quote:
Wat een aidsquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:35 schreef smegmanus het volgende:
Birdemic: Shock and Terror (2010) - IMDb
Dit is echt ernstig
What the hellquote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:35 schreef smegmanus het volgende:
Dit is echt ernstig
Hoe die turkey praatquote:
Hij heeft z'n zonnebril wel afgedaan, da's dan wel weer beleefd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:05 schreef GekkePoes het volgende:
Kurt Cobain op 2 jarige leeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Nee..............quote:
En jij de lelijkste van heel fokquote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:54 schreef picodealiondelelijkste het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je bent inmiddels de user met de domste posts in deze reeks.
Ook je naam aanpassen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:12 schreef picodealion het volgende:
Om maar even ontopic te blijven met een plaatje:
[ afbeelding ]
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohquote:
Nou slaan we in Nederland soms een beetje door qua veiligheidsregels. Maar volgens mij is het hier niet echt te waarborgen en heb je niet eens door als iemand verzuiptquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tering, dan wordt je toch gek!!
Idd, niet normaal, daar ga je toch niet tussen liggen..quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:33 schreef banapples het volgende:
[..]
Nou slaan we in Nederland soms een beetje door qua veiligheidsregels. Maar volgens mij is het hier niet echt te waarborgen en heb je niet eens door als iemand verzuipt
Ben ik dan de enige die er tussen zou gaan liggen met een punaise in de handquote:Op woensdag 31 juli 2013 12:54 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Idd, niet normaal, daar ga je toch niet tussen liggen..
als ze al die opblaasbandjes weg zouden laten houden ze nog heel veel ruimte overquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:23 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die er tussen zou gaan liggen met een punaise in de hand![]()
![]()
Ik denk dat het misschien wel eens kan gaan stinken, volgens mij kunnen de meeste mensen in dat bad amper zwemmenquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:24 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
als ze al die opblaasbandjes weg zouden laten houden ze nog heel veel ruimte over
Een schommel lijkt dan net op een stoeprand XDquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:25 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien wel eens kan gaan stinken, volgens mij kunnen de meeste mensen in dat bad amper zwemmen
rightquote:Op woensdag 31 juli 2013 13:50 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Een schommel lijkt dan net op een stoeprand XD
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 10:35 schreef smegmanus het volgende:
Dit is echt ernstig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |