quote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
hier, gratis leeg zakje van miniloempia's, half gevuld chilisaus bakje en een takeout bakje met gebruikte stokjes en restjes nasi.
quote:
nummer 1quote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
hier, gratis leeg zakje van miniloempia's, half gevuld chilisaus bakje en een takeout bakje met gebruikte stokjes en restjes nasi.
Er was een een paars konijn met een groene piemel. Dit konijn was seksueel gefrustreerd en toen werd zijn piemel geel met aqua stippen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog drie zakjes sojasaus over van de sushi van net. Diegene met het mooiste verhaal krijgt ze.
Maar waarom wil je de sojasaus?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er was een een paars konijn met een groene piemel. Dit konijn was seksueel gefrustreerd en toen werd zijn piemel geel met aqua stippen.
Dit was mijn verhaal.
Ik zou de rest van de gedeputeerden opspooren en hunnie aangeven bij de politie. Of de munnester aansrijven zodat ze opgepakt kunnen worden. Opsluiten en afmaken dat tuich!quote:Op maandag 29 juli 2013 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan dat is verwarrend voor alle anderen die het willen
Ik heb vroeger een boek gelezen waarvan ik het verhaal niet helemaal snapte, al die mini-sterren... Wist ik veel dat het om ministers gingquote:Op maandag 29 juli 2013 00:59 schreef Molo het volgende:
Ik zat net iets geks te bedenken op het woord ,minister en bedacht me toen dat het een grappig woord is, mini-ster
Jaaaaaa! Zo gaaf!quote:
Een blauwe oplichtende grloed, dat is de zeequote:Op maandag 29 juli 2013 01:17 schreef Mss het volgende:
Taart, wat moet ik zien op die foto's van jou?
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Zo gaaf!
Het was zeevonk-light maar het was er wel degelijk. Schijnt de 6e avond op rij te zijn geweest
eensch, ik heb hier 3 paar van en deze slippers lopen echt baas!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb slippers van giselle bundchen en die zitten al 5 jaar top
Ipanema`s heten ze. Hun geld echt dubbel en dwars waard
Zelfs ik met m`n kromme poten liep er altijd heerlijk op
Deze? http://www.ipanema-slippers.nl/quote:
Die ja! k weet niet echt of ze naar je voet vormen, ik ahd eerst zilvere gekocht voor festival omdat overal stond dat ze goed voor je voet waren en k heb er de hele dag op kunnen staan zonder last! Lang en vaak op gelopen en toen zwarte in de sale gekocht, die heb ik nu atm aanquote:Op maandag 29 juli 2013 09:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze? http://www.ipanema-slippers.nl/
Is dat ook een slipper die naar je voet is gevormd?
Ik heb nu slippers van rider en die zitten ook echt baasMaar na 6 jaar zijn ze eigenlijk ook wel aan vervanging toe.....
soberso mensen die nog steeds gratis kittens uitdelenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef Debsterr het volgende:
Ja, lekker allemaal kittens uitdelen i.p.v. je kat laten helpen. Way to go!
ik had dit met jezusquote:Op maandag 29 juli 2013 08:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een boek gelezen waarvan ik het verhaal niet helemaal snapte, al die mini-sterren... Wist ik veel dat het om ministers ging.
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had dit met jezusik snapte niet dat ze een zus hij noemde ipv zij
![]()
Het verschilt per model. Ik heb in Bataviastad een paar gekocht, ze hadden daar een zooi verschillende en sommige hadden vormen in het voetbed, anderen weer niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die ja! k weet niet echt of ze naar je voet vormen, ik ahd eerst zilvere gekocht voor festival omdat overal stond dat ze goed voor je voet waren en k heb er de hele dag op kunnen staan zonder last! Lang en vaak op gelopen en toen zwarte in de sale gekocht, die heb ik nu atm aan
[ afbeelding ]
k heb die zilvere weggemikt dus vorige week bij zalando lounge twee paar bijbesteld, knalroze en eentje met strikjekan k mooi wat meenemen naar thailand enzo.
ze zitten heerlijk![]()
die zwarte hierboven zijn dus niet plat, daar voel je echt verhogingen in enzo waardoor ze goed bij je voet aansluiten. Ik weet niet echt of t bij slippers zoals deze ook is want op het plaatje lijkt het niet zo
[ afbeelding ]
Ja zo'n vermoeden had k al aan de plaatjes te zienquote:Op maandag 29 juli 2013 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het verschilt per model. Ik heb in Bataviastad een paar gekocht, ze hadden daar een zooi verschillende en sommige hadden vormen in het voetbed, anderen weer niet.
Ja ik vind ze ook erg lekker zitten. Ik moet alleen even wennen aan de plastic bandjes, ik ben gewend aan stoffen bandjes.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden had k al aan de plaatjes te zien
die met vormen in voetbed
Hallelujahquote:Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Ciate post, hoe is het mogelijk![]()
Het kan dus allemaal binnen 4 dagenquote:
Monte Carloquote:Op maandag 29 juli 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
wat had je allemaal besteld?
Ik ga weinig kopen komende maand, heb er op de rock&roll meeting haast 80 euro doorheen gezopen![]()
![]()
Maar het was wel gezellig
Wow, goed bezig zeg! Dat is echt al lang!quote:Op maandag 29 juli 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
zag net ook dat ik al negen maanden rookvrij ben, zo'n blessing
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)35123&type=1&theater
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 juli 2013 10:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
https://www.facebook.com/(...)35123&type=1&theater
![]()
![]()
Ohaiquote:Op maandag 29 juli 2013 10:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik ben op m'n bil gestoken, dat is echt niet fantastisch
Hatelijk die muggenquote:Op maandag 29 juli 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai
En ook op de binnenkant van mijn pols...
Ik heb op 1 kant van m'n gezicht geen wal.. wordt gecompenseerd door de muggenbultquote:Op maandag 29 juli 2013 10:43 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai
En ook op de binnenkant van mijn pols...
Uhhhh muggebulten op het gezichtquote:Op maandag 29 juli 2013 10:45 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb op 1 kant van m'n gezicht geen wal.. wordt gecompenseerd door de muggenbult.
hoezo eindelijk?quote:Op maandag 29 juli 2013 10:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
En heb je het wel naar je zin gehad Skjoe? Toen bb eindelijk meeging?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ikke is blij![]()
Velen okselhaar?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah ik had nog niet verteld over gisteren... 2 opmerkelijke zaken namelijk. Er was een duits derby meisje/vrouw/ietsMet als derby naam: Wolf.
Nou... dat was iig niet gelogenAls in: 1 met de natuurlijk; lekker alles laten groeien; dreads en alle beestjes zijn lief en moeten gered worden
![]()
Daarnaast hadden wij; team purple; als coach iemand die een zebra onesie aan had![]()
Ik kon haar gewoon echt niet serieus nemen
Ok + dat het ook een vreselijk arrogant wijf was; maar goed
zebra onesie![]()
![]()
Oksels; been.. All over the placequote:Op maandag 29 juli 2013 12:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Velen okselhaar?
En m'n vriendin heeft bij de Primark ook een zebra-onesie gehaald. Maar niet met de intentie om het ooit in het openbaar te dragen, dat verzacht het een beetje
Die van bb al 'toevallig' op hoge temperatuur gewassen?quote:
stiekem perongeluk weggooienquote:Op maandag 29 juli 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is bb zijn onesie al aardig vergeten
Datquote:
Ermahgerd m'n vriendinnetje heeft van het weekend ZO'N schattige onesie gekocht voor de baby ♥.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
of een kookwas en dat 'ie dan geschikt is voor een babietje
ik zag m op instagram, megacute iddquote:Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ermahgerd m'n vriendinnetje heeft van het weekend ZO'N schattige onesie gekocht voor de baby ♥.
Die heeft mijn neefje ookquote:Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ermahgerd m'n vriendinnetje heeft van het weekend ZO'N schattige onesie gekocht voor de baby ♥.
echt zo dramatisch verschrikkelijk NEEquote:Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha dat mag je toch vinden? Ik vind 'm über cutequote:Op maandag 29 juli 2013 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
echt zo dramatisch verschrikkelijk NEEsorry
Het is toch gewoon een beren-pakje?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Tenzij je naar een star wars conventie gaat, maar ook alleen dan.
beer, ewok, wat is het verschil.quote:Op maandag 29 juli 2013 12:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een beren-pakje?
Of gaat het over een andere?
Nah zo erg is t toch ook weer niet, bij babies danquote:Op maandag 29 juli 2013 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
Tenzij je naar een star wars conventie gaat, maar ook alleen dan.
ermahgerd dat kun je toch niet vergelijken johquote:Op maandag 29 juli 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Je gaat zelf ook niet verkleed als pino boodschappen doen toch
daar heb ik een zeer expliciete andere mening overquote:Op maandag 29 juli 2013 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nah zo erg is t toch ook weer niet, bij babies dan
pahahaquote:Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor Skjoe:
[ afbeelding ]
![]()
gelukkig doet een baby geen boodschappenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
Je gaat zelf ook niet verkleed als pino boodschappen doen toch
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor Skjoe:
[ afbeelding ]
![]()
dat je dan zo een ieniminiepino aan de kassa hebtquote:Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
gelukkig doet een baby geen boodschappen
Heul niet! Tis gewoon te warm voor mijnquote:Op maandag 29 juli 2013 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij is bb zijn onesie al aardig vergeten
die dan alleen bier komt halenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat je dan zo een ieniminiepino aan de kassa hebt
whehe, dat is baasquote:Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speciaal voor Skjoe:
[ afbeelding ]
![]()
Crappequote:Op maandag 29 juli 2013 12:39 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heul niet! Tis gewoon te warm voor mijnOnesie
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
ja, als jullie d'r gelukkig van worden, ga je goddelijke gang, maar geen apenpakjes aan mijn hypothetische kint
quote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:40 schreef Stormqueen het volgende:
ja, als jullie d'r gelukkig van worden, ga je goddelijke gang, maar geen apenpakjes aan mijn hypothetische kint
Ik voorzie een probleemquote:
Die gespiegelde oranje (die als geel op ebay stond)....quote:
Wacht maar tot morgenquote:Op maandag 29 juli 2013 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd.... spierpijn wordt alleen maar erger....![]()
Ja, maar dat was toch niet plain orange maar met meer kleuren er ook in onder andere hoeken?quote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die gespiegelde oranje (die als geel op ebay stond)....
Die van mij ookquote:Op maandag 29 juli 2013 12:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Die gespiegelde oranje (die als geel op ebay stond)....
quote:Op maandag 29 juli 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat was toch niet plain orange maar met meer kleuren er ook in onder andere hoeken?
Ik heb die ook besteld,
ik vind em niet mooi, sorryquote:Op maandag 29 juli 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik zou nu een duidelijkere foto van mijn spiegelaviator kunnen maken.
Maar er lopen te veel collega's rond
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
we did it
Op de thee bij trix en dan het bakje ook daadwerkelijk meenemen
Duurde maar... eum.. 3 jaar?quote:Op maandag 29 juli 2013 13:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
we did it
OOooooooowwwww... Dan is het goedquote:Op maandag 29 juli 2013 13:50 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Niet overdrijven Priem! Bijna 2 maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik weet dat iedereen het lelijk vindt![]()
Ik baal nog het meeste van mijn haar - iets minder kort had wel gemogenVolgende keer toch maar weer naar die nieuwe kapper
disclaimer
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind hem tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik weet dat iedereen het lelijk vindt![]()
Ik baal nog het meeste van mijn haar - iets minder kort had wel gemogenVolgende keer toch maar weer naar die nieuwe kapper
![]()
Je mag zelf beoordelen of je dat een goed teken vindt![]()
Met je haar ben ik ook eens, iets langer is mooier.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
ERMAHGERDquote:Op maandag 29 juli 2013 13:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind hem tof![]()
Je mag zelf beoordelen of je dat een goed teken vindt![]()
Met je haar ben ik ook eens, iets langer is mooier.
Ik heb al een jaar ongeveer hetzelfde modelquote:Op maandag 29 juli 2013 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD
Ja en dat haar, het scheelt dat het haar is en dus groeit![]()
Het voordeel is wel dat het lekker koel is zo
Qua haar of qua zonnebril? Jij had toch traag groeiend haar?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb al een jaar ongeveer hetzelfde model
Zonnebrilquote:Op maandag 29 juli 2013 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Qua haar of qua zonnebril? Jij had toch traag groeiend haar?
En het probleem is?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
JKDAIOSKOWDJAP;KF
Brum: 'Oh ik had het gisteren met mijn ouders over de grote hamburgers op maandag bij de aussie pub, ze komen straks eten'.
Serieus 30 seconden geleden
Zegt de opperautist die alles 3 jaar vooraf in 3voud wil wetenquote:
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij heb jij echt zo'n hoofd waarbij heel veel brillen zo leuk staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ik weet dat iedereen het lelijk vindt![]()
![]()
Daarom ben ik benieuwd naar wat achtergrondinfo, want zelfs ik zie met alleen deze info niet wat het probleem isquote:Op maandag 29 juli 2013 14:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zegt de opperautist die alles 3 jaar vooraf in 3voud wil weten
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
JKDAIOSKOWDJAP;KF
Brum: 'Oh ik had het gisteren met mijn ouders over de grote hamburgers op maandag bij de aussie pub, ze komen straks eten'.
huh ik snap het niet, gaan ze nou bij die aussie pub eten of bij jou?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
JKDAIOSKOWDJAP;KF
Hij wist het al sinds gisteren, waarom komt ie er nu pas meequote:Op maandag 29 juli 2013 14:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Daarom ben ik benieuwd naar wat achtergrondinfo, want zelfs ik zie met alleen deze info niet wat het probleem is
Daar, dat is het probleem niet. Maar ik zat nu al te bedenken dat ik lekker pasta wilde maken oid, en dan wordt dat weer omgegooid naar hamburger met frietquote:Op maandag 29 juli 2013 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar komen ze bij jullie eten, of gaan jullie bij de aussie pub eten?
Bij ons in breda met ons in de aussie pubquote:Op maandag 29 juli 2013 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
huh ik snap het niet, gaan ze nou bij die aussie pub eten of bij jou?
Nou, mijn hooft is vrij groot, dus daar kun je veel op zetten jaquote:Op maandag 29 juli 2013 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
volgens mij heb jij echt zo'n hoofd waarbij heel veel brillen zo leuk staan
HOEZO STRESS! Dan hoef je juist helemaal niet meer te koken, ideaal :vquote:Op maandag 29 juli 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bij ons in breda met ons in de aussie pub
Maar ik heb er nu dus echt 0.0% zin inquote:Op maandag 29 juli 2013 14:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOEZO STRESS! Dan hoef je juist helemaal niet meer te koken, ideaal :v
Ik zou daar toch al niet opz itten wachten als ik bij de Mac werktequote:Op maandag 29 juli 2013 14:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Hij wist het al sinds gisteren, waarom komt ie er nu pas mee
[..]
Daar, dat is het probleem niet. Maar ik zat nu al te bedenken dat ik lekker pasta wilde maken oid, en dan wordt dat weer omgegooid naar hamburger met friet
Wees blij, ik heb echt een rotvorm qua hoofd dus er staat echt bijna niets leukquote:Op maandag 29 juli 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, mijn hooft is vrij groot, dus daar kun je veel op zetten jaNet als hoeden, die kan ik ook wel hebben.
Ach, beetje compensatie voor mijn lijf waar maar heel weinig dingen leuk op staan!!
Slaquote:Op maandag 29 juli 2013 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar ik heb er nu dus echt 0.0% zin inNaja misschien hebben ze wel iets anders lekkers.
Ik was net ff klaar met alle vette zooi iddquote:Op maandag 29 juli 2013 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou daar toch al niet opz itten wachten als ik bij de Mac werkte
Zaterdag weer eens gemacd, meteen de hele zondag met kotsneigingen rondgelopen
Maar op jouw lijf staat dan wel weer allesquote:Op maandag 29 juli 2013 14:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Wees blij, ik heb echt een rotvorm qua hoofd dus er staat echt bijna niets leuk
MAAR ik vind andere brillen dus toffer bij jou
Ja ze zullen idd vast wel lekkere maaltijdsalade ofzo in die tent hebbenquote:
Ik voel mijn misselijkheid al weer opkomenquote:Op maandag 29 juli 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is het dus
Monday: Huge Burger ¤8,30
The biggest & baddest (cheese)burgers in town!!
XXXL Hamburgers met sla, uien, augurk, tomaat en Aussie sauce!
zullen we gewoon jouw hoofd op mijn lijf plakken?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar op jouw lijf staat dan wel weer alles
ermnermquote:Op maandag 29 juli 2013 14:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dit is het dus
Monday: Huge Burger ¤8,30
The biggest & baddest (cheese)burgers in town!!
XXXL Hamburgers met sla, uien, augurk, tomaat en Aussie sauce!
Nee, dan krijg je een omgekeerd adidasmannetjeseffectquote:Op maandag 29 juli 2013 14:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zullen we gewoon jouw hoofd op mijn lijf plakken?
Ja dat ook, en brum wist niet eens of ik moest werken. Dus dan zouden ze anders weer lekker zonder mij gaan, zo aardig die mensenquote:Op maandag 29 juli 2013 14:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou vooral pissig worden als zoiets voor mij geregeld wordt, in plaats van dat het gevraagd wordt.
Ik heb Fred al opgevoed dat hij dat soort dingen overlegd met mij, anders gaat hij maar zonder mij![]()
Dat vind ik nog erger dan het zo laat laten weten.
Dat laatste is dus echt niet waar, je hebt juist superveel leuke kleren! Vooral jurken vind ik echt mooi bij jou!quote:Op maandag 29 juli 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, mijn hooft is vrij groot, dus daar kun je veel op zetten jaNet als hoeden, die kan ik ook wel hebben.
Ach, beetje compensatie voor mijn lijf waar maar heel weinig dingen leuk op staan!!
Oeh die veggie quichequote:Op maandag 29 juli 2013 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie geen maaltijdsalade
http://australischrestaurantbreda.nl/images/menu/menukaart.pdf
Ja omdat ik weet wat ik moet kopen, maar het meeste staat me gewoon nietquote:Op maandag 29 juli 2013 14:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat laatste is dus echt niet waar, je hebt juist superveel leuke kleren! Vooral jurken vind ik echt mooi bij jou!
quote:Op maandag 29 juli 2013 13:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
we did it
ik welquote:Op maandag 29 juli 2013 14:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik zie geen maaltijdsalade
http://australischrestaurantbreda.nl/images/menu/menukaart.pdf
Lolwat, ik ben scheelquote:Op maandag 29 juli 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel
Scrumptious Salads
Too Right Chicken Salad ¤ 9,80
Als maaltijdsalade: ¤ 12,80
Een frisse salade met gerookte kip, mango, maïs, cerise tomaatjes en penne pasta geserveerd met een frisse yoghurtdressing
Sweet Goaty Salad ¤ 9,90
Als maaltijdsalade: ¤ 12,90
Lauwwarme geitenkaas met spek op crostini met gekneusde walnoten en
cerise tomaatjes, geserveerd met een honing dressing
There’s Something Fishy About This Salad ¤ 9,90
Heerlijke vissalade met krab, gerookte zalm en Hollandse garnalen
geserveerd met cocktailsaus
Melbs loves carpaccio* ¤ 9,90 Als maaltijdsalade: ¤ 12,80
Melbourne-style carpaccio met gemengde sla, kappertjes, pijnboompitjes,
Parmezaanse kaas, rucola, versgemalen peper en pesto dressing
* let op; de carpaccio is geen salade mits u hem als maalti
Hij zit gewoon naast me harharquote:Op maandag 29 juli 2013 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
en spees ik zou gewoon brum WA sturen dat je je haar rood hebt geverfd en dan ga ik wel in jouw plaats
hamburger met friet
Lauwwarme geitenkaas met spek op crostini met gekneusde walnoten enquote:Op maandag 29 juli 2013 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik wel
Scrumptious Salads
Too Right Chicken Salad ¤ 9,80
Een frisse salade met gerookte kip, mango, maïs, cerise tomaatjes en penne pasta geserveerd met een frisse yoghurtdressing
Sweet Goaty Salad ¤ 9,90
Als maaltijdsalade: ¤ 12,90
Lauwwarme geitenkaas met spek op crostini met gekneusde walnoten en
cerise tomaatjes, geserveerd met een honing dressing
There’s Something Fishy About This Salad ¤ 9,90
Heerlijke vissalade met krab, gerookte zalm en Hollandse garnalen
geserveerd met cocktailsaus
Melbs loves carpaccio* ¤ 9,90 Als maaltijdsalade: ¤ 12,80
Melbourne-style carpaccio met gemengde sla, kappertjes, pijnboompitjes,
Parmezaanse kaas, rucola, versgemalen peper en pesto dressing
* let op; de carpaccio is geen salade mits u hem als maalti
Het klonk alsof je vond dat geen 1 kledingstuk je leuk stondquote:Op maandag 29 juli 2013 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja omdat ik weet wat ik moet kopen, maar het meeste staat me gewoon niet
Geeft ook verder niet, want als ik weet wat ik moet kopen is het ook goed
ERMAHGERD een pittig rood kapsel?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:16 schreef Sharana_LV het volgende:
en spees ik zou gewoon brum WA sturen dat je je haar rood hebt geverfd en dan ga ik wel in jouw plaats
hamburger met friet
oh nee zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 29 juli 2013 14:18 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Het klonk alsof je vond dat geen 1 kledingstuk je leuk stond. En dat is dus zeker niet waar!
Heb trouwens al zin in vrijdagavond! Zaterdag proefgedraaid met Ticket to Ride
.
Ja het wordt wel warm he? Ff kijken of we de eettafel buiten kunnen zettenquote:Op maandag 29 juli 2013 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh nee zo bedoelde ik het nieten jaaaa ik ook! Lekker zweten bij Debster
ja of de poussen naar boven en de pui open!quote:Op maandag 29 juli 2013 14:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja het wordt wel warm he? Ff kijken of we de eettafel buiten kunnen zettenpast niet op ons tuintafeltje namelijk dat bord
.
meh ik heb zin om uit eten te gaanquote:Op maandag 29 juli 2013 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik denk steeds als t zo warm is en ik moet velen drinken voor mensen pakken 'IK WIL OOK COLA HUUUUU' ipv ik wil ook <insert burger of friet>
Die mogen in de tuin spelenquote:Op maandag 29 juli 2013 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja of de poussen naar boven en de pui open!
Ja, redelijk, alleen soms komt het Arnold Swarzenegger poesje voorbij en dan jaag ik ze ff naar binnen. Anders ben ik bang dat ze er achter aan gaan.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh, die gedragen zich wel?
Eny leert het namelijk nooit
Op de markt, we gaan wel een keer samen goed?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd spees waar zit dat restaurant
why? was t zo erg?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef Stormqueen het volgende:
ik ben na de weegschaal vanmorgen wel weer even klaar met het fenomeen "eten"
de wat?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, redelijk, alleen soms komt het Arnold Swarzenegger poesje voorbij en dan jaag ik ze ff naar binnen. Anders ben ik bang dat ze er achter aan gaan.
Ja mijn lichaam kan nogal capriolen uithalen zoals drie kilo aankomen na een feestje enzo.quote:
http://australischrestaurantbreda.nlquote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef Diconnected het volgende:
ermahgerd spees waar zit dat restaurant
Ermahgerd bij de grote kerk?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Op de markt, we gaan wel een keer samen goed?Of met de mann0n.
Joh! Maar bedoelde waar in Bredaquote:Op maandag 29 juli 2013 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://australischrestaurantbreda.nl
Ik doe even een gok: Breda?
Ah das wel vervelend ja, ach even doorbijten voor je het weet is t weer pleite.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja mijn lichaam kan nogal capriolen uithalen zoals drie kilo aankomen na een feestje enzo.
Pis het allemaal wel weer uit maar ben er wel drie dagen kwaad over
Ja tegenover de kerk wel, ik wil nog een x een pie proberenquote:Op maandag 29 juli 2013 14:26 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ermahgerd bij de grote kerk?
Dat menu ziet er echt heel smakelijk uit holy crap.
ERMAHGERD dat doet Eny ook als ie boos isquote:
Ja dit katje doet het dus constantquote:Op maandag 29 juli 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD dat doet Eny ook als ie boos is
Dan weet je dat ie binnen tien seconden iets gaat slaan
Ahquote:Op maandag 29 juli 2013 14:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja tegenover de kerk wel, ik wil nog een x een pie proberenMaar daar heb ik nu ff geen zin in
Legginks van de Zeemanquote:Op maandag 29 juli 2013 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik gaat maar eens douchen, en leggings kaufen
Ja ik vind ze fijn, en maar 5 euroquote:Op maandag 29 juli 2013 14:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz hema haal ik ze altijd, maar zijn die goed dan?
maar is dat een panty legging of een katoenen legging? Want ik wil zo'n panty legging.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja ik vind ze fijn, en maar 5 euro
oh ja is wel katoen. panty leggings pas ik nietquote:Op maandag 29 juli 2013 14:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
maar is dat een panty legging of een katoenen legging? Want ik wil zo'n panty legging.
Oh ja dan hoef ik niet te kijkenquote:Op maandag 29 juli 2013 14:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
oh ja is wel katoen. panty leggings pas ik niet
Voor de 16e niet denk ik, want dan heb ik geen vrij reizenquote:Op maandag 29 juli 2013 14:42 schreef Mss het volgende:
Dico, ben jij in augustus nog een keer in Amsterdam?
*mental image van broccoli bloemkool ijs*quote:Op maandag 29 juli 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zelf ijs maken is nu nog leuker nu ik die bazenblender heb. Gewoon wat random zooi uit je koelkast (okee, niet helemaaaal random) in de blender keilen, 30 sec. brommen, in ijsmachine gieten, 40 minuten draaien, en smullen maar.
Zonder overbodige suikers, vetten en conserveermiddelen
Klinkt goedquote:Op maandag 29 juli 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zelf ijs maken is nu nog leuker nu ik die bazenblender heb. Gewoon wat random zooi uit je koelkast (okee, niet helemaaaal random) in de blender keilen, 30 sec. brommen, in ijsmachine gieten, 40 minuten draaien, en smullen maar.
quote:Op maandag 29 juli 2013 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
*mental image van broccoli bloemkool ijs*
Sinaasappel slavink ijsquote:Op maandag 29 juli 2013 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
in theorie is ook dat mogelijkquote:Op maandag 29 juli 2013 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je al ijskoffie met bazenschuim gemaakt?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zit ook met verkansie, maar ben ook rond die tijd terug. Misschien kunnen we na die tijd nog een keer gaan nommen met zijn allen!quote:Op maandag 29 juli 2013 14:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Voor de 16e niet denk ik, want dan heb ik geen vrij reizen![]()
Nee dat nog niet! Moet nog even losse espresso halen, want eerst tappen uit de nespresso is zo'n omslachtquote:Op maandag 29 juli 2013 14:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Heb je al ijskoffie met bazenschuim gemaakt?
Ik hoef pas 2 september met school te beginnen dus daarvoor tijd zatquote:Op maandag 29 juli 2013 14:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zit ook met verkansie, maar ben ook rond die tijd terug. Misschien kunnen we na die tijd nog een keer gaan nommen met zijn allen!
zeker weer geheimquote:Op maandag 29 juli 2013 14:47 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik zit ook met verkansie, maar ben ook rond die tijd terug. Misschien kunnen we na die tijd nog een keer gaan nommen met zijn allen!
Ik vries dus speciaal koffie inquote:Op maandag 29 juli 2013 14:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee dat nog niet! Moet nog even losse espresso halen, want eerst tappen uit de nespresso is zo'n omslacht
Dus Kip en Mir komen ook niet?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja is alleen voor de mensen onder de 30
Dat is me niet adhoc genoegquote:Op maandag 29 juli 2013 14:48 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vries dus speciaal koffie in.
Jij kan koffieijs maken!quote:
Godsamme dat klinkt lekkerquote:
26 augustus hieroquote:Op maandag 29 juli 2013 14:48 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik hoef pas 2 september met school te beginnen dus daarvoor tijd zat
Had je mijn MEGA GROTE BAZENHOED nog gezien?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, ik heb een hele goedkope van Bestron destijds voor twee tientjes gekocht omdat ik niet zeker wist of ik het wel zou gebruiken. Maar die raad ik niet aan. Reservoir is klein en de spatel is van plastic dus die komt er moelijk doorheen als het ijs wat dikker wordt.quote:Op maandag 29 juli 2013 14:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ welke ijsmachine heb jij? M. wil er misschien een en ik wil me een beetje orienteren
Waar? Nee? Op FB? Je tepelhoed?quote:Op maandag 29 juli 2013 14:55 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Had je mijn MEGA GROTE BAZENHOED nog gezien?Ik vind em zo lollig
![]()
Overigens vind ik het nog steeds een uberbril en idd is je haar langer wel leuker![]()
Ze zijn hier pas een week vrijquote:Op maandag 29 juli 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
hier in Brabant gan de kindertjes over twee weken alweer naar school
Dat weet ik omdat ik die week weer naar de kapper moetquote:Op maandag 29 juli 2013 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
hier in Brabant gan de kindertjes over twee weken alweer naar school
van mij mag het ook best langer durenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ze zijn hier pas een week vrij
jij hebt het ook niet nodig nogquote:Op maandag 29 juli 2013 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat weet ik omdat ik die week weer naar de kapper moet
Ik denk dat ik mn haar niet meer verf, ik mis er niks aan eigenlijk
Dan ben je kaal harharharquote:Op maandag 29 juli 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt het ook niet nodig nog
Ik denk dat ik binnen nu en twee jaar wel moet. Ik trok tijdenlang alle grijze haren uit. Nu is daar geen beginnen meer aan
Ja, maar deze waren duidelijkerquote:Op maandag 29 juli 2013 15:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik vind deze foto nog veul enger
[ afbeelding ]
Goede oplossing wel. Pittig kort to the maxquote:
Grijs is helemaal hip nuquote:
I know, grijs is het nieuwe roodquote:Op maandag 29 juli 2013 15:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Grijs is helemaal hip nu
Ik zag een meisje met grijs geverfd haar lopenEn Brum zag je echt zo kijken van LOLWAT IS DIT.
Ik moet ook al een tijdje vervenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij hebt het ook niet nodig nog
Ik denk dat ik binnen nu en twee jaar wel moet. Ik trok tijdenlang alle grijze haren uit. Nu is daar geen beginnen meer aan
Dat lijkt niet zo hoorquote:Op maandag 29 juli 2013 15:07 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik moet ook al een tijdje verven
En elke keer als het weer flink is uitgegroeid lijkt het alsof er nog meer grijs tussenzit
quote:Peter de Visser vindt de foto van Like als je ouder bent dan 10 leuk.
Like als je ouder bent dan 10
Like in 3sec. als je de foto kent.
Dafuq is dezen?quote:
Mijn zwager was wit op z'n 21equote:Op maandag 29 juli 2013 15:08 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Maar ik voel me nog te jong voor grijs haar
Ik word soms gevraagd of dit 'mijn echte ogen' zijnquote:Op maandag 29 juli 2013 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
die kleurlenzen hoeven van mij ook niet zo. Fake ogen
ik blijf me er over verwonderen. Dat dat soort facebookpagina's bestaan en dat ik mensen ken die dan op like rammenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
harrharr ik voorzie goeden garpenquote:Op maandag 29 juli 2013 15:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik word soms gevraagd of dit 'mijn echte ogen' zijn_
Ik sta meestal meer zo: 'quote:
"NEE IK HEB ZE GEKOCHT EN NU GA IK EROP STAMPEN EINZ"quote:
quote:LIKE als je een gsm hebt!
COMMENT welke gsm je hebt!
SHARE als je trots bent op je gsm!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |