SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Sex met een x
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Van Die Antwoord naar de seksuele voorkeuren van Hansie.
Wilfried
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé![]()
Ik heb het idee dat Hans Teeuwen heel erg bezig is met hoe hij overkomt. Op de onzekere manier zeg maar.![]()
ja, ben het met je eensquote:Op zondag 28 juli 2013 21:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende: [..] Gewoon grappig dat hij iets als die antwoord gaat bespreken alsof het een stuk moderne kunst is
![]()
![]()
![]()
even een vraag over Wouter Bos, waarom is hij nu de baas van het VUMC?
Hij had toch een mooie andere baan?There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.![]()
kei sexy[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
We zijn nu al beland bij bestialiteiten. Dat gaat nog iets worden.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
zou aanduwen.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef Vogeltje88 het volgende:
Haar kun je toch in de verste verte nog niet sexy vindenAlles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
je ziet bijna nooit meer een duo met man en vrouw?
Vrij vaak juist
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Volgens mij omdat de zorg meer bij zijn hart lag.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:04 schreef De_Fietser het volgende:
even een vraag over Wouter Bos, waarom is hij nu de baas van het VUMC?
Hij had toch een mooie andere baan?know'm sayin?
word? word.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: