Heb je het over mijn vriend? Zo ja, dan vind ik je opmerking een beetje aan de nare, insinuerende kant. Dat we eerst gaan sparen voor een fatsoenlijke auto is vanaf het begin duidelijk geweest en daar ben ik het ook aldoor mee eens geweest. Dat ik dat niet leuk vind, is wat anders.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Pvoesss het volgende:
Hij "verzint" dus eigenlijk elke keer een reden om er niet mee bezig te gaan?
Ik vind dit eigenlijk ook een beetje zure opmerking....quote:Op maandag 29 juli 2013 16:22 schreef Pvoesss het volgende:
Hij "verzint" dus eigenlijk elke keer een reden om er niet mee bezig te gaan?
En nu zie ik dit:quote:Op zaterdag 11 mei 2013 12:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier ook hoor! Maar het scheelt zo veel dat vriend en ik nu wel aardig on the same page zitten. Van de week hebben we een spaardoel toegevoegd aan onze spaarrekening (bij de ING kun je je spaarrekening onderverdelen): kindje.. Als daar een beetje een fatsoenlijk bedrag op staat gaan we er voor!
Dat in combinatie met de eerste post leek er voor mij gewoon op dat hij dit nu ineens bedacht.quote:Op maandag 29 juli 2013 16:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kirb, m'n vriend heeft het aldoor over 'binnenkort'. Maar dat is in zijn ogen alles binnen nu en vijf jaar, geloof ik. We hebben afgesproken dat we gaan beginnen als we een bepaald bedrag op de spaarrekening hebben. Dat hebben we allang, maar we moeten er eerst nog een nieuwe auto van kopen..
Misschien dat deze je dan ook bekend voorkomt:quote:Op maandag 29 juli 2013 17:38 schreef Pvoesss het volgende:
Nou zo zuur bedoel ik het helemaal niet ik herinnerde mij gewoon deze post nog:
[..]
En nu zie ik dit:
[..]
Dat in combinatie met de eerste post leek er voor mij gewoon op dat hij dit nu ineens bedacht.
Ja je kan het op meerdere manieren lezen maar ik bedoelde het helemaal niet lullig.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 08:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, ik moet vaker naar jullie luisteren.. Gister tijdens het eten gevraagd of hij er eens over na zou willen denken of we misschien eerder zouden kunnen gaan beginnen. Rustig uitgelegd dat mijn gevoel heel sterk is en dat ik het niet fijn vind om het idee te hebben dat dat er niet toe doet. Begon 'ie eerst weer over geld sparen blabla, maar toen heb ik gevraagd hoe het er voor hem uit zou zien als die randvoorwaarden nú in orde zouden zijn. Ja, dan zou 'ie nu wel willen beginnen want hij was er eigenlijk wel klaar voor.
We hebben de komende tijd nog wat grote uitgaven staan (auto's die stuk gaan tijdens een verhuizing), maar als ons saldo daarna weer lekker wat op regel is, staat eigenlijk niets ons meer in de weg.
.
En er moet wel een kinderwagen in de achterbak passenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 13:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
We willen wel een auto kopen die nog vrij nieuw is, met een lage kilometerstand en alles. Zodat we niet over twee jaar weer moeten, zeg maar. Ik moet er wel vier dagen in de week mee naar m'n werk
Goed punt van hem!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Baard kwam er zelf al mee dat we een gedeelte ook tijdens het proberen/de zwangerschap bij elkaar kunnen sparen!.
Ooh LB, wat lees ik? Over niet al te lang tijd voor nog zo'n snoepje?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup! Eind 2014 is ie daarmee klaar. Als ie alles vlot haalt mss zelfs oktober 2014 al. Maar vanaf zomer 2014 heeft ie iig geen tentamens meer. Of geen opdrachten juist, ik weet het niet zo goed meer.quote:Op donderdag 1 augustus 2013 15:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoera, Spring! Je rammelde al best weer lang toch? Deed je vriend/man/partner nog een opleiding, of verwar ik je nu met iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |