Wat? Ze doet wel aan instapgram maar weet niet dat google woorden kan vertalen?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:42 schreef d4v1d het volgende:
Mijn zusje vraagt dus aan mij hoe je iets in het Engels vertaalt.. blijkt het dat het voor d'r tags op instagram is![]()
Haten op mijn Engelsquote:Op maandag 29 juli 2013 18:44 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, nu krijg je waarschijnlijk #supermanyfun ofzo.
Waarom is wonderful maar met 1 l ?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Beter dat dan de hele dag #wonderfull #fabulus #verlieft langs zien komen, toch?
Dat kost meer tijd waarschijnlijkquote:Op maandag 29 juli 2013 18:46 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wat? Ze doet wel aan instapgram maar weet niet dat google woorden kan vertalen?
Precies, anders zou wonderempty toch niet kloppen?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom is wonderful maar met 1 l ?
Alle woorden met achtervoegsel -ful zijn met één l. Mensen denken dat het van full komt en schrijven het dus verkeerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Waarom is wonderful maar met 1 l ?
Mensen die denkenquote:Op maandag 29 juli 2013 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle woorden met achtervoegsel -ful zijn met één l. Mensen denken dat het van full komt en schrijven het dus verkeerd.
Oh, bedankt voor de uitleg op een rare manierquote:Op maandag 29 juli 2013 18:47 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Precies, anders zou wonderempty toch niet kloppen?
Oh ja, nu je het zegt, ik voel me dom nuquote:Op maandag 29 juli 2013 18:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle woorden met achtervoegsel -ful zijn met één l. Mensen denken dat het van full komt en schrijven het dus verkeerd.
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:48 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, bedankt voor de uitleg op een rare manier
Ik zou het overwogen hebben als jij niet degene was die het vroegquote:
Gast ik doe niks met die foto's iig niet doorsturen!!quote:Op maandag 29 juli 2013 18:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zou het overwogen hebben als jij niet degene was die het vroegIk vertrouw je niet daarmee
Koop maar gewoon die watermeloen
Ik weet niet wat je er mee gaat doen om 3 uur 's nachts in bedquote:Op maandag 29 juli 2013 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Gast ik doe niks met die foto's iig niet doorsturen!!
Ik ben betrouwbaar!!!
Ik wel.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je er mee gaat doen om 3 uur 's nachts in bed___!
Dat maakt toch niet uit? Zolang ik ze maar niet doorstuur toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je er mee gaat doen om 3 uur 's nachts in bed___!
Huh hoezo aan jou?quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat maakt toch niet uit? Zolang ik ze maar niet doorstuur toch?
Omdat ik zijn zusje stalk.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh hoezo aan jou?
Eigenlijk was ik niet van plan het door te sturen!! Zelfs niet aan jou!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.D4v1d stuur maar hoor, ik beloof echt dat ik het aan niemand door stuur!!!!Spatieboos
Nee.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:59 schreef Dearest het volgende:
Kan er geen topic gemaakt worden maar dat 1 FOK!-ker die dan niet kan zien? Mods, kan dat?
Nee, je kunt niet geband worden uit topics. Wel uit hele fora.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:59 schreef Dearest het volgende:
Kan er geen topic gemaakt worden maar dat 1 FOK!-ker die dan niet kan zien? Mods, kan dat?
Je zou het in ABO kunnen posten en allemaal ABO nemen, en dan hopen dat die persoon geen ABO heeft.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:59 schreef Dearest het volgende:
Ik DM je even.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:01 schreef Amoeba het volgende:
Wie mag dat topic dan allemaal niet zien Dearest?
1 FOK!er, zomaar een gokje, jij?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:01 schreef Amoeba het volgende:
Wie mag dat topic dan allemaal niet zien Dearest?
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je moeder, vieze hoerenloper dat je bent. Ik haat je.
roquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |