Chai, je hebt geen idee. Ik heb al gezegd dat hij stil moet liggen, dat ik niet kan slapen door hem en dat ik oordopjes ga kopen (heb ik ook gedaan) want hij kan niet normaal in bed liggen etc. Volgens mij is het kwartje allang gevallenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja vast. Anders had je echt wel gelijk de eerste keer je muil open getrokken.
Gewoon hem erop aanspreken in het bijzijn van je ouders en tegen je ouders zeggen dat je je onprettig vindt dat hij er ondanks al jouw toespelingen gewoon ongestoord mee verder gaat. Dan krijgt hij van hen vast ook wel een preek over hoe walgelijk dat wel niet is.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:33 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Chai, je hebt geen idee. Ik heb al gezegd dat hij stil moet zitten, dat ik niet kan slapen door hem, dat ik oordopjes ga kopen (heb ik ook gedaan) want hij kan niet normaal in bed liggen etc. Volgens mij is het kwartje allang gevallen
Maar we weten allemaal...quote:Op maandag 29 juli 2013 10:30 schreef mjs_1210 het volgende:
[..]
Nee, je brengt het natuurlijk niet als 'ruktijd'. Die zus zegt gewoon van: "Ik vind het prettig om 's morgens even een half uur voor mezelf te hebben, zodat ik lekker vrij in en uit de badkamer kan lopen!" En dan zorg jij ervoor dat je 's avonds even een half uurtje langer aan de bar blijft of naar het Internet-café gaat, zodat je broertje ongestoord kan fappen!
Daar gaat het wel over TSquote:Op maandag 29 juli 2013 10:38 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om eigenlijk
Maar nu je er toch bent kun je best antwoord geven toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:38 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om eigenlijk
Ik ben geen kloonquote:Op maandag 29 juli 2013 11:01 schreef LethalNinja het volgende:
Wie was die user ook alweer die altijd topics over zijn zusje maakte? Dit is dan wellicht zijn vrouwelijke kloontje
Tja echt grappig is het al niet meer, Guapo was nog origineel. Maarja wat doe jij dan als je ziet dat hij onder de deken met zichzelf speelt? Je kan er toch iets van zeggen iets van "hey dat doe je maar in de badkamer of als ik er niet bij ben?"quote:Op maandag 29 juli 2013 11:04 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Ik ben geen kloondit is een serieus topic, al begrijp ik dat het lachwekkend kan zijn
Moet kunnen, is niet alsof je nu je volwassen bent nooit meer met je ouders op vakantie zal gaanquote:
Inderdaad, als je nog een goede band met je ouders hebt moet je er gewoon mee op vakantie kunnen. Zelf nog een maand geleden met m'n ouders naar Oostenrijk geweest.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:08 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Moet kunnen, is niet alsof je nu je volwassen bent nooit meer met je ouders op vakantie zal gaan
Dat kan, maar ik laat eigenlijk gewoon eerder merken dat ik nog wakker ben. Heeft nog niet gewerkt, moet dat van jou misschien gaan proberen - al is dat best wel genant.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:07 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Tja echt grappig is het al niet meer, Guapo was nog origineel. Maarja wat doe jij dan als je ziet dat hij onder de deken met zichzelf speelt? Je kan er toch iets van zeggen iets van "hey dat doe je maar in de badkamer of als ik er niet bij ben?"
Niet durven zeggen maar wel zaniken erover op een forum na 6 dagen...quote:Op maandag 29 juli 2013 11:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik laat eigenlijk gewoon eerder merken dat ik nog wakker ben. Heeft nog niet gewerkt, moet dat van jou misschien gaan proberen - al is dat best wel genant.
Begrijp je niet ergens dat dit best wel genant is en dat het kan gebeuren? Ik hoef geen ballen te kopen, ben een meisje. Wilde alleen wat advies.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:17 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Niet durven zeggen maar wel zaniken erover op een forum na 6 dagen...
Koop eens wat ballen.
Maar ergens geloof ik je verhaal niet. Het ligt er te dik op.
Vermoed dat je je verveeld op die vakantie en maar een bullshit topic begint.
Ja snap ik, het is best genant. Maar je doet het voor jezelf niet voor hem. Want voor jou is de huidige situatie ook vervelend. Genant is dan nog een understatement. Dus maak er eens een opmerking van en probeer daarna meteen te slapen ofzo. Kijk maar of dat werkt.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:12 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik laat eigenlijk gewoon eerder merken dat ik nog wakker ben. Heeft nog niet gewerkt, moet dat van jou misschien gaan proberen - al is dat best wel genant.
TS is het andere broertje.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:49 schreef Terecht het volgende:
De TT suggereert dat er meerdere broertjes fappen in de aanwezigheid van TS, echter in de OP worden de rukfestiviteiten van maar één broertje uitgelicht. Verklaar je nader.
Maak vanavond wat geluidopnames en post deze hier.quote:Op maandag 29 juli 2013 11:34 schreef PatriciaPrecies het volgende:
[..]
Godver woestijnvos, hoe vaak moet ik het nog zeggen voor jullie me geloven
Peip? Serieus?quote:Op maandag 29 juli 2013 11:45 schreef Splutje het volgende:
Peip hem scheel dan is ie het zo verleerd
Lijkt me sterkquote:Op maandag 29 juli 2013 11:51 schreef mjs_1210 het volgende:
Volgens mij schrijf je "pijp" en niet "peip".
quote:Op maandag 29 juli 2013 11:54 schreef Nazder het volgende:
Wel opletten dat het niet uit de hand loopt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |