Kun je ook niet ruiken he van tevoren.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:33 schreef Piye het volgende:
[..]
Wel weer dope, dat je 'm dan toch even pijpt en aftrekt.
Ik dacht dat je op z'n algehele lichaamsgeur doelde.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:37 schreef Playin-g het volgende:
4
[..]
Kun je ook niet ruiken he van tevoren.
21.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:08 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Als dat kind toch 18 is, is dat helemaal niet vreemd
Pics van je broertje.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:31 schreef PatriciaPrecies het volgende:
Ts zit nu in Turkije en deelt een hotelkamer met haar 17 jarige broertje.
Elke avond lig ik wakker in mijn bed door het gehijg en zware geruk van het broertje, heb oordopjes aangeschafd en geprobeerd het te negeren maar niks helpt tot nu toe. Het is al 6 dagen aan de gang. Gevolg is weinig nachtrust en een tijdelijke hekel aan het familielid.
Advies is zeer welkom.
Klacht: broertjes die in je bijzijn zomaar fappen alsof je niks door hebt
dus hij kan op je spuiten?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:35 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Gelukkig niet
Bedden liggen halve meter uit elkaar
alsof jij nooit met je hand in je broekje zitquote:Op maandag 29 juli 2013 22:51 schreef Meloewa het volgende:
Gewoon brutaal zijn! Hoe moeilijk moet dat zijn? Een soort van " blijf van je lul of rare idioot"
Zo niet ga ik wel eens even naar mams of paps.
Of "iel wat the fuk zit jij te doen?!"
als mijn zus een vinger in haar kut steekt waar ik bij ben zeg ik ook WTF blijf van je kut af. Bijv.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
alsof jij nooit met je hand in je broekje zit
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:16 schreef ntm het volgende:
[..]
[..]
[..]
Serieus met wat voor mensen gaan jullie om
Ik dacht dat zussen elkaar hier altijd bij hielpen, net zoals ze zoenen op elkaar oefenen.quote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als mijn zus een vinger in haar kut steekt waar ik bij ben zeg ik ook WTF blijf van je kut af. Bijv.
graag ontvang ik pics van je zus om een goede beeldvorming van die situatie te makenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef Meloewa het volgende:
[..]
als mijn zus een vinger in haar kut steekt waar ik bij ben zeg ik ook WTF blijf van je kut af. Bijv.
dat is hun best bewaarde geheim, wat er in die tienerkamertjes afspeelt... daar mogen wij geen weet van hebbenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik dacht dat zussen elkaar hier altijd bij hielpen, net zoals ze zoenen op elkaar oefenen.
hoogstens aan kut krabben. Was maar een voorbeeldquote:Op maandag 29 juli 2013 22:55 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
graag ontvang ik pics van je zus om een goede beeldvorming van die situatie te maken
aan haar kut krabbenquote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef Meloewa het volgende:
[..]
hoogstens aan kut krabben. Was maar een voorbeeld
je doet wat?quote:Op maandag 29 juli 2013 22:57 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Ik zit btw ook zo vaak met m'n slappe pielemuis rondootjes (in zoverre mogelijk)te doen, moet gewoon kunnen toch?
en dan mag zus gaan douchen met de slierten tegen de muurquote:Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef Otto4Real het volgende:
Je moet gewoon zo'n goedkope voetbaltoeter kopen. wedden dat ie zich leip schrikt.
Die gaat zich dan voortaan in de douchekabine rukken als iedereen weg is.
Weet je al op wie die zich aftrekt, btw?
Ja, dat zal die knul wel lekker laten hangen inderdaad.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:00 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
en dan mag zus gaan douchen met de slierten tegen de muur![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |