Bedanktquote:
quote:
Awesomequote:Op maandag 29 juli 2013 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
waarom wil je een knuffel van jezelf ;squote:Op maandag 29 juli 2013 15:31 schreef EugeneKrabs het volgende:
heb je niet zo'n krabs voor me meegenomen
Omg, dus DrNick was toch in Duitslandquote:Op maandag 29 juli 2013 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oja ik wil een knuffel van jou eigenlijkquote:Op maandag 29 juli 2013 15:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
waarom wil je een knuffel van jezelf ;s
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omg, dus DrNick was toch in Duitsland![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik snap de emogif nietquote:
Spatieloos is altijd emogif waardigquote:
quote:
zoveel "_O-" terwijl je heul niet hardop lachtquote:
nijntje de film despicable me 2quote:Op maandag 29 juli 2013 15:35 schreef chapel24 het volgende:
Naar welke film die nu draait zal ik vanavond gaan?
quote:Op maandag 29 juli 2013 15:32 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oja ik wil een knuffel van jou eigenlijk
thnx maar het is toch niet hetzelfde als de echte lb :squote:
Bestel er gewoon eenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:39 schreef LittleBrownie het volgende:
http://nerdigurumi.com/2010/10/amigurumi-kirby-with-pattern.html
als ik dit begreep, zou ik er 1 maken omg
coolquote:Op maandag 29 juli 2013 15:12 schreef LittleBrownie het volgende:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop