quote:Op maandag 29 juli 2013 08:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja dat zie je op tv. Dus daarom geloven jouw bot hersenen het. Zo simpel is het je ziet het pas over 10 jaar in als het te laat is . Het is een wonder als je dan nog leeft. Want 80 % van de huidig wereld bevolking sterft binnen 10 a 20 jaar.
Je moet doorgaan, mensen moeten het begrijpen. Je moet niet stoppen waarmee je begint, namelijk het woord verspreiden van de corrupte pharma industrie end e leugens van de vaccinaties.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja over een bepaalde tijd stop ik hiermee want veel slapende mensen kunnen je niet wakker maken. Dat laat ik die maar aan hun lot over.
Polio macht Kinder Froh!quote:Op maandag 29 juli 2013 08:57 schreef Jachtgeweer het volgende:
ik geloof je wel ts, laat al die kneuzen hier maar lekker lullen. ze weten van niks! mijn kinderen zijn ook niet ingeënt omdat ze sterk van nature zijn.
je gaat een hutje voor hem bouwen?quote:Op maandag 29 juli 2013 08:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zou het niet proberen als ik jouw was dan lig jij onder 6 planken.
Oke ja woorden zijn een sterk wapen. Doorgaan tot het bitter einde.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je moet doorgaan, mensen moeten het begrijpen. Je moet niet stoppen waarmee je begint, namelijk het woord verspreiden van de corrupte pharma industrie end e leugens van de vaccinaties.
Tja, toch overlijdt zo'n 1 à 2 promille van de patiënten eraan. En is gevaccineerd zijn niet vergelijkbaar met de ziekte gehad hebben trouwens? Het is zeker zo dat als je de ziekte hebt, het beter is om 'm als kind te hebben dan volwassene. Maar met inenten voorkom je ook dat je het als volwassene kunt krijgen, zonder dat je er echt ziek van hoeft te zijn. Lijkt me toch me toch een behoorlijk ideale oplossing, niet?quote:Op maandag 29 juli 2013 08:56 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Mazelen is een onschuldige kinderziekte.
Mooi hè? Dan weet je weer hoe goed je 't zelf hebtquote:Op maandag 29 juli 2013 08:58 schreef Q. het volgende:
Wat zitten er toch altijd heerlijk veel wereldvreemde mongolen op FOK! Prachtig. Ik word er bijna emotioneel van.
En een laag aarde er op.quote:
Als je weet hoe je moet schrijvenquote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke ja worden zijn een sterk wapen.
Een plaggenhut?quote:
ik steun je, ik geloof in je, vaccinatie macht nicht frei! ben je lid van niburu toevallig ook?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke ja worden zijn een sterk wapen. Doorgaan tot het bitter einde.
Nee, je moet een baan nemen in de pharma industrie, een toppositie bereiken en de industrie van binnenuit neerhalen.quote:Op maandag 29 juli 2013 08:59 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Je moet doorgaan, mensen moeten het begrijpen. Je moet niet stoppen waarmee je begint, namelijk het woord verspreiden van de corrupte pharma industrie end e leugens van de vaccinaties.
nee maar kijk er wel eens op.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:01 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik steun je, ik geloof in je, vaccinatie macht nicht frei! ben je lid van niburu toevallig ook?
Of allemaal massaal geen pillen meer slikken werd veel beter.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:01 schreef Baksteenfietsschepijs het volgende:
[..]
Nee, je moet een baan nemen in de pharma industrie, een toppositie bereiken en de industrie van binnenuit neerhalen.
Dat is wat hij als huis kent, met wat schapen om te neuken er omheenquote:
Als jij ziek wordt, neem je geen medicatie?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Of allemaal massaal geen pillen meer slikken werd veel beter.
Vetquote:Op maandag 29 juli 2013 09:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als jij ziek wordt, neem je geen medicatie?
Tja, als je vader je opa is en je moeder je zusjequote:Op maandag 29 juli 2013 09:03 schreef motorbloempje het volgende:
Je zou toch eigenlijk IP adressen van mensen als TS moeten doorspelen naar bureau jeugdzorg ofzo. Als ouders heb je dan toch écht gefaald als je 17-jarig kind zo door 't leven gaat.
Kijk uit wat je zegt, hè.... volgens hem zijn wij de schapenquote:Op maandag 29 juli 2013 09:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat is wat hij als huis kent, met wat schapen om te neuken er omheen
Geiten dan?quote:Op maandag 29 juli 2013 09:04 schreef Flurry het volgende:
[..]
Kijk uit wat je zegt, hè.... volgens hem zijn wij de schapen
Dan liggen we samen in mijn kist?quote:Op maandag 29 juli 2013 08:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zou het niet proberen als ik jouw was dan lig jij onder 6 planken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |