Waarschijnlijk voor jou.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
Op dat moment deed ik het liever verbaal, want als ik hem een klap had verkocht was het voor 1 van ons niet goed afgelopen. Dat.
Als braddie's autisme het niet meer kan handelen allemaal reageert hij zich af op zijn muren.quote:
Nou ja, laat ik het zo zeggen: die roestgaten in de auto zijn er niks bij.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:35 schreef practics het volgende:
[..]
Nee alleen topic van die mooie auto van hem inclusief dat topic op autoweek ofzo
TS is yin yang en aanhanger van verschillende Oosterse filosofieën en vecht en beheersingskunsten. TSquote:Op maandag 29 juli 2013 01:34 schreef practics het volgende:
[..]dus als iemand jou klap verkoopt, vertel je hem netjes dat die beter weg kan gaan.
![]()
Je geduld en zelfbeheersing is baazz
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als braddie's autisme het niet meer kan handelen allemaal reageert hij zich af op zijn muren.
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:36 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Nou ja, laat ik het zo zeggen: die roestgaten in de auto zijn er niks bij.
Wat een mafkees.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:36 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
TS is yin yang en aanhanger van verschillende Oosterse filosofieën en vecht en beheersingskunsten. TS
Of op zijn toetsenbordquote:Op maandag 29 juli 2013 01:36 schreef Braddie het volgende:
[..]_____________________________________________!!!!!!!111!!!111
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:37 schreef deadprez het volgende:
Zie hem stoer doen dan. Nadat hij klappen krijgt in zijn eigen huis.
Hij antwoord gewoon voor mij die jongenquote:Op maandag 29 juli 2013 01:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als braddie's autisme het niet meer kan handelen allemaal reageert hij zich af op zijn muren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Viel heel erg mee/op m`n wangquote:Op maandag 29 juli 2013 01:39 schreef practics het volgende:
maar braddie serieus gast, was de klap hard? en waar kwam die precies aan?
Doet er niet toe.quote:
Ja, hier heb ik wel van geleerd.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:42 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Doet er niet toe.
Ik ben normaal een rustige jongen, maar als iemand dat bij mij flikt, dan staat 'ie voorlopig niet meer op!!!1
Leer hiervan, bradster.
Neuk zijn zusje!quote:Op maandag 29 juli 2013 01:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, hier heb ik wel van geleerd.
Ik moet wat assertiever gaan worden, ik merk het al
nu al? loop je niet te hard van stapel?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:45 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, hier heb ik wel van geleerd.
Ik moet wat assertiever gaan worden, ik merk het al
TOP LELquote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik, om de dood eenvoudige reden, dat als ik hem een klap had verkocht, ik hem ook echt een goede klap had verkocht. Want ik kookte van woede op dat moment, maar ik hield mezelf in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |