abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129460065
Inmiddels hebben we in onze nieuwe tuin een tuinhuis gezet. Deze staat op geïmpregneerde funderingsbalken (liggend). NU heb ik mooi alles waterdicht, ook bij de afgelopen stortbuien, alleen loopt het water via de grond onder funderingsbalken door het tuinhuisje in. Niet al te veel maar toch, het moet droog zijn :)

Kan ik bijvoorbeeld aan de buitenkant een dikke rups tixophalte tegen de funderingsbalken aanbrengen of zijn hier andere oplossingen voor?
Hoor ik die Griekse melodie...
  maandag 29 juli 2013 @ 08:46:57 #2
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_129460182
Je zegt het zelf al: grondwater. Dan moet je best diep wil je daar wat tegen gaan doen :)

Binnenin heb je gewoon tegels liggen oid?
Dum de dum
pi_129460355
Put>klokpomp-vlotter?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_129460508
Het is geen grondwater ;)

Het is water wat aan de buitenkant van het tuinhuisje valt en via de omgekeerde grindtegels naar binnen loopt. Nogmaals, het gaat niet om plassen vol maar er zit gewoon een klein beetje ruimte onder de funderingsbalken waar het water dan onder door loopt.
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_129460554
Een iets verhoogde vloer in je tuinhuisje leggen?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_129461121
vloer er uit, folie er onder (bv vijverfolie) en dan de randen iets op laten steken aan de zijkant, zand er over, tegels er op

klaar
pi_129463619
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:51 schreef CarltonBanks het volgende:
vloer er uit, folie er onder (bv vijverfolie) en dan de randen iets op laten steken aan de zijkant, zand er over, tegels er op

klaar
Dit dus word veel vergeten of vaak vergeten dit, maar is naar mijn idee wel de oplossing.
Ook bij bv garages die het niet hebben dan kun je de auto nog beter buiten zetten vind ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')