Hall0n FOK!freunde,
Ik ben nu op vakantie in Turkije samen met mijn familie, alles heerlijk, lekker weer, lekker gebruind al en zo af en toe een hossel on the side om mijn genotsknots actief te houden. Nu is dus mijn ietwat oudere zus ook mee op vakantie ( inb4 pics

), nee dit is niet een zusje zusje, ze ziet er niet uit. Ze heeft dan ook nooit een vriendje gehad. Ze begint ook echt nu pas te puberen lijkt net en ik merk vooral de laatste tijd dat ze wel echt vrouwelijke vormen begint te krijgen. Ondanks die kop van haar kan ik het toch niet laten om in ieder geval af en toe even mijn oogjes te laten glijden over haar vrouwelijke lichaam. ( no incest

)
Ik dwaal in ieder geval een beetje af, wij delen dus dezelfde kamer en ik begin het idee te krijgen dat ze het doorheeft dat ik af en toe haar lichaam bekijk. Nu is dit puur uit nieuwsgierigheid, maar zij denkt nu geloof ik dat ik een oogje op haar heb. Ze gaat ook vaak heel dicht bij me staan of dat ze van achteren komt en zo met haar tetjes tegen mijn rug aankomt, voelen wel goed trouwens maar goed... Ik dwaal weer af, ik had dus een plan om erachter te komen of ze echt gevoelens voor me begint te krijgen.
Dit plan heb ik nu al een paar nachten uitgevoerd, zoals ik al zei slapen we op 1 kamer en als de lichten dan uit zijn doe ik net of ik aan het rukken ben, beetje fake geluidjes maken enzo je kent het wel. Eerste paar nachten kreeg ik eigenlijk niet echt hoogte van haar, het voelde wel alsof ze naar me keek. Hoorde af en toe ook wat gekreun, zo nu en dan dacht ik of ze nou aan het vingeren was of aan het dromen. Afgelopen nacht dus deed ik het weer, hoor ik opeens heel stilletjes.. "heb je hulp nodig?" *klein gniffeltje". Ik ging overeind zitten en soort van schreeuwde het uit "HAHAHAH IK WIST HET WEL, VIEZE INCESTSLET!". Ze schrok best wel aardig en ging huilend de kamer uit

.
Nu een dag later heb ik haar nog niet gesproken en blijft ze ook gelukkig uit mijn buurt.

grgr
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad