denk ik alleen dat erniets niet klopt
jup. Bitches negeren de JC schaalquote:
Beetje jammer inderdaad.quote:
jupquote:Op maandag 29 juli 2013 23:58 schreef Reemi het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad.
Net zoals die squad rating een beetje jammer is.
Ah fijn. Post het even hier: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2542312.pagequote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:07 schreef pascal08 het volgende:
De code is gekraakt, ik herhaal de code is gekraakt.
Ja, dag. Dan gaat die Reeeeeemi straks ook een site maken en mijn code gebruiken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah fijn. Post het even hier: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2542312.page
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ah fijn. Post het even hier: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2542312.page
dat gaat bij vi nog wel minimaal 6 maanden herhaald wordenquote:
Dat is dan ook z'n sterke beenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:18 schreef Lindgren. het volgende:
Kansloze mensen toch, soms.Keurig met 4-2 gewonnen met mijn nieuwe team, alle replays geskipt etc.. Vindt hij het nodig om bij de laatste aftrap, 1 minuut voor tijd nog even 3x te pauzeren.. Ach ja..
Pulido heeft gescoord. Met rechts.![]()
Klinkt als bullshit..kan ook een scammer ofzo zijn. Of iemand die iedere dag die vraag krijgt en geen zin heeft om het traden uit te leggen. Ik kreeg dat soort vragen ook vaak met mijn dure teams..Ik ben vaak wel zo beleefd om te antwoorden, maar dan gewoon het kortste onzinverhaaltjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:16 schreef rolls-reus het volgende:
Moest net tegen een nederlander met als team:
Toty ronaldo- castaignos- tots lens
Toty alonso- tots strootman- tots maher
Tots alba- tots varane- tots moisander- van rhijn
Tots vermeer![]()
Hij zegt dat ie messi uit een pakje kreeg en voor de grap erop zette voor 6 mil en daat ie verkochtwat een geluk hebben mensen soms toch!
Nouja nu zegt ie dat hij ook twee keer cavani en een keer lewandowski tots in een pakje kreegquote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Klinkt als bullshit..kan ook een scammer ofzo zijn. Of iemand die iedere dag die vraag krijgt en geen zin heeft om het traden uit te leggen. Ik kreeg dat soort vragen ook vaak met mijn dure teams..Ik ben vaak wel zo beleefd om te antwoorden, maar dan gewoon het kortste onzinverhaaltje![]()
En als je zegt dat het met traden is dan willen ze tips enzo
Maver disagrees.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:22 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Nouja nu zegt ie dat hij ook twee keer cavani en een keer lewandowski tots in een pakje kreegwordt een beetje ongeloofwaardig ja
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:28 schreef ThadCastle het volgende:
http://wefut.nl/player/14215
Reemi hij is een CB geworden.
http://wefut.nl/player/14219
Hij is een ST geworden.
RLENO
http://wefut.nl/player/14182
Ligue 1 RM ipv Pied?
ahhquote:
god wat is die gast toch irritantquote:
quote:
kutquote:
Ik vind hem nog steeds niet zo geweldigquote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is zóóóó goed! Doet me een beetje denken aan Adriano in PES6. Heeft voldoende pace en schiet alles rondom het strafschop gebied snoeihard in het netje.Een van de betere spitsen waar ik dit jaar mee heb gespeeld.
Voldoende pace? 86 vind ik nog best snel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:59 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is zóóóó goed! Doet me een beetje denken aan Adriano in PES6. Heeft voldoende pace en schiet alles rondom het strafschop gebied snoeihard in het netje.Een van de betere spitsen waar ik dit jaar mee heb gespeeld.
Ik ben gewend om met 90+ pace spitsen te spelen. (Emenike en Wellitonquote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voldoende pace? 86 vind ik nog best snel.
Ja.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:06 schreef Zhano het volgende:
Beetje topic snel doorgebladerd;
Transfers?
Welke code?
Rip is voor Benitez?
1. Niks bijzonders buiten Fer naar Norwichquote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:06 schreef Zhano het volgende:
Beetje topic snel doorgebladerd;
Transfers?
Welke code?
Rip is voor Benitez?
Ewa mi mangquote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ja.
Voor team ratings.
Ja, dacht het wel.
Echt?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:12 schreef pascal08 het volgende:
<56: 0.5*
57-59: 1*
60-61: 1.5*
62-63: 2*
64-65: 2.5*
66-69: 3*
70-73: 3.5*
74-76: 4*
77-79: 4.5*
>80: 5*
Dat was niet zo lastig om uit te vogelen natuurlijk..nu die code voor de wissels nogquote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:12 schreef pascal08 het volgende:
<56: 0.5*
57-59: 1*
60-61: 1.5*
62-63: 2*
64-65: 2.5*
66-69: 3*
70-73: 3.5*
74-76: 4*
77-79: 4.5*
>80: 5*
Die heb ik ook al.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat was niet zo lastig om uit te vogelen natuurlijk..nu die code voor de wissels nog
Heldquote:Op dinsdag 30 juli 2013 02:21 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
http://sigaarsnor.blogspot.nl/?m=1
Wat een josti. Gewoon stoppen met verdedigen bij de 2-1 omdat je vind dat het halftime is... En die snelle vrije trappen locken nooit op een speler, waarom gebruik je die dan in godesnaamquote:
idd miljoen wedstrijden gespeeld dan moet je dat toch echt wel wetenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 03:04 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wat een josti. Gewoon stoppen met verdedigen bij de 2-1 omdat je vind dat het halftime is... En die snelle vrije trappen locken nooit op een speler, waarom gebruik je die dan in godesnaam
5*quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:56 schreef Nickskuh het volgende:
Die Bakkali kan ook wel eens een baas worden op FUT 14
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:11 schreef zerokil het volgende:
[..]
Morgen![]()
![]()
Kwam er zaterdag avond pas achter dat de 31 ste op een dinsdag viel.
de 31ste is dus een woensdagquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:11 schreef zerokil het volgende:
[..]
Morgen![]()
![]()
Kwam er zaterdag avond pas achter dat de 31 ste op een dinsdag viel.
ja 10e les gehad alleen die gast is nu drie weken op vakantiequote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:32 schreef zerokil het volgende:
[..]
Ja bedoel ik.
Jij was trouwens toch ook bezig?
Hoe ver ben je?
Daarom speel je Forza.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja 10e les gehad alleen die gast is nu drie weken op vakantie
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:45 schreef Toefjes het volgende:
Uitslag van de mri gehad. Jullie zullen nog heel lang met me door moeten
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:45 schreef Toefjes het volgende:
Uitslag van de mri gehad. Jullie zullen nog heel lang met me door moeten
Succes drmee ouwequote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Er was inderdaad alleen een ontsteking van de zenuw te zien, en niet iets dat tegen de zenuw aandrukte. Maar ik ben er nog niet, moet er nog hard aan gaan werken. Bij de logopedie, een soort fysiotherapie voor je gezicht, moet ik gaan werken aan volledig herstel. En dat moet ik binnen een jaar ()gerealiseerd hebben. Maar goed, snel de medicatie afbouwen, dan kan ik weer autorijden, sporten en stappen. Dan maar met een a-symmetrisch gezicht
Nou ondanks dit alles toch gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Er was inderdaad alleen een ontsteking van de zenuw te zien, en niet iets dat tegen de zenuw aandrukte. Maar ik ben er nog niet, moet er nog hard aan gaan werken. Bij de logopedie, een soort fysiotherapie voor je gezicht, moet ik gaan werken aan volledig herstel. En dat moet ik binnen een jaar ()gerealiseerd hebben. Maar goed, snel de medicatie afbouwen, dan kan ik weer autorijden, sporten en stappen. Dan maar met een a-symmetrisch gezicht
Ga je daar ook heen? Ik zit te dubben wat kleingeld op het laaggequoteerde PSV in te zetten vanavond, in het kader van het vrijspelen van de unibet bonus.. Wat is je advies?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanavond naar Zulte, en als de uitslag een beetje voor een spannende return zorgt volgende week naar Brussel![]()
/liefdagboek
Nicequote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
Vanavond naar Zulte, en als de uitslag een beetje voor een spannende return zorgt volgende week naar Brussel![]()
/liefdagboek
Heb er niet veel gehad, maar het had zeker iets unieksquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
NiceMis de Europese tripjes.. Kut Utrecht had Heerenveen moeten laten winnen. Wij hadden die Luxemburgers gepakt, 100%.
Als PSV vanavond niet met 3-0 oid wint ga ik wel naar de return ja. En vanavond ga ik sowiesoquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je daar ook heen? Ik zit te dubben wat kleingeld op het laaggequoteerde PSV in te zetten vanavond, in het kader van het vrijspelen van de unibet bonus.. Wat is je advies?
Dit wordt mijn eerste Europese uitwedstrijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
NiceMis de Europese tripjes.. Kut Utrecht had Heerenveen moeten laten winnen. Wij hadden die Luxemburgers gepakt, 100%.
hebben ze snel gedaan dan als het om die reden wasquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Dat wordt een makkie als de eredivisie en dergelijke straks weer beginnenquote:
wtfquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ga je daar ook heen? Ik zit te dubben wat kleingeld op het laaggequoteerde PSV in te zetten vanavond, in het kader van het vrijspelen van de unibet bonus.. Wat is je advies?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:15 schreef Reemi het volgende:
Wie is hier redelijk goed in begrijpend lezen i.c.m. rekensommen?
Ja. Ik moet 600 euro inzetten, maar ik doe elke keer een tientje inzetten ofzo. Had ook 10 euro op Tsonga en Murray gezet dat ze Wimbledon zouden winnen, en die van Murray was dus goedquote:
Die load more button eruit halen als je een speler wilt opzoeken en in de squad builder, je moet soms 100 keer klikken wil je bij de juiste speler uitkomenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
Ik sta wederom open voor suggesties voor wefut.
helaas ik kan geen wiskundequote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:15 schreef Reemi het volgende:
Wie is hier redelijk goed in begrijpend lezen i.c.m. rekensommen?
Een About Wefut pagina en een like knop voor FB.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
Ik sta wederom open voor suggesties voor wefut.
Hoe slecht is die Deen dan wel niettwitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 30-07-2013 om 13:17:28Joshua Brenet draait bij #PSV een goede voorbereiding en is achter Arias tweede keus. Marcelo krijgt voorkeur boven Zanka. reageer retweet
2.0 heeft een sterk verbeterd zoeksysteem (dat is zelfs al af), dus dat komt er zeker.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:35 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die load more button eruit halen als je een speler wilt opzoeken en in de squad builder, je moet soms 100 keer klikken wil je bij de juiste speler uitkomen
Ja, klik je er per ongeluk op. Niet iedereen hoeft te weten dat ik met voetbalplaatjes bezig ben. Net als porno sites met een like knop voor FBquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:35 schreef wonton het volgende:
[..]
Een About Wefut pagina en een like knop voor FB.
Ik heb de FB knop standaard geblokkeerd. Ooit per ongeluk een FUT topic geliked.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, klik je er per ongeluk op. Niet iedereen hoeft te weten dat ik met voetbalplaatjes bezig ben. Net als porno sites met een like knop voor FB
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb de FB knop standaard geblokkeerd. Ooit per ongeluk een FUT topic geliked.
Dat kan maar er zijn ook mensen die daar geen problemen mee hebben. Echt iedereen zit op de socialmedia dan is het toch handig om daar gebruik van te maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, klik je er per ongeluk op. Niet iedereen hoeft te weten dat ik met voetbalplaatjes bezig ben. Net als porno sites met een like knop voor FB
Ja, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:44 schreef wonton het volgende:
[..]
Dat kan maar er zijn ook mensen die daar geen problemen mee hebben. Echt iedereen zit op de socialmedia dan is het toch handig om daar gebruik van te maken.
Dat valt nog wel mee danquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb de FB knop standaard geblokkeerd. Ooit per ongeluk een FUT topic geliked.
Er staat ook negerns opde site follow us on Twitter oidquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.Twitter moeten we ook meer gaan gebruiken, 2 tweets geplaatst in totaal ofzo.
lolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee daneen vriend van me heeft een keer een porno site geliked, kwam hij een week later achter nadat een meisje uit de klas die nooit iets durft te zeggen dat opeens hardop in de klas tegen hem zei
Gewoon hij elk nieuw totw kan je toch tweeten dan het nieuwe totw er is enzo?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk.Twitter moeten we ook meer gaan gebruiken, 2 tweets geplaatst in totaal ofzo.
Daarom altijd:quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:46 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee daneen vriend van me heeft een keer een porno site geliked, kwam hij een week later achter nadat een meisje uit de klas die nooit iets durft te zeggen dat opeens hardop in de klas tegen hem zei
goede zaak, fijn dat er eindelijk duidelijkheid isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:49 schreef Toefjes het volgende:
Reuze handig inderdaad als je perongeluk op een facebook button klikt op een site waarvan je liever niet wilt dat mensen zien dat je je daarmee bezig houdt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:44 schreef wonton het volgende:
[..]
Dat kan maar er zijn ook mensen die daar geen problemen mee hebben. Echt iedereen zit op de socialmedia dan is het toch handig om daar gebruik van te maken.
Dat gaan we zeker proberen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:55 schreef ThadCastle het volgende:
Reemi je moet gewoon de eerste zijn die het chemistry systeem uitvogelt en het verwerkt in de squad builder
Als je er per ongeluk op klikt ben je was motorisch gestoord... En dan nog, je kunt toch meteen weer disliken?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Reuze handig inderdaad als je perongeluk op een facebook button klikt op een site waarvan je liever niet wilt dat mensen zien dat je je daarmee bezig houdt.
Maar okee. Dan klikt er iemand op like. Wat voor "handig" mechanisme treedt er dan in werking?
De jongere generatie praat op school ook over FUT en drukt wel op like. Het is verder gewoon een marketingtool.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Reuze handig inderdaad als je perongeluk op een facebook button klikt op een site waarvan je liever niet wilt dat mensen zien dat je je daarmee bezig houdt.
Maar okee. Dan klikt er iemand op like. Wat voor "handig" mechanisme treedt er dan in werking?
Ik maak er zelf ook nooit gebruik van. maar er zijn natuurlijk genoeg mensen die dat wel doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je was motorisch gestoord? Volgens mij ben je dat als je zulke zinnen in elkaar flanst.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je er per ongeluk op klikt ben je was motorisch gestoord... En dan nog, je kunt toch meteen weer disliken?
Maar vooral Twitter zou ik doen ja. Tweeten bij nieuwe totws, features etc.
Of je telefoon autocorrect de afkorting wss (waarschijnlijk) naar was..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben je was motorisch gestoord? Volgens mij ben je dat als je zulke zinnen in elkaar flanst.
Aha. Maar goed, nooit geweten dat er mensen zijn die NOOIT een misklik maken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Of je telefoon autocorrect de afkorting wss (waarschijnlijk) naar was..
Njah, misschien heb ik nog geen pornsites bezocht waar de Like button naast de play knop zitquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aha. Maar goed, nooit geweten dat er mensen zijn die NOOIT een misklik maken.
ik share alles van pornhub altijd op hyves.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Njah, misschien heb ik nog geen pornsites bezocht waar de Like button naast de play knop zit
Hyvesquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik share alles van pornhub altijd op hyves.
Niemand die het ziet inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:07 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik share alles van pornhub altijd op hyves.
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:09 schreef Toefjes het volgende:
Toch was dat best grappig.
"Claudia kietelt Klaas"
En dan met die tikken de meest ranzige dingen naar elkaar sturenquote:
Nostalgie.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
En dan met die tikken de meest ranzige dingen naar elkaar sturenWel privé natuurlijk
![]()
De smileys vond ik ook altijd wel grappig. Die ene die ronddraaide
Tevens hebben veel sites als je op de FB knop klikt op een website nog een popup van: weet je zeker dat Wefut toestemming heeft om in je feed terecht te komen. Dan kun je nogmaals op toestaan of weigeren klikken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:56 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je er per ongeluk op klikt ben je was motorisch gestoord... En dan nog, je kunt toch meteen weer disliken?
Maar vooral Twitter zou ik doen ja. Tweeten bij nieuwe totws, features etc.
Toevallig zagen we in het ziekenhuis 3 dames met een kort, pittig kapsel. Ik vertelde over het fenomeen vrouwen met een kort, pittig kapsel tegen mn zus. Vervolgens ging 1 dame naar het koffie automaat en vroeg hoe de ander de koffie wilde. Het antwoord was "pittig"quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Tantes met pittig kort rood haar die dit soort dingen naar elkaar krabbelde.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Incl. glitters.
gofferdommequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toevallig zagen we in het ziekenhuis 3 dames met een kort, pittig kapsel. Ik vertelde over het fenomeen vrouwen met een kort, pittig kapsel tegen mn zus. Vervolgens ging 1 dame naar het koffie automaat en vroeg hoe de ander de koffie wilde. Het antwoord was "pittig"
Het zal hoe dan ook een vette ervaring worden. Feesten en bier drinkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kaartjes voor Zulte-PSV maar alvast besteld, want al bijna uitverkocht. Nou hopen dat we vandaag iig niet met 0-3 verliezen
Jupquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het zal hoe dan ook een vette ervaring worden. Feesten en bier drinken
ik kom dan in het dagelijks leven ook wel eens dingen tegen die op FOK! vrij populair zijn, en dan snapt niemand waarom ik daar zo intens van kan genieten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kon mn lachen niet inhouden. Leverde wat boze blikken op
Ik heb wel vertrouwen in een goede afloopquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kaartjes voor Zulte-PSV maar alvast besteld, want al bijna uitverkocht. Nou hopen dat we vandaag iig niet met 0-3 verliezen
Maar in het echt zeggen ze nooit gr gr en op FOK! wel.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik kom dan in het dagelijks leven ook wel eens dingen tegen die op FOK! vrij populair zijn, en dan snapt niemand waarom ik daar zo intens van kan genieten.![]()
Ja ik ook hoorquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik heb wel vertrouwen in een goede afloop
ik zeg het in het echt wel eens voor de grap.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar in het echt zeggen ze nooit gr gr en op FOK! wel.
Ik zette het laatst nog in een tweet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zeg het in het echt wel eens voor de grap.![]()
Je zegt in het echt wel eens gr gr?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik zeg het in het echt wel eens voor de grap.![]()
Wie onderschat zultequote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Zulte onderschattenze hebben davy de fucking fauw man
Ohja, hallon gebruik ik ook wel eensquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:48 schreef Revontulet het volgende:
Ik nam op werk altijd de telefoon op met "HALLON MET HANS" en ik sloot af met "kusje kroel van ome roel"
Mbaye fucking Leye en Habib Habibouquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:48 schreef Dudeweiser het volgende:
Zulte onderschattenze hebben davy de fucking fauw man
Ik gebruik Hallon ook in het echt, vind ik veel leuker dan halloquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, hallon gebruik ik ook wel eensAlleen snap ik het grapje achter hallon niet
Eentje starten anders?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef DuTank het volgende:
Is er een FUT-topic poule voor die FOK! voetbalmanager?
Weet inderdaad alleen niet wat het inhoudtquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik gebruik Hallon ook in het echt, vind ik veel leuker dan hallo
Vertrouwen en onderschatten is wel hetzelfde jaquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij en thad
Vertrouwen in de goede afloop nou dat moeten we nog maar zien!
Wat?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weet inderdaad alleen niet wat het inhoudt
2 alweerquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vertrouwen en onderschatten is wel hetzelfde ja
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toevallig zagen we in het ziekenhuis 3 dames met een kort, pittig kapsel. Ik vertelde over het fenomeen vrouwen met een kort, pittig kapsel tegen mn zus. Vervolgens ging 1 dame naar het koffie automaat en vroeg hoe de ander de koffie wilde. Het antwoord was "pittig"
Volgens mij is dat van die zwerver toendertijd hier op FOK! die ook filmpjes maakte. Daar kwam gr gr ook vandaanquote:
Voor mijn tijd blijkbaar.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Volgens mij is dat van die zwerver toendertijd hier op FOK! die ook filmpjes maakte. Daar kwam gr gr ook vandaan
Het klinkt gewoon opper mongolisch, dat is het grappige denk ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weet inderdaad alleen niet wat het inhoudt
Dandy Blue, machtig mooi was datquote:
die gast was echt geniaalquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dandy Blue, machtig mooi was dat
Ik kom alleen maar bij bots?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:55 schreef wieisboos het volgende:
Heeft hier iemand zin om online monopoly te spelen?heb nog 3 mensen nodig
http://www.pogo.com/games/monopoly?intcmp=a_mug_gr1_gme_monopoly
Filmpjes zijn verwijderd zo te zien.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dandy Blue, machtig mooi was dat
Is het al 30 augustus dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Eindigt de transferperiode voor elk land morgennacht?
Is 31 augustus toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gekke Gerritquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
hahaha dat dachten we alquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik dacht dat 31 juli de transferperiode dicht ging.
Orsjineeeelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:02 schreef Revontulet het volgende:
GekkeGerrit, je wil te graag. GekkeGerrit het is beter dat je chillt vandaag.
Verdien nog steeds prima aan silvers. Pakje ervoor had ik nog Odjidja-Ofoe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde net zeggen dat ik de laatste tijd weinig meer hoor over silver packs. Dat zal wel door de wat lagere consumable prijzen komen.
Laatste keer dat ik keek gingen contracten voor 500c BIN. Vindt het pas vanaf 550c BIN leuk worden. Tevens nutteloos, genoeg coins en Fut 13 loopt toch ten einde.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wilde net zeggen dat ik de laatste tijd weinig meer hoor over silver packs. Dat zal wel door de wat lagere consumable prijzen komen.
Echt geniaal dat stukjequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:15 schreef v0lt026 het volgende:
Mijn collega heeft al 5x dat filmpje van Gijp & Toine van Peperstraten bekeken vandaag, en elke keer weer keihard meelachenwat een baas
Als je het vanaf die prijs pas leuk vindt worden dan mag je blij zijn dat je niet op de Xbox zit. Ik heb de laatste dagen bijna alleen maar wedstrijden gespeeld maar daar heb ik nu wel weer genoeg van.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek gingen contracten voor 500c BIN. Vindt het pas vanaf 550c BIN leuk worden. Tevens nutteloos, genoeg coins en Fut 13 loopt toch ten einde.
Linkje?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:15 schreef v0lt026 het volgende:
Mijn collega heeft al 5x dat filmpje van Gijp & Toine van Peperstraten bekeken vandaag, en elke keer weer keihard meelachenwat een baas
Haha die kut van der Gijp joh... Heerlijk hoe die gast kan lachen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:21 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)9e/vi_is_terug_.html
Tja, maar ze hebben wel gelijk: hij gaat zelf weg om waarschijnlijk dik meer te verdienen; staat in z'n eentje daar (terechte vraag van Kieft: "komt er iemand binnen met bloemen ofzo?"); en hij maakt gewoon gekke geluiden en bewegingenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind het na een paar keer herhalen bij VI ook wel leuk geweest trouwens. Ik snap wel dat die gast emotioneel wordt na 20 jaar bij NOS.
Niks mis meequote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van mijn nieuwe team?
Tofquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Geeft ongetwijfeld vooral veel frustraties.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Geeft ongetwijfeld vooral veel frustraties.
needs some sandroquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
TOTS Vertonghen kan je doen, maar die vond ik eigenlijk niet beter dan NIF Kaboulquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Mijn Serie A team viel tegen, dus moet een ander team bij mijn Ligue 1 team. Nog verbeteringen? Tots Van Persie en Robben moet ik sowieso nog een keer proberen, en heb wss zo'n 200/300k over voor verbeteringen.
Nee man, Paulinhoquote:
Ja ik ook nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
TOTS Vertonghen kan je doen, maar die vond ik eigenlijk niet beter dan NIF Kaboul
Ja idd.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik ook nietEn voor de workrates ook wel prettig dit
Ik vond Parker niet zo goed in een van mijn eerste teams, en Paulinho is een van de beste CDM's die ik dit jaar heb gehad. Ik kijk het eerst zo even aan en als het toch te aanvallend is dan kan ik altijd nog wisselen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja idd.
Overigens is Parker ook erg goed. Beter dan Sandro imo..met Paulinho heb ik nog te weinig gespeeld om er echt een oordeel over te hebben. Parker heeft in ieder geval meer verdedigende workrates (net waar je naar op zoek bent natuurlijk) en is op de meeste punten wel beter..
Gewoon, goed team. Vol verwachting de eerste wedstrijd. Winnen. Blij zijn. Daarna verliezen. nog een keer verliezen. Robben die door Dede wordt ingehaald, passes die niet aankomen, spelers die niet naar de bal toe willen komen etc etc. Samengevat: EAquote:
Mja, denk ook zeker niet dat het te aanvallend is hoor. Robben op RM lijkt me alleen niet ideaal met zijn brakke weak foot en high/low, maar je hebt er wel een snelle CB achter en een echte verdedigende CDM. Over die andere flank hoef je je sowieso geen zorgen te maken met Bale.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vond Parker niet zo goed in een van mijn eerste teams, en Paulinho is een van de beste CDM's die ik dit jaar heb gehad. Ik kijk het eerst zo even aan en als het toch te aanvallend is dan kan ik altijd nog wisselen.
Samengevat: Handicapquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon, goed team. Vol verwachting de eerste wedstrijd. Winnen. Blij zijn. Daarna verliezen. nog een keer verliezen. Robben die door Dede wordt ingehaald, passes die niet aankomen, spelers die niet naar de bal toe willen komen etc etc. Samengevat: EA
Mensen zullen altijd klagen over de handicap, ook als hij er niet isquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Ik ga zolang mensen klagen over handicap gewoon nooit meer met golds spelen
Ohja dat ken ik wel. Dat was bij dat Serie A team dus. Bij mijn ligue 1 team nietquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon, goed team. Vol verwachting de eerste wedstrijd. Winnen. Blij zijn. Daarna verliezen. nog een keer verliezen. Robben die door Dede wordt ingehaald, passes die niet aankomen, spelers die niet naar de bal toe willen komen etc etc. Samengevat: EA
Mooiquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mja, denk ook zeker niet dat het te aanvallend is hoor. Robben op RM lijkt me alleen niet ideaal met zijn brakke weak foot en high/low, maar je hebt er wel een snelle CB achter en een echte verdedigende CDM. Over die andere flank hoef je je sowieso geen zorgen te maken met Bale.
Hij blijft toch wel snel denk ik. En Marcelo was dit jaar een gold. Dan zal Zanka wel silver 72 worden ofzo.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
Nou, Zanka kan definitief worden afgeschreven lees ik. Toch wel jammer voor fut
Hoezo niet gewoon goedkope gold teams dan?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Ik ga zolang mensen klagen over handicap gewoon nooit meer met golds spelen
Hele jaar nauwelijks gespeeld..68 ofzo zou je zeggen. Al is hij in H2H nog wel 71 zie ik.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij blijft toch wel snel denk ik. En Marcelo was dit jaar een gold. Dan zal Zanka wel silver 72 worden ofzo.
Ik vind goedkope golds niet leuk. Net als naar een goedkope pornofilm kijkenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hoezo niet gewoon goedkope gold teams dan?Spelen gewoon goed
Ditquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind goedkope golds niet leuk. Net als naar een goedkope pornofilm kijken
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
silver/gold hybridquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
Aad300 denkt dat PSV gaat winnen![]()
Vorige week nog op de foto geweest met aad, tegengekomen bij profronde van Stiphout /liefdagboek
Nee ik sta met Aadje op de foto, wij stonden natuurlijk waar het er echt omgingquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:03 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh ja ik zie je al staan op de achtergrond met je bril
okequote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik keek ook op sofifa bij Corinthians en daar zitten al 2 spelers die goede BraSilvers kunnen worden, Ibson en Romarinho. Met zo'n naam kan het eigenlijk niet misgaan. Ook hebben ze die 5* Argentijn (Defederico)
Kunstgebitje erbij was wel de finishing touch geweest. Maar toch netjesquote:
Op dumpert staat hij ook zie ik..meteen al die zure reacties natuurlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kunstgebitje erbij was wel de finishing touch geweest. Maar toch netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |