Ben je er in ieder geval lekker op tijd uit!quote:Op maandag 29 juli 2013 06:51 schreef PdeHoog het volgende:
GoeiemorgenIk mag om 8 uur naar de huisarts voor een controle. Fijn.....zo in de vakantie
Die foto is geniaalquote:Op maandag 29 juli 2013 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ben je er in ieder geval lekker op tijd uit!
Kloptquote:Op maandag 29 juli 2013 08:00 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ben je er in ieder geval lekker op tijd uit!
Er is plek zat.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef golfer het volgende:
Er is in Nederland hooguit plaats voor 1 gratis krant.
Alle experimenten uit het verleden met meerdere titels waren en zijn gedoemd te mislukken.
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Net bij de chipsbakkert geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:00 schreef Stereotomy het volgende:
Mja, mja, jaaaa, ja!
In die volgorde.Maar ik moest gewoon een keer van de straat af en aan de slag. Laten we toch nog een slag om de arm houden, maar ik zie het positief in.
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:01 schreef Myraela het volgende:
Vooral een leuk salaris dus? Best belangrijk wel.
Klinkt positief. Hopelijk krijg je de baan.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Ikea here I come
Nee, het bedrijf is echt fantastisch. M'n baan niet zo, maar er werden me al groeimogelijkheden voorgespiegeld omdat de interviewers ook wel doorhadden dat ik een beetje overgekwalificeerd was. Desalniettemin, een zeer goede start als ik hier aan de slag kan.
En nu ga ik een Swirl halen en duimen voor mezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |