abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:27:35 #251
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_129577375
Pope had moeite met sociale contacten te hebben. Daar wilde hij verandering in brengen. Door die stap avonden wil hij zelf contacten op gaan doen en in het speciaal met vrouwen. Daar is dan toch niks mis mee om het te doen op deze manier. Je moet ergens beginnen.

Iedereen kan nu opeens vinden dat dit te "makkelijk" is. Maar een groot deel van de mensen hier doen het zelf niet eens, maar hebben wel het zelfde probleem.

Stel pope doet het in een supermarkt of bieb... Gaan die mensen dan opeens ook versieren? Of je het er mee eens bent of niet, pope onderneemt tenminste actie ipv niks doen of melden dat het "te makkelijk" is.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:28:30 #252
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129577401
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die maagden gaan daar niet heen, omdat ze daar een geldige reden voor hebben, dus dat is een no-go.

Ik kan alleen mezelf als voorbeeld nemen: Ikzelf ga niet uit omdat ik daar simpelweg geen reet aan vind (kort maar krachtig).
Snap ik. Deze discussie is al vaker gevoerd. Maar je kan best net als pope erheen gaan, oefenen en dan je praktijken op een 'moeilijkere' plek uitvoeren zeg maar.
Tja en anders moet je het maar gewoon gelijk ergens anders doen. Enkel zijn uitgaansgelegenheden juist zo makkelijk omdat er meer mensen zichtbaar voor contact openstaan.
pi_129577432
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:27 schreef ook_gek het volgende:
Pope had moeite met sociale contacten te hebben. Daar wilde hij verandering in brengen. Door die stap avonden wil hij zelf contacten op gaan doen en in het speciaal met vrouwen. Daar is dan toch niks mis mee om het te doen op deze manier. Je moet ergens beginnen.

Iedereen kan nu opeens vinden dat dit te "makkelijk" is. Maar een groot deel van de mensen hier doen het zelf niet eens, maar hebben wel het zelfde probleem.

Stel pope doet het in een supermarkt of bieb... Gaan die mensen dan opeens ook versieren? Of je het er mee eens bent of niet, pope onderneemt tenminste actie ipv niks doen of melden dat het "te makkelijk" is.
Ik zeg niet dat het te makkelijk is, ik zeg alleen maar dat zijn voorbeelden "ons" niet gaan helpen omdat hij dat op plekken doet waar "wij" sowieso nooit komen ;)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:29:53 #254
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129577443
ik zeg nergens (bedoel het in ieder geval niet) dat wat pope doet, dat dat (te) makkelijk is :)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:29:53 #255
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_129577444
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:27 schreef ook_gek het volgende:

Er is niks mis met jezelf willen verbeteren, alleen zie ik niet de link tussen de kansloze obsessie om zoveel mogelijk nummers vragen en vrouwen aanspreken en het hebben van sociale contacten.

Een romantische of seksuele band is 1 klein onderdeel van het sociale leven en dit gaat nooit werken als je niet de basis beheerst.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:30:16 #256
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129577459
Ik vraag me trouwens af of het in uitgaansgelegenheden wel echt makkelijker is. Je hebt meer concurrentie, vrouwen weten wat zijn intentie is en hij zal dus meteen al gekeurd worden en vergeleken worden met de andere aanwezige mannen. Vrouwen kunnen zich tijdens het uitgaan veroorloven om kritisch te zijn.

Als je op straat of in een winkel iemand aanspreekt heb je die directe concurrentie veel minder en misschien ook een voordeel omdat het onverwacht is.

Uiteindelijk denk ik dat de locatie niet zo belangrijk is, het gaat om je communicatieve vaardigheden en het beeld dat je verder uitstraalt. En juist daarin zit hem het probleem denk ik bij veel mensen op dit topic.
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_129577476
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Snap ik. Deze discussie is al vaker gevoerd. Maar je kan best net als pope erheen gaan *KRAK* hier stopte ik met lezen
Nee nee nee nee NEE.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:31:49 #258
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129577499
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:30 schreef Joanne35 het volgende:

Uiteindelijk denk ik dat de locatie niet zo belangrijk is, het gaat om je communicatieve vaardigheden en het beeld dat je verder uitstraalt. En juist daarin zit hem het probleem denk ik bij veel mensen op dit topic.
Absoluut mee eens.
Al denk ik wel dat door het gehaaste en gesloten leven dat veel mensen hebben als ze onderweg zijn, dat dat al vaak een extra moeilijkheid met zich meebrengt.
pi_129577502
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:30 schreef Joanne35 het volgende:
Ik vraag me trouwens af of het in uitgaansgelegenheden wel echt makkelijker is. Je hebt meer concurrentie, vrouwen weten wat zijn intentie is en hij zal dus meteen al gekeurd worden en vergeleken worden met de andere aanwezige mannen. Vrouwen kunnen zich tijdens het uitgaan veroorloven om kritisch te zijn.

Als je op straat of in een winkel iemand aanspreekt heb je die directe concurrentie veel minder en misschien ook een voordeel omdat het onverwacht is.

Misschien dat de locatie voor een ander niet van belang is, maar ikzelf heb toch wat meer aan concretere voorbeelden :)
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:36:56 #260
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129577647
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Misschien dat de locatie voor een ander niet van belang is, maar ikzelf heb toch wat meer aan concretere voorbeelden :)
Nou, ik heb wel een mooie challenge voor je dan die op de praktijk is gebaseerd, ga 30 dagen lang op straat aan vrouwen de weg vragen en probeer er vervolgens meer uit te halen :P
"All mankind is divided into three classes: those that are immovable, those that are movable, and those that move." - Benjamin Franklin
pi_129577705
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:30 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nee nee nee nee NEE.
Inderdaad. Waarom zou je naar een plek gaan waar je het niet naar je zin hebt? Ik ga ook niet naar een discotheek, getverdemme, daar heb ik niets te zoeken. Heb zelf mijn partner ontmoet via het motorrijden. Was niet op zoek en we liepen elkaar tegen het lijf. Zijn eerst een tijd puur vriendschappelijk met elkaar omgegaan en vervolgens sloeg de vonk over. Gewoon, tijdens het uitoefenen van mijn hobby in de groep mensen met wie ik dat deed. Hou je niet van uitgaan in de zin van discotheken, dan hoef je daar ook helemaal niet goed in te worden en het tóch te doen. :N
Ja doei.
pi_129577754
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:36 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Nou, ik heb wel een mooie challenge voor je dan die op de praktijk is gebaseerd, ga 30 dagen lang op straat aan vrouwen de weg vragen en probeer er vervolgens meer uit te halen :P
Een concreet voorbeeld is toch wat anders dan iets zelf in de praktijk brengen :P
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:43:03 #263
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129577813
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Een concreet voorbeeld is toch wat anders dan iets zelf in de praktijk brengen :P
Lees overal waar pop nu kroeg zegt bibliotheek.
Dus ipv: "ik zie een meisje bij de bar, vraag wat ze drinkt en het gesprk kwam op gang" Lees je nu:
"Ik zie een meisje een boek lezen, ik loop eraf en vraag waar het boek over gaat en het gesprek kwam op gang"
pi_129577865
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus ipv: "ik zie een meisje bij de bar, vraag wat ze drinkt en het gesprk kwam op gang" Lees je nu:
"Ik zie een meisje een boek lezen, ik loop eraf en vraag waar het boek over gaat en het gesprek kwam op gang"
Misschien heb je er overheen gelezen, maar speciaal voor jou herhaal ik het maar nog maar eens: Ik ben niet zo gecharmeerd van dat hete PUA gebeuren. Als ik dat zou willen, dan was ik wel naar het PUA topic gegaan :')
pi_129577876
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Een bibliotheek is geen sociale ontmoetingsplaats, uitgaansgelegenheden wel. Dat lijkt me niet zo heel moeilijk te bedenken, dus ik vind dit een domme discussie.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:47:44 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129577942
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:44 schreef magnetronkoffie het volgende:

Misschien heb je er overheen gelezen, maar speciaal voor jou herhaal ik het maar nog maar eens: Ik ben niet zo gecharmeerd van dat hete PUA gebeuren. Als ik dat zou willen, dan was ik wel naar het PUA topic gegaan :')
Wat ik net zei is geen PUA.. dat is gewoon normaal converseren. PUA maakt daar gewoon gebruik van.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:48:04 #267
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129577957
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:45 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Een bibliotheek is geen sociale ontmoetingsplaats, uitgaansgelegenheden wel. Dat lijkt me niet zo heel moeilijk te bedenken, dus ik vind dit een domme discussie.
Dus omdat het geen (officiele) sociale ontmoetingsplaats is kan je daar geen mensen ontmoeten / aanspreken? :?
pi_129578012
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus omdat het geen (officiele) sociale ontmoetingsplaats is kan je daar geen mensen ontmoeten / aanspreken? :?
Dat kan wel, maar het slaat nergens op. Als ik een auto wil kopen ga ik naar een autodealer, en niet naar de parkeerplaats van de supermarkt waar misschien ook wel een auto te koop staat. Allemaal geen rocket science. Ik vraag me af waarom jullie allemaal zo je best doen om de levenswijze van Pope af te fakkelen. Er is helemaal niks mis met wat hij doet.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:50:45 #269
225600 Joanne35
learn to fly butterfly
pi_129578026
quote:
10s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Leren versieren is toch echt iets dat alleen in de praktijk kan hoor, door het zelf te doen :)

Ik heb pas mijn EHBO diploma ook niet gehaald door alleen maar boeken met concrete voorbeelden te lezen, dat heb ik gehaald na flink geoefend te hebben in praktijksituaties.

En je mag dat PUA noemen, maar die PUA gasten hebben veel van hun theorie nu eenmaal gewoon gejat van anderen. Het is niet per definitie onzin wat ze allemaal roepen.
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:51:10 #270
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129578040
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:50 schreef grazianopelle het volgende:
Dat kan wel, maar het slaat nergens op. Als ik een auto wil kopen ga ik naar een autodealer, en niet naar de parkeerplaats van de supermarkt waar misschien ook wel een auto te koop staat. Allemaal geen rocket science. Ik vraag me af waarom jullie allemaal zo je best doen om de levenswijze van Pope af te fakkelen. Er is helemaal niks mis met wat hij doet.
Er hangt zo af en toe ene briefje in de supermarkt met "auto te koop" hoor ;)

En ik kraak Pope niet af :)
pi_129578075
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:47 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat ik net zei is geen PUA.. dat is gewoon normaal converseren. PUA maakt daar gewoon gebruik van.
-Ik- had het over Pope, en wat -hij- doet is wel PUA. Wel een beetje meewerken he?
pi_129578112
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:50 schreef Joanne35 het volgende:

[..]

Leren versieren is toch echt iets dat alleen in de praktijk kan hoor, door het zelf te doen :)

Ik heb pas mijn EHBO diploma ook niet gehaald door alleen maar boeken met concrete voorbeelden te lezen, dat heb ik gehaald na flink geoefend te hebben in praktijksituaties.

En je mag dat PUA noemen, maar die PUA gasten hebben veel van hun theorie nu eenmaal gewoon gejat van anderen. Het is niet per definitie onzin wat ze allemaal roepen.
En daar is het PUA topic dus voor! ^O^
En als ik zin had om PUA spul te leren, dan was ik wel in dat topic gaan posten! ^O^
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:53:44 #273
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_129578122
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
-Ik- had het over Pope, en wat -hij- doet is wel PUA. Wel een beetje meewerken he?
Veel van wat hij doet is ook gewoon converseren met iemand. Hij gooit er wat pua termen in en enkele technieken ja. Maar die technieken zijn vooral in wat ie doet.. en dat lees je niet echt in de verhalen van hem
pi_129578173
quote:
7s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:53 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Veel van wat hij doet is ook gewoon converseren met iemand. Hij gooit er wat pua termen in en enkele technieken ja. Maar die technieken zijn vooral in wat ie doet.. en dat lees je niet echt in de verhalen van hem
Wat ik lees is dat hij dat in een uitgaansgelegenheid doet!
En ra-ra-ra, daar kom ik nooit! :+

(en zo is het cirkeltje weer rond _O- )
  donderdag 1 augustus 2013 @ 13:55:41 #275
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_129578186
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 13:45 schreef grazianopelle het volgende:

[..]

Een vriendin van me heeft haar vriend anders in de bieb ontmoet. Door een gesprek over een boek dat ze las.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')