quote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
hier, gratis leeg zakje van miniloempia's, half gevuld chilisaus bakje en een takeout bakje met gebruikte stokjes en restjes nasi.
quote:
nummer 1quote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
hier, gratis leeg zakje van miniloempia's, half gevuld chilisaus bakje en een takeout bakje met gebruikte stokjes en restjes nasi.
Er was een een paars konijn met een groene piemel. Dit konijn was seksueel gefrustreerd en toen werd zijn piemel geel met aqua stippen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog drie zakjes sojasaus over van de sushi van net. Diegene met het mooiste verhaal krijgt ze.
Maar waarom wil je de sojasaus?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er was een een paars konijn met een groene piemel. Dit konijn was seksueel gefrustreerd en toen werd zijn piemel geel met aqua stippen.
Dit was mijn verhaal.
Ik zou de rest van de gedeputeerden opspooren en hunnie aangeven bij de politie. Of de munnester aansrijven zodat ze opgepakt kunnen worden. Opsluiten en afmaken dat tuich!quote:Op maandag 29 juli 2013 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan dat is verwarrend voor alle anderen die het willen
Ik heb vroeger een boek gelezen waarvan ik het verhaal niet helemaal snapte, al die mini-sterren... Wist ik veel dat het om ministers gingquote:Op maandag 29 juli 2013 00:59 schreef Molo het volgende:
Ik zat net iets geks te bedenken op het woord ,minister en bedacht me toen dat het een grappig woord is, mini-ster
Jaaaaaa! Zo gaaf!quote:
Een blauwe oplichtende grloed, dat is de zeequote:Op maandag 29 juli 2013 01:17 schreef Mss het volgende:
Taart, wat moet ik zien op die foto's van jou?
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Zo gaaf!
Het was zeevonk-light maar het was er wel degelijk. Schijnt de 6e avond op rij te zijn geweest
eensch, ik heb hier 3 paar van en deze slippers lopen echt baas!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb slippers van giselle bundchen en die zitten al 5 jaar top
Ipanema`s heten ze. Hun geld echt dubbel en dwars waard
Zelfs ik met m`n kromme poten liep er altijd heerlijk op
Deze? http://www.ipanema-slippers.nl/quote:
Die ja! k weet niet echt of ze naar je voet vormen, ik ahd eerst zilvere gekocht voor festival omdat overal stond dat ze goed voor je voet waren en k heb er de hele dag op kunnen staan zonder last! Lang en vaak op gelopen en toen zwarte in de sale gekocht, die heb ik nu atm aanquote:Op maandag 29 juli 2013 09:36 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Deze? http://www.ipanema-slippers.nl/
Is dat ook een slipper die naar je voet is gevormd?
Ik heb nu slippers van rider en die zitten ook echt baasMaar na 6 jaar zijn ze eigenlijk ook wel aan vervanging toe.....
soberso mensen die nog steeds gratis kittens uitdelenquote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef Debsterr het volgende:
Ja, lekker allemaal kittens uitdelen i.p.v. je kat laten helpen. Way to go!
ik had dit met jezusquote:Op maandag 29 juli 2013 08:03 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een boek gelezen waarvan ik het verhaal niet helemaal snapte, al die mini-sterren... Wist ik veel dat het om ministers ging.
quote:Op maandag 29 juli 2013 09:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik had dit met jezusik snapte niet dat ze een zus hij noemde ipv zij
![]()
Het verschilt per model. Ik heb in Bataviastad een paar gekocht, ze hadden daar een zooi verschillende en sommige hadden vormen in het voetbed, anderen weer niet.quote:Op maandag 29 juli 2013 09:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Die ja! k weet niet echt of ze naar je voet vormen, ik ahd eerst zilvere gekocht voor festival omdat overal stond dat ze goed voor je voet waren en k heb er de hele dag op kunnen staan zonder last! Lang en vaak op gelopen en toen zwarte in de sale gekocht, die heb ik nu atm aan
[ afbeelding ]
k heb die zilvere weggemikt dus vorige week bij zalando lounge twee paar bijbesteld, knalroze en eentje met strikjekan k mooi wat meenemen naar thailand enzo.
ze zitten heerlijk![]()
die zwarte hierboven zijn dus niet plat, daar voel je echt verhogingen in enzo waardoor ze goed bij je voet aansluiten. Ik weet niet echt of t bij slippers zoals deze ook is want op het plaatje lijkt het niet zo
[ afbeelding ]
Ja zo'n vermoeden had k al aan de plaatjes te zienquote:Op maandag 29 juli 2013 10:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Het verschilt per model. Ik heb in Bataviastad een paar gekocht, ze hadden daar een zooi verschillende en sommige hadden vormen in het voetbed, anderen weer niet.
Ja ik vind ze ook erg lekker zitten. Ik moet alleen even wennen aan de plastic bandjes, ik ben gewend aan stoffen bandjes.quote:Op maandag 29 juli 2013 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja zo'n vermoeden had k al aan de plaatjes te zien
die met vormen in voetbed
Hallelujahquote:Op maandag 29 juli 2013 10:22 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Ciate post, hoe is het mogelijk![]()
Het kan dus allemaal binnen 4 dagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |