Je bent 25 jaar te laatquote:Op maandag 29 juli 2013 10:54 schreef VanHeutsz het volgende:
Beste mede-fokkers,
Al lange tijd is het een wens van mij actief te worden in de vastgoedsector. Ik denk dan aan het opkopen van panden en die vervolgens, na eventuele verbouwingen, opnieuw op de markt te zetten. Hievoor ben ik al jaren aan het sparen en via zelfstudie mijn kennis van de sector proberen te vergroten. Graag zou ik ook in contact komen met mensen die met dezelfde plannen rondlopen, of misschien zelfs al ervaring hebben opgedaan. Ook kan het denk ik interessant zijn in contact te komen met mensen die graag alleen een financiële bijdrage willen leveren. Nu is mijn vraag hoe ik het best met dit soort personen contact kan leggen. Zijn hier goede sites en/of fora voor? Ontmoetingsplekken buiten internet? Zijn er hier misschien gegadigden?
Scherpquote:Op maandag 29 juli 2013 19:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als je meedoet wordt je geld omgezet naar Aziatisch geld. Gaat het om woninghandel in die regio of is TS met de Oosterzon vertrokken als hij het geld van anderen binnen heeft?
Goed punt. Ik heb niet zo heel veel te besteden (50.000), maar dat is ook de reden dat ik op zoek ben naar een compagnon. Toch heb ik al wel wat zien langskomen op de markt wat binnen mijn budget zou liggen. Toegegeven, dat is met name in het buitenland wat de risico's doet toenemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:15 schreef RobertVH het volgende:
Ga eens werken bij een makelaar voor een tijdje om te zien hoe het er daar aan toe gaat, doe ervaring op in de markt, heb je wel eens een huis verkocht om mee te beginnen ? Ben je zelf handig? (en dan bedoel ik niet alleen een schilderijtje ophangen)
De eerlijkheid gebiedt mij ontkennend te antwoorden op beide vragen.
[quote]
De grote vraag is natuurlijk hoeveel geld je zelf hebt, kan in brengen en voor langere tijd kan missen in geval van tegenvallers en als je iets niet verkoopt. Dat pand wat je net hebt opgeknapt voor een extra 30,000, dat staat nu alweer 6 maanden te koop en jouw geld zit vast![]()
Heh, je hebt gelijk. Ik hoop binnenkort wat contacten te leggen met mensen die al actief zijn.quote:De kans dat er iemand jou een zak geld leent om wat panden te kopen en te fixen is nul zolang je geen ervaring hebt of een plan. Oh en een paar afleveringen op discovery kijken over een paar snelle jongens die huizen flippen in de VS is geen ervaring..
Je vergist je als je denkt dat dit topic het totaal van mijn inspanningen behelst.quote:Als je het kan en echt wilt is alles mogelijk, maar niks is gratis of komt vanzelf. Ik heb een hekel aan het nederlandse gedrag waar de eerste de beste die zijn hoofd boven 't maaiveld uitsteekt gelijk afgemaakt wordt, maar laten we eerlijk zijn. Als je op fok uitkomt voor tips hoe te beginnen ga je het niet snel redden, laat staan investeerders vinden op een forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |