jeuk is jeuk als het maar niet sexueel geaard is.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
aan haar kut krabben
nee meloentje, dat vind ik dan wel weer eigenaardig..
Beetje zo dat slappe ding vastpakken (soms gaat ie per ongeluk halfstok, hihi) en op en neer slingeren zo ver als de ruimte dat toelaat.quote:
Slierten van papa? Soort slingers...leuk voor een besloten feestje onder de douche.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan mag zus gaan douchen met de slierten tegen de muur![]()
Hihi jij hebt een bloedlul als die niet stijf is is hij 2 cm grootquote:Op maandag 29 juli 2013 23:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Beetje zo dat slappe ding vastpakken (soms gaat ie per ongeluk halfstok, hihi) en op en neer slingeren zo ver als de ruimte dat toelaat.
Dafuq?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hihi jij hebt een bloedlul als die niet stijf is is hij 2 cm groot
waarom zou ik dat doen, straks raak ik mijzelfquote:Op maandag 29 juli 2013 23:01 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Beetje zo dat slappe ding vastpakken (soms gaat ie per ongeluk halfstok, hihi) en op en neer slingeren zo ver als de ruimte dat toelaat.
he meloewa, jeuken?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
jeuk is jeuk als het maar niet sexueel geaard is.
Pics van jou, dan zal ik de klacht in behandeling nemen.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:31 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ts zit nu in Turkije en deelt een hotelkamer met haar 17 jarige broertje.
Elke avond lig ik wakker in mijn bed door het gehijg en zware geruk van het broertje, heb oordopjes aangeschafd en geprobeerd het te negeren maar niks helpt tot nu toe. Het is al 6 dagen aan de gang. Gevolg is weinig nachtrust en een tijdelijke hekel aan het familielid.
Advies is zeer welkom.
Klacht: broertjes die in je bijzijn zomaar fappen alsof je niks door hebt
Ik swaffel je tieten plat met mijn slappe lans.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Wat denk jij?quote:Op maandag 29 juli 2013 23:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Sjaakquote:Op maandag 29 juli 2013 23:19 schreef Infection het volgende:
Help hem dan gewoon... hoor je niet aan het gehijg dat het hem niet lukt?
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:32 schreef rechtsom het volgende:
Moet je niet de hele tijd je tetten showen
9 keer pas?quote:
5 minuten? Doe maar ruimquote:
Minder.quote:
Kan ik jouw zus ergens DM'en?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als mijn zus een vinger in haar kut steekt waar ik bij ben zeg ik ook WTF blijf van je kut af. Bijv.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |