Ook jij?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ho ho, jouw vragen zijn dan niet journalistiek rullevant. Het moet wel serieus blijven, mensen.
Misschien moet je jezelf eens in de spiegel kijken. Als mijn geluk of ongeluk in het leven af zou hangen van mensen die VI napraten zou ik eens een therapeut overwegen.quote:
VI napratenquote:Op maandag 29 juli 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens in de spiegel kijken. Als mijn geluk of ongeluk in het leven af zou hangen van mensen die VI napraten zou ik eens een therapeut overwegen.
Daar hangt mij geluk niet vanaf, ik kan prima zonder.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens in de spiegel kijken. Als mijn geluk of ongeluk in het leven af zou hangen van mensen die VI napraten zou ik eens een therapeut overwegen.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:36 schreef Evertjan het volgende:
zou JD ook genoten hebben van de muziek keuze van Hans Teeuwen?
Ik zanik niet, ik had je gewoon hoger ingeschat.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je hierover zanikt, ga ik weer je ergernis te voorschijn halen
Maar klaarblijkelijk hangt het wel af van andere mensen die VI napraten, je wilt dat dit ophoudt, terwijl je jezelf af zou moeten vragen:quote:Op maandag 29 juli 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar hangt mij geluk niet vanaf, ik kan prima zonder.
Je komt net zo debiel over als Rens.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
VI WIE KENT HET NIET! VI VI IS EEN ECHTE AJACIED! JAAA ALLEMAAL
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
VI WIE KENT HET NIET! VI VI IS EEN ECHTE AJACIED! JAAA ALLEMAAL
We hebben allemaal wel eens onze Rens momentjes. Zolang het maar niet structureel is, mag het best.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt net zo debiel over als Rens.
Nu quote je VI. GGMM is depressief geworden. Hij zal de kosten op jou verhalen.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom? Laat die mensen toch, kan jou dat nou schelen.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben allemaal wel eens onze Rens momentjes. Zolang het maar niet structureel is, mag het best.
Niet echt.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus je wordt er ongelukkig van?
GGMM is een nobody, ik denk niet dat JR hier wakker van ligt.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu quote je VI. GGMM is depressief geworden. Hij zal de kosten op jou verhalen.
Dus waarom wil je dan de mensen beletten VI na te praten terwijl die dat klaarblijkelijk niet treurig en niet ongelukkig en niet depressief van worden?quote:
Misschien heeft VI mij ooit gequote.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu quote je VI. GGMM is depressief geworden. Hij zal de kosten op jou verhalen.
Criticasters als j0rdi, kijk die neem ik niet zo serieus, die heb ik nog nooit op een rullevante mening kunnen betrappen. GGMM daarentegen is een persoonlijke vriend van Nicki Minaj en dat zet hem in een heel ander daglicht.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is een nobody, ik denk niet dat JR hier wakker van ligt.
Je bent zelf Rens.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je komt net zo debiel over als Rens.
Ik geef m'n mening gewoon.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus waarom wil je dan de mensen beletten VI na te praten terwijl die dat klaarblijkelijk niet treurig en niet ongelukkig en niet depressief van worden?
Lachwekkend hoe jij nu over j0rdiiii praat.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Criticasters als j0rdi, kijk die neem ik niet zo serieus, die heb ik nog nooit op een rullevante mening kunnen betrappen. GGMM daarentegen is een persoonlijke vriend van Nicki Minaj en dat zet hem in een heel ander daglicht.
Dat is inderdaad zo, maar ik open de aanval toch ook niet een aanval op die nobuddies die hun oninteressante mening dag in dag uit verkondigen? Die laat ik lekker.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geef m'n mening gewoon.
Multifunctioneel zo'n forum; de ene komt om z'n mening te geven en de andere om een televisieprogramma na te praten.
Ik dring helemaal niks op? Snap niet waar je dat vandaan haalt.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zo, maar ik open de aanval toch ook niet een aanval op die nobuddies die hun oninteressante mening dag in dag uit verkondigen? Die laat ik lekker.
Waarom wil je jou regime aan anderen opdringen? Iedereen is gelijk maar jij bent net iets gelijker?
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt lastig voor mensen die op de telefoon kijken.
Laat je niet gek maken GGMM!quote:Op maandag 29 juli 2013 19:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voelt GGMM zich.
Jij wil niet dat mensen VI napraten.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dring helemaal niks op? Snap niet waar je dat vandaan haalt.
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dring helemaal niks op? Snap niet waar je dat vandaan haalt.
Ik heb ook een foto van GGMM die Hermione van Harry Potter een beurt geeft maar die zullen we maar buiten beschouwing laten.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:51 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo voelt GGMM zich.
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik het sneu vind.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij wil niet dat mensen VI napraten.
Maak je niet zo dik joh.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg dat ik het sneu vind.
Het feit dat je je zo aangevallen voelt doet vermoeden dat je stiekem een kern van waarheid in mijn mening ziet.
En het feit dat je nu al minstens tien post op mij in gaat toont aan dat jij ook mijn punt ziet.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het feit dat je je zo aangevallen voelt doet vermoeden dat je stiekem een kern van waarheid in mijn mening ziet.
Wat jij daar van vindt, vind ik niet zo rullevant.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Soms moet je je gewoon inhouden en de mensen lekker hun gang laten gaan.
Dat mag.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat jij daar van vindt, vind ik niet zo rullevant.
Je neemt het wel uiterst serieus, niet dat dit moet bij dit uiterst journalistieke topic/programma.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik niet. Rare conclusies worden hier getrokken.
Ik voelde me al prima, dus nee; niet echt.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voel je je nu beter nu je al deze kritiek gespuid hebt?
Doe niet zo mal joh, laat je gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voelde me al prima, dus nee; niet echt.
Lok een ruzie uit om het wachten te doden.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
NOG MEER DAN EEN HALF UUR GODDOMME!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HOU HET NIET MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Gek he.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik voelde me al prima, dus nee; niet echt.
Laat iemand happen in een discussie over niets om de tijd te doden.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:56 schreef RobertoCarlos het volgende:
NOG MEER DAN EEN HALF UUR GODDOMME!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HOU HET NIET MEER!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lok een ruzie uit om het wachten te doden.
Ik maakte een grapje, ik was bloedserieus.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat iemand happen in een discussie over niets om de tijd te doden.
En noem het dan achteraf "happen" en "ruzie uitlokken" om jezelf de illusie te geven je tijd enigszins nuttig gespendeerd te hebben.
Ik zag niemand lachen en laten we dat vooral zo houden.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, ik was bloedserieus.
Wat zou de wereld zijn zonder jou Johannes?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik hier om het topic nog enig niveau te geven
Het leven zou toch saai en doelloos zijn?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat zou de wereld zijn zonder jou Johannes?
Dan zouden we nu pas in topic #302 zijn.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat zou de wereld zijn zonder jou Johannes?
Ik ga binnenkort op vakantie, dus dan heb jij alle ruimte om het goede voorbeeld te gevenquote:Op maandag 29 juli 2013 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zouden we nu pas in topic #302 zijn.
Zouden alle kijkers blijven hangen voor VI? Zo komt SV altijd aan zijn kijkers.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:02 schreef Grifte het volgende:
Truckers als warming-up, wat heb ik dit gemist
Toffe gast. Ik mag z'n gezanik wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort op vakantie, dus dan heb jij alle ruimte om het goede voorbeeld te geven
Wat is je mening over Wim Kieft?
Diehards blijven thuis voor Johan.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort op vakantie, dus dan heb jij alle ruimte om het goede voorbeeld te geven
Wat is je mening over Wim Kieft?
ben meer van de bitterballen.quote:
Hm, nu kom je me toch iets te raar over. Je frustraties uit je maar op iemand anders.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat interessant om te horen!
En wat vind je van René van der Gijp?
Als je iedere keer thuis moet blijven als Johan op TV is kun je nooit meer weg. Afschuwelijk wereldje overigens.quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hm, nu kom je me toch iets te raar over. Je frustraties uit je maar op iemand anders.
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:33 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HAHAHAHA DAS EEN GOEIE MAN LOL !!!
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als ik er zelf maar lol om heb.
Johannes_vermeer ligt nu dubbel.
Ik kan me nu heel druk gaan maken, maar eigenlijk respecteer ik je mening wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:11 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Dit vind ik ontzettend treurig. Sneu hoor.
Hij vraagt om respect. Dat is een VI quote. Hij is dus sneu, maar toch respecteer ik hem.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:14 schreef Mani89 het volgende:
Waar hebben jullie die gozer vandaan gehaald? Gmm, of hoe heet ie? Wat een onzin allemaal, toch johan? Tuurlijk wel. Doe uit dat licht weg die poster.
Oftewel Rens-R zoals hij nu bekend staat.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:17 schreef Pascalus het volgende:
Even een willekeurig citaat van Rens:
OWE OWE OWE OWE OWE OWE OWE OWA
OWE OWE OWE OWE OWE OWE OWE OWA
OOOOOHHH VI HOOLIGANS
JALALALALA
JALALALALA
Nu kan de show echt beginnen.
Ja HMFquote:Op maandag 29 juli 2013 20:19 schreef VI-Topshow het volgende:
Nog meer mensen hier met het broekkie op de enkels?
Waar is Rensieboy eigenlijk?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oftewel Rens-R zoals hij nu bekend staat.
Yes sir. Weg met die vrachtwagens!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:19 schreef VI-Topshow het volgende:
Tuurlijk pik, ik zit dan wel in de tuin met mijn laptoppie maar dat maakt geen reet uit.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:19 schreef VI-Topshow het volgende:
Die zat zo naar VI uit te kijken dat hij perongeluk een agent van zijn motor spootquote:
*belooftquote:Op maandag 29 juli 2013 20:22 schreef Mani89 het volgende:
Aad zit in de promo, dat beloofd wat voor dit seizoen.
Nou pas maar op Rensie, want dat worden er zo nog 2.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:22 schreef VI-Topshow het volgende:
[..]
Die zat zo naar VI uit te kijken dat hij perongeluk een agent van zijn motor spootMoet nu twee weken zitten
Goeden usernamequote:Op maandag 29 juli 2013 20:22 schreef VI-Topshow het volgende:
[..]
Die zat zo naar VI uit te kijken dat hij perongeluk een agent van zijn motor spootMoet nu twee weken zitten
Dat is helemaal niet rullevant joh.quote:
Schijnt met een grote neger op de kamer te zitten. Die ging zo vuistdiep ze koker inquote:Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou pas maar op Rensie want dat worden er zo nog 2.
Nee die gasten denken tenminste na en gaan niet met een gare truck met liters benzine over een smalle bergpas.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:21 schreef Grifte het volgende:
Die gozers verliezen van een wijf in een truck
Zijnnete homo'squote:Op maandag 29 juli 2013 20:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nee die gasten denken tenminste na en gaan niet met een gare truck met liters benzine over een smalle bergpas.
ik weet het ook nietquote:
Inderdaad. Ik wilde de wave inzetten.quote:
b 1 0 0quote:
mooi plaatjequote:
Alles voor VIquote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef sonnyspek het volgende:
Eigenlijk best triest dat we niks beters te doen hebben dan 'JAAA' roepen op een forum.
Je bedoelt 'sneu'.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef sonnyspek het volgende:
Eigenlijk best triest dat we niks beters te doen hebben dan 'JAAA' roepen op een forum.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef sonnyspek het volgende:
Ach, je moet je niet overal aan ergeren.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:29 schreef sonnyspek het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wie z'n broekje nog aan heeft gelieve weg te gaan uit dit topic.
Eindelijk een verstandige tekstquote:Op maandag 29 juli 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ach, je moet je niet overal aan ergeren.Soms moet je een mening voor je houden; vooral als johannes_vermeer een andere mening heeft.
HMFquote:Op maandag 29 juli 2013 20:31 schreef VI-Topshow het volgende:
JAJAAJAAAAA
ALLEEN jammer dat die vervelende Kieft er zit
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:32 schreef Ties02 het volgende:
Rene heeft niet veel gedaan
schokkend nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |