PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Nu wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zit niet in de squadbuilder van Wefut.
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Iets klopt er niet aan het meten van die team chem..
http://wefut.nl/squad/3058
3,5 kan nooit
en trouwens die prijzen zo bijhouden zoals ultimatedb doet, wat is daar voor nodig dan?quote:
Teamchem of teamrating?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:10 schreef Tim86 het volgende:
Iets klopt er niet aan het meten van die team chem..
http://wefut.nl/squad/3058
3,5 kan nooit
Nu is hij er vast kapot van.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die stats van Shea voor een 74-rated silver![]()
Ik speelde net een potje tegen een MX team met een random Franse LB en RB. Er leek niks aan de hand, ik kwam 0-1 voor na 5 minuten. Vervolgens scoort Bermudez een hattrick aan kopballen (hij stond best vrij maar dan nog slaat dat nergens op) en daarna nog een goal en ineens stond ik 1-4 achter. Zoals wel vaker kwam ik terug en in de 90e minuut maak ik de 4-4 uit een corner. Vervolgens heb ik ook nog 5-4 gewonnen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vervolgens scoort Bermudez een hattrick aan kopballen
ja en rip aan de nabestaanden grgr XDquote:Op maandag 29 juli 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Zag het vandaag ook weer langskomen..blijft een pareltje..RIP in peace
Betere servers.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en trouwens die prijzen zo bijhouden zoals ultimatedb doet, wat is daar voor nodig dan?Betere servers? Kennis die er niet is?
quote:Op maandag 29 juli 2013 23:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja en rip aan de nabestaanden grgr XD
Als in dat is met de servers die jullie van plan zijn te nemen mogelijk of kost die shit om dat allemaal mogelijk te maken nog meer?quote:
Ik speelde vanmiddag tegen iemand die ook Agbonlahor had. Maar die deed echt alleen maar de lange steekbalquote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel. Hij kon niks behalve crossen en LB+Y en alle voorzetten kwamen precies aan
Team rating bedoel ik ja, sorry. Als ik het optel en deel door 18 klopt het idd dat je op 73 komt.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Teamchem of teamrating?
Klopt allebei toch? 9*11 = 99
En op de bank zitten een paar low-rated bronzies, dus de teamrating klopt volgens mij ook wel.
En jij kwam zeker terug van 1-4 naar 4-4 door eigen kwaliteit?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vast wel. Hij kon niks behalve crossen en LB+Y en alle voorzetten kwamen precies aan
Spelers op de bank tellen minder mee dan spelers in de basisquote:Op maandag 29 juli 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team rating bedoel ik ja, sorry. Als ik het optel en deel door 18 klopt het idd dat je op 73 komt.
Maar als ik exact die spelers vanuit mijn club in een team gooi kom ik uit op een rating van 77 in de webapp..
Ik moet bijna alleen maar tegen Agbonlahor/Mayuka, Pro League teams of Championship teams met Beckford. Nu voor de verandering tegen een RPL team met Bukharovquote:Op maandag 29 juli 2013 23:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik speelde vanmiddag tegen iemand die ook Agbonlahor had. Maar die deed echt alleen maar de lange steekbalEn bij elke goal kreeg ik een haatberichtje. Want ik scoorde steeds met Agbonlahor.
Ja, dat was lachen.
In principe moet zo'n VPS voldoende zijn. Om die prijzen up-to-date te houden moet je regelmatig een deel van de markt scannen en dan is nogal intensief. Bij de huidige host kreeg Remi een waarschuwing volgens mij.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Als in dat is met de servers die jullie van plan zijn te nemen mogelijk of kost die shit om dat allemaal mogelijk te maken nog meer?
Webapp werkt dus toch anders. Lekker Jezus. Ik zal er naar kijken.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Team rating bedoel ik ja, sorry. Als ik het optel en deel door 18 klopt het idd dat je op 73 komt.
Maar als ik exact die spelers vanuit mijn club in een team gooi kom ik uit op een rating van 77 in de webapp..
Ja, kutzooiquote:Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Webapp werkt dus toch anders. Lekker Jezus. Ik zal er naar kijken.
Maar hoe..quote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Spelers op de bank tellen minder mee dan spelers in de basis
nicequote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In principe moet zo'n VPS voldoende zijn. Om die prijzen up-to-date te houden moet je regelmatig een deel van de markt scannen en dan is nogal intensief. Bij de huidige host kreeg Remi een waarschuwing volgens mij.Bovendien is een VPS ook véél sneller. Ik dacht dat Remi toen 1Gbps haalde.
Ja, Myuka was die ander. Maar het was zo makkelijk. Ik ging ook met Agbonlahor sprinten na de goal en sshhh doenquote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik moet bijna alleen maar tegen Agbonlahor/Mayuka, Pro League teams of Championship teams met Beckford. Nu voor de verandering tegen een RPL team met Bukharov
Waarschuwing? We werden offline gehaald.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In principe moet zo'n VPS voldoende zijn. Om die prijzen up-to-date te houden moet je regelmatig een deel van de markt scannen en dan is nogal intensief. Bij de huidige host kreeg Remi een waarschuwing volgens mij.Bovendien is een VPS ook véél sneller. Ik dacht dat Remi toen 1Gbps haalde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |