abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129462528
Beste mede-fokkers,

Al lange tijd is het een wens van mij actief te worden in de vastgoedsector. Ik denk dan aan het opkopen van panden en die vervolgens, na eventuele verbouwingen, opnieuw op de markt te zetten. Hievoor ben ik al jaren aan het sparen en via zelfstudie mijn kennis van de sector proberen te vergroten. Graag zou ik ook in contact komen met mensen die met dezelfde plannen rondlopen, of misschien zelfs al ervaring hebben opgedaan. Ook kan het denk ik interessant zijn in contact te komen met mensen die graag alleen een financiële bijdrage willen leveren. Nu is mijn vraag hoe ik het best met dit soort personen contact kan leggen. Zijn hier goede sites en/of fora voor? Ontmoetingsplekken buiten internet? Zijn er hier misschien gegadigden?
  maandag 29 juli 2013 @ 11:02:17 #2
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_129462734
Dat zit vast goed. (Zo die is gemaakt :{ )
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 29 juli 2013 @ 11:07:52 #3
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129462871
Ik zou het eens op de Provada proberen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129463156
goed moment om in te stappen nu, de prijzen zijn nog aan het dalen
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_129463295
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 10:54 schreef VanHeutsz het volgende:
Beste mede-fokkers,

Al lange tijd is het een wens van mij actief te worden in de vastgoedsector. Ik denk dan aan het opkopen van panden en die vervolgens, na eventuele verbouwingen, opnieuw op de markt te zetten. Hievoor ben ik al jaren aan het sparen en via zelfstudie mijn kennis van de sector proberen te vergroten. Graag zou ik ook in contact komen met mensen die met dezelfde plannen rondlopen, of misschien zelfs al ervaring hebben opgedaan. Ook kan het denk ik interessant zijn in contact te komen met mensen die graag alleen een financiële bijdrage willen leveren. Nu is mijn vraag hoe ik het best met dit soort personen contact kan leggen. Zijn hier goede sites en/of fora voor? Ontmoetingsplekken buiten internet? Zijn er hier misschien gegadigden?
Je bent 25 jaar te laat
pi_129464059
Klein beginnen, koop eens een garagebox en verkoop die met winst, klein risico en als je het handig doet, een hoge omloopsnelheid. Zo niet, dan heb je een relatief goedkope leerschool gehad :)
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
  maandag 29 juli 2013 @ 13:05:20 #7
111571 klaarover
klaar? over!
pi_129466598
Vastgoed is inderdaad een goudmijntje op het moment! Ik doe mee voor 0 euro.
pi_129467153
Op Tweakers is er ook een topic over de huizenmarkt en daar zit ook zo'n handelaar bij. De marges zijn nog steeds meer dan prima. Laag opkopen, goedkoop verbouwen en weer snel verkopen tegen concurrerende prijs. Het probleem is echter dat je moeten weten wat iets waard is en een gevoel moet hebben wat iets gaat opleveren bij X euro verbouwing.
pi_129477897
Als je hier risicoloos mee wilt beginnen, kijk dan eens goed rond in je gemeente, vaak zijn er objecten zonder goede bestemming van de gemeente, als je met slim voorstel komt en goed netwerkt kan dit erg goed uitpakken, let wel op dat je niet gelijk miljoenen winst er op gaat maken maar je het vooral moet hebben van een handige exploitatie.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 29 juli 2013 @ 19:13:42 #10
260098 Codiac
Back in business
pi_129478328
This looks trustworthy. I'm in!
  maandag 29 juli 2013 @ 19:15:11 #11
154052 RobertVH
I am your father
pi_129478383
Ga eens werken bij een makelaar voor een tijdje om te zien hoe het er daar aan toe gaat, doe ervaring op in de markt, heb je wel eens een huis verkocht om mee te beginnen ? Ben je zelf handig? (en dan bedoel ik niet alleen een schilderijtje ophangen)
Zo niet dan moet je al een pand kopen, iemand inhuren voor al het werk wat eraan moet gebeuren, nog een makelaar voor de verkoop.

De grote vraag is natuurlijk hoeveel geld je zelf hebt, kan in brengen en voor langere tijd kan missen in geval van tegenvallers en als je iets niet verkoopt. Dat pand wat je net hebt opgeknapt voor een extra 30,000, dat staat nu alweer 6 maanden te koop en jouw geld zit vast ;)
De kans dat er iemand jou een zak geld leent om wat panden te kopen en te fixen is nul zolang je geen ervaring hebt of een plan.

Oh en een paar afleveringen op discovery kijken over een paar snelle jongens die huizen flippen in de VS is geen ervaring..

Als je het kan en echt wilt is alles mogelijk, maar niks is gratis of komt vanzelf. Ik heb een hekel aan het nederlandse gedrag waar de eerste de beste die zijn hoofd boven 't maaiveld uitsteekt gelijk afgemaakt wordt, maar laten we eerlijk zijn. Als je op fok uitkomt voor tips hoe te beginnen ga je het niet snel redden, laat staan investeerders vinden op een forum.
  maandag 29 juli 2013 @ 19:28:17 #12
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129478970
Dus als je meedoet wordt je geld omgezet naar Aziatisch geld. Gaat het om woninghandel in die regio of is TS met de Oosterzon vertrokken als hij het geld van anderen binnen heeft?
  maandag 29 juli 2013 @ 19:34:33 #14
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_129479066
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als je meedoet wordt je geld omgezet naar Aziatisch geld. Gaat het om woninghandel in die regio of is TS met de Oosterzon vertrokken als hij het geld van anderen binnen heeft?
Scherp :7
pi_129479099
zo'n voorzet moet natuurlijk wel ingekopt worden ;)
pi_129496597
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:15 schreef RobertVH het volgende:
Ga eens werken bij een makelaar voor een tijdje om te zien hoe het er daar aan toe gaat, doe ervaring op in de markt, heb je wel eens een huis verkocht om mee te beginnen ? Ben je zelf handig? (en dan bedoel ik niet alleen een schilderijtje ophangen)

De eerlijkheid gebiedt mij ontkennend te antwoorden op beide vragen.
[quote]
De grote vraag is natuurlijk hoeveel geld je zelf hebt, kan in brengen en voor langere tijd kan missen in geval van tegenvallers en als je iets niet verkoopt. Dat pand wat je net hebt opgeknapt voor een extra 30,000, dat staat nu alweer 6 maanden te koop en jouw geld zit vast ;)
Goed punt. Ik heb niet zo heel veel te besteden (50.000), maar dat is ook de reden dat ik op zoek ben naar een compagnon. Toch heb ik al wel wat zien langskomen op de markt wat binnen mijn budget zou liggen. Toegegeven, dat is met name in het buitenland wat de risico's doet toenemen.

quote:
De kans dat er iemand jou een zak geld leent om wat panden te kopen en te fixen is nul zolang je geen ervaring hebt of een plan. Oh en een paar afleveringen op discovery kijken over een paar snelle jongens die huizen flippen in de VS is geen ervaring..
Heh, je hebt gelijk. Ik hoop binnenkort wat contacten te leggen met mensen die al actief zijn.

quote:
Als je het kan en echt wilt is alles mogelijk, maar niks is gratis of komt vanzelf. Ik heb een hekel aan het nederlandse gedrag waar de eerste de beste die zijn hoofd boven 't maaiveld uitsteekt gelijk afgemaakt wordt, maar laten we eerlijk zijn. Als je op fok uitkomt voor tips hoe te beginnen ga je het niet snel redden, laat staan investeerders vinden op een forum.
Je vergist je als je denkt dat dit topic het totaal van mijn inspanningen behelst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')