SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werkt niet. Afwasborstel past niet door die vernauwing onder in het glas.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:08 schreef LompeHork het volgende:
Afwasborstel erin duwen en raggen met die handel.
Kan je geen mail sturen naar de leverancier?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Werkt niet. Afwasborstel past niet door die vernauwing onder in het glas.
Daar zijn deze glazen helaas net iets te duur voorquote:Op maandag 29 juli 2013 18:08 schreef Lt.Surge het volgende:
Gebruiken, glasbak in, nieuwe halen.
Herhaal dit proces.
Of ga op een cursus glasblazen of haal neppersquote:Op maandag 29 juli 2013 18:09 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Daar zijn deze glazen helaas net iets te duur voor
Kleinere borstel kopen, was in ieder geval hier een oplossingquote:Op maandag 29 juli 2013 18:08 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Werkt niet. Afwasborstel past niet door die vernauwing onder in het glas.
edit: in het midden van het glas.
Dat kan zeker en vast. Ik denk dat ze iets in deze richting zullen zeggen:quote:Op maandag 29 juli 2013 18:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kan je geen mail sturen naar de leverancier?
Dat wil er op een goed pils avondje nog wel eens bij in schieten.quote:
Zal een dezer dagen eens kijken of ze die hebben bij de supermarkt.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kleinere borstel kopen, was in ieder geval hier een oplossing
Say wut?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:11 schreef JhonnyEnglish het volgende:
Zo n flessenwasser halen waarmee je papflesjes voor babies mee schoonmaakt..
Dat is inderdaad waarschijnlijk ja, en het is ook begrijpelijk dat dat niet altijd gebeurdquote:Op maandag 29 juli 2013 18:10 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Dat kan zeker en vast. Ik denk dat ze iets in deze richting zullen zeggen:
[..]
Dat wil er op een goed pils avondje nog wel eens bij in schieten.
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:07 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Godver wat een onbegonnen werk is dat.
TS heeft geen vaatwasser, dat zou misschien nog een oplossing zijn.
Nu gooi ik er gewoon een laag afwasmiddel in en laat het glas tijdje staan. Nauwelijks effectief en het zorgt alleen maar voor kalkstrepen. Ik kan anderen toch geen smerig kwak glas voorschotelen?
Hoe houden jullie je kwak glas schoon?
Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb:Wat dacht je van kokend heet water in het glas gieten? Pak een waterkoker, kook het water, giet kokend water in je fapglas, vlak voor je naar bed gaat nog een keer heet water koken en herhaal hetgene wat ik net zei en je fapglas is de volgende ochtend brand new!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
Barst ie dan niet?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:16 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat dacht je van kokend heet water in het glas gieten? Pak een waterkoker, kook het water, giet kokend water in je fapglas, vlak voor je naar bed gaat nog een keer heet water koken en herhaal hetgene wat ik net zei en je fapglas is de volgende ochtend brand new!
Het gaat om een P. Kwak glas slimmerik, zie spoiler. Verder: dat had ik ook al bedacht, maar het is een vrij dun glas. Daarom:quote:Op maandag 29 juli 2013 18:16 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wat dacht je van kokend heet water in het glas gieten? Pak een waterkoker, kook het water, giet kokend water in je fapglas, vlak voor je naar bed gaat nog een keer heet water koken en herhaal hetgene wat ik net zei en je fapglas is de volgende ochtend brand new!
Dit dus.quote:
Dat kan ik wel eens proberenquote:
Niet als je er een heel klein beetje koud water bij dat. Zo,n glas is echt wel sterk genoeg hoor, bovendien wordt zo,n glas toch ook heet als het geblazen wordtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |