Ga niet stoer lopen praten nu, je bent gewoon een bitchboi.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik, om de dood eenvoudige reden, dat als ik hem een klap had verkocht, ik hem ook echt een goede klap had verkocht. Want ik kookte van woede op dat moment, maar ik hield mezelf in.
Het was overigens geen vreemde gast, ik ken hem al wel een hele tijd, maar het is geen vriend van me zeg maarquote:
Braddie-topics zijn per definitie wel waargebeurd, dat is het mooie. Die man heeft een turbulent leven, daar kan geen verzonnen topic tegenop.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:21 schreef TonyMalony het volgende:
Vast niet waar gebeurd dit, maar wie incasseert nou een klap en doet vervolgens niks terug?
Kut excuusquote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik, om de dood eenvoudige reden, dat als ik hem een klap had verkocht, ik hem ook echt een goede klap had verkocht. Want ik kookte van woede op dat moment, maar ik hield mezelf in.
Je moet gwn relaxen swaquote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ok danquote:Op maandag 29 juli 2013 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga niet stoer lopen praten nu, je bent gewoon een bitchboi.
Gewoon je woede laten gaan dan, je hebt een goede reden toch?! Als hij je hard mept in je gezicht...quote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Saghbi, hij bood mij 5 minuten daarvoor nog een joint aanquote:
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:25 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Gewoon je woede laten gaan dan, je hebt een goede reden toch?! Als hij je hard mept in je gezicht...
Typisch betafag antwoordquote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je woede laten gaan is voor tokkies, gewoon die gast hardhandig je huis uit werken.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:25 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Gewoon je woede laten gaan dan, je hebt een goede reden toch?! Als hij je hard mept in je gezicht...
had die gast geslooptquote:Op maandag 29 juli 2013 01:25 schreef Braddie het volgende:
[..]
Het was overigens geen vreemde gast, ik ken hem al wel een hele tijd, maar het is geen vriend van me zeg maar
om daarna je blubberpoot te breken op zijn mooibooi gezichtje zeker?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:22 schreef Braddie het volgende:
[..]
Iemand hardhandig je huis uitwerken is toch een vorm van woede?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je woede laten gaan is voor tokkies, gewoon die gast hardhandig je huis uit werken.
Dit.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:27 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
Iemand hardhandig je huis uitwerken is toch een vorm van woede?
Nee. Dat kan het wel zijn, maar dat hoeft niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:27 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
nee dat is grenzen stellen, gewoon één keer duidelijk aangeven dat ie zelfstandig kan gaan, gaat ie niet, dan gaat het liggendquote:Op maandag 29 juli 2013 01:27 schreef TonyMalony het volgende:
[..]
ts heet donald?quote:Op maandag 29 juli 2013 01:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
Stuur je ooms/neefjes erop af. Dat die gozer dat uberhaupt durft te maken bij een van Dijk!
Die zitten waarschijnlijk allemaal vast.quote:Op maandag 29 juli 2013 01:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
Stuur je ooms/neefjes erop af. Dat die gozer dat uberhaupt durft te maken bij een van Dijk!
L O Lquote:Op maandag 29 juli 2013 01:30 schreef Hugh_Myron het volgende:
quote:Op maandag 29 juli 2013 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die zitten waarschijnlijk allemaal vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |