quote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
hier, gratis leeg zakje van miniloempia's, half gevuld chilisaus bakje en een takeout bakje met gebruikte stokjes en restjes nasi.
quote:
nummer 1quote:Op zondag 28 juli 2013 21:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
hier, gratis leeg zakje van miniloempia's, half gevuld chilisaus bakje en een takeout bakje met gebruikte stokjes en restjes nasi.
Er was een een paars konijn met een groene piemel. Dit konijn was seksueel gefrustreerd en toen werd zijn piemel geel met aqua stippen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:42 schreef Mss het volgende:
Ik heb nog drie zakjes sojasaus over van de sushi van net. Diegene met het mooiste verhaal krijgt ze.
Maar waarom wil je de sojasaus?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Er was een een paars konijn met een groene piemel. Dit konijn was seksueel gefrustreerd en toen werd zijn piemel geel met aqua stippen.
Dit was mijn verhaal.
Ik zou de rest van de gedeputeerden opspooren en hunnie aangeven bij de politie. Of de munnester aansrijven zodat ze opgepakt kunnen worden. Opsluiten en afmaken dat tuich!quote:Op maandag 29 juli 2013 00:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Waarom reageer je dan dat is verwarrend voor alle anderen die het willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |