quote:Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Hallo mede-FOK!kers,
Mijn huisgenoot heeft een grote obsessie voor Star Trek/Wars. Hij praat altijd over Spock, Yoda, Darth Father enzovoort. Zijn kamer zit vol met Star Wars/Trek spullen. Elke zateravond verkleed hij zich als een Star Wars/Trek personage/karakter. Afgelopen zaterdag verkleedde hij zich als Darth Father, en keek heel seizoen 1 van Star Wars. Hoe kan ik een hoogbegaafde uitleggen dat ik zijn interesse niet fascinerend vind, zonder hem te kwetsen.
Klacht: Lijkt me al duidelijk.
Groetjes Ali
Mijn huisgenoot heeft een grote obsessie voor Star Trek/Wars. Hij praat altijd over Spock, Yoda, Darth Father enzovoort. Zijn kamer zit vol met Star Wars/Trek spullen. Elke zateravond verkleed hij zich als een Star Wars/Trek personage/karakter. Afgelopen zaterdag verkleedde hij zich als Darth Father, en keek heel seizoen 1 van Star Wars. Hoe kan ik een hoogbegaafde uitleggen dat ik zijn interesse niet fascinerend vind, zonder hem te kwetsen.
Hij praat altijd over Spock, Yoda, Darth Father enzovoort. Zijn kamer zit vol met Star Wars/Trek spullen. Elke zateravond verkleed hij zich als een Star Wars/Trek personage/karakter. Afgelopen zaterdag verkleedde hij zich als Darth Father, en keek heel seizoen 1 van Star Wars.
Darth Father enzovoort. Afgelopen zaterdag verkleedde hij zich als Darth Father, en keek heel seizoen 1 van Star Wars.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef winkelwagenworstje het volgende: en keek heel seizoen 1 van Star Wars.
x1000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kortom: TS_________________________!!!!
[ Bericht 0% gewijzigd door Tocqueville op 30-07-2013 12:04:17 ]
Of dat Kirk in zijn eentje de Borg Cube opblaast in zijn X-Wing Starfighterquote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:10 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Ik vind dat epische gevecht tussen yoda en spock zo mooi, dat hij dan zijn vader blijkt te zijn.
Hij keek heel seizoen 1 van Star Wars?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:33 schreef winkelwagenworstje het volgende:
Hallo mede-FOK!kers,Mijn huisgenoot heeft een grote obsessie voor Star Trek/Wars. Hij praat altijd over Spock, Yoda, Darth Father enzovoort. Zijn kamer zit vol met Star Wars/Trek spullen. Elke zateravond verkleed hij zich als een Star Wars/Trek personage/karakter. Afgelopen zaterdag verkleedde hij zich als Darth Father, en keek heel seizoen 1 van Star Wars. Hoe kan ik een hoogbegaafde uitleggen dat ik zijn interesse niet fascinerend vind, zonder hem te kwetsen.Klacht: Lijkt me al duidelijk.Groetjes Ali
Gast ik snaai je kop eraf in mijn Chebacca-kostuum. HUUUUUUUUUUUURGHHHHquote:Op dinsdag 30 juli 2013 14:09 schreef BozeHaas het volgende:
Allemaal boze nerds hier die achter hun pc zitten in een starwars kostuum
quote:
Oh kut, ik dacht Star-Trekquote:
quote:
Mijn huisgenoot heeft een grote obsessie voor Star Trek/Wars. Hij praat altijd over Spock, Yoda, Darth Father enzovoort. Zijn kamer zit vol met Star Wars/Trek spullen. Elke zateravond verkleed hij zich als een Star Wars/Trek personage/karakter.
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:43 schreef winkelwagenworstje het volgende:
[..]
Hij is fan van Star Trek en Star Wars. Daarom typte ik ook ''Star Trek/Wars''.
Dat laatste dus.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 01:58 schreef very het volgende:
Verzonnen topic, want het is OF Star Wars OF Star Trek
Lekker boeiend. Het is allebei voor kk nerds.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:39 schreef zovty het volgende:
Als je nog niet eens het verschil weet tussen Star Trek en Star Wars moet je maar gewoon je geschmoelte houwen.
Gelukkig maar dat jij een stoere grote jongen bent die daar allemaal boven staat en alleen maar hele coole stoere dingen doet toch?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:16 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Het is allebei voor kk nerds.
Nerd alert!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:30 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij een stoere grote jongen bent die daar allemaal boven staat en alleen maar hele coole stoere dingen doet toch?
Is die bovenste Kristen Stewart?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:50 schreef __Saviour__ het volgende:
Aardig blijven he mannekes. Hier wat foto's om u te kalmeren
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |