Ben je er in ieder geval lekker op tijd uit!quote:Op maandag 29 juli 2013 06:51 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenIk mag om 8 uur naar de huisarts voor een controle. Fijn.....zo in de vakantie
Die foto is geniaalquote:Op maandag 29 juli 2013 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ben je er in ieder geval lekker op tijd uit!
Kloptquote:Op maandag 29 juli 2013 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ben je er in ieder geval lekker op tijd uit!
Er is plek zat.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef golfer het volgende:
Er is in Nederland hooguit plaats voor 1 gratis krant.
Alle experimenten uit het verleden met meerdere titels waren en zijn gedoemd te mislukken.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Net bij de chipsbakkert geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, mja, jaaaa, ja!
In die volgorde.Maar ik moest gewoon een keer van de straat af en aan de slag. Laten we toch nog een slag om de arm houden, maar ik zie het positief in.
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:01 schreef Myraela het volgende:
Vooral een leuk salaris dus? Best belangrijk wel.
Klinkt positief. Hopelijk krijg je de baan.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ikea here I come
Nee, het bedrijf is echt fantastisch. M'n baan niet zo, maar er werden me al groeimogelijkheden voorgespiegeld omdat de interviewers ook wel doorhadden dat ik een beetje overgekwalificeerd was. Desalniettemin, een zeer goede start als ik hier aan de slag kan.
En nu ga ik een Swirl halen en duimen voor mezelf
Custard maken?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb koffie meringue gemaakt.Weet alleen niet wat ik met het ei-geel dat ik over heb moet doen.
/moeite met dingen weggooien.
Zullen we vast een naam ervoor verzinnen?quote:Op maandag 29 juli 2013 16:53 schreef borisz het volgende:
Ohjee een potvis aangespoeld in kwamkwammertijd.
Iedereen staart in de trein op zijn iPhonequote:Op maandag 29 juli 2013 12:21 schreef borisz het volgende:
Metro en Spits nu samen met één redactie. Lijkt mij begin van het einde voor één van de titels. Spits gaat nu meer een jongerenkrantje gaat worden in vergelijking tot de metro met meer entertainment en sport. Metro is voor de 'volwassenen'.
Gaat al jaren slecht met de gratis kranten, oplages zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.
En niet alleen met de gratis varianten. Ook de gedrukte. Internet is een van de redenen waarom ik geen abb op een krant hebquote:Op maandag 29 juli 2013 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Iedereen staart in de trein op zijn iPhoneNatuurlijk gaat het slecht met de gratis kranten.
protocolletjequote:Op maandag 29 juli 2013 16:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Zullen we vast een naam ervoor verzinnen?![]()
die klotebeesten doen het er gewoon om in deze periode. Aandachtzoekers dat het er zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 16:53 schreef borisz het volgende:
Ohjee een potvis aangespoeld in kwamkwammertijd.
quote:
Ik internet als een dolle, maar ik vind het nog steeds geen vervanger voor mijn ochtendkrant.quote:Op maandag 29 juli 2013 17:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En niet alleen met de gratis varianten. Ook de gedrukte. Internet is een van de redenen waarom ik geen abb op een krant heb
Robin is meer van de Japanse specialiteitenquote:
Vreselijk inderdaad. Maar of je daar klein voor moet zijn, ken hele grote landen die erger zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 19:46 schreef PdeHoog het volgende:
Soms is Nederland zo klein he
Teeuwen rookt, boete dreigt
Klopt! Geen enkele nieuwswebsite is zo goed als een papieren krant.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:59 schreef TAV74 het volgende:
Ik internet als een dolle, maar ik vind het nog steeds geen vervanger voor mijn ochtendkrant.
De functie van een krant is al vrij lang niet meer het brengen van het nieuws. Dat kan prima via internet en andere media. De functie van een krant is het duiden en uitdiepen van het nieuws.quote:Op maandag 29 juli 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Klopt! Geen enkele nieuwswebsite is zo goed als een papieren krant.
Haal je er ook een voor mij met kiwi, 2x aardbei en witte chocoladevlokken alsjeblieftquote:Op maandag 29 juli 2013 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ikea here I come
Nee, het bedrijf is echt fantastisch. M'n baan niet zo, maar er werden me al groeimogelijkheden voorgespiegeld omdat de interviewers ook wel doorhadden dat ik een beetje overgekwalificeerd was. Desalniettemin, een zeer goede start als ik hier aan de slag kan.
Je kunt ook bouillabaisse maken toch?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Robin is meer van de Japanse specialiteiten
Van potvis? Das vlees, geen visje voor de soepquote:Op maandag 29 juli 2013 20:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je kunt ook bouillabaisse maken toch?
Het leven is geen lolletje, paraplu paraplu parasolletjequote:Op maandag 29 juli 2013 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
We zijn vanmiddag nog op parasollenjacht geweest, maar ik vind ze allemaal niet mooiliefst zou ik gewoon helemaal geen parasol doen, maar daarvoor is onze tuin weer iets té zonnig..
We gaan nu kijken voor een houten parasol. Dat vind ik nog wel mooi..
*zucht*
quote:Op maandag 29 juli 2013 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het leven is geen lolletje, paraplu paraplu parasolletje
klinkt goed. nu nog zorgen dat je het contract krijgt.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ikea here I come
* Sarabi duimt voor Steerquote:Op maandag 29 juli 2013 21:12 schreef z80 het volgende:
[..]
klinkt goed. nu nog zorgen dat je het contract krijgt.
Goed bezig!quote:Op maandag 29 juli 2013 21:40 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Vanavond eens even een oefenwandeling gemaakt van ruim 6 km. Beetje oefenen voor mijn wandeling met Isa zondag
Ik had vandaag zoiets stoms, ik was een uur later op het station ivm werkborrel.. dus ik wacht op een wat vertraagde trein : er stond op het bord écht 'mijn' trein : komt er eentje aanrijden... paar minuutjes later dan 9 over, rijdt ie vanuit Haarlem niet naar Bloemendaal, maar naar Heemstede Aerdenhoutquote:Op maandag 29 juli 2013 08:52 schreef TAV74 het volgende:
Auto maar gepakt aangezien de NS werkzaamheden heeft op de lijn die ik moest hebben.
Oogfoto heeft geen probleem opgeleverd, suiker iets omlaag, bloeddruk iets te hoog. Kortom: nogmaals het advies om af te vallen, te sporten en meer van dat soort dingen.quote:
Je zou haast gaan denken dat het een goed advies isquote:Op maandag 29 juli 2013 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oogfoto heeft geen probleem opgeleverd, suiker iets omlaag, bloeddruk iets te hoog. Kortom: nogmaals het advies om af te vallen, te sporten en meer van dat soort dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik heb dan ook nooit gezegd dat het geen goed advies is. Ik heb alleen moeite om er iets mee te doen. That's allquote:Op maandag 29 juli 2013 21:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat het een goed advies is![]()
Suiker omlaag is positief hoor!quote:Op maandag 29 juli 2013 21:58 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb dan ook nooit gezegd dat het geen goed advies is. Ik heb alleen moeite om er iets mee te doen. That's all
Hijquote:
Nee joh, linksdragendquote:
Gelukkig blijven wij stilstaanquote:Op maandag 29 juli 2013 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
Peuter T wordt binnenkort alweer 4![]()
Gaat zo rap![]()
![]()
Ik doe er het zwijgen toe.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Gelukkig blijven wij stilstaan
Vandaag was er een collegaatje die zei dat ze bijna 30 werd.
En ik realiseerde me dat mijn oudste zoon (jullie welbekend) volgend jaar ook 30 wordt.
Eh moi? een kind van 30Op FB staat er een fotootje van mezelf, ik was denk ik de drakenleeftijd of iets jonger, sta ik voor de gymzaal van de lagere school. Ik kan het me nog goed herinneren.. ook die kinderen die erbij staan!
Hallo, dat was gisteren ja![]()
Ik mot vrijdag werken.quote:Op maandag 29 juli 2013 23:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Gezien de voorspelling denk ik dat ik, als ik mag, vrijdag vrij neem.
Tis op kantoor niet uit te houden en mn ouders gaan naar het strand. Wil graag mee.
T blijft nu ook warm bij mij. Lig mog steeds met raam open en alleen een laken en heb t nog warm.
Klopt. Ben ik ook blij mee. Ik wil alleen de rest ook omlaag. Net als 3 jaar geleden. Dat ging zo lekker toen.quote:
Vertelquote:Op dinsdag 30 juli 2013 06:07 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen! Ik ben al bezig geweest wat spullen uit de kelder klaar te zetten voor de kringloopwinkel, die komen het om negen uur halen.
Bluezz, mijn oma zei altijd dat ze zich dezelfde vrouw voelde als toen ze 18 was en toen begreep ik dat niet zo goed, ze was immer oud en bejaard, maar inmiddels snap ik wel wat ze bedoelde.
quote:
Lekker bezig jijquote:Op dinsdag 30 juli 2013 07:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]Dat je nog steeds dezelfde persoon bent, ook al word je ouder. Dat je je niet plots oud gaat voelen. Ik snap je niet.
Zo, alle dingen staan klaar voor de kringloopwinkel, half uur gewandeld, tijd voor ontbijt
Mwah. Ik had gehoopt meer tot rust te komen. Op dit moment zie ik als een berg op tegen maandag. Dan moet ik weer aan de slag.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 00:47 schreef Bluezz het volgende:
Goeie voornemens en lekkere vooruitzichten.
Klinkt tot nu toe als een goeie vakantie toch Pee
Zo baasje, zo Cockerquote:
quote:
Overigens dader is uit onderzoek verminderd toerekeningsvatbaar verklaard en heeft PDD-NOS.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 11:52 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja, daar vertelde je toen over.. En wat zijn die omstandigheden dan?
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 12:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Overigens dader is uit onderzoek verminderd toerekeningsvatbaar verklaard en heeft PDD-NOS.
Zij gingen samenwonen en daarna ging zij steeds meer zijn leven domineren. Zij was verbaal aggressief tegen hem en liet het over zich heen komen. Hij deed op een gegeven moment haar werk in de bakkerij maar zij ving het inkomen. Zij deed niets meer(huishouden, betaalde geen rekeningen meer) en hij kon niet voor zichzelf opkomen dus liet het gebeuren en betaalde haar schulden met zijn eigen baan.
Op de ochtend van de moord dreigde zij weg te gaan met de honden die ze samen hadden gekocht en sloegen de stoppen door bij hem. Alle woede kwam eruit en hij stak en wurgde haar en dumpte haar opgerold in een tapijt aan de bosrand.
soldaatje leef je nog ia dea....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een nieuw spelletje aan het spelen en moet aliens slopen met mijn soldaatjes. En omdat ik het prettig vind om te weten wie wie is heb ik mijn soldaatjes de namen van FOKkers gegeven. Inmiddels zijn KIA: FFT, Bluezz en Piet. Sorry en rip. Beste soldaat tot nu toe (meeste kills, hoogste rank): golfer. Well done![]()
sorry
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef AnneX het volgende:
Je had ze Tina Turner, Obama en Michael Jackson kunnen noemen.
You like straws ?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Wat een onzinIk ben het meest gek op iced coffee. uh huh
En ONZ en KLB dan ...quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]je kan het ras ook veranderen! Alleen helaas het geslacht niet, dus ik heb een tekort aan mannennamen hier (in de dieetclub en zo ook allemaal vrouwen).
Waar staat 'filter koffie zonder poespas' voor?quote:
Wie heb je nog meer?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben een nieuw spelletje aan het spelen en moet aliens slopen met mijn soldaatjes. En omdat ik het prettig vind om te weten wie wie is heb ik mijn soldaatjes de namen van FOKkers gegeven. Inmiddels zijn KIA: FFT, Bluezz en Piet. Sorry en rip. Beste soldaat tot nu toe (meeste kills, hoogste rank): golfer. Well done![]()
sorry
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
sorry
![]()
Alle mannen wel van de SCquote:
Nah je mag mijn naam wel inzetten voor een vent hoor. En Sam kan je ook nog misbruikenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle mannen wel van de SCWe hebben een mannentekort!!
Sam! Tuurlijkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Nah je mag mijn naam wel inzetten voor een vent hoor. En Sam kan je ook nog misbruiken
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Sam! Tuurlijk
Oh, en na een bepaalde rank geeft het spel je een nickname. Golfer heet 'Bull'
En P. is GeronimoDH is Drifter
ik ben er nog wel?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alle mannen wel van de SCWe hebben een mannentekort!!
tof, gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangenomen![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen contract tekenen (waarschijnlijk een jaarcontract), de dag erna beginnen
Dit is leuker dan afstuderen![]()
Feli!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangenomen![]()
![]()
![]()
![]()
Feliquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangenomen![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed! Dikke -x-!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangenomen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
...om te weten wie wie is heb ik mijn soldaatjes de namen van FOKkers gegeven
yippiequote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangenomen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mijn favoriete rolquote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]Je bent mijn lievelingsschutter, een sniper
(kan je niet zelf toewijzen, doet het spel automatisch)
Ik weet niet waar, maar van hate steer! Wat geweldig!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangenomen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja hoor ik was weer eens de eerste die doodging... En dan ben ik nog wel zo groot en sterkquote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:34 schreef Isabeau het volgende:
sorry
![]()
Wwiiiiiieeeeeejjoooooooquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangenomen![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Goooodquote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangenomen![]()
![]()
![]()
![]()
Lullig dat je hem nu ineens haat dudequote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik weet niet waar, maar van hate steer! Wat geweldig!
quote:
Roxanne was de naam van het IJmuidense slachtoffer van die moord waar Borisz het over had.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 15:28 schreef AnneX het volgende:
Wat is er met Roxanne, golfer?
En heb je bedacht hoe je dat as vrijdag gaat doen?
Buiten zitten met de kassa? De deur van de koelkast open?
# 34 graads verwacht.
Mee in de vaart der volkeren, of je er nu op vooruit gaat of niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]!
Ik typ weer te snel voor mijn vooroorlogse Ipad.
Van harte steer, dus.
Au revoir et merci Pol et Troedie!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 17:43 schreef golfer het volgende:
Enne, we zijn net terug van ons bezoek aan de Franse draken en hun lieve vakantie-ouders.
je bent al doodquote:
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ben vast ook al dood![]()
B we willen gewoon te graag
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]jij en TAV en Sam zijn nog helemaal heel
![]()
En Borisz is een medic hahaha.
Pacifisten kan je ook maar beter niet inzetten in de strijdquote:Op dinsdag 30 juli 2013 18:35 schreef Isabeau het volgende:
je bent al doodgolfer is heel goed, maar die wil geen soldaat zijn
maar het zijn aliens!!
Eet je nu mayo èn fritessaus?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:51 schreef borisz het volgende:
Avondje lui. Daghap gehaald.
[ afbeelding ]
Brood met Stooffleeschen patattekes
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangenomen![]()
![]()
![]()
![]()
Lekker!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 19:51 schreef borisz het volgende:
Avondje lui. Daghap gehaald.
[ afbeelding ]
Brood met Stooffleeschen patattekes
9,95.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:10 schreef Den_Haag het volgende:
Ziet er goed uit borisz. Schappelijk prijs?
Heel erg gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 16:43 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aangenomen![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat begrijp ik, goed advies.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Zou je daar niet eerst een 2nd opinion op los laten Krak? Bij een ander onafhankelijke tandarts? Ik vind het nogal wat eerlijk gezegd
Leuk he!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:28 schreef Sunnythesun het volgende:
regen
goed voor het gras
![]()
kan ik dat eindelijk zeggen![]()
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leuk he!
Ik dacht dat dit weekend, om de tuin waar ik schoffel.
Ja, en nog een beetje erger....als of het een beetje mijn tuin is, lol!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]lekker gevoel he! Verbonden met buiten
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, en nog een beetje erger....als of het een beetje mijn tuin is, lol!
Eh, nee. Mijn tandarts zei dat hij er meer aan zou verdienen, als hij zou blijven vullen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:20 schreef Bluezz het volgende:
Zou je daar niet eerst een 2nd opinion op los laten Krak? Bij een ander onafhankelijke tandarts? Ik vind het nogal wat eerlijk gezegd
Ja, maar daar wilde ik dus al heen, niet naar die andere stek.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]goed joh!! Toch maar goed dat je gegaan bent dus
Oh, dan heb ik een stukje van het verhaal gemist geloof ikquote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, maar daar wilde ik dus al heen, niet naar die andere stek.
Absoluut!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik een stukje van het verhaal gemist geloof ik![]()
Maar goed dat je niet naar dat andere gegaan bent dus![]()
![]()
Eerlijk van de tandarts alhoewel klote. Een kunstgebit is niet niks zeg, gompiequote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eh, nee. Mijn tandarts zei dat hij er meer aan zou verdienen, als hij zou blijven vullen.
Nee, maar hij kan het vullen zowat niet bijhouden zeg maar.....quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Eerlijk van de tandarts alhoewel klote. Een kunstgebit is niet niks zeg, gompie
Why?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb ook gezegd dat ik een afspraak wil met mijn oppasouders.
Hartelijk bedankt voor niks. Hey Bluezz, heb jij ook zo'n gebittenbakje? Sommigen vinden dat sexy!quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:03 schreef golfer het volgende:
Ach, zo'n gebittenbakje op je nachtkastje staat ook wel leuk.![]()
Omdat ik het stukje opvoeden heel zwaar vindt. Ik probeer mijn meisje normale dingen te leren en de ouders doen daar niks mee. Zoals handen wassen na het plassen.quote:
Ah okquote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:09 schreef krakkemieke het volgende:
Omdat ik het stukje opvoeden heel zwaar vindt. Ik probeer mijn meisje normale dingen te leren en de ouders doen daar niks mee. Zoals handen wassen na het plassen.
Eh nee, zo kan ik dat niet. Haar ouders leren haar amper wat. Zoals mijn voorbeeld, altijd handen wassen na het plassen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ah ok
Ik zou het los van elkaar zien... het oppassen en het opvoeden..
Als jij oppast neem jij haar aan de hand mee van jouw normen en waarden en hoe die ouders dat doen is hun zaak.
Toch
Nog erger, haar ouders leren haar dat je niet hoeft te doen wat je niet leuk vindt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eh nee, zo kan ik dat niet. Haar ouders leren haar amper wat. Zoals mijn voorbeeld, altijd handen wassen na het plassen.
Dus als ik vraag of ze haar huiswerk af heeft, liegt ze tegen mij.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nog erger, haar ouders leren haar dat je niet hoeft te doen wat je niet leuk vindt.
Niet jouw zaak krakkie. Het is hún kind. Als jij het prettig vindt dat ze bij jou thuis haar handen wast, dan vraag je dat van haar. Wat ze thuis wel of niet hoeft, is de zaak van haar ouders. En ook het recht van haar ouders trouwens, wat een ander daar ook van vindt.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nog erger, haar ouders leren haar dat je niet hoeft te doen wat je niet leuk vindt.
Ik begrijp heel goed jullie standpunt. Maar jullie zorgen een paar weken per jaar. Ik zorg elke week voor mijn meisje.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Niet joyw zaak krakkie. Het is hún kind. Als jij het prettig vindt dat ze bij jou thuis haar handen wast, dan vraag je dat van haar. Wat ze thuis wel of niet hoeft, is de zaak van haar ouders. En ook het recht van haar ouders trouwens, wat een ander daar ook van vindt.
G & B en wij hadden het daar vanmiddag toevallig ook over.
De zegeningen van oppasouders zijn: plezier maken, het op je eigen manier doen, maar de opvoeding aan iemand anders over laten.
Volgens mij gaat het om verwaarlozing. Maar niet zo erg dat een organisatie in gaat grijpen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat Annex en Dude zeggen![]()
Jij doet jou ding op jou manier en dat is helemaal prima. Maar je bent nu eenmaal niet de ouder, en geloof me: als je een ding niet wilt is het je met de opvoeding van een ander bemoeien. Dat ligt vaak heeeeel gevoelig! Geloof hier een prof 'oppasser' maar..
(afgezien als het om verwaarlozing/mishandeling zou gaan, maar dan zou ik het meteen via professionele hulpverlening doen en niet zelf gaan klooien..)
Dat weet ik. Maar ik heb het er zo lang moeilijk mee, dat ik het toch liever zeg.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap dat je het aan wilt kaarten, maar wees heeeeeel voorzichtig. Het kan je je vriendschap kosten..
Het is andersom. Meisje wil soms liever bij mij wonen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:44 schreef AnneX het volgende:
Er wordt een grens overschreden tussen " mijn vrienden" en hun opvoeding.
Nogmaals bij jou gelden jouw regels! en dat is geen onbeschoft gedrag.
Daartegen treed je op en daar laat je het bij.
En meisje blijft rustig weg hoor,als het haar niet bevalt.
En dat is het punt dus niet. Ik voed op. De ouders niet. De ouders kan het helemaal niet schelen wat ik wel of niet doe.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat Annex en Dude zeggen![]()
Jij doet jou ding op jou manier en dat is helemaal prima. Maar je bent nu eenmaal niet de ouder, en geloof me: als je een ding niet wilt is het je met de opvoeding van een ander bemoeien. Dat ligt vaak heeeeel gevoelig! Geloof hier een prof 'oppasser' maar..
(afgezien als het om verwaarlozing/mishandeling zou gaan, maar dan zou ik het meteen via professionele hulpverlening doen en niet zelf gaan klooien..)
Die rol neem je misschien op je maar het is NIET jou taak. Je bent nu eenmaal niet de ouder. Dat bedoel ik er mee.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
En dat is het punt dus niet. Ik voed op. De ouders niet. De ouders kan het helemaal niet schelen wat ik wel of niet doe.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Ik stel grenzen, haar ouders niet. Grenzen zijn duidelijk en veilig.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:50 schreef AnneX het volgende:
Fijn om te horen.
Wat weet ik ervan: dat nog steeds kinderen wel "houden" van duidelijke grenzen.!?
# oud.modus![]()
Oke. En daar ga ik dus over praten. Zij moeten dat doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die rol neem je misschien op je maar het is NIET jou taak. Je bent nu eenmaal niet de ouder. Dat bedoel ik er mee.
Ik vind het wel opvoeden. En dat ga ik ook zeggen. Als het echt vrienden zijn, accepteren ze het.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 22:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die rol neem je misschien op je maar het is NIET jou taak. Je bent nu eenmaal niet de ouder. Dat bedoel ik er mee.
En jij mag het misschien niet opvoeden vinden, blijkbaar is dat hun manier.. Wees er voorzichtig mee is alles wat ik zeg..
Sowieso. Ouders erop wijzen dat ze hun kind (beter) moeten opvoeden is jezelf in een slangenkuil gooien, want geen enkele ouder wil van een 'buitenstaander' horen dat ze het niet goed doen.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Je kunt hoogstens aankaarten dat jij het lastig vindt dat je oppaskind onbeschoft is tegen jou en tegen haar vriendinnetjes.
Ik betwijfel of je dringende oproep tot opvoeden in goede aarde valt en vruchten gaat afwerpen.
Als ik zie hoe vaak hierover in OUD al heibel ontstaat... en dat is dan nog maar internet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Sowieso. Ouders erop wijzen dat ze hun kind (beter) moeten opvoeden is jezelf in een slangenkuil gooien, want geen enkele ouder wil van een 'buitenstaander' horen dat ze het niet goed doen.
Ik zou het lekker bij oppassen houden en het opvoeden aan de ouders overlaten.
In die slangenkuil die OUD heet kom ik eigenlijk nooit, behalve in jouw vakantiedraken-topic.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Als ik zie hoe vaak hierover in OUD al heibel ontstaat... en dat is dan nog maar internet.
Lees er wel eens als ik me verveel omdat ik altijd hoor dat er daar op het gebied van uit de hand lopende discussies iets te beleven is. Maar dan stel ik na 5 minuten vast dat er geen hol te beleven is. Zal de verkeerde topics wel lezenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
In die slangenkuil die OUD heet kom ik eigenlijk nooit, behalve in jouw vakantiedraken-topic.
Er zijn wel eens regenachtige zondagmiddagen dat ik het niet kan laten.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:11 schreef golfer het volgende:
[..]
In die slangenkuil die OUD heet kom ik eigenlijk nooit, behalve in jouw vakantiedraken-topic.
We hebben Sam er even naar toe gestuurd, die komt net rapport uitbrengenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Sun, hoe weet je dat, van je kampeerplek?
Borstvoeding vs kunstvoeding. Meer zeg ik niet.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:15 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lees er wel eens als ik me verveel omdat ik altijd hoor dat er daar op het gebied van uit de hand lopende discussies iets te beleven is. Maar dan stel ik na 5 minuten vast dat er geen hol te beleven is. Zal de verkeerde topics wel lezen
Ik had even gemaild met de vraag hoe vroeg we welkom zijn omdat we zo veel mogelijk de hitte voor willen zijn donderdag. En toen kreeg ik antwoord met de mededeling dat we dus een zon/schaduwplek hebbenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Sun, hoe weet je dat, van je kampeerplek?
Ah, daar heb ik wat aanquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Borstvoeding vs kunstvoeding. Meer zeg ik niet.
Huh wah?quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
We hebben Sam er even naar toe gestuurd, die komt net rapport uitbrengen
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Borstvoeding vs kunstvoeding. Meer zeg ik niet.
Of dat wat Sun zegt, wat je het leukste vindt om te gelovenquote:
Dat van mij was wel een beetje saai natuurlijk..quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of dat wat Sun zegt, wat je het leukste vindt om te geloven
quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh! Dat is fijn zeg! Is het in eigen land?
quote:- Uiteraard heb je oppas in huis met drie pitbulls -
Ik vind eigenlijk dat je Sam wel wat beter mag opvoeden, als hij voor zijn beurt al even de park gaat checken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Of dat wat Sun zegt, wat je het leukste vindt om te geloven
Heb Sun er als hoofdopvoeder wel eens op gewezen, maar we kregen direct ruziequote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je Sam wel wat beter mag opvoeden, als hij voor zijn beurt al even de park gaat checken.
Kerncompetentiequote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:27 schreef Sunnythesun het volgende:
'hoofdopvoeder' ook he..ofwel: regel jij het maar, dan lever ik wel commentaar..
Gaat je vast allemaal lukken.quote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
Anyway, slapie doen. Vanavond alles bijgelezen over pensioenpremies e.d. - morgen mezelf eens door de contractbesprekingen worstelen. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Spannend.
Dat je de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, daar hoef je inderdaad in principe (mits je niet al te ziek wordt) vrij weinig voor te doen. Dat gaat vanzelf.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:12 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wat goed dat jullie je daar überhaupt mee bezighouden.
Ik dacht eigenlijk dat dat vanzelf ging...?
Geruststellend.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat je de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, daar hoef je inderdaad in principe (mits je niet al te ziek wordt) vrij weinig voor te doen. Dat gaat vanzelf.
Nou.... beetje gezond eten, beweging, tandjes poetsen en je handjes wassen na het plassen helpen mee heurquote:Op woensdag 31 juli 2013 00:17 schreef golfer het volgende:
Dat je de pensioengerechtigde leeftijd bereikt, daar hoef je inderdaad in principe (mits je niet al te ziek wordt) vrij weinig voor te doen. Dat gaat vanzelf.
Vooral dat laatste. Als je dat niet in je opvoeding meekrijgt groei je echt voor galg en rat op en bereik je nooit die pensioengerechtigde leeftijd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:34 schreef Isabeau het volgende:
Nou.... beetje gezond eten, beweging, tandjes poetsen en je handjes wassen na het plassen helpen mee heur
Helpt tegen wratjes.quote:Op woensdag 31 juli 2013 00:55 schreef Duderinnetje het volgende:
Over je handen plassen voor het slapengaan, schijnt trouwens ook niet verkeerd te zijn.
Volgend jaar (als ze het nog een keer organiseren?) nodigen we jullie gewoon uit om mee te gaan, als het niet net in het Drakenfestijn valt.quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:13 schreef Duderinnetje het volgende:
G&B, wat een leuk verslag uit de Lichtfabriek!! Niet alle foto's overleefden de gammele wifi hier, maar ik heb wel een indruk.
Het zou me werkelijk niet verbazen als e.e.a. mede is georganiseerd door hetzelfde team dat destijds een bedrijfsfeest van Arty's werkgever heeft aangekleed. Dat was dus ook in een oude fabriek en het doet me er enorm aan denken. Hebben we ook zalig en exorbitant gegeten, terwijl de tijd omvloog omdat er steeds iets te beleven was. Wij kregen ook gekke dingetjes in een zakje: nepgoudvisjes. Dat had weer met een bepaald thema te maken, maar ik ben de context vergeten.
Hoe dan ook: ik ben jaloers op jullie. Wat een leuke avond.
Zouden we leuk vinden!quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Volgend jaar (als ze het nog een keer organiseren?) nodigen we jullie gewoon uit om mee te gaan, als het niet net in het Drakenfestijn valt.
Ik zit nu alweer aan voedsel te denken. Heb wel zin in mossels morgen, maar daar houdt B. niet van. Nog even verder peinzen wat ik morgen ga maken.
Klinkt goedquote:
quote:
Dat komt door Dude met over haar handen plassenquote:
Ik heb handen leren wassen bij een pharmabedrijf en als Kok, ook tussen je vingers, veel mensen maken idd alleen maar hun handen nat.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:13 schreef Isabeau het volgende:
Overigens is handen wassen na het plassen (steriel) niet eens zo heel belangrijk en zeker niet in een openbaar toilet waar je de kranen met je handen moet openen en dichtdoen (en de deurkruk aanraakt!!). Handen plassen na een grote boodschap voorkomt gastroenteritis, oftewel buikgriep in de volksmond. Maar dan moet je wel minimaal 30 seconden wassen met water en zeep en dat heb ik eigenlijk nog nooit iemand zien doen.
Ik heb het een tijdje op het werk volgehouden om volgens de regels te wassen en allemachtig wat staan mensen je raar aan te kijkenIncl de kraan dichtdoen met papiertjes en de deur te openen met een papiertje = 'die is gek', terwijl je handen wassen in een openbare ruimte nou net zo gevaarlijk is omdat iedereen met die vieze e.coli handen de kranen open en dichtdraait
Kranen met sensors ftw
Maar goed, 30 seconden dus. En dat is lang. De meeste mensen houden hun handen 2 seconden onder de kraan, draaien die weer dicht en lopen het toilet uit.
Slap excuusquote:Op woensdag 31 juli 2013 07:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat komt door Dude met over haar handen plassen
Voor het koken altijd eerst handen wassenquote:Op woensdag 31 juli 2013 07:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb handen leren wassen bij een pharmabedrijf en als Kok, ook tussen je vingers, veel mensen maken idd alleen maar hun handen nat.
Als ik in de keuken sta was ik nog steeds tussen iedere handeling met vlees of vis mijn handen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Voor het koken altijd eerst handen wassenDoen ook veel mensen niet.
Hoe herken je een schuikundige op het toilet?Voor het eten ook, doet ook niemand.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Joepie, schurenquote:Op woensdag 31 juli 2013 07:52 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. De eerste klusjes zijn weer uitgevoerdNu ff ontbijten en dan verder met het leeghalen van het computerhok. Kan ik misschien morgen gaan schuren
We zullen zien. Voorlopig baal ik een beetje. De geiser past niet tussen gestapelde wasmachine+droger en plafond dus ik moet vermoedelijk mijn droger wegdoenquote:Op woensdag 31 juli 2013 08:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Joepie, schurenMèn, echt funest voor het gevoel in je handen/polsen! Kutklus.
Moet ff kijken. Ik heb die ruimte eigenlijk ook nodig voor andere dingenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Kan je hem niet in je studeerkamer kwijt? Een droger in een klein appartement is wel heeeel handig!
Klinkt erg goed. Helaas heeft het buurtcafe geen speciaalbieren. Maar wel goede varkenshaassate voor 8,95quote:Op dinsdag 30 juli 2013 20:17 schreef borisz het volgende:
[..]
9,95.
Leuke van dit café is dat ze altijd speciale bieren hebben op de tap. Bij het eten een Hommel Blond en een Brugse Zot gedronken
Jawel, altijd geleerd.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor het eten ook, doet ook niemand.
Gaat goedkomenquote:Op dinsdag 30 juli 2013 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
ouders
Anyway, slapie doen. Vanavond alles bijgelezen over pensioenpremies e.d. - morgen mezelf eens door de contractbesprekingen worstelen. Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen. Spannend.
Helaas. Alle geisers zijn vergelijkbaar qua maat. Ik had er al half rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 31 juli 2013 09:27 schreef AnneX het volgende:
Sjonge P., dat is een tegenvaller !![]()
Er zijn toch andere maten ook?
Of wil jij ( of de loodgieter) per se deze...
Dat had ik ook net bedacht jaquote:Op woensdag 31 juli 2013 10:07 schreef Anthraxx het volgende:
Lijkt mij wel handig. Alles waar vocht uit komt of in verwerkt wordt is verstandig om te aarden.
En de kraan?quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik in de keuken sta was ik nog steeds tussen iedere handeling met vlees of vis mijn handen.
Hendel die je niet met je vingers hoeft te openen, maar ook gewoon met je bovenarm kan bedienen.quote:
Wij welquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Hendel die je niet met je vingers hoeft te openen, maar ook gewoon met je bovenarm kan bedienen.
Niet iedereen heeft nog draaiknoppen, bluezz.
In de woorden van meneer Meertens uit het Bureau van Voskuil, daarvoor b b b ben ik niet t t t technisch genoegquote:Op woensdag 31 juli 2013 11:18 schreef minilot het volgende:
Ik was mijn handen gemiddeld tienduizend keer tijdens het koken. En vlak voor het eten.![]()
Ik zit het Foodgawkertopic weer eens vol te spammen zie ik.. Piet, maak jij verdorie eens een foto van wat je eet!![]()
Wellus. Moest vroeger thuis altijd, en doe het nog steeds. Als ik buiten de deur eet, als het even kan desinfectiegel mee zodat ik daar mn handen mee kan wassen.quote:Op woensdag 31 juli 2013 07:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Voor het eten ook, doet ook niemand.
Als ze daar schoner van worden, dan is het toch goed?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:00 schreef golfer het volgende:
Ik pies ook gewoon voordat ik ga koken even over mijn handen.
Zondequote:Op woensdag 31 juli 2013 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als ze daar schoner van worden, dan is het toch goed?
Mijn framboosjes te lang in de koelkast laten zitten, beschimmeld(maandag gekocht)
Maar ik had nog wel bosbessen en aardbeienquote:
De 'goede' groenteboer op de markt is op vakantie.quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik had nog wel bosbessen en aardbeien
Waren ze van plastic?quote:Op woensdag 31 juli 2013 12:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik had een tijdje geleden aardbeien van de C1000 (reclame) en die was ik vergeten.
Na 2 weken zagen ze er nog uit als de dag van aankoop.Dat kan toch niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |