Jupquote:Op maandag 29 juli 2013 19:28 schreef Pino112 het volgende:
Ik zag net Verschuren op France 2, was dat gewoon live?
Maarten snapt het...twitter:mvdweijden twitterde op maandag 29-07-2013 om 19:29:35De internationale zwemtop lijkt wel te verjongen en dat lijkt me niet gunstig voor de rustige carriereopbouw van de Nederlanders #BCN2013 reageer retweet
kijk, dit zijn wijze woorden.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:30 schreef DeLuna het volgende:
Maarten snapt het...twitter:mvdweijden twitterde op maandag 29-07-2013 om 19:29:35De internationale zwemtop lijkt wel te verjongen en dat lijkt me niet gunstig voor de rustige carriereopbouw van de Nederlanders #BCN2013 reageer retweet
heb ik even gemist, wat zei hij?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Snap eigenlijk niet waarom ze dat eigenlijk niet morgenochtend doen ofzo, beide zwemmers uitgerust lijkt me qua strijd toch iets eerlijkerquote:
als hij zich al plaatst gaat het hem niet worden in de finale.quote:
Ja maar dan kan het zo zijn dat ze morgen een andere race hebben, een van de twee. Dan is dat weer niet eerlijk.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom ze dat eigenlijk niet morgenochtend doen ofzo, beide zwemmers uitgerust lijkt me qua strijd toch iets eerlijker
Zaten ze in dezelfde halve finale?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Snap eigenlijk niet waarom ze dat eigenlijk niet morgenochtend doen ofzo, beide zwemmers uitgerust lijkt me qua strijd toch iets eerlijker
dat welquote:
ja is ook weer zoquote:Op maandag 29 juli 2013 19:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar dan kan het zo zijn dat ze morgen een andere race hebben, een van de twee. Dan is dat weer niet eerlijk.
twitter:aadvangroningen twitterde op maandag 29-07-2013 om 19:43:08Geen Swim off voor @sverschuren van @KNZBned hij maakt de juiste keuze voor hem zelf ! GO 100 mtr FREE #WKBCN reageer retweet
Maar gister al brons gewonnenquote:
Ik vind het logischer zoals Nederlanders zwemmen, maar 2 onderdelen aankunnen op zo'n toernooi.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik word er wel eens moe van dat 'wij' Nederlands altijd maar 1 of 2 afstanden zwemmen, en dan vervolgens ook nog een af moeten melden.
En dan zie je van die Hongaren en Amerikanen die er gewoon 4 a 5 afstanden in knallen en ook nog medailles e finales weten te halen... Waar ligt het toch aan?
5/6/7 is misschien wat overdreven maar 3 of 4 zou moeten kunnen imo.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:50 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik vind het logischer zoals Nederlanders zwemmen, maar 2 onderdelen aankunnen op zo'n toernooi.
Op 5/6/7 onderdelen meedraaien in de wereldtop is echt bizar, bovenmenselijk herstelvermogen heb je daarvoor nodig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |