http://forum.paradoxplaza(...)d=86624&d=1375444887quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:11 schreef BlaZ het volgende:
Wat zijn de grootste verschillen tussen EU3 en EU4?
Speel de demo en merk het.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:11 schreef BlaZ het volgende:
Wat zijn de grootste verschillen tussen EU3 en EU4?
Ik laat me niet overtuigenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:46 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik denk dat iedereen maar in Europa moet gaan zitten, alle Aziatische landen gaan het niet overleven.
Zelf weten, maar ik denk dat iedereen wel een stukje van India wil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:50 schreef Helgen het volgende:
[..]
Ik laat me niet overtuigenIk ga de komende dagen dat het spel uit is oefenen met Bahmanis, kijken of mijn strategiën werken en als het goed is komen Portugal en Spanje (die door jullie gespeeld worden, dus dat is de vraag) pas rond 1500-1520 naar India (er moeten veel koloniën onderweg gebouwd worden). En als ik de tijd heb om mijn macht in India uit te breiden vóór die tijd en wat militaire technologie te ontwikkelen, moet ik minstens een obstakel vormen. En dat is het plezier voor mij, ik hoef niet te leven tot het einde van de multiplayer, zolang ik maar plezier heb (dat is het belangrijkste).
Ha, alsof Oostenrijk op de colonisatietoer gaat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:47 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zelf weten, maar ik denk dat iedereen wel een stukje van India wil.
Ha, alsof ik niet de wereld ga domineren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ha, alsof Oostenrijk op de colonisatietoer gaat.
Met Moskou in je rug? Succes!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:49 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ha, alsof ik niet de wereld ga domineren.
Zorg er maar eerst voor dat je een oorlog tegen GH wint.quote:
En waarom zouden wij gaan vechten?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:51 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Zorg er maar eerst voor dat je een oorlog tegen GH wint.
Omdat jij mijn drang nach östen belemmert?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:54 schreef Euribob het volgende:
[..]
En waarom zouden wij gaan vechten?
Ik ben Portugal, dus dat zou best ver naar het oosten zijn.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:01 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Omdat jij mijn drang nach östen belemmert?
Waarom begin je dan over Muscovy.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik ben Portugal, dus dat zou best ver naar het oosten zijn.
Omdat iemand anders Muscovy speelt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:16 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Waarom begin je dan over Muscovy.![]()
Anyway, Portugal wordt een vassal van mij.
Wees blij, ik kan je natuurlijk ook gewoon annexeren.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Omdat iemand anders Muscovy speelt.
En natuurlijk.
Wat ik begreep van wat multiplayers AAR speelden ze gewoon als er een meerderheid kon en viel je de landen die bestuurd worden door mensen niet aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef Euribob het volgende:
We moeten trouwens nog wel een datum en tijd afspreken, met zoveel spelers.
Hopelijk kun je dan de AI ook uitschakelen voor die landenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:45 schreef Krediax het volgende:
[..]
Wat ik begreep van wat multiplayers AAR speelden ze gewoon als er een meerderheid kon en viel je de landen die bestuurd worden door mensen niet aan.
Wel hier updates plaatsen he ik vind het wel interessant
Tja de AI zal het nooit zo goed doen als een mens, maar als je de AI een beetje met rust laat valt het land iig niet uiteen en kan de speler de volgende x het snel weer oppakkenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:47 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Hopelijk kun je dan de AI ook uitschakelen voor die landenDe AI doet nog wel eens hele rare dingen.
Ja, dat is waar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef Krediax het volgende:
[..]
Tja de AI zal het nooit zo goed doen als een mens, maar als je de AI een beetje met rust laat valt het land iig niet uiteen en kan de speler de volgende x het snel weer oppakken
Alleen wel hopen dat ze geen gekke idea-trees gaan nemen, daar zit je de rest van het spel namelijk wel aan vast.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:48 schreef Krediax het volgende:
[..]
Tja de AI zal het nooit zo goed doen als een mens, maar als je de AI een beetje met rust laat valt het land iig niet uiteen en kan de speler de volgende x het snel weer oppakken
Weet je inderdaad nooit met de AI :pquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alleen wel hopen dat ze geen gekke idea-trees gaan nemen, daar zit je de rest van het spel namelijk wel aan vast.
Dat is goed?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef Euribob het volgende:
http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?707351-(MOD)-MEIOU-and-Taxes
![]()
Jazeker is dat goed nieuws, de beste twee mods van EU3 die samen een mod gaan maken voor Eu4 = baas. Oh, en je moet echt aan de mods gaan, die geven zoveel extra dat je het oprecht een gratis expansion-pack kan noemen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef Krediax het volgende:
[..]
Weet je inderdaad nooit met de AI :p
Maar als dat zo is kan 1 iemand voor het beging van de nieuwe sessie de safe file editen? is wel gerechtvaardigd in dat geval
[..]
Dat is goed?
Gebruikte nooit veel mods voor eu3, is al een baze spel op zichzelf
Brand los, noem maar wat modsquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jazeker is dat goed nieuws, de beste twee mods van EU3 die samen een mod gaan maken voor Eu4 = baas. Oh, en je moet echt aan de mods gaan, die geven zoveel extra dat je het oprecht een gratis expansion-pack kan noemen.
D&T was geweldig.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:04 schreef Euribob het volgende:
http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?707351-(MOD)-MEIOU-and-Taxes
![]()
Begin maar eens met de Death & Taxes mod, daarmee ben je wel zoet tot dinsdag.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:10 schreef Krediax het volgende:
[..]
Brand los, noem maar wat mods
Eu4 komt over 3 dagen uit + de paradox patch tijd heb ik nog 3-5 maanden voor die mods is genoeg
Ja installeren lukt wel, heeft paradox sowieso wel goed ingebouwd moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Begin maar eens met de Death & Taxes mod, daarmee ben je wel zoet tot dinsdag.![]()
Je weet hoe je mods installeert?
Timeline van 1356 tot 1918, andere vorm van westernisen, andere manier van het verkrijgen van NI's, de daadwerkelijke mogelijkheid om van de Azteken en Inca's een Westers land te maken, nieuwe provincies, nieuwe graphics, meer landen, re-balancing..quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:14 schreef Krediax het volgende:
[..]
Ja installeren lukt wel, heeft paradox sowieso wel goed ingebouwd moet ik zeggen.
Maandag heb ik een tentamen en vrijdag weer dus daarna kan ik pas beginnen.
Maar gewoon om te zorgen dat ik er zin in heb, wat voegt die mod allemaal toe?
Oke dan heb ik nog 1 vraag, als ik de inca speel op een schaal van 1-10 hoe leuk word het met deze mod? Zonder mod zou ik het een 3 geven, vechten tegen de Europeanen kan leuk zijn maar is wel hopeloos.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
Timeline van 1356 tot 1918, andere vorm van westernisen, andere manier van het verkrijgen van NI's, de daadwerkelijke mogelijkheid om van de Azteken en Inca's een Westers land te maken, nieuwe provincies, nieuwe graphics, meer landen, re-balancing..
En ik kan nog wel even doorgaan.
Een 8, westernisen is een mooie uitdaging maar echt niet onmogelijk, en volgens mij is er een religious decision die je katholiek maakt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:20 schreef Krediax het volgende:
[..]
Oke dan heb ik nog 1 vraag, als ik de inca speel op een schaal van 1-10 hoe leuk word het met deze mod? Zonder mod zou ik het een 3 geven, vechten tegen de Europeanen kan leuk zijn maar is wel hopeloos.
Oke oke, interessant!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Een 8, westernisen is een mooie uitdaging maar echt niet onmogelijk, en volgens mij is er een religious decision die je katholiek maakt.
Gaan we die toch samen maken. Een Noordelijk pan-Arabisch megakalifaat en een Zuidelijk pan-Arabisch megakalifaat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Toegevoegd, daar gaat mijn plan voor een pan-Arabisch megakalifaat
Zou wel willen maar heb geen tijd 16e en de 30e tentamen daarna zou ik wel willen invallen oid als het nodig isquote:
Dat lijkt me wel handig inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:55 schreef Euribob het volgende:
We moeten trouwens nog wel een datum en tijd afspreken, met zoveel spelers.
Ik voorzie al leuke oorlogen tussen Muscovy, Oostenrijk en misschien dat ik als de Ottomanen me er dan ook wel mee ga bemoeien.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 22:01 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Omdat jij mijn drang nach östen belemmert?
De Ottomanen die tussen zowel Oostenrijk als de Mamelukken zitten dan.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik voorzie al leuke oorlogen tussen Muscovy, Oostenrijk en misschien dat ik als de Ottomanen me er dan ook wel mee ga bemoeien.
Crashte, of liep je vast na jaar 1520?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:15 schreef BurnaBoy het volgende:
Demo crashte net, net nu ik hem bijna een dag had lopen.![]()
Doen ze expres natuurlijk, was net leuk bezig alle tradeports die in africa aan zee liggen aan het coloniseren. Ook onderweg naar amerika al. Dat national ideas vind ik wel een vooruitgang,
Was als portugal trouwens. Dat je in het begin al een conquistador en een explorer krijgt helpt een heleboel ook.
Het voelt allemaal wel wat versimpeld aan, of iig je bent echt minder aan het zoeken en het klikken naar info die je nodig hebt. En sommige dingen zijn wel verdwenen, maar tot nu toe mis ik niet veel complexiteit iig.
Ik sluit een alliantie/NAP met de Mamelukken. Maar die optie houd ik ook open voor alle andere (menselijke) spelers.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:38 schreef AthCom het volgende:
[..]
De Ottomanen die tussen zowel Oostenrijk als de Mamelukken zitten dan.
Je kan via het diplomatiescherm met dat land een 'call to arms' doen. Maar let op: als het langer dan 2 maanden geleden is dat de oorlog is begonnen zijn ze minder snel geneigd mee te doen. Dat betekent dat je het best gelijk kan pauzeren als je een bondgenoot wil roepen, want 2 maanden zijn zo voorbijquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik trouwens een bondgenoot handmatig met mij mee laten vechten.
Want er is wel een optie om al je bondgenoten automatisch op te roepen mee te doen, maar hoe ik er bijvoorbeeld maar 1 van hen vragen mee te doen?
ah thanks, zal die optie eens gaan zoeken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:40 schreef Helgen het volgende:
[..]
Je kan via het diplomatiescherm met dat land een 'call to arms' doen. Maar let op: als het langer dan 2 maanden geleden is dat de oorlog is begonnen zijn ze minder snel geneigd mee te doen. Dat betekent dat je het best gelijk kan pauzeren als je een bondgenoot wil roepen, want 2 maanden zijn zo voorbij
Ik denk dat je alleen bondgenoten in een oorlog kan roepen als je 'war leader' bent. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ah thanks, zal die optie eens gaan zoeken.
Het is voornamelijk voor als ik een bondgenoot van mij help in een oorlog om dan te vragen of één van mijn bondgenoten mij dan weer komt helpen, zoals dat bij de AI bijna standaard gebeurt.
Ik zal het eens (proberen) uit (te) zoeken.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:15 schreef Helgen het volgende:
[..]
Ik denk dat je alleen bondgenoten in een oorlog kan roepen als je 'war leader' bent. Maar ik kan het mis hebben.
Hij deed echt een crash, ik zal zo wel even testen met dat 1520. Want daar zat ik nog niet helemaal dacht ik.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Crashte, of liep je vast na jaar 1520?
Nee, is waar. Zou ook onlogisch zijn als iedereen zomaar zijn bondgenoten erbij zou kunnen roepen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zal het eens (proberen) uit (te) zoeken.
Nee, wel Portugese Pagans.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand riep cascading alliance?
Soms lijkt het daar wel op bij de AI.quote:Op zondag 11 augustus 2013 15:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, is waar. Zou ook onlogisch zijn als iedereen zomaar zijn bondgenoten erbij zou kunnen roepen.
Nouja, als je een krachtige ally hebt die warleader wordt nodigt die weer al zijn vriendjes uit, en als daar er weer eentje warleader van wordt nodigt die ook al zijn vriendjes uit etc..quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Soms lijkt het daar wel op bij de AI.
Leuk is zoiets dan, ben jij als enige aan de ene kant en dan zo'n heel rijtje van een land of tien fo zo aan de andere kant.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:33 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nouja, als je een krachtige ally hebt die warleader wordt nodigt die weer al zijn vriendjes uit, en als daar er weer eentje warleader van wordt nodigt die ook al zijn vriendjes uit etc..
Dat zal nu ook al gebeuren zonder die allianties, met coalities kan het met een beetje pech helemaal eng worden.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Leuk is zoiets dan, ben jij als enige aan de ene kant en dan zo'n heel rijtje van een land of tien fo zo aan de andere kant.
Kan het zo zijn dat de hele wereld tegen jou is. Dan verlies je het vrij snel, denk ik zo.quote:Op zondag 11 augustus 2013 16:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat zal nu ook al gebeuren zonder die allianties, met coalities kan het met een beetje pech helemaal eng worden.
Of je bent een baas en annexeert alles wat los en vast zitquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan het zo zijn dat de hele wereld tegen jou is. Dan verlies je het vrij snel, denk ik zo.
De Aggresive Expansion penalty in diplomatie, die volgens mij zorgt voor dat landen coalities vormen, werkt alleen in de buurlanden en in hun buurlanden (maar daar is het al verminderd). Dus landen die ver van je af zitten voelen zich niet bedreigd en zullen niet snel in een coalitie stappen tegen je. Dus de hele wereld tegen je zal niet snel gebeuren. Al je buurlanden, misschien wel, maar dat is het balanseren van je expansion.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan het zo zijn dat de hele wereld tegen jou is. Dan verlies je het vrij snel, denk ik zo.
Dat kan ook, maar dat zie ik mijzelf nog niet zien doen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:25 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Of je bent een baas en annexeert alles wat los en vast zit
Ligt er natuurlijk ook aan waar je allemaal gebiedjes hebt veroverd. In theorie is het wel mogelijk om de hele wereld tegen je te krijgen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:27 schreef Helgen het volgende:
[..]
De Aggresive Expansion penalty in diplomatie, die volgens mij zorgt voor dat landen coalities vormen, werkt alleen in de buurlanden en in hun buurlanden (maar daar is het al verminderd). Dus landen die ver van je af zitten voelen zich niet bedreigd en zullen niet snel in een coalitie stappen tegen je. Dus de hele wereld tegen je zal niet snel gebeuren. Al je buurlanden, misschien wel, maar dat is het balanseren van je expansion.
In theorie is het mogelijkquote:Op zondag 11 augustus 2013 17:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan waar je allemaal gebiedjes hebt veroverd. In theorie is het wel mogelijk om de hele wereld tegen je te krijgen.
Hier hetzelfde.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:29 schreef Helgen het volgende:
[..]
In theorie is het mogelijk
Dus, wanneer gaan we de multiplayer starten? Voor mij komt vrijdag of zaterdag wel goed uit. Maar als ik het van te voren weet kan ik de rest van de tijd ook wel.
Logisch toch ook? Als Portugal in 1510 alles had laten vallen en Amerika was gaan afslachten hadden ze waarschijnlijk hetzelfde bereikt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Hmm, met portugal lekker de indiaantjes afwezen slachten maar dat is me ook apart. Je kunt met 1510 zo ongeveer daar zitten en dan ben je militair al zoveel sterker, plus de ai zit alleen maar te klooien in europa. Niks geen kolonisatie hoor, in die laaste 10 jaar tot 1520 had ik bijna net zo'n groot stuk in amerika als ik had in europa. Maargoed, ik heb me ook alleen maar daar op gefocust.
En voor je het weet loop je ver achter in ADM-tech.quote:Die overexpansion werkt wel, khad vrij veel last van rebellen op plekken waar ik geen core had dus daar moet je je wel op focussen, zo snel mogelijk die cores verkrijgen is wel beter.
Vrijdag moet ik tot uur of vijf werken. Ik kan dan wel 's avonds. Zaterdag kan ik wel.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:29 schreef Helgen het volgende:
[..]
In theorie is het mogelijk
Dus, wanneer gaan we de multiplayer starten? Voor mij komt vrijdag of zaterdag wel goed uit. Maar als ik het van te voren weet kan ik de rest van de tijd ook wel.
Dit is jouw IPquote:Op maandag 12 augustus 2013 08:51 schreef Helgen het volgende:
Nog 30 uur en dan is het spel er! (morgen om 15:00 toch?) Ik kan niet wachten!
Vrijdag rond 19:00 gaan multiplayen dan? Er is wel iemand nodig die host. Volgens de gebruiksaanwijzing is het nodig dat diegene een stabiele internetverbinding heeft (logisch) en op dat moment zijn IP-adres aan de anderen geeft, zodat we die kunnen gebruiken om het spel te vinden. Nu ben ik best atechnisch en weet ik niet hoe ik een IP-adres vind, dus misschien kan iemand anders beter hosten :p
Wel jammer van Gatenkaas dan
Had je even niet gezien, heb je toegevoegd aan vrienden. Ik gooi je vanavond even in de groep, dat kan niet met de mobiele app. Tenzij iemand anders hier dat even wil doen, volgens mij had ik de rechten daar goed voor ingesteld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:35 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Username is ezkNYNE of GeenInspiratie
Ik speel als Castille.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:29 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Had je even niet gezien, heb je toegevoegd aan vrienden. Ik gooi je vanavond even in de groep, dat kan niet met de mobiele app. Tenzij iemand anders hier dat even wil doen, volgens mij had ik de rechten daar goed voor ingesteld.
Weet je al met wie je gaat?
Voorlopige lijst:
Helgen met de Brahmani
Gatenkaas met Oostenrijk
Luctor.et.Emergo met de Ottomanen
Euribob met Portugal
BurnaBoy met Denemarken
Athcom met Moskovië
BlaZ met
AlDieWillenteKaaprenVaren met de Mamlukken
GeenInspiratie met Castille.
Blaz met Aragon en het feest kan beginnen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ooooooh dat gaat dan leuk worden in die hoek
Ik wil misschien Ming nog wel spelen, maar eerst even kijken hoe het loopt op SP.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt hé, je kunt letterlijk de hele wereld spelen maar het is één groot sausagefest in Europa.
Ik begin liever met een land dat wat hoger staat aangeschreven en makkelijk is dan een klein landje in Azië.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Echt hé, je kunt letterlijk de hele wereld spelen maar het is één groot sausagefest in Europa.
Staat er in, denk niet dat er hier veel ervaring met multiplayer hebben dus dat komt wel goed.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:52 schreef Gambetta het volgende:
Ik heb flink wat EU3 gedaan, maar nooit multiplayer. Maar ben wel benieuwd, dus als dat gebrek aan ervaring geen probleem is wil ik ook wel meedoenKan ik als Bourgondië spelen?
Alle trade loopt netjes terug naar Sevilla hoor, hoeft Castille het alleen maar op te pikken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Verwachten we ook niet van Bourgondië
Ik neem aan dat Portugal wel voor kolonisatie gaat en kan mij voorstellen dat Castille dat ook doet zodat Portugal niet alles voor zichzelf houdt
Oh ja we hebben nu natuurlijk nodes ipv centers.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alle trade loopt netjes terug naar Sevilla hoor, hoeft Castille het alleen maar op te pikken.
Exact, trade steering for the win!quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Oh ja we hebben nu natuurlijk nodes ipv centers.
Eigenlijk moeten we wel even skype of teamspeak/mumble weet ik wat hebben.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Staat er in, denk niet dat er hier veel ervaring met multiplayer hebben dus dat komt wel goed.
Lastigste zal nog wel niet pauzeren wanneer je wilt zijn, lekker troepen over de hele wereld organiseren als je kolonisatiemacht bent lijkt mij echt een kutklus in real time.
Ik zit hier te hopen dat niemand zweden of noorwegen neemt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 13:37 schreef Euribob het volgende:
[..]
Blaz met Aragon en het feest kan beginnen.
Typen is voor untermenschen, iig als ik aan het gamen benquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:41 schreef Euribob het volgende:
Er is ook een fatsoenlijke in-game chat, zowaar.
Fijn toch? Chatten terwijl je een beetje relaxed een game speelt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:44 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Typen is voor untermenschen, iig als ik aan het gamen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |