abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129472438
Een topic voor iedereen die wel graag een kindje zou willen maar waarvoor het nu (nog) niet weggelegd is.

Het rammelende ei:

Hier verder rammelen!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129472923
Hij "verzint" dus eigenlijk elke keer een reden om er niet mee bezig te gaan?
pi_129473174
Nolita
Wat een vervelende opmerking

DaD
Als je zwanger bent heb je ook nog tijd om te sparen

& rammelen blijft, ook nu we een kindje hebben O+
We gaan waarsch voor een 2e als ons meisje 2jr is. Kan nu al niet wachten :@
pi_129473347
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Pvoesss het volgende:
Heb je het over mijn vriend? Zo ja, dan vind ik je opmerking een beetje aan de nare, insinuerende kant. Dat we eerst gaan sparen voor een fatsoenlijke auto is vanaf het begin duidelijk geweest en daar ben ik het ook aldoor mee eens geweest. Dat ik dat niet leuk vind, is wat anders.
pi_129473515
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dit eigenlijk ook een beetje zure opmerking....

Dagennacht: ik blijf wachtend op het 2e streepje net zo hard rammelen als daarvoor, alleen weet je nu dat je niet meer hoeft te wachten
S. 2014
J. 2016
pi_129475458
Nou zo zuur bedoel ik het helemaal niet ik herinnerde mij gewoon deze post nog:

quote:
1s.gif Op zaterdag 11 mei 2013 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier ook hoor! Maar het scheelt zo veel dat vriend en ik nu wel aardig on the same page zitten. Van de week hebben we een spaardoel toegevoegd aan onze spaarrekening (bij de ING kun je je spaarrekening onderverdelen): kindje. *; . Als daar een beetje een fatsoenlijk bedrag op staat gaan we er voor!
En nu zie ik dit:

quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kirb, m'n vriend heeft het aldoor over 'binnenkort'. Maar dat is in zijn ogen alles binnen nu en vijf jaar, geloof ik. We hebben afgesproken dat we gaan beginnen als we een bepaald bedrag op de spaarrekening hebben. Dat hebben we allang, maar we moeten er eerst nog een nieuwe auto van kopen. }:| .
Dat in combinatie met de eerste post leek er voor mij gewoon op dat hij dit nu ineens bedacht.
Ja je kan het op meerdere manieren lezen maar ik bedoelde het helemaal niet lullig.
pi_129475770
quote:
2s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:38 schreef Pvoesss het volgende:
Nou zo zuur bedoel ik het helemaal niet ik herinnerde mij gewoon deze post nog:

[..]

En nu zie ik dit:

[..]

Dat in combinatie met de eerste post leek er voor mij gewoon op dat hij dit nu ineens bedacht.
Ja je kan het op meerdere manieren lezen maar ik bedoelde het helemaal niet lullig.
Misschien dat deze je dan ook bekend voorkomt:

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, ik moet vaker naar jullie luisteren. :D. Gister tijdens het eten gevraagd of hij er eens over na zou willen denken of we misschien eerder zouden kunnen gaan beginnen. Rustig uitgelegd dat mijn gevoel heel sterk is en dat ik het niet fijn vind om het idee te hebben dat dat er niet toe doet. Begon 'ie eerst weer over geld sparen blabla, maar toen heb ik gevraagd hoe het er voor hem uit zou zien als die randvoorwaarden nú in orde zouden zijn. Ja, dan zou 'ie nu wel willen beginnen want hij was er eigenlijk wel klaar voor.

We hebben de komende tijd nog wat grote uitgaven staan (auto's die stuk gaan tijdens een verhuizing }:| ), maar als ons saldo daarna weer lekker wat op regel is, staat eigenlijk niets ons meer in de weg. *O*.
pi_129475852
Sorry hoor dat ik niet dat bewuste stuk nog wist en niet dat ene stukje er ook bij had zitten ik vroeg het ook gewoon.
pi_129476155
Dan verschilt wat wij verstaan onder 'gewoon vragen', denk ik. Het kwam vrij zuigend en insinuerend op mij over.

Maar goed. Om nog even fatsoenlijk antwoord op je vraag te geven: nee, hij verzint niet steeds nieuwe dingen.
pi_129477894
DAD het is gewoon bagger als er allerlei randvoorwaarden zijn...
S. 2014
J. 2016
  maandag 29 juli 2013 @ 21:35:02 #11
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_129484758
DaD maar als ik zie hoe snel jullie nu gespaard hebben, zit je vast na de auto weer snel aan het bedrag om te beginnen.
Bijna meissie :*
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_129497196
Ook stom hè, zo'n hele grote stomme uitgave die moet! Moet het ook een grote auto worden DaD, of kunnen jullie daar een beetje op besparen?

Hier alles in orde, ik heb mijn afspraak voor maandag! En ik heb er kriebels van in mijn buik, het gaat nu eindelijk toch echt beginnen!
pi_129502566
We willen wel een auto kopen die nog vrij nieuw is, met een lage kilometerstand en alles. Zodat we niet over twee jaar weer moeten, zeg maar. Ik moet er wel vier dagen in de week mee naar m'n werk en ik vond het een heel nare ervaring toen ik met de vorige auto stil kwam te staan op de snelweg, dus ik ben er huiverig voor om maar snel even iets te kopen voor een paar duizend euro of zo.

Alleen hebben we al een paar keer meegemaakt dat de auto nét verkocht bleek te zijn als we belden voor een proefrit. :+.

Dag, wat spannend zeg! Het komt nu echt heel dichtbij!
pi_129504395
Dat is zuur DaD! Hopen dat het snel goed komt!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:24:02 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129524812
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
We willen wel een auto kopen die nog vrij nieuw is, met een lage kilometerstand en alles. Zodat we niet over twee jaar weer moeten, zeg maar. Ik moet er wel vier dagen in de week mee naar m'n werk
En er moet wel een kinderwagen in de achterbak passen :+

Plus wat lazi zegt, jullie hebben dat bedrag vast een keer bij elkaar gespaard! En misschien kun je dat bedrag nog wat naar beneden onderhandelen? oO<
pi_129525606
Baard kwam er zelf al mee dat we een gedeelte ook tijdens het proberen/de zwangerschap bij elkaar kunnen sparen! :Y .

Ooh LB, wat lees ik? Over niet al te lang tijd voor nog zo'n snoepje? O+.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 22:40:25 #17
171422 LadyBlack
paint it black
pi_129525711
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard kwam er zelf al mee dat we een gedeelte ook tijdens het proberen/de zwangerschap bij elkaar kunnen sparen! :Y .

Ooh LB, wat lees ik? Over niet al te lang tijd voor nog zo'n snoepje? O+.
Goed punt van hem!! ^O^

En dat duurt nog minstens een jaar joh! :D en het is geheel mijn planning, heb t daar nog niet concreet met mn vriend over gehad, dus dat moet misschien eerst nog even oO<
pi_129577257
Lijkt me slim, ja. :+.

Vanavond en morgen bij drie auto's kijken!
pi_129579769
Hopen dat er een fijne auto tussen zit DAD!!

Ik ben blij, het is nog niet 100% rond, maar voorlopig ben ik maar gewoon blij dat men heeft gezegd het contract van vriendlief te verlengen met een jaar. Aangezien mijn planning was (moet het natuurlijk nog bespreken haha) om een jaar na afstuderen van vriendlief voor een kindje te gaan is het volgend jaar natuurlijk weer even spannend of het dan weer verlengd gaat worden. Maar het begin is er in ieder geval :)
pi_129579881
Spannend nolita! Wie weet of je over precies een jaar afscheid mag gaan nemen van dit topic?!
pi_129580402
Hoi.

Eind dit jaar gaat de pil de prullenbak in.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129580461
Spring! :D *O*
pi_129580525
Gefeliciteerd spring, wat spannend!
pi_129580866
Hoera, Spring! Je rammelde al best weer lang toch? Deed je vriend/man/partner nog een opleiding, of verwar ik je nu met iemand?
pi_129581017
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2013 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoera, Spring! Je rammelde al best weer lang toch? Deed je vriend/man/partner nog een opleiding, of verwar ik je nu met iemand?
Jup! Eind 2014 is ie daarmee klaar. Als ie alles vlot haalt mss zelfs oktober 2014 al. Maar vanaf zomer 2014 heeft ie iig geen tentamens meer. Of geen opdrachten juist, ik weet het niet zo goed meer. :@ In ieder geval is dan de druk wat van ketel. Moeten we nog wel ergens tussendoor en hele kamer op het platte dak van onze slaapkamer zien te bouwen. Maar dan kan evt ook later. Mocht er een kindje komen dan slaapt dat toch de eerste periode in onze slaapkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')