Hoelang fiets je al dan?quote:
Nou hé.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent ook lui![]()
Nee maar denk dat Amsterdam niet helemaal gaat lukken, of ik ga met de trein terug.
Niemand wil een pakezel hebben die niet vooruit te branden isquote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nou hé.Kan overal binnen 30 minuten zijn. Strand, school, dit, dat.
Netjesquote:Op maandag 29 juli 2013 22:41 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Periode van 14-16/17
Heb ook de Alpe d'Huez en de Mont Ventoux gedaan
Alpe d'Huez?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Netjes![]()
Lijkt me wel geweldig die nog een keer te beklimmen inderdaad
quote:Op maandag 29 juli 2013 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niemand wil een pakezel hebben die niet vooruit te branden is
Waarom ga je niet op wielrennen?quote:
Armstrong deed het maar 20 minuutjes snellerquote:Op maandag 29 juli 2013 22:43 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Goede vraag ja. Zou ik eigenlijk wel moeten doen, maar school.
Helloquote:
Ja, maar op nog geen 13km is dat een groot verschilquote:Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Armstrong deed het maar 20 minuutjes sneller
[..]
Hello
heequote:Op maandag 29 juli 2013 22:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Armstrong deed het maar 20 minuutjes sneller
[..]
Hello
Ja was ook als grapje bedoeldquote:Op maandag 29 juli 2013 22:45 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Ja, maar op nog geen 13km is dat een groot verschil
blow je veel?quote:
Heb ik vaker gehoord. Mensen van een wielervereniging hadden mij zelfs al gevraagdquote:Op maandag 29 juli 2013 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja was ook als grapje bedoeldMaar stel dat je talent hebt
Voor een non-wielrenner rijdt je al bijzonder snel in ieder geval
Spuit erin en knallen maar, tour de france FOK!team.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb ik vaker gehoord. Mensen van een wielervereniging hadden mij zelfs al gevraagd
Zou het gewoon doen, desnoods doe je wat minder trainingen per week. Paar keer aan een wedstrijd meedoen, kan je zien of het realistisch isquote:Op maandag 29 juli 2013 22:47 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Heb ik vaker gehoord. Mensen van een wielervereniging hadden mij zelfs al gevraagd
Of minderen, af en toe is niet ergquote:
Wedstrijden winnen is wel weer geld in tha pocketquote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou het gewoon doen, desnoods doe je wat minder trainingen per week. Paar keer aan een wedstrijd meedoen, kan je zien of het realistisch is
[..]
Of minderen, af en toe is niet erg
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je ?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wedstrijden winnen is wel weer geld in tha pocket
Naja, zou je gebeuren dat je voor de beloftes van Belkin mag gaan rijdenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wedstrijden winnen is wel weer geld in tha pocket
Gesink fietst altijd hier in de buurt, zelfde trainingsparcoursquote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, zou je gebeuren dat je voor de beloftes van Belkin mag gaan rijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |