Voor de FMT-ers die op zoek zijn naar broodnodige ontspanning voor/tijdens/na een vraag, is dit topic speciaal geopend!quote:Slowchat ontstaat wanneer twee of meer mensen het forum gaan beschouwen als een chatbox en in zeer korte tijd een topic volstouwen met de meest nutteloze onzin. Op dat moment is het voor die mensen allemaal heel leuk en gezellig, maar als andere mensen dan het topic proberen te lezen haken ze gegarandeerd halverwege af. Om de één of andere vage reden gebeurt het vaak 's nachts....
Hansquote:Op zondag 28 juli 2013 20:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Programma van enkele uren met een bekende gast, die enkele scenes uit film- en televisieland heeft geselecteerd, en daar samen met de presentator over gaat praten. Momenteel is Hans Teeuwen te gast.
Naja, hij 'blijkt' best weinigzeggend te zijn, maar het gaat mij vooral om de scenes.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Hans![]()
Met zulke gasten hoef ik het ook niet te zien.
Is dit zoiets als de wereld draait door maar dan uren lang? Want die Hans komt daar toch ook altijd?
Ik ook niet, maar ik weet daar wel van het bestaan af en ongeveer hoe het eruit ziet.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:43 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Naja, hij 'blijkt' best weinigzeggend te zijn, maar het gaat mij vooral om de scenes.
Ik kijk nooit naar de wereld draait door, ik vind dat een vreselijk programma. Zomergasten duurt tot 23.25 vanavond.
Ik kan niks bedenken wat niet vervelend is aan hem.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef picodealion het volgende:
Wat is er nou weer mis met Hans Teeuwen?
Ik vind hem gewoon irritant.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef picodealion het volgende:
Wat is er nou weer mis met Hans Teeuwen?
Hij is sterfelijk.quote:Op zondag 28 juli 2013 20:50 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken wat niet vervelend is aan hem.
Dat is gewoon zijn trade mark... net als de uitpuilende ogen van Guido Weijers en de hyperactieviteit van Bert Fisher en die andere...quote:
Die vind ik dan ook allemaal vreselijkquote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn trade mark... net als de uitpuilende ogen van Guido Weijers en de hyperactieviteit van Bert Fisher en die andere...
Die vind ik dan nog wel net om aan te zien, en o Bertjequote:Op zondag 28 juli 2013 20:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat is gewoon zijn trade mark... net als de uitpuilende ogen van Guido Weijers en de hyperactieviteit van Bert Fisher en die andere...
Ik ook. Het was dan ook alleen maar om het te verduidelijken... Ik hou zo wie zo niet van dat soort dingen... Ik vind die kale met zijn muziek nog wel grappig, maar verder... doet het me vrij weinig...quote:Op zondag 28 juli 2013 20:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die vind ik dan ook allemaal vreselijk
Namelijk?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Die vind ik dan nog wel net om aan te zien, en o Bertje![]()
Mwa mijn favoriet kan bijna niemand waarderen, en die zal statistisch gezien eerder sterven dan Hans Teeuwen
Wie is je favoriet dan?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Die vind ik dan nog wel net om aan te zien, en o Bertje![]()
Mwa mijn favoriet kan bijna niemand waarderen, en die zal statistisch gezien eerder sterven dan Hans Teeuwen
O heet ie zo... Ik weet alleen dat ie grappig is. Maar voornamelijk door de muziek... niet eens door de grapjes...quote:
Das toch zuid afrikaanse rap? Kan dat goed zijn?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Moet dat goede muziek voorstellen?
Neequote:Op zondag 28 juli 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das toch zuid afrikaanse rap? Kan dat goed zijn?
Nee.quote:
ik denk dat de gemiddelde zuid afrikaanse rap meer woorden gebruiktquote:Op zondag 28 juli 2013 21:03 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Das toch zuid afrikaanse rap? Kan dat goed zijn?
Goed is een groot woordquote:Op zondag 28 juli 2013 21:03 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Moet dat goede muziek voorstellen?
Ik niet begrijp. Is het gebarentaal rap?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
ik denk dat de gemiddelde zuid afrikaanse rap meer woorden gebruikt
Nee is gewoon van dat elektronische dance troep gedoe, of weet ik veel hoe je dat tegenwoordig noemtquote:Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik niet begrijp. Is het gebarentaal rap?
O ok... Ik ken de naam, en ik zal ze vast wel es op 3FM voorbij hebben horen komen... maar er is niks van blijven hangen...quote:Op zondag 28 juli 2013 21:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nee is gewoon van dat elektronische dance troep gedoe, of weet ik veel hoe je dat tegenwoordig noemt
Bij sommige mensen wil een gesprek gewoon niet lukken... Ik vond trouwens die 24uur met afleveringen altijd wel leuk om te kijkenquote:
Inderdaad, dat doet ie prima.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef dyonvbaal het volgende:
Bij sommige mensen wil een gesprek gewoon niet lukken... Ik vond trouwens die 24uur met afleveringen altijd wel leuk om te kijken
Als hij het zelfde in zomergasten zou gaan als in 24uur met... dan zou die volgens mij perfect voor dat programma zijn. Die man kan iemand echt goed, maar ook snel doorgronden...quote:Op zondag 28 juli 2013 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb het idee dat Wilfried en Hans elkaar niet echt liggen. Gesprek verloopt niet zo soepel.
Ik betwijfel eigenlijk of Wilfried de geschikte man is voor zomergasten.
Ben jeniet in de war met Theo Maassen?quote:Op zondag 28 juli 2013 20:41 schreef drakin het volgende:
Is dit zoiets als de wereld draait door maar dan uren lang? Want die Hans komt daar toch ook altijd?
Dat betwijfel ik.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als hij het zelfde in zomergasten zou gaan als in 24uur met... dan zou die volgens mij perfect voor dat programma zijn. Die man kan iemand echt goed, maar ook snel doorgronden...
Dus hij moet zich opeens heel serieus gaan gedragen, als iemand anders dus?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik.
Hans z'n ego zit het gesprek nu teveel in de weg door nog te leuk willen doen... i.p.v. oprecht met Wilfried een goed gesprek te hebben.
Nee, daar komen toch verschillende gasten? Elke dag iemand anders en soms een paar vaste gasten toch?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ben jeniet in de war met Theo Maassen?
Hij staat nu toch niet in het theater?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dus hij moet zich opeens heel serieus gaan gedragen, als iemand anders dus?
Dat leuk doen hoort toch gewoon bij hem, zit in zijn karakter. Ik vind dat hij een goede balans maakt tussen serieus antwoorden en grappig doen, Wilfried gaat er soms alleen niet echt leuk op in.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hij staat nu toch niet in het theater?
Daar is het programma ook niet voor lijkt me, maar dat wisten ze op voorhand met zo'n type natuurlijk ookquote:Op zondag 28 juli 2013 21:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Wilfried gaat er soms alleen niet echt leuk op in.
Bij DWDD zijn er tafelheren en -vrouwen die dus regelmatig terugkomen. Maassen was dat een paar seizoenen geleden.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, daar komen toch verschillende gasten? Elke dag iemand anders en soms een paar vaste gasten toch?
Ik heb 1 keer teruggekeken omdat Hans Dorrestijn te gast was en de 2e keer was er een optreden van een bandje uit mijn woonplaats. Dus veel meer ervan weet ik ook niet.
Niet als tafelheer tenminste... hij is wel es als normale gast aanwezig geweestquote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bij DWDD zijn er tafelheren en -vrouwen die dus regelmatig terugkomen. Maassen was dat een paar seizoenen geleden.
Hans Teeuwen heb ik nog nooit bij DWDD gezien, en ik kijk het bijna altijd
Tafelheer zal hij ook nooit zijn, is daar veel te irritant voor en zal zich daardoor ook niet als een heer kunnen gedragen. Hij mist het galant zijn.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:23 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet als tafelheer tenminste... hij is wel es als normale gast aanwezig geweest
he bah, zoiets hou ik ook niet van.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef Desunoto het volgende:
DWDD is altijd veel te gehaast. Ik heb nog nooit een stukje gezien waarin die Martijn van Nieuwkerk niet zijn gasten met woorden als "nog even snel..." of "om af te ronden..." stil probeert te krijgen. Snel, snel, schnell!
Jawel... Als die Belg er is om over die Franse chansons te praten of die man er is om over de schilderijen te praten. Dan is die helemaal stilquote:Op zondag 28 juli 2013 21:31 schreef Desunoto het volgende:
DWDD is altijd veel te gehaast. Ik heb nog nooit een stukje gezien waarin die Martijn van Nieuwkerk niet zijn gasten met woorden als "nog even snel..." of "om af te ronden..." stil probeert te krijgen. Snel, snel, schnell!
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jawel... Als die Belg er is om over die Franse chansons te praten of die man er is om over de schilderijen te praten. Dan is die helemaal stil
Hij onderbreekt ze niet midden in een zin, tenminste niet vaak, maar hij probeert het gesprek snel af te ronden. Dan is er nog zoveel te bespreken wat niet aan bod komt door tijdgebrek. Dat komt ervan als je zo weinig tijd incalculeert voor ieder onderdeel in je programma.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:33 schreef drakin het volgende:
[..]
he bah, zoiets hou ik ook niet van.
Hij onderbreekt mensen zeker ook continu hun verhalen af?
Er is ook geen speld tussen te krijgen bij die man over de chansons.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jawel... Als die Belg er is om over die Franse chansons te praten of die man er is om over de schilderijen te praten. Dan is die helemaal stil
Waar zijn jullie geweest?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:45 schreef Silfen het volgende:
Zo, weer thuis na een weekendje weg met mijn kinderen.
Wie is deze held?quote:Op zondag 28 juli 2013 21:37 schreef Desunoto het volgende:
Er is ook geen speld tussen te krijgen bij die man over de chansons.
Helemaal niet verwacht/gedacht dat je kinderen hebt.quote:Op zondag 28 juli 2013 21:45 schreef Silfen het volgende:
Zo, weer thuis na een weekendje weg met mijn kinderen.
Niet echt een onderwerp voor in FMTquote:Op zondag 28 juli 2013 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helemaal niet verwacht/gedacht dat je kinderen hebt.![]()
Waarschijnlijk heb je het wel eens genoemd, maar heb ik niet opgelet.
Waarschijnlijk niet. Maar ja, ik heb twee kinderen (van 14 en 16). Die wonen bij mijn 'ex'. Maar ik had ze dus dit weekend.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helemaal niet verwacht/gedacht dat je kinderen hebt.![]()
Waarschijnlijk heb je het wel eens genoemd, maar heb ik niet opgelet.
Hoe vaak gaat het nou echt over films?quote:
Maar het overgrote deel hier heeft geen kinderen.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:27 schreef dyonvbaal het volgende:
Tis niet dat we het hier ooit over films hebben... Maar wel over alle andere onderwerpen
Scherpquote:Op zondag 28 juli 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat het nou echt over films?
Ik weet van jou ook dat je een tweeling van 5,5 of 6 jaar oud hebt.
En ik weet dat DF geen kinderen heeft. Ran beweert dat hij Jehovah's Getuige is. Dyon woont in een kutwijk en rijdt in een stretched Hummer en jij in een Berlingo.
Het gaat hier vaker over Formule 1 dan over films.
Vergeet je jezelf niet?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:27 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hoe vaak gaat het nou echt over films?
Ik weet van jou ook dat je een tweeling van 5,5 of 6 jaar oud hebt.
En ik weet dat DF geen kinderen heeft. Ran beweert dat hij Jehovah's Getuige is. Dyon woont in een kutwijk en rijdt in een stretched Hummer en jij in een Berlingo.
Het gaat hier vaker over Formule 1 dan over films.
En van jou weet ik niet veel.quote:
Ja Robby, je bent veranderd. Verklaar je nader!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
En van jou weet ik niet veel.
Ik vraag me af of jij je koest gehouden hebt tijdens die meet. Je was eerder altijd zo vervelend en nu ben je een lieve mama.
In de bak zitten doet een mens veel goeds.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja Robby, je bent veranderd. Verklaar je nader!
No shit!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:31 schreef Robby87 het volgende:
[..]
In de bak zitten doet een mens veel goeds.
Excelsheet.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:29 schreef dyonvbaal het volgende:
Wyccie... heb je een schriftje op je bureau liggen? FMT gespreksonderwerpen?
Dat is zijn manier van zeggen: Deels eens wat meer van je zelf met ons...quote:Op zondag 28 juli 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Excelsheet.![]()
Robby, hoezo vergeet ik mezelf? Dat soort dingen weet ik wel van mezelf.
Als je kaal bent zie je er meteen uit als een hooligan?quote:Op zondag 28 juli 2013 23:32 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby was bescheiden/rustig tijdens de meet. Maar denk dat dat komt omdat hij zijn haren had laten groeien. Hij zag er niet meer als een hooligan uit... dus dan gedraag je je ook niet zo he...
Je bent soms schimmig over je privélevenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
Excelsheet.![]()
Robby, hoezo vergeet ik mezelf? Dat soort dingen weet ik wel van mezelf.
si!quote:Op zondag 28 juli 2013 23:33 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als je kaal bent zie je er meteen uit als een hooligan?
Voor mijn gevoel ben jij iemand die werkelijk geen vlieg kwaad doetquote:Op zondag 28 juli 2013 23:33 schreef wyccie het volgende:
Misschien moet ik ook maar in de bak gaan zitten. Soms ben ik ook zo vervelend.
Die eet ze op.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben jij iemand die werkelijk geen vlieg kwaad doet
Dat betwijfel ik... Volgens mij kan wyccie echt een evil bitch zijn op sommige momentenquote:Op zondag 28 juli 2013 23:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ben jij iemand die werkelijk geen vlieg kwaad doet
quote:Op zondag 28 juli 2013 23:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik... Volgens mij kan wyccie echt een evil bitch zijn op sommige momenten
Dat vind ik reuze meevallen. Ze heeft altijd iets schattigs in haar posts.quote:Op zondag 28 juli 2013 23:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik... Volgens mij kan wyccie echt een evil bitch zijn op sommige momenten
Wat zeg ik verkeerd?quote:
Jij ook hoorquote:Op zondag 28 juli 2013 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat vind ik reuze meevallen. Ze heeft altijd iets schattigs in haar posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |