PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
lkkr vr jequote:Op zondag 28 juli 2013 23:34 schreef Lindgren. het volgende:
dief
Ik had zelf #1439 wegens bezuinigingen geen TT.
Momenteel heb ik toch geen budget voor hem.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:25 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee helaas. Zijn NIF was wel goed. Lijkt me wel een zeer goede spits
Burgstaller, Okotie en Richard Sukutaquote:Op zondag 28 juli 2013 23:39 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Momenteel heb ik toch geen budget voor hem.![]()
Eigenlijk heb ik ook totaal geen zin meer in FUT, vanmiddag verloor ik 3 van mijn 4 wedstrijden. Het enige wat me nog boeit is het maken van teams met spelers die me nog nooit zijn opgevallen.
Zoals deze twee:
[ afbeelding ]
Seolquote:Op zondag 28 juli 2013 23:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Burgstaller, Okotie en Richard Sukuta
Misschien leuk om even wat uitslagen te noemen als je toch via dit kanaal communiceertquote:Op zondag 28 juli 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Weer een goed potje, wieisboos.Dit team ligt me iets beter.
Eerste potje 1-0 voor hem, tweede potje 3-0 voor mij. Sorry Sjano.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Misschien leuk om even wat uitslagen te noemen als je toch via dit kanaal communiceert
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eerste potje 1-0 voor hem, tweede potje 3-0 voor mij. Sorry Sjano.
pff jouw verdediging was echt geen doorkomen aan tot de laatste 15 minuten ofzoquote:Op zondag 28 juli 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
Weer een goed potje, wieisboos.Dit team ligt me iets beter.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:55 schreef wieisboos het volgende:
[..]
pff jouw verdediging was echt geen doorkomen aan tot de laatste 15 minuten ofzo
Oké.quote:
homosexual pop starquote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Even alleen maar skills doen en hard verliezenMisschien boeit verliezen me dan minder
Elton ST.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Even alleen maar skills doen en hard verliezenMisschien boeit verliezen me dan minder
lekker diep, zodat hij makkelijker de verdediging van de tegenstander kan penetreren.quote:
Jaja lijkt me als ST ook wel goed eigenlijkquote:
Het werkt beter als je hem van achteren laat komen hoor.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
lekker diep, zodat hij makkelijker de verdediging van de tegenstander kan penetreren.
en van achter diep laten komen? tja misschien ook welquote:Op maandag 29 juli 2013 00:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het werkt beter als je hem van achteren laat komen hoor.
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
lekker diep, zodat hij makkelijker de verdediging van de tegenstander kan penetreren.
[..]
Jaja lijkt me als ST ook wel goed eigenlijk
Wanneer (geen als) je er achter komt dat die Felipe zuigt, kan ik je Rodnei ten sterkste aanbevelenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:58 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Vond ze allebei niet zo goedquote:Op maandag 29 juli 2013 00:01 schreef Zhano het volgende:
[..]
Wanneer (geen als) je er achter komt dat die Felipe zuigt, kan ik je Rodnei ten sterkste aanbevelen
Jij vond Zelao ook slecht.quote:
Hij heeft gisteren nog iets geupload. Zijn beste filmpje tot nu toe, over Minecraftquote:Op maandag 29 juli 2013 00:02 schreef Ajacied7 het volgende:
2 nieuwe George's![]()
Waarom heeft Djeetje al een maand niets meer geüpload?
Tja hij is bijna bij elke goal betrokken. Kan er niks aan doen. Als hij CCB staat ook als hij RCB staatquote:
je bedoelt mijnkreftquote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren nog iets geupload. Zijn beste filmpje tot nu toe, over Minecraft
Hij is net terug van vakantiequote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren nog iets geupload. Zijn beste filmpje tot nu toe, over Minecraft
edit: kutje, er zijn helemaal geen nieuwe George filmpjes
Hehe, overall is het wel beter te pruimen. Alleen zijn Engelse uitspraak bllijft bagger.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
edit: kutje, er zijn helemaal geen nieuwe George filmpjes
Dan moet hij maar in zijn dagboek posten en niet van die onrust zaaienquote:Op maandag 29 juli 2013 00:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hij is net terug van vakantieIk trapte er ook in
Met "beste" doel ik niet op kwaliteit hoor..ik vond het maar kut, maar heb ook niets met Mein Kraft. Moest alleen lachen om zijn achterlijke gekreun en rare opmerkingen als ahhhhh dit willl ik niettttt en dat moment dat hij schrok en er toen achter kwam dat het echt nijs was.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hehe, overall is het wel beter te pruimen. Alleen zijn Engelse uitspraak bllijft bagger.
Gewoon dure silver teams maken. Geen last van Candyhap.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
geen zin om iets duurs te maken, verlies er toch wel mee
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met "beste" doel ik niet op kwaliteit hoor..ik vond het maar kut, maar heb ook niets met Mein Kraft. Moest alleen lachen om zijn achterlijke gekreun en rare opmerkingen als ahhhhh dit willl ik niettttt en dat moment dat hij schrok en er toen achter kwam dat het echt nijs was.
2 was toch metquote:Op maandag 29 juli 2013 00:07 schreef Shygirl18 het volgende:
Ben alweer bij episode 4 van TWD. Tot nu toe vond ik de 2e het sickst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ah ok, zo ver heb ik ook niet gekeken. Zo lang hij Nederlands (voor zover je dat bij hem zo kunt noemen) praat valt het imho wel mee met zijn downgehalte.quote:Op maandag 29 juli 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met "beste" doel ik niet op kwaliteit hoor..ik vond het maar kut, maar heb ook niets met Mein Kraft. Moest alleen lachen om zijn achterlijke gekreun en rare opmerkingen als ahhhhh dit willl ik niettttt en dat moment dat hij schrok en er toen achter kwam dat het echt nijs was.
Die vond ik zelf ook al te duurquote:Op maandag 29 juli 2013 00:12 schreef Shygirl18 het volgende:
Wie wil er een IF Son voor me kopen????
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
2 was toch metJa, ik zag het een beetje laat aankomen dacht net als in de serie dat erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What do you mean what do I mean?
quote:Op maandag 29 juli 2013 00:13 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Ja, ik zag het een beetje laat aankomen dacht net als in de serie dat erDat was wel erg tof iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel van die verhaallijnen in dat spel zouden in de serie ook echt tof zijn.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |