Net als de 3DS...quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:19 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Begrijpelijke verwarring voor de consument. De naam en ontwerp van de console zijn een vreselijk verkeerde keuze.
Nice, ga ik ff downloaden. En maar weer eens Call of Duty spelen zoquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:14 schreef Donderkonijn het volgende:
Demo van W101 is uit. En hij is briljant. Het is even doorkijgen hoe het werkt maar als het klikt is het echt fantastisch.
Hij heeft twee iTunes-albumsquote:
met Kquote:
Bohquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Aether het volgende:
DuckTales perskit (inclusief nieuwe NES game) - 150 stuks gemaakt
[ afbeelding ]
ahh die wil ik !quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:30 schreef Aether het volgende:
DuckTales perskit (inclusief nieuwe NES game) - 150 stuks gemaakt
[ afbeelding ]
Pikmin 3 heb ik zelf nog niet gespeeld, dus dat weet ik niet. Als je 16+ bent kan ik je ZombiU aanraden. Anders misschien even wachten op Rayman Legends eind deze maand?quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:52 schreef larsvh12 het volgende:
Heb nu alleen mario u, lego undercover en nintendoland. Mij lijkt pikmin best wel heel leuk maar dadelijk heb ik weer 38 euro verkloot. Blijft het wel een leuk apel enzo?
op een gegeven moment moet het even "klikken". dat combo systeem is niet ehct makkelijk. maar je kane terwijl je een zwaard, hand of gun bent, tot 4 andere figuurtjes tekenen ( 3 inde demo want je hebt pink nog niet) Als je dan opde manier combos maakt trash je echt alles. GAmeplay is behoorlijk diep, de demo straft button mashing behoorlijk af.quote:Op maandag 12 augustus 2013 18:21 schreef CoExist het volgende:
De demo van Wonderful101 even een half uurtje gespeeld. Ik heb geen flauw idee waar 't over ging of wat ik moest doen. Ik hoop niet dat de demo representatief is voor de rest van de game.
Oh, de Power Unlimited ( ja ik weet 't) kraakt DuckTales Remastered behoorlijk af... hun recensie staat wel online.
AC3 en NG3 zijn allebei niet zulke goede games. Dan kun je beter Batman kopen, vind ik.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:32 schreef larsvh12 het volgende:
Is zombiu dan nog te heftig voor 13 jarige? Mij lijkt ninja gaiden 3 ook leuk! Is alleen 18+ wegens bloed maarja dat is gewoon rood en vind ik niet echt lijken.. Kwa vechten met coole wapens lijkt het me echt leuk. Had pikmin al besteld gehad als mediamarkt het deed. Hij liep steeds vast bij laatste stap.. Nu twijfel ik weer.. Heb nog helemaal geen actie/vecht game ook. Dus wat raden jullie aan? Pikmin/ninja gaiden 3 of misshien assansins creed 3? Vertel het me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |