quote:Naar aanleiding van mijn topic MUZ / Post hier je favoriete cabaretliedjes #1 besloot
ik dit topic aan te maken aangezien er ook mensen zijn (waaronder ikzelf)
die cabaret fragmenten ook erg leuk, grappig of ontroerend vinden zonder
dat het een lied is.
Die kunnen dat dan hier weer kwijt, dan is dat ook opgelost.![]()
Ik zal even twee voorbeelden geven uit het andere topic die bijvoorbeeld
eigenlijk in dit topic thuishoren, maar goed toen was dit topic er nog niet,
maar nu dus wel...![]()
edit; het hoeft niet perse Nederlands te zijn.
Engels gesproken is wel weer het handigste wat de Engelse taal beheersen de
meeste mensen wel.
[quote]Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Peter !![]()
Niet echt een liedje, maar deze vind ik zo leuk![]()
mag ook wel heur in dit topic...tis toch de mijnese
![]()
Dan ken je vast wel een paar leuke, plaats er eentje danquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:20 schreef drakin het volgende:
Gewoon even terugklikken dan vind je het wel, Peter heeft gelijk.
Daarnaast komt Hans niet op internet wat de meeste cabaretiers wel doen + vanaf het begin van zijn carrière doet hij de dingen anders dan de "normale" cabaretiers doen. Maar dat vertelde hij ook in zijn show ruïnes waar ik ben geweest. Hij komt dit jaar weer hier optreden, dus ik ben erbij!
Je had gelezen wat Peter schreef? Er is bijna niks van Hans te vinden op internet of youtube.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ken je vast wel een paar leuke, plaats er eentje dan
Nah... er zijn er wel een paarquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Je had gelezen wat Peter schreef? Er is bijna niks van Hans te vinden op internet of youtube.
Ik heb gelukkig wel een aantal boeken en DvD's in de kast staan
George is ook altijd goed.
is leuk maar ehquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:31 schreef drakin het volgende:
Tim Minchin dan maar om het nog beter te maken dan het al was.![]()
Soms vergeet ik het zelf ook wel eensquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:48 schreef drakin het volgende:
Liedjes en fragmenten heb je 2 aparte topics voor, dat wist ik niet.
Op de vingers tikken of aangifte van doen, zou dat helpen?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik wilde ook geen deel 2 van allebei maken, heeft Elizabeth gedaandus nu zijn er weer 2
nah. la maar gewoon doorlopen ze komen ooit wel eens volquote:Op donderdag 8 augustus 2013 00:54 schreef drakin het volgende:
[..]
Op de vingers tikken of aangifte van doen, zou dat helpen?
Wie weet!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 01:00 schreef drakin het volgende:
Komt ze niet op pagina 12 weer even kijken hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |